Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Supertight ~ Kerian - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Lori
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Valentine
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Natalie
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Jake
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Katrina
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Sean
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Lenore
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Renata
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 
Taliia
Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba13Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba14Supertight ~ Kerian - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Supertight ~ Kerian

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:20

Han smilede stille.
''Nej, Kerian, det har du ikke.'' sagde han roligt.
''men klokken er mange, og Alexis sover ikke mere end et par timer ad gangen...'' sagde han og drejede hovedet og kyssede ham på kinden.
Han lænede sig lidt op af ham, og gabte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:26

Han nikkede stille, lod ham laene sig tilbage, mens han stroeg ham blidt rundt paa brystet "du kunne blive her og sove, imorgen kunne du tage afsted" forslog han, hvilede haven mod hans isse, mens han blidt trykkede ham mod sig. Selvom han ikke var direkte muskuloes, saa var han heller ikke slap, og med sin vampyr stryke, kunne han holdte meget tilbage. Ikke at gjorde det direkte nu, men hans hud var ud over at vaere haard, ligbleg og iskold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:30

Han sukkede stille.
''jeg er nødt til at tage hjem til Alexis..'' sukkede han inden han fumlede med at få sine boxershorts på igen mens han sad op af ham.
Han ville ikke hjem, men Alexis ville slå ham ihjel, hvis han blev ude hele natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:39

Han brummede stille, stryger ham rundt paa brystet "mhh oev boev" brummede han, begravede ansigtet mod hans hals, trykkede ham mod mit bryst "sig hvis jeg skal give slip" hviskede han blidt. Han nussede sin naese mod hans varme hals, bare varmen gjorde naesten hans egen iskolde hud bare en smule varmere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:41

//sidste svar i nat. Skal tidligt op og træne XD//

Han sukkede.
''Du ved at jeg ikke kan bede dig give slip, når jeg nyder det her..' sukkede han drillende.
''Kerian... Er der her bare for en aften? Eller er det noget du vil forsætte?'' spurgte han, og aede ham over håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:48

//helt okay..sov godt

Han klukkede, spandt dybt og blidt, brummede svagt mod hans hals "godt for det goer jeg ikke" hviskede han, lagde haanden over hans hjerte, foelte de pulserende slag, som foerte blodet rundt i hans krop "mhh normalt ville jeg ikke sige det her, men det kunne vaere sjovt at proeve....hvis du har lyst" spurte han blidt og brummede svagt over hans nussen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 8:59

Han sukkede, smilede stille.
''Det er dig der får Alexis på nakken.'' grinte han stille, inden han drejede hovedet og kyssede ham på panden.
''Du er virkelig sexet når du brummer, ved du godt det?'' spurgte han, med et kælent smil.
Han drejede sig i Kerians greb, så de havde fronten mod hinanden. Så lagde han ham ned igen, blidt, mens Alex lå mellem hans ben.
Han kyssede ham kærligt på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 10:34

Han klukkede jeg har levet laenge, vaeret udsat for lidt af hvert....jeg tror godt jeg kan klarer denne Alexis" smaagrinte han, der var efterhaanden ikke meget der skraemte ham mere. Hans opvaekst, havde ligesom oedelagt det ogsaa var der hans tid som slave, der ogsaa fik oedelagt ham mere.
Han haevede oejenbrynet "du mener naar jeg goer saadan" spurte han og brummede svagt, taet ved hans oere.
Han saa op paa ham, som han blev lagt ned, han sukkede svagt da Alex kyssede ham ned af halsen, fik ham kun til at blotte halsen mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 10:38

''mhmmm'' sukkede han, og kyssede ham ned af halsen, lod blod sine læber vandre ned af hans skulder, ned til hans brystkasse, længere og længere ned, indtil han var ved navlen.
Han smilede til Kerian, inden han kyssede ham op af maven igen, og hvilede hagen på hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 10:43

Han lagde hoved tilbage, sukkede svagt, begyndte naesten at spinde som en stor kat, man skulle naesten tro at han havde en stor motor inden i brystet.
Han satte sig en smule op, saa han netop havde laenet sig tilbage, stoettende paa sine albuer. De brunne oejne landede lidt efter Alex. Et skaevt smil formede sig paa hans laber, som han betragtede ham stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 10:46

''som vampyr tvivler jeg på at du har kaffe i huset'' grinte han stille, og smilede lidt.
Han var træt, og sprutten var ved at tage af. Han havde lyst til verdens største kop kaffe, og bare dase ved siden af denne skønne unge mand. Eller, ung og ung. han måtte være et godt stykke ældre end Alex, men det kunne i realiteten være fuldkommen ligemeget.
Han smilede drenget, og kyssede igen op af Kerians skulder og op mod øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 10:53

Han klukkede "overraskende nok, saa ja jeg har kaffe...engang i mellem besoeger min faetter mig og den dreng elsker bare kaffe" sagde han med et hoved ryst, ikke at han selv kunne lide det stads, han drak nu mere vodka og den slags sprut, aldrig kaffe...det var afskyligt, saa hellere vaere fysisk sammen med en ulv.
Han sukkede, bed sig i underlaeben, blottede halsen mere "vil du da have en kop kaffe" spurte han med et drillende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 11:00

''mmmmh'' mumlede han mellem hans kys.
''men det kan vente. Lige nu, vil jeg langt hellere bare ligge her sammen med dig.'' sagde han roligt.
Han smilede drillede og nappede ham lidt i halsen

//aaargh, skal lige se til nogle ting, og så skal der gås med hundene -.- Jajaja, arbejdet kalder som man siger. Svarer når jeg kommer tilbage.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 11:10

Han sukkede svagt, lukkede oejnene "mhh saa du vil ligge med mig....hvorfor dog?" Spurte han, mens han lod den ene haand op og ned af hans ryg soejle. Et suk forlod hans laeber, fik ham til at bide sig haardere i laeben "come on little pretty Alex, can you giv me that kiss" spurte han med en drillende undertone og et skaevt smil

//haha, det goer det jo nogle gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:19

Han smilede kælent, og nussede hans brystkasse lidt, inden han fik sat sig op, og lænede sig ind over ham.
Han bed sig kort i læben, drillende, inden han bukkede sig ind over ham og kyssede ham inderligt. Hans læber var glohede, selv for et menneske. I det han kyssede ham, var det som om alle hæmninger igen blev smidt, og han gav los til det hele.
Han lagde en hånd bag Kerians nakke, og lod sine fingre vikle sig ind i hans hår.
Han trykkede sin krop mod hans, i et intenst forsøg på at komme så tæt på ham som muligt.
Om han kunne kysse ham? Ingen tvivl.

//ja da XD Og med de daglige kosttilskud skyllet ned, og en ostemad ved min side, holder jeg frokostpause XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:33

Han haevede oejenbrynet, men moedte ham paa halv vejen, trykkede sine kolde laeber mod hans varme. Han satte sig mere op, trykkede Alex varme krop mod sin egen. Han sukkede svagt mod hans laeber, varmen fra hans krop, fra hans laeber smittede langsomt af paa hans krop der var ligesaa koldt som et lig.
Han lagde armene om ham, fangede hans underlaebe mellem sine egne, rev ham drillende ned af ryggen, foer han langsomt lagde sig ned igen

//haha, lyder jo perfekt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:43

Han sukkede i en blanding af liderlighed og nydelse mod Kerians læber. Han fulgte med ham ned, da han lagde sig igen.
Hold kæft, hvor var den knægt bare sexet!
Han lod forsigtigt sin tunge glide hende over Kerians læber, som en invitation.
Hans hud steg endnu mere i temperaturen, jo længere kysset varede.
For at sige det mildt, var Alex hot as hell, mens Kerian var cold as ice. De perfekte modsætninger i et intenst forhold.

//Yup! XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:49

Han sukker svagt mod hans laeber, trykker ham blidt taettere pa og oenskede ikke andet end at have ham saa taet paa siom overhoved muligt. Den varme hud mod hans kolde, fik ham svagt til at stoenne, der var et eller andet med ham og varm hud mod ham, hvilket ogsaa var grunden til at han ikke var sammen med en anden vampyr, med den samme kropstemperatur, var der ingen forskel.
Han aabnede munden og lod sin egen tunge hans paa halv vejen, snoede den rundt om hans. Samtidig rev ham fra ryggen og ned mod hans laen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:52

Han stønnede endnu mere, og gjorde alt hvad han kunne, for at understrege at han nød det.
Han pressede sit skridt mod Kerians, mens deres tunger legede.
Gad vide om Kerian mente det, med at prøve et forhold? Eller var han påvirket af liderligheden?
Han skubbede tanken fra sig, og trak sig så lidt væk fra Kerians læber, og kyssede ham nu ned fra hagen og helt ned til starten af hans hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:00

Han stoennede svagt mod hans laeber, han lod fingrene glide ned mod hans roev, som han gav et klem og trykkede mod sig.
Han sukkede, lagde hoved tilbage, bed sig haardt i laeben, noed de smaa kys fra hans jage, ned af brystet mod hans hofte.
Han knyttede haenderne, spaendte i musklerne og sukkede svagt, ud over det med varme, var kys som disse ogsaa blot endnu en af hans smaa svagheder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:04

Han smilede, i en blanding af kælenhed og drilleri.
Han kyssede ham ned af indelåret, mens han lod sit hår glide ned over Kerians lem.
Han trak forsigtigt Kerians boxershorts af ham, og så op på ham, for at se om det var ok.
(Har glemt om Kerian havde boxers på eller ej XD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:14

Han sukkede, lukkede ojenene og gispede af ophidselse, de daadyr brune oejne, landede hurtigt paa ham, som han trak i hans boxershorts. Han havede oejenbrynet, bed sig kort i laeben foer han gav et nik fra sig, han lagde haenderne ned for at loefte sig en smule op, saaledes at det blev lettere for ham at tage dem af
(Haha, han har skam mistet dem, men lad os da bare sige han ikke har)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:18

//Min korttidshukommelse i forhold til emner, er elendig XD//

Han fik dem trukket af ham, inden han lod boxeshortsene lande et eller andet sted, som han ikke lide gad tjekke var.
Han kyssede Kerian op mellem benene, på inderlårene, op mod hans lem.
''Noget siger mig at du nyder det..'' hviskede han imellem hans små kys, indtil han nåede skaftet på Kerians lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:28

//haha...kender det godt

Han klukkede oig lagde sig ned igen, denne gang stoettende paa albuerne, han lagde hoved tilbage og gispede "mhh...jeg nyder dette" sukkede han, bed sig i laeben for at holde stoennet inde. Han knyttede haenderne og sukkede
Han havde bidt saa hardt i sin laebe at der loeb to draaber blod ned af hans hage og ned mod brystet, sammen med flere indtil saaret haelede sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:39

Han smilede, inden han lod tungen glide over skaftet, op mod hovedet.
Da han var nået til hovedet, lod han sine læber glide ned over både hoved og skaft, næsten hele vejen ned.
Han lukkede øjnene, og lyttede til hans stønnen, inden han hævede hovedet og sænkede det igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Supertight ~ Kerian - Page 3 Empty Sv: Supertight ~ Kerian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum