Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Supertight ~ Kerian - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 
Lori
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 
Valentine
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 
Jake
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 
Edgar
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 
Abigail
Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Supertight ~ Kerian

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:24

Han klukkede "mhh....jeg skal ogsaa have noget at spise inden vi laver noget som helst...medmindre du selvfoelgelig vil ligge hals til eller skulder" spurte han med et drillende smil. Armen om hans laen, samt hoved paa skulderen, var ikke ting han direkte var vant til, men en gang skulle jo vaere den foerste.
Efter at havde gaaet et stykke tid, stoppede han op foran et stort hus. Nok lignede han ikke en med mange penge, men han havde skam skrabet mange millioner sammen i loebet af sit lange liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:37

Han smilede.
''Jeg ligger en hals til, på én betingelse'' smilede han roligt.
Han smilede kælent inden han kyssede ham på halsen.
''Du skal love mig at jeg overlever det.'' hviskede han, mere bedende end krævende. På det punkt, var han en tøsedreng. Ikke for hans eget liv, men for Alexis'. Hun skulle ikke lade livet, fordi han var uansvarlig.
''can you promise me that?'' spurgte han, inden han bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:45

Han spandt dybt nede fra brystet aabnede doeren til villaen, trak ham med ind og i det sekund doeren var lukket, havde han presset Alex op mod doeren "mhh du overlever, om ikke andet kan jeg lappe dig igen" hviskede han mod hans laeber, lod dem igen vandre ned af hans kaebe og ned mod hans hals, hvor hugtaenderne kom frem. Han kradsede ham drillende ned af skulderen "mhh i promise...you will live" hviskede han og nappede ham drillede i skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:50

Han gispede forskrækket, men sukkede nydende over hans kærtegn.
''Så tag bare for dig.'' hviskede han og lagde en smule nervøst hænderne på hans hofter, parat til at skubbe ham væk hvis det gik for vidt.

Han trykkede sin krop mod hans, mens han åndede en smule tungt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:56

Han lod fingrene glide ind mod hans ryg,, foer han bed igennem huden ved skulderen, selvom han var vant til at hugge ved halsen, ville pulsaaren goere det vanskeligt efter han var stoppet.
Han trykkede sig mod ham, drak et stykke tid foer han trak sig tilbage og toere sig rundt om munden "mhh...du smager meget godt" hviskede han og kyssede hans kind.
Han lagde haenderne mod hans skuldre "saa nu hvor jeg har stillet min sult...hvad har du lyst til" spurte han legesyg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:10

Han klynkede svagt, da Kerians tænder gled ind i hans skulder.
Det var overstået hurtigt, og ikke nær så smertefuldt som han havde troet.
''Hvad jeg har lyst til?'' mumlede han inden han trak ham helt ind til sig.
''jeg har da lyst til dig.'' hviskede han mod hans hage inden han kyssede ham på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:19

Han klukkede "mhh gjorde iikke saa ondt vel?" Spurte han og lagde haenderne mod doeren, han kyssede ham "mhh jamen okay, denne vej" han tog hans haand og trak ham med op af en trappe mod et rum med en stor seng "ser ud til at her er ryddet op alligevel" klukkede han kort, trak ham med hen og smed ham ned mod sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:25

Han smilede, da han fulgte ham med sig ned til sengen.
Da han blev smidt mod sengen, landede han på maven, med ryggen til ham.
Alex smilede inden han lagde sig på siden og så op på ham.
''so... what are you gonna do to me, Kerian?'' spurgte han med et kælent blik. Han spandt næsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:33

Han klukkede og kravlede op i sengen til ham, smilede bredt til ham "mhh i'm gonne do real bad things with you" hviskede han og skubbede ham ned paa ryggen. Eftersom hans bluse ikke ligefrem daekkede det helt store af ham, trak han den af og smed den ned paa gulvet "hvad vil du da have jeg goer ved dig" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:39

Han lå og så op på ham.
''do what ya' want to.'' hviskede han inden han grinte svagt.
''jeg er ikke kræsen.'' smilede han, inden han lod en hånd fumle med Kerians buksekant.
Faktisk, så var han mere end ville til det meste lige nu. Alkohol, og en sexet fyr, ja, han havde helt klart været heldig i aften!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:48

Han klukkede "mhh godt at hoere" spandt han og hev hans bluse af, han kyssede ham op af brystet, bed ham drillende i hans brystvorte, hurtigt aabnede han Alex bukser, trak dem ned, hev hans sko af samtidig "er du taendt" spurte han og lagde hoved paa skraa. Det var englelig noget tid siden han sidst havde vaeret sammen med en mand, normalt plejede han at vaere med en kvinde, de overlevede normalt ikke hele vejen igennem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:57

Han klynkede nydende, og lukkede øjnene.
Han trak vejret tungt, en smule rystende.
''om jeg er tændt?'' han smilede skævt. ''mere end du tør forestille dig.''
han smilede roligt, dog kælent. Han var mere end villig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:03

Han aabnede sine bukser, trak dem af, samt sine sko foer han lagde sig over ham med haenderne paa hver side af hans hoved "mhh hvor meget mere" spurte han og kyssede ham ned af halsen, gnubbede sit underliv mod hans, mens hans laeber stroeg op og ned af hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:13

Han stønnede lavt, mens han stødte sit underliv mod hans.
''mere end nok'' stønnede han mod Kerians brystkasse.
''men hvad med dig??'' spurgte han, mellem hans støn.
Hans krop mod Alex's var så skøn! Hans krop ville snart ikke kunne holde til mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:18

Han klukkede, selvfoelgelig var han jo et sted taendt, men han havde bare ikke samme maade at vise det paa, han lagde haanden mod hans bryst, lod den glide ned mod kanten af hans boxershorts, som han hev ned "mere end nok...er det slemt" spurte han og lagde hoved paa skraa, foer han greb fat om lem. Han lod fingrene glide op og ned af hans skaft, mens de brune oejnene betragtede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:23

Han lukkede øjnene igen, og hans krop spændte sig lidt i en bue da Kerian greb om han lem.
Alex var fuldt erigeret, og mere til. Han vr tæt på at sprænges og det kunne ses.
Det havde været et halvt år siden sidst. Der havde ikke været noget, ikke siden Summer. Og han havde aldrig troet der skulle have været noget efter hende.
Hans åndedræt var hæst, rystende. Det var nydende, ekstremt nydende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:32

Han kyssede hans hals, bevaegede sin haand hurtigere, lod den anden haand glide ned af ribben. Han fik skam tit sex, stort set vaer eneste gang han skulle spise, altsaaa naar de kom med hjem og aldrig naaede hjem til dem selv igen.
Han kyssede hans kaebe, klukkede svagt "mhh kan du lide det?" Spurte han hviskede i hans oere og bed ham drillende i oereflippen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:36

Han begyndte at pulsere i hans lem, og måtte tage fat i Kerians hånd og fjerne den, mens hans lem faldt til ro igen. Fandme nej om han ville komme nu!
Han hev efter vejret, og blinkede febrilsk med øjnene for at få styr på hormonerne og tankerne.
''Giv mig lige to sekunder..'' sukkede han hæst, og smilede undskyldende til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:45

Han rynkede brynet, lagde haenderne mod puden, saa ned paa ham "mhh to sekunder, er man lidt for optaendt" spurte han og stillede sig op paa knaende. Han lagde hoved paa skraa "for taendt til at komme" spurte han drillende, betragtede ham med legesyge brune oejne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:49

''hvor er du bare flabet!'' grinte han inden han væltede ham ned på ryggen, og satte sig over ham. han smilede drillesygt.
''Sig mig, Kerian, hvordan foretrækker du din sex?'' spurgte han, inden han fik listet Kerians boxershorts af ham.


Sidst rettet af Alexej Fre 26 Apr 2013 - 23:56, rettet 1 gang (Reason for editing : Goddammit! Havde overset at jeg skrev 'hun' i stedet for 'han' XD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:57

Han klukkede, saa op paa ham "mhh er jeg saa flabet...hvordan det?" Spurte han og lagde armene om bag hoved. Hans spoergsmaal fik ham til at laegge hoved paa skraa "godt spoergsmaal...jeg er laegger ikke roev til det" brummede han og satte sig op, saa ham direkte ind i oejnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:01

''har du prøvet det før da? Siden du afværger det sådan?''
han lagde sig ned ved siden af ham. En tanke strejfede Alex stille. vad nu, hvis Kerian udelukkende var ude efter et engangsknald? Ville Alex kunne håndterer det igen?
Han så lidt op i loftet, inden han lukkede øjnene.
''Jeg forstår dig nu ikke... Jeg elsker at være 'modtageren'. Det er så befriende.'' sagde han, og gabte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:05

Han klukkede "jeg blev voldtaget for mange aar siden...saa ja det har jeg" han vendte sig mod ham, lagde haanden mod hans bryst, lige over det bankende hjerte "mhh saa det goer du" han kxssede hans skulder, betragtede ham stille "noget galt" hviskede han stille, stroeg ham rundt paa brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:12

Han rystede stille på hovedet, hans måde at sige at han ikke ville tale om det.
Han sukkede kort.
Han så på ham, og kyssede ham på panden.
''Jeg må nok hellere komme hjem snart. Alexis vågner nok snart.'' sagde han og skulle til t sætte sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:17

Han rynkede brynet, satte sig op med ham, kyssede blidt hans skulder og videre op ag hans hals "hej...har jeg gjort noget forkert" spurte han blidt, nok for foerste gang var han englelig blid, da han lagde armene om ham, satte sig bag ham. Han stroeg ham ned af brystet og rundt paa maven


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 2 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum