Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Where have you been? ~Arya~ EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Where have you been? ~Arya~ EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Where have you been? ~Arya~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Where have you been? ~Arya~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Where have you been? ~Arya~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Where have you been? ~Arya~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Where have you been? ~Arya~ EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Where have you been? ~Arya~ EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where have you been? ~Arya~ EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Lori
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Lenore
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Genevira
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Celenia
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Renata
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Jake
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Abigail
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Elizabeth
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 
Madelena Gray
Where have you been? ~Arya~ Voteba13Where have you been? ~Arya~ Voteba14Where have you been? ~Arya~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Where have you been? ~Arya~

Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 22:25

Wow det var helt utroligt, efter et år havde Matt enlig taget sig sammen til at rejse en tur fra sin lille hytte i the forest. Og til Ruby of Life District hvor han ville se til Arya, der var et eller andet speicelt over den kvinde. Hun var smuk, og havde en vidunderlig personlighed. Desuden var han far til et af hendes børn, han havde intet imod det. Men det var heller ikke noget han plapede om overalt, faktisk holdte han det mest for sig selv. For andre behøvede jo ikke at vide det. Matt kom til et stort stenhus, han havde været her før og var ikke itvivl om det var det rigtige eller forkerte. Det eneste som han var i tvivl omkring var hvorvidt Arya var sur over at han ikke havde besøgt hende i et år. Eller om hun bare var glad for at han kom forbi. Matt havde en hvidbluse på kortærmet så man kunne se de veltrænede overarme, de var blevet trænet når han huggede brænde i skoven. Mest for at tænke på noget andet end de ting som han kunne tænke på. Matt havde et par cowboy busker på et et alm. par sko.. Han bankede på døren og gik derefter indenfor. Han lukkede den efter sig og kiggede rundt omkring sig.
"Hej." Sagde han for at være høflig, hans stemme var charmerende det havde den altid været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 23:18

på: outfit 1, profil

Arya sad inde ved pejsen for at få varmen da hun det bankede på og derefter en stemme. hun rejste sig og gik ud i forhallen. til sin overraskelse var det Matt. Hun smilede blidt til ham"Hej Matt"svarede hun med et skævt smil. Hun betragtede ham kort og kiggede så mod den store trappe"Serena sover.."sagde hun og lod blikket hvile på ham igen, hun regnede lidt med at det var derfor han var kommet, det var jo lang tid siden han sidst havde været her.. at hun faktisk havde set ham. omkring et år, hvis hun huskede rigtigt, og Serena havde allerede glemt ham. i hvert fald ved udssende, men hun spurgte stadig tit og ofte efter sin far."hvad har du lavet det sidste års tid?"spurgte hun nysgerrigt og gik lidt tættere på ham så de ikke stod i hver deres ende og snakkede til hinanden. Hun havde selv ikke rigtigt lavet noget det sidste års tid, hun havde haft travlt med Kayla og Serena, så der havde ikke været meget tid til hende selv.
Kayla var ovre hos en af de andre børn på vejen og lege lige nu, så hun havde en lille "pause" og havde måske en time eller to for sig selv inden Serena ville vågne igen, også ville det meste af opmærksomheden gå på hende.
Hun smilede til ham og tog hans hånd"Kom med indenfor"sagde hun blidt og trak ham forsigtigt mod stuen, hvis han nu ikke ville det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 23:28

Matt fik øje på Arya, hvilket gav ham et smil på læben. Han blik hvilede i hendes øjne, han havde savnet hende meget det sidste år. Men han havde haft brug for at samle tankerne, selvom det var 80 år siden hans eks kæreste blev slået ihjel for hans fødder. Så var det ikke noget man glemte når det var ens egne brødre som havde gjort det. Men Arya havde fået ham til at ligge plaster på såret, hun havde været der for ham i al den tid efter. Og selvom de havde et lidt skørt forhold, så var hun det vær. Hun var nok en af dem han stolede mest på.
"Ikke så meget, samlet tankerne." Svarede ham med en blid charmerende stemme, Matt smilte mere da hun tog hans hånd. Han gik med hende ind i stuen. Han havde også fået en ny veninde lidt før Serena kom til, navnet var Caroline. Hun var varulv der, nu var hun vampyr. Men hun var en af hans bedste veninder, næsten som den søster han aldrig fik.
Da de kom ind i stuen lagde Matt en hånd på hendes kind, og kiggede hende i øjnene.
"Jeg har savnet dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 0:20

Hun smilede skævt til ham og lod sit blik hvile i hans øjne. Matt og Aryas forhold havde altid været lidt...speciel, men rart. Hun kunne ikke huske et tidspunkt hvor han nogensinde havde gjort hende ondt eller såret hende. Hun smilede lidt over hans svar og nikkede lidt"hvad havde da spredt dem?"spurgte hun blidt. hun kiggede på ham og smilede blidt, hun havde savnet ham, hun var hans nærmeste og den hun stolede mest på, selvom hun ikke havde så mange venner, og den slags. Hun smilede over hans hånd, den var varm og dejlig, hun lagde sin egen hånd over hans så han ikke fjernede den. hendes blik gled ind i hans øjne endnu engang og hun smilede lidt bredt."Jeg har også savnet dig Matt" hun kyssede blidt hans kind efter hun havde sagt det. hun strøg langsomt en en lok af det lange krøllede hår om bag øret og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 0:41

Matt smilede til hende.
"Jeg snakkede ud med en ny veninde Caroline, hun fortalte mig hendes historie og jeg fortalte mit. Efter det så kom det bare lige over mig, og mine vredes flip er ikke til at styre helt til fulde. Så tankerne skulle lige styres, og det tog sin tid. Og her er jeg så." Svarede han med et skævt smil. Han kiggede lidt på hendes hånd, som holdte hans fast til hendes kind. Det gjorde ham intet, Arya var en meget sød kvinde. Hans bedste veninde, med nogle fordele måtte han indrømme. Matt mærkede hans hjerte banke ind imod hans bryskasse da hun kyssede hans kind.
"Det var da godt, hvordan er det gået siden sidst?" Spurgte han og satte sig ned i en sofa men inden han sad helt ned greb han rundt om Aryas liv og trak hende med ned i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 1:06

Hun smilede blidt og nikkede forstående"er hun sød?"spurgte hun smilende."men du kan godt styre din vrede nu..?"spurgte hun lidt bekymret, ikke for sin egen skyld men for hans. Arya tænkte altid på andre før hun tænkte på sig selv, sådan var hun bare, især når det kom til folk hun kendte godt og holdte meget af, hvilket hun gjorde med Matt, han var trods alt far til hendes barn, og en nær ven gennem de sidste 80 år.
Hun grinede let og overraskede over ham da han greb fat om hendes liv og trak hende ned i sofaen, Hun smilede blidt og trak benene ind under kjolen og smilede sødt. Hun lagde hovedet let på skrå og kiggede på ham"Det går fint, stille og roligt..jeg har haft travlt med pigerne, men ellers har jeg ikke rigtigt haft noget at lave som sådan"svarede hun med en blid varm stemme. Hun lod blikket glide ind i hans øjne igen og smilede lidt alt imens hun lod blikket hvile mod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 1:20

Matt smilede let, det gjorde han altid i Aryas selvskab.
"Ja sådan nogenlunde, det kommer an på hvis et eller andet gør mig vred." Svarede han og holdte om hende da han havde trukket hende med ned i sofaen. Hun skulle nødig falde på gulvet, han holdte godt om hende så man kun kunne føle sig tryg. Dejlig behageligt ville nogen måske syntes.
"Så er det godt jeg er her lidt tid, så kan du slappe af ved at tage en snak med mig." Svarede han hende og kyssede hendes pande. Matt var glad for Arya ingen tvivl omkring det. Han kiggede hende i øjnene, og lod en fri hånd stryge hende blidt ned af ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 1:57

Hun smilede lettere kærligt til ham"det var godt" svarede hun blidt og smilede det blide smil hun havde. Hun puttede sig lidt ind til ham og havde det behageligt i hans arme. det havde hun altid, det nok det sted hun følte sig mest tryg og hjemme ved.
Hun smilede et skævt smil til ham"hvor lang tid er du her denne gang?"spurgte hun smilende"og hvor lang tid vil der gå før jeg ser dig igen, når du går?"hun kiggede nysgerrigt på ham, og ventede hans svar. et lille smil gled over hendes læber da han kyssede hendes pande, og hun lukkede blidt øjnene, hun fik en behagelig kuldegysning af hans hånd mod hendes ryg og lagde blidt hånden over hans kraveben og skulder. hun kunne mærke hans varme og hvordan hendes egen krop prøvede at tage den fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 2:08

Matt kiggede lidt ligeud i luften han tænkte.. Men kunne kun finde et godt svar.
"Hvad med til du ikke gider at have mig her mere?" Spurgte han en anelse drilsk, "Ej, det finder vi ud af. Jeg har ikke planlagt nogen fast rejseplan." Tilføjede han kærligt og nød den måde hun puttede sig ind i hans favn på. Han strøg hende fra toppen af hovedet og ned imod hendes skulderblade. "Snart." Svarede han med et charmerende smil. Han havde ikke tænkt sig at smutte forløbeligt, for det var en lang tur tilbage til The forest. Og selvom at han havde muskler til det,så gad han ikke gå fra Arya. Han ville meget hellere være i hendes selvskab. Det gjorde ham så glad indeni, specielt når han mærkede hendes hud på hans, bare hendes hånd på hans krageben og skulder gjorde ham varm indeni.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 2:36

Hun grinede let over hans svar"det lyder meget rimeligt"svarede hun smilende med et drillende blik. hun smilede og nikkede"Der er langt hjem til dig her fra..ikke?"spurgte hun, hun kunne ikke helt huske det nemlig. hun smilede og sukkede lydløst over hans berøringer, hun kunne godt lide dem, de fik hende til at slappe af og hun nød dem i fulde drag. hun kiggede på ham med et kærligt smil om læberne"hvor snart?"spurgte hun blidt og lod pegefingeren blidt følge hans pulsåre på halsen. hun smilede skævt, måske endda lidt charmerende til ham imens hendes hånd begyndte at kærtegne hans skulder. hun lagde blidt hovedet mod hans anden skulder og smilede bare for sig selv, i sandhed havde hun savnet ham..meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 12:20

Matt smilte stadigvæk charmerende, det var en del af hans naturlige smil.
"Jo jeg har jo min hytte i The Forest. Den ligger noget væk herfra." Svarede han og kiggede hende stadigvæk i øjnene.
"Snart som at jeg nok skal lade hver med at blive et helt år væk. Jeg kommer noget oftere nu, det lover jeg." Svarede han og kyssede hendes kind blidt. Den måde hun lod sin pegefinger kører ned over hans pulsårer, imens hun kærtegnede hans skulder. Det var rart. Han nød bare at sidde med hende her og slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 13:55

Arya kiggede på ham og nikkede"det er et lille stykke herfra"sagde hun med et skævt smil og kiggede op på ham. Hun lagde blidt en finger ved hans mundvig og lod blidt fingeren langsomt strejfe hen over hans underlæbe. hun blev selv ved med at kigge ham i øjnene, og smilede blidt over det. Hun nikkede og smilede skævt og charmerende"det håber jeg, for din datter kan ikke huske dig længere, hun ved ikke at du er hendes far"svarede hun roligt, hun regnede med at det var vigtigt for ham, det håbede hun. hun smilede over hans kys og hvis hendes krop kunne varme sig selv, ville hun blive varmere nu, men det var ikke tilfældet. hun puttede sig tættere ind til ham og slappede helt af i kroppen, nød hans varme og selskab, om de sagde noget eller ej, så nød hun det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:00

"Ja et lille godt stykke herfra, tre måske fire dages gå tur." Svarede han med et kærlgit smil, og legede lidt med hendes smukke krøller. Matt blev dog lidt chorkeret over at Serena ikke kunne huske ham mere, han sank kort en klump og så på Arya.
"Det må vi få lavet om på så!" Sagde han med en kærligt og blid stemme, Matt mente at det ville vække minder når man hørte stemmen. Især når man havde hørt den før. Matt havde været der manget det første år. Men så har hans familie blevet slagtet af en eller anden idiot vampyr, den eneste som han havde ondt af at miste var hans lille søster. Ellers var han ligeglad med de andre.
Dog lod han sine læber mødes med hændes, han havde lyst til det. Bare ligenu. Men hun måtte selvfølgelig skubbe ham væk hvis det var for meget. Men efter alt de havde været igennem, så var det nok ikke så galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 13:11

Hun smilede blidt og aede hans kind."Du er mere end velkommen til at blive så længe du vil"sagde hun kærligt. Hun kiggede blidt på ham"Hun er kun 2 år, hun husker ikke så godt må du huske.."siger det blidt og stryger hans kind og videre ned over halsen. Hun smilede skævt til ham"Ja det synes jeg også"svarede hun med en blid og kærlig latter. Hun blev overrasket men alligevel ikke da han kyssede hende og hun smilede kort og kærligt mod hans læber. Hun besvarede kærligt kysset og lagde den ene hånd mod hans nakke og kærtegnede den med blide bevægelser. Hun kunne ikke benægte hun havde savnet hans læber lige så meget som hans selskab og tilstedeværelse det sidste års tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:56

Matt følte sig kort lidt dum, over sin forrige kommentar..
"Nårh ja det jo rigtig nok." Svarede han med et roligt smil.
Hendes gengaldte kys, det var som at svæve på en sky. Han følte sig hel, som om at intet kunne stoppe ham.. Matt holdt hende tættere ind til sig, og kyssede hende mere dybt end før.Hans hånd holdt et fast og kærligt greb om hendes liv, imens hans hænder var på hendes ryg hvor de kærtegnede hendes ryg med blide bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 0:18

Hun smilede kærligt til ham og strøg ham over kinden."Hun husker ikke så godt endnu"svarede hun kærligt og smilede blidt til ham.
Hun smilede kærligt mod hans læber og lagde blidt hænderne mod hans kinder og kærtegnede dem blidt.
Hun kyssede ham dybt og begærligt, hun havde savnet ham på alle måder. Hun gled forsigtigt op på hans skød og sidde så hun sad på ham med fronten mod ham.
Hun kyssede ham inderligt og lidenskabeligt inden hun blidt trak hovedet lidt væk og smilede blidt til ham. hun strøg stadig hans ansigt med hænderne som lå på hver sin side af hans ansigt. Hun lænede blidt panden mod hans med lukkede øjne."jeg har virkelig savnet dig"hviskede hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 17:20

Matt havde haft meget om ørene, helle hans familie som var blevet slagtet af en rasende vampyr.. Undtagen Serena selvfølgelig. Han havde da stadigvæk noget af eget kød og blod tilbage, heldigvis. Derfor var han meget påpasseligt ligenu, indeni havde han mistet sin søster. Den eneste i hans familie som faktisk havde betydning. Matt elskede hendes bevægelser, hendes måde at tiltrække ham på. Hendes kys som fik ham til at svæve op over skyerne, han kiggede hende ind i øjnene inden hun lagde sin pande på hans.
"I lige måde Arya, jeg er ked af jeg har været længe så langtid. Som sagt var der mange ting at se til." Han lukkede øjnene lidt, men Arya kendte ham nok til at vide at han var trist over noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 23:43

//Matt er død, Angela dræbte ham. Hvis du vil have din karakter skal vide det, så kontakt Caroline Smile Håber du vil emne med mig videre en dag over Damon Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been? ~Arya~ Empty Sv: Where have you been? ~Arya~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum