Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
A meeting with the demon - Serkan - Page 2 Voteba13A meeting with the demon - Serkan - Page 2 Voteba14A meeting with the demon - Serkan - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

A meeting with the demon - Serkan

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A meeting with the demon - Serkan - Page 2 Empty Sv: A meeting with the demon - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 13:11

''Ha jeg har ikke brug for nogens tilladelse til at gøre hvad jeg vil!''

Han smilede roligt, og som han roligt stod bøjet ind over hende smilede han lidt, og hans lod sine negle kradse hende omkring hendes underliv. Han prikkede hendes Klitoris blidt med en negl også for at påføre hende lidt smerte. Alt imens han gjorde dette bukkede han sig ned og bed hende i Brystet. Der kom røde mærker men ikke helt nok til at det blødte.

''Læg stille!''

Han sagde det og tog så en af hendes læderemme med en daggert og trak den fri, hvorefter han lod det kolde blad glide hen over hendes krop lige oven på hendes skamben for at efterlade et simpelt mærke, imens slog hans hendes bryst med remmen som efterlod røde mærker.

Han satte sig ned på knæ mellem hendes ben som han spredte og bed hende så hårdt i inderlåret lige ved kanten til hendes underliv.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A meeting with the demon - Serkan - Page 2 Empty Sv: A meeting with the demon - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 15:53

Hun svarede ham ikke hun blev bare mere og mere irreteret over ham.

Hun bed tænderne sammen over det han gjorde. På en eller anden måde tændte det hende lidt på den anden side blev hun bare mere og mere vred. Smerten var der men hun ville ikke vise det så slemt var det jo heller ikke selvom det var meget sarte steder på hendes krop. Hun gispede og kunne mærke raseriet over hans
Skamferingen af hendes bryster. Hun kunne Intet siger men bevægede sig voldeligt for st få ham væk.

Hun lå stille da han gjorde det med kniven og da han slog hendes bryster med remmen blev hun for alvor rasende hun afværgede ved lucifers navn at hun nok skulle få sin hævn. Hun smilede svagt og ignorerede hans bid ved hendes inderlår. Hun pressede hårdt benene sammen om hans hoved hvilket nok ville give ham lidt smerte, inden hun ihærdigt prøvede at dreje sig hurtigt så hans nakke ville knække, det gik dog ikke så godt da hun virkelig ikke hun bevæge sig. I Stedet begyndte hun hårdt at slå lårene mod hans hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 16:23

Han betragtede hende roligt, emns han gjorde hans bevægelser. Han havde ikke den han havde ikke den store anelse om hvordan hun mon ville reagere på de ting han gjorde ved hende, men han kunne se at der var noget der skabte en ikke særligt positiv reaktion. Hendes bryster var et følsomt punkt.

''Jeg sagde, lig stille!!''

Han greb fast i hendes knæer og pressede bare hendes ben ud af så han spredte dem. Han stillede sig så ind mellem dem og kiggede på hende. Han bøjede sig ned over hende og bed hende så i halsen, derefter øret inden han hviskede i hendes øre.

''Du skulle nok tage at makke ret fordi ellers så ender jeg med at skære dine bryster af.''

Han så på hende derefter. Han havde taget fast i hendes hoved imens for at hun ikke fik nogle tossede ideer. Han kiggede på hende og afventede hendes reaktion.

''Men du er vel egentligt ligeglad med det er du ikke? Du har jo ingen svagheder?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 18:44

Hun hvæssede af ham selvom bæltet sad stramt mod hendes mund. Hun bevægede sig stadig voldsomt for at komme fri og for at stoppe ham.

Hun kiggede på ham og hendes øjne viste hvor ligeglad hun var med hans ord.

Hun så vredt op på ham og trak vejret dybt og hurtigt rasende var hun.
Hans bid gjorde hende ikke så meget tværtimod det vr den slags der tændte hende. Da han bed og hviskede i hendes øre slog hun hårdt ud med hovedet mod ham, nærmest som var hendes pande en hammers forhoved.

Hun stivnede kort over hans ord, hun havde lyst til at dække dem med sine hænder, men kunne ikke og hans ord havde Hjort hende mere rasende. Det irreterende hende at han holdt fast i hendes hoved det ødelagde hver en chance for at ramme ham hårdt.

Hun kiggede trodsigt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 19:38

Han smilede bare roligt til hende. Han ville forsøge det havde jo været en god og effektiv trussel overfor Delilah så måske det også virkede på hende her. Han smilede roligt til hende, mens han fandt den ene af hendes daggerter frem og stillede sig hen overskrævs over hende, og lagde knivens æg mod undersiden af hendes bryst.

''Hvad siger du, skal jeg bare langsomt begynde at skære?''

Han smilede til hende og gik ned af hende, han stillede sig mellem hendes ben igen og lagde kniven mod den ene side af hendes ene bryst og på samme tid begyndte han at kysse hendes andet bryst, stille og roligt, og pirrede hendes brystvorte med hans tunge.

''Hvis jeg skal skære så tier du stille og eller så spreder du dine ben.''

Han så op på hende og fjernede så bæltet fra hendes mund. Han smilede lidt, mens det stadig blødte svagt fra hendes skamben hvor han havde skåret hans eget mærke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 21:05

Hun kiggede rasende på ham alt ved ham gjorde hende rasende hans latterlige lange hår.. Hun fik lyst til st skære det af. Hans smil.. Hun fik lyst til at skære hans læber af!
Hun gispede over kniven og kiggede vredt på ham. Hendes vejrtrækning var dybe men hektiske.

Hun gispede lydløst over hans ord det brust kniven lå ved havde hun allerede mistet brystvorten ved. Hvis hun mistede mere ville hun ikke kunne klare det. Hun bed tænder hårdt sammen over hans tunge og kys mod det andet bryst men hverken sagde eller viste tegn på nydelse over det selvom det var svært ikke at nyde den slags.

Der gik et kort øjeblik inden hun modvilligt spredte benene hun ville simpelthen ikke miste mere.

Hun kiggede hvidglødende sf raseri på ham og hun kunne mærke sit eget varme blod der gled ned af hende ben. Hun stod som en spændt flitsbue og i samme position. Bro.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 21:23

''Okay nu hører du her! Du er min så længe jeg ønsker du er min okay!? Og du har bare at gøre som jeg sige og ellers så fjerner jeg dine bryster og brænder mit slave mærke der hvor de skulle have sat!''

Han sagde det med en hård og bestemt stemme. Han kiggede på hende og han afventede en reaktion fra hende, om hvordan hun tog det han sagde. Om hun ville indse at han faktisk havde magten over hende. Han så på hende roligt.

''Så hvad siger du så?''

Han afventede hvad hun ville svare ham omkring hans spørgsmål. Han elskede at have denne magt, og han havde tænkt sig at udnytte det maksimalt. Han så på hende roligt.

''Du er glad for dine bryster?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:50

Hun kiggede vredt på ham men nikkede en enkel gang for st vise hun forstod det. Hun havde lyst til at spytte ham i hovedet tømme ham for blod piske ham, trække hand negle langsomt og pinende af hand fingre. Men intet sf det kunne hun gøre. Han måtte vide st hun en dag ikke længere ville være i hans magt fordi du hun var flygtet tilbage til sin rigtige herre.. Og der kunne han ikke røre hendes bryster.

" hvad har jeg at sige når jeg kun en slave"

Svarede hun koldt og ligegyldig. Hun ville ikke dige ydmyg slave hun ville sldrig være ydmyg over for ham. Hun lukkede øjne og ville bare gerne have dette overstået så hun kunne komme hjem inden solens første stråler ville komme frem eller vise at de overhovedet var på vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 23:00

''Du har lov til at sige hvad du vil, men husk dog på at jeg har magten lige nu, og husk på at hvis du ikke behager mig kan jeg gøre med dig hvad jeg vil.''

Han så på hende roligt, mens han stod der mellem hendes ben, og han bukkede sig frem forover sådan at han kunne læne sig langs hendes krop og hans bryst rørte ved hendes og hans læber ramte hendes hals efter fulgt af et bid, og derefter blev det til at han trak sine bukser ned.

''Er du klar min slave?''

Han smilede legende og lod spidsen af hans lem hvile mellem hendes skamlæber og han trykkede ganske roligt for at trænge op i hende, mens han rettede sig op og begyndte at massere hendes bryster med rolige bevægelser men dog et fast tag stadig. Da han trængte helt op i hende blev det til hurtige hårde stød.

''Her?''

Han sagde det og bandt så igen bæltet i munden på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 23:44

Hun svarede ham ikke hun ville bare have det overstået.

Hun lukkede øjnene og lod ham gøre som han nu ville. Han irreterede hende grufuldt og hun ønskede ham død efter en lang dræbende tortur og han ville dø af at blive spist af sultne rotter. Hun lagde godt mærke til hans bukser røg af, og hun lod hovedet slapt falde. Hendes krop kunne man nærmest beskrive som død og slap. Hun havde ikke den største interesse i at fornøje ham.

Hun svarede ikke havde lukket øjnene og lignede nærmest en i trance.

Hun trak dybt men kort vejret hun mærkede spidsen sf hans lem, og det var svært intet at sige overhovedet da han gjorde det hårdt men bæltet hjalp hende. Hun ligeglad med om han måske ville føle det var ligesom st bruge en lolita dukke fordi hun intet sagde men han kunne jo bare lade være med at voldtage hende. Hun havde mest Lyst til st smadre ham fordi han rørte hendes bryster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 23:51

''Du er jo kedelig ved du det?''

Han sagde det mens han stød fortsatte med at være lige så hårde som før. Han kiggede på hende roligt, mens han blev ved sådan i noget tid. Han vidste hun hadede ham for dette. Men lige nu var hun hans slave så han var egentligt lidt ligeglad. Han kiggede på hende roligt, og bed hende så i øret og halsen, før han hviskede hende i øret.

''Du er en stille slave, behager din herre dig ikke?''

Han vidste godt at hun sikkert ville tænke at han ikke var hendes herre, men hun burde kunne indse at han lige nu var hendes herre. Han var den der bestemte og han havde magten, og han havde ikke tænkt sig at lade hende kommer fri eller tage hjem til hendes rigtige herre. Han fjernede bæltet igen.

''Dit navn!''

Han så på hende og lavede så et stød op i hende der var lidt hårdere end resten af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 10:31

Hun var ret ligeglad med om han syntes hun var kedelig. Hendes vejrtrækningen var i små stød og ret hektisk. Hun håbede han snart var færdig med sine lyster da hun var ved at få ondt i kroppen af denne stillig og hans stød op i hende hjalp ikke specielt på det. Hun kiggede irreteret på ham da han bed hende og hun ville gerne demonstrere på ham hvordan man bed rigtigt.

Hun rystede på hovedet, hun ville have han følte sig dårlig til det her. Hun lukkede øjnene igen og lignede lidt en der sov.

Hun hadede ham ret meget. Han truede først med at skære i hendes bryster.. Never do that! 2 han stak sit lem op i hende uden tilladelse. 3 han troede selv han var hendes herre. Men ved den første chance hun fik ville hun dræbe ham.
Hun trak dybt vejret da han fjernede bæltet" Cara" løj hun, eller hun løj ikke helt, Cara var hendes mellemnavn, eller hendes pige navn hun havde arvet fra sin mor.

Et meget lavt støn rullede vulgært udover hendes læber. Hun havde ikke set det stød komme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 10:42

Hendes krop kunne lide det, det var egentligt nok for ham. Han kiggede på hende med et stille smil og lavede bare endnu et hårdt stød op i hende. Han trak sig dog kort efter ud af hende. Ikke fordi han var færdig men han ville en anden stilling.

I en række bevægelser for rødder blev bundet af og på fik han hende vendt så hun sad på alle fire, og med hendes læderrem om halsen som et halsbånd, hvori han havde bundet en rod. Han smilede bare, han trængte hårdt op i hende igen med et ryk i halsbåndet.

"Tænk på jo mere tilfreds jeg er jo før slipper du!"

hans bevægelser blev på ingen måde blidere og han begyndte også at kærtegne hendes klitoris med den sidste frie hånd. Han smilede ondt og blev ved med at hive i hendes halsbånd.

"Slave hvorfor modarbejder du din krop?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 11:42

Denne gang var hun forberedt på de hårde stød så det eneste man kunne høre var hendes vejrtrækningen der kom i stød. Det irreterede hende at hendes krop kunne lide det han gjorde hvis hun kunne kontrollere den slags havde hun været knas tør for neden. Men man kunne ikke styre det. Dog kunne hun kontrollere hendes tanker følelser og den slags, selvom følelser nok ikke lige var ordet. Hun brød sig ikke om det her hun hadede det faktisk. Men hvis hun blev nødt til st lade som om for at slippe fri.. Tja sp kunne det godt være hun ville overveje at gøre det for at slippe for at mærke mere til hans lem. Eller generelt ham.

Hun sukkede opgivende og gjorde ingen modstand mod rødderne hun vred sig lidt da hun ikke ville have halsbånd på og knurrede irreteret. Hun gispede let over hans indtrængen i hende og rykket i halsbåndet. Havde hun været med til det her frivilligt havde hun elsket det.

Hun knurrede irreteret over hans ord.

Hun holdte stædigt stønnene inde og det eneste der kunne nærme sig et støn var nok hendes vejrtrækning der kom nærmest forpustet og hurtigt i små stød hele tiden.
Hendes hoved lagde hun så langt tilbage hun kunne for st undgå læderremmens skærende smerte i halsen.

" du skal vende nogle af ordene om: slave hvorfor modarbejder din krop dig" svarede hun koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 11:48

Han smilede bare overlegent ned på hende og bed hende i nakken mens han blev ved med at støde i hende hårdt og brutalt. Hun var ikke god nok, han var sær fordi hans slaver skulle altid nyde ham når det var og sådan var han.

"Lad din krop råde så slipper du nok før."

han grinede mens han trak sig ud. Han lod et par fingre glide op i hende og han tog fast om hans lem da han i en hurtig bevægelse havde lagt den mellem hendes baller og så havde trukket sig hårdt op i hende.

"Støn for mig!"

han slo hende på røven og grebb hårdt i halsbåndet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 10:15

Hun hvæssede over hans bid, hun stønnede ikke denne gang for hun bar parat på de hårde stød op i hende. Hun var pisse ligeglad med om han syntes hun var god eller ej, hun ville elst have han opgav fordi det ikke tændte ham at kvinden gjorde som hun gjorde. Men hvis han var magtgal hvilket hun lidt regnede med, ville han nok se det som en udfordring at prøve at tilfredsstille hende.

" min krop ved ikke hvad der er bedst for den selv"

Hend stemme var isne kold, man kunne nærmest føle istapperne truende hænge og dirre over ens hoved ved lyden af den kolde vrede i hendes stemme.
Et støn mellem hendes sammenpressede læber var det eneste der kunne høres fra hende efter hans fingre var op i hende og hans lem var i hende analt.

Hun rystede på hovedet.

Hun nægtede at stønne for ham. Hun lagde hovedet så langt tilbage hun kunne da han trak hårdt i halsbåndet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 10:20

''Din krop ved det vidst godt.''

Han smilede bare ondskabsfuldt, mens han blev ved med at bevæge sig frem og tilbage i hende. Hans hofter bevægede sig hurtigt frem og tilbage mens hans fingre var vildere endnu i hende. Han smilede bare legende mod hendes nakke som han pludseligt stoppede op.

''Du vil gerne miste dit bryst? Fordi ellers synes jeg du skal føje din krop!''

Han begyndte ganske langsomt at trække sig ud af hende, men da han var næsten ud af hende gik han bare i bund igen i et enkelt hårdt stød og han gik igang igen med de hårde stød. han elskede at have magten og han havde den. Det var perfekt.

''Glem din egen mening og følg din krop!''

Han bed hende i nakken og skar hende lidt på ryggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 10:42

Hun rullede med øjnene af ham.

De vulgære støn blev hun ved med at holde inde selvom disse støn var så erotiske at en almindelig mand nok ville komme eller være tæt på det bare ved lyden af dem. Hun sukkede lydløst men halveret i håb om st han var færdig.

Hun knurrede vredt over ham men valgte at føje ham, det irreterede hende grufuldt.

Hun blev lidt overrasket over det han nu gjorde og et højt vulgært nærmest kinky støn rullede over hendes læber og lød højt. Hun hade taget blokaden ned så stønnene nu kunne rulle frit hvilket de gjorde meget og hurtigt.
Hun ville aldrig glemme sin egen mening.

Hun gispede og hvæssede vredt sf ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 10:48

Det morede ham grænseløst hvordan hun lavede disse vulgære støn og alligevel så var hun stadig vred og hvæsede af ham. Hun skulle ikke tro hun slap nemt fra ham. Han smilede bare roligt mens han lænede sig lidt frem hen over hende og gav hende en lussing for hendes attitude.

''Vær taknemmelig for at du kan mærke mig i dig slave!''

Han stak hende så en lussing mere. Han var ved at komme snart hvilket dog ikke betød han snart var færdigt. Det betød bare at hun havde klaret noget af det som man kunne forvente. Han smilede roligt til hende mens han trak sig ud af hende...

''Sådan...''

Han smilede roligt og ledte efter hans bukser bare for at give hende håbet om at det var slut, men han gik bare ned bag hende og trængte op i hende normalt denne gang, han bevægede sig lidt før han i et hårdt stød trængte helt op i hende og kom så.

''Tænk du kan blive gravid med mit barn slave!''

Han grinede bare ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 11:17

Lussingenerne var knap nok noget hun kunne mærke, det gik hende ikke på han kunne slå hende ligeså meget han ville. Hun stønnede stadig og hendes fingre var boret dybt ned i jorden under hende.

"Jamen jeg er jo bare så heldig"

Hendes stemme var stadig isende kold. Hun sukkede lettet over ham men så hans smil og vidste så det umuligt kunne være overstået. Hans stemme var forfærdelig i hendes hoved klam, irreterende og ulækker. Klart han blev nødt til st voldtage kvinder for ingen ville sgu da frivilligt være sammen med ham. Sådan var hendes tanker lige nu, men hun sagde intet.

Hun stønnede over ham og sukkede så lettet da han kom hen kunne mærke det løb allerede.

" tænk dit barn kan dø lige så hurtigt for min hånd som hvis jeg klappede, hvis det eksisterer" svarede hun modbydeligt og man kunne høre hvert et ord var sandt. Hun ville ikke tøve med at dræbe det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 11:26

''Jamen gør du bare det... Barnet vil alligevel intet være værd da det er dit afkom...''

Han sagde det koldt og på trods af han lige var kommet i hende stoppede han ikke hans bevægelser. i hende nej hans bevægelser blev bare hårdere og hårdere, men han stoppede så efter lidt tid, og han kiggede på hende. Han fik med at binde hendes rødder af og på ned at sidde på knæ sådan at han faktisk kunne lægge sig ned under hende og lade hende ride ham.

''Slave din tur til at arbejde for din frihed!''

Han lagde sig under hende, og med rødderne fik han hende hjulpet ned over ham. Han lagde med kniven klar til at kunne skade hendes bryst hvis det var det der blev nødvendigt. Hendes hænder var bundet fast så hun ikke kunne bruge dem...

''Kom i gang med at ride mig nu!''

Han stak hende en lussing.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 11:48

" det var lige præcis det jeg tænkte det ville have noget dig i sig, så hellere kværke det end lade endnu et svagt bæst komme til verdenen"

Hun sagde det uden følelser hun var ligeglad med børn hun sp dem kun som nogle pestilenser der var i vejen. Hun stønnede forsat selvom det her begyndt at trætte hende og det kunne også mærkes mellem hendes ben, hun blev mere og mere tør.
Hun kiggede irreteret på ham. Så længe han voldtog hende ville hun ikke røre en finger men hendes bryst betød nok for hende, hvilket kniven mindede hende om. Hun kiggede trodsigt på ham og red ham langsomt. Man kunne se hvor ligeglad og alt andet end tændt hun var i hendes øjne. Hans lussing gjorde hende ikke noget hun kunne knap mærke den jo.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 11:54

Han smilede bare virkede ligeglad med hendes ord, og også med hendes kolde attitude da hun red ham. Han lagde bare afslappet og lod hende gøre det. Han så på hende og da han kunne mærke han var tæt på at komme fik han hende skubbet ned at lægge på jorden igen. Han satte sig på knæ på hendes mave og lagde sit lem mellem hendes bryster hvor han begyndte at bevæge sig...

''Det ville have været synd at skære i dem...''

Han smilede bare ondt ja faktisk klamt til hende som han nåede sit klimaks og han kom ud over hendes ansigt, og efterlod også en del af det på hendes bryst. Han tog så kniven og bare for at være ond skar han sit mærke på lænden også og omkring solar plexus.

''Inden længe vil du slippe fri når jeg altså er så langt væk at rødderne mister deres kræft...''

Han så på hende roligt, og tog sit tøj på og gik så.

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum