Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The forst of fear. ~Nicolas~
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The forst of fear. ~Nicolas~
Gæst- Gæst
"Jeg skulle hilse fra en her den anden dag, hans navn er Mason." Caroline pustede ud, og slappede lidt mere af efter at hun havde sagt det. For så var det blot hans reagtioner som skulle bryde ud, hun kunne se Linetth havde en betydning for ham. Hun ventede på hvad han ville gør eller sige..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg mødte ham i the village of dead," Svarede hun stille.. "samme sted som jeg mødte Kukiu." Tilføjede hun i en mumlen, og åndede ud.. De måtte finde Mason ja..
"Så det sikkert der han er." Sagde hun stille, og nikkede til Nicolas. Hvad Mason havde gjort udover næsten at dræbe hende var en lang historie.
"Udover næsten at dræbe mig, så ret mange ting." Svarede hun stille på hans første spørgsmål, og kiggede lidt ned i jorden..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"gjorde jeg det ikke tydeligt sidst?" Spurgte Han koldt og gik imod hende, Carolines øjne prøvede at fornemme hvor Linetth var henne. Hun rettede blikket imod Mason da hun knapt kunne få luft, fordi hun havde et stramt greb om hendes hals. Han jagede en hånd igennem hendes brystkasse og greb om hendes hjerte. Caroline gipsede, og havde svært ved at forstille sig at hun overlevede.
"Jamen se hvem som ville møde op." sagde Mason, men blev ved med at have grebet om Carolines hjerte. MEn Caroline vidste at Mason snakkede til Nicolas det kunne hun fornemme, ligesom at hun følte døden snart ville komme forbi hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mason mærkede grebet om hans hals, og så kun på Nicolas med kolde vrede øjne. Men slap grebet om hjertet, men lod hånden på hendes hals. Caroline var vred på Mason, meget endda. Caroline lagde sin frie hånd på Masons arm og lod de fem fingre brænde ham med voldsom smerte dette gjorde også at hun slap Nicolas' hånd for ikke at brænde ham også. Mason trak hurtig sin arm til sig i chokket, hvilket relaterede til at Caroline havde fået nok af folk som ham! Vreden lod den morderiske side komme frem, og Caroline sparkede Mason bagud.
"Find Linetth, så holder jeg ham hen." sagde hun med en alvorlig tone, og løb imod Mason. Måske var han ældre og stærkere, men Caroline ville ikke finde sig i den måde nogle behandlede hende på. Caroline sparkede Mason mod nærmeste væg, hendes morderiske var en meget farlig side af hende, mest fordi ingen vidste hvor grænserne var. Mason kom op og stå, samt kastede han hende imod nærmeste mur, Caroline smadrede ind i et vindue. Og som om smerten ikke rørte hende rejste hun sig. Hun trak glasskårene ud, af armen som var blod belagt. Mason lignede en som ikke rigtig forstod hvorfor hun bare kunne rejse sig. Mason løb imod hende igen, men denne var det Caroline som kastede Mason ind på en mur. Caroline var ude af kontrol, men ville ikke indrømme det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay, men jeg har det altså fint." Svarede hun blot stille, og løb så afsted med Linetth. Da hun enlig kom til huset, lagde hun Linetth på et andet værelse om Nicolas ville have det eller ej. Det gamle var totalt smadret jo. Caroline løb hurtigt nedenunder, og fandt en blodpose med engleblod. Selvom det ville være godt for hende selv vidste hun at engle blod kunne kurre skader for andre væsner end vampyrer. Derfor åbnede hun posen, og lod noget af det glide ned mellem Linetth's læber. Caroline lagde et tæppe over Linetth for at hun skulle holde varmen.
Mason rejste sig op og så på Caroline løbe væk med Linetth. Han gav et fnøs fra sig, og så imod Nicolas. Mason undervuderede andre, sådan var han bare. Han så sig selv stærkere end andre, uden enlig at kunne forklare hvorfor. Mason løb imod Nicolas, og slog udefter ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sig til Blondie at Locan venter på hende." Mason orkede ikke livet mere end de få sekunder han havde, derfor skubbede han Nicolas tilbage af og derved blev hjertet rykket ud af dens takt og han døde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hun overlever, men har brug for hvile." svarede hun blidt, den morderiske side havde gemt sig langt væk, for den havde ingen grund til at være der lige nu.
"Jeg har givet hende noget engle blod, det healer skaderne lidt når man er menneske." tilføjede hun, Caroline havde fået engle blod før da hun var menneske derfor vidste hun det kunne hjælpe Linetth. Caroline rejste sig op og så Nicolas i øjnene.
"Fik du ordnet ham?" spurgte hun stille, solen begyndte så småt at rejse sig fra sin søvn. Og Caroline trak gardinerne for. Så lyset ikke skulle ramme dem, en ren refleks hun havde. Hun lod en hånd glide igennem hendes hår, denne aften havde haft en god ting med sig af alle de dårlige. Nicolas var kommet tilbage. Og selvom det med lethed kunne have været hendes sidste nat, så havde hun overlevet, og det fandt hun nu lidt stort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan kun sige at jeg har savnet dig. Meget." Sagde hun stille og smilede lidt skævt til ham, det havde hun jo. Hun behøvede ikke at gå i detaljer, hun havde trods alt været helt ude af sig selv. Matt og Angela havde været dem som havde holdt hende bedst beroliget, jeps Angela i egen høje person. Caroline stillede sig tættere på Nicolas og kyssede hans læber blidt, med en hånd hvilende på hans brystkasse imens.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Caroline holdt stadigvæk kysset, det var fyldt med de følelser hun havde til ham.. Hun havde jo bare savnet ham, troet at han var vred på hende.. Hun var glad for at han var tilbage.. Hun lagde den frie hånd på hans ene kæbe.. Bare nød øjeblikket imens det var der, bare nyde det så længe at han holdt det selv.. Til at han slap, eller Linetth vågnede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» The fear is here -Nacyon-
» a night of fun and fear //Meriko//- XXX
» I am spooky! Fear me! -Alison
» Flirty fear. ~Josh~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine