Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The forst of fear. ~Nicolas~
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The forst of fear. ~Nicolas~
"Julian og Locan, jeg har kendt dem siden jeg var 13 år. Jeg var så dum at gå ud fra mit hus selvom mine forældre havde sagt at jeg ikke måtte forlade huset. Men når man er 13 år, og man aldirg har set andet end det hus.. Så sprang min nyserrighed. Jeg gik hen til kroen, hvor jeg mødte Roses. Den vampyr vi mødte den dag med Jacob.. hun angreb mig, men en dæmon reddede mig Julian, eller jeg troede han reddede mig.. Det eneste han gjorde i 6 år sammen med Locan derefter var at gøre mit liv til et levende mararidt." Caroline åndede ud og kiggede Nicolas i øjnene, hun vidste godt at han ikke vidste helt hvad hun mente. Men det kunne være mange ting trods alt, men i Caroline's tanker og minder var det blot et levende mararidt som havde fundet sted i 6 år, før hun havde taget sig sammen til at stikke af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Julian ejede huset jeg kom til, senere om natten vågnede jeg op af skrig.. Jeg tænkte det nok blot var min fantasi og at jeg kom sikkert hjem næste morgen. Men da jeg vågnede næste morgen fik jeg at vide at jeg aldrig ville komme væk derfra. Så mødte jeg Locan, som smed mig ned i en kælder... Jeg troede ikke mine egne øjne, kælderen var fyldt med kvinder. De var nøgne, både torturet og mishandlet. Nogle af dem havde børn. Drengebørnene tog Julian sig af, han fik dem opdraget til at være som ham.. For han mente at det var den rette tro. Sådan gjorde Julian ved alle i den kælder, mishandlede dem. Behandlede dem som skadedyr, nogle dage værre end andre. Locan var den værste han udvalgte to yndlings, som han simpelthen tog en for en og behandlede som skidt.." Caroline kiggede ud i luften, tydeligt hvis man kendte hende.. Så kunne man se at det var hende selv hun snakkede om når det kom til hvad de gjorde.. Hun åndede ud, hvis han ville vide mere skulle han bare sige det. Nu var hun ved det.. Så kunne det lige så godt overståes. Locan var den eneste af dem som staidgvæk var i live idag, og hans irriterende evner gjorde det nærmest umuligt at komme af med ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jacob mødte jeg på en ret trist dag, han var alt for godt forhold med en af mine eks kærester. Rettere sagt personen som begyndte mit had til vampyrer, men Jacob og jeg kom bare godt ud af det med hinanden. Selv efter jeg blev varulv, var han den eneste som kunne holde mig nede på jorden så min vrede ikke løb af med mig. Han forstod hvordan han skulle håntere det, han var rolig omkring det. Andre tider i de tre år har været mindre gode, og så de bedre. Jeg fik min evne og dræbe Julian." Fortalt hun og var ret stolt over at hun havde dræbt Julian. Hun var stolt over at hun overhovedet havde stukket af derfra.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var også en af de bedste tider." Hun lage lidt tryg på en af, for efter hendes møde med Nicolas, så havde det blot været det bedste. Hun havde aldrig troet på at hun kunne klare at leve som vampyr. Det havde hun gjort i et år nu, og hun var endda vampyros. Hun klarede det fint, med undtagelse af hendes morderiske side. Caroline kiggede lidt op på ham.
"Og dig hvad er den store mystiske baggrund omkring dig så?" Spurgte hun kærligt, hun ville gerne vide det. Men han kunne jo altid lade hver med at fortælle hvis han ikke ville.
Gæst- Gæst
Han holdt en kort pause. "... Men jeg fik styr på det, og ikke lang tid efter det mødte jeg min første kærlighed. Jeg blev hurtigt forelsket i hende, men hun følte ikke det samme. Jeg besluttede mig for, at jeg aldrig ville forelske mig igen. Jeg ville ikke føle den smerte igen. I en masse år gik jeg bare selv, uden og holde af nogen. Jeg gjorde bare hvad der passede mig. Men så mødte jeg dig og tingene ændrede sig." Den var den korte version af hans historie.
Gæst- Gæst
"Men, hvordan fandt du kontrollen med dig selv?" Spurgte hun omkring det.. Hun følte sig varm indeni, over at hun havde ændret noget. Det var første gang hun havde hørt den. Hun blev dog ved med at kigge facineret på ham, hvorfor vidste hun ikke helt.. Det var bare noget hun gjorde. Hun tænkte tilbage på Arason, hvordan hun havde dræbt ham, det havde jo været helt ekstremt over hendes normale måde at dræbe andre på.. Men det havde været følelserne som havde fået hendes morderiske side frem, skylden, sorgen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kender du følelsen af at føle sig som en forfærdelig søskend?" Spurgte hun imens hun kiggede lidt ned i jorden, tydeligt hende at Eliza ikke havde det bedste forhold ligenu. Muligvis vidste Nicolas allerede det, men Caroline vidste ikke om han selv kunne regne den ud. Hun sukkede lidt..
Caroline stod hænderne i lårene, og rejste sig så op. Hun gad ikke hænge i det triste mere, hun vendede sig om imod Nicolas og tog en dyb indånding.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan vil du hjælpe? Det mig som ikke kan acceptere noget som hun selv bestemmer.." Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare det, alle havde problemer ja. Men Caroline var skyde dårlig til at se ting fra andres vinkel af, når hun selv havde en kræftig mening omkring tingene... Caroline tog en dyb indånding.
"At tage det første skidt ville være at tilgive hende for noget jeg ikke kan tilgive hende for, eller jeg kan godt tilgive hende eller prøve på det. Men jeg vil ikke tale med hende.." Caroline kiggede ham i øjnene imens han holdt om hende, og vidste enlig ikke hvad hun skulle gør ved det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Altså det var dagen efter du tog væk, jeg tog hjem til Firewood Village for at snakke med Eliza. Og det gik fint nok til hun vælger at nævne at hende og Kukiu var blevet et par. Jeg havde ikke meget tilovers for det og gik imod udgangen, vi kom op og skændtes. Hun begyndte at råbe og vil dræbe sig selv, hun brændte næsten huset ned. Men jeg slukkede ilden, og så gik hun." Sagde Caroline, lige der kunne hun ikke se hvad hun havde gjort galt.. Hun ville jo have undgået diskutionen.. Men så let havde det ikke været.
"Næste møde så sloges vi med nogle varulve her i byen, og endnu engang kom vi op og skændtes.. Og så nu gider jeg hende snart ikke mere!" Caroline havde givet lidt op på det.. Givet op på at finde ud af hvad hun skulle gøre ved den situration, Caroline havde ikke tænkt sig at give direkte op, men hun ønskede ikke at skulle se på Kukius ansigt eller hører Eliza's lange samtaler omkring ham. DEt ville hun ikke kunne holde ud, ikke efter den måde at han havde behandlet hende på.. DEt ville hun trods alt ikke kunne tilgive ham for.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej jeg vil ikke gå rundt med den følelse, jeg har følt mig nok alene i sidste par dage. Den følelse skal ikke fortsætte, og jeg ved det ikke er hendes skyld. Jeg er bare så fanden dobbelt moralsk.." Caroline var ved at blive godt vred på sig selv, og tog hænderne til hovedet, med et greb i hendes eget hår. Den vrede hvorfor skulle den plage hende sådan, samt det strejf af sorg over hun faktisk havde såret Eliza på den måde. Jacob, Nille og endda Eliza havde accepteret Caroline var sammen med Nicolas. Og Caroline havde været så fandens egoistisk, hun havde ikke tænkt på andre end sin egen lykke lige der. Og den ramte ind på hende nu, for hun havde ikke tænkt over det før nu.. Hun tog en dyb indånding, det var skyldfølelsen. Den bølge som skyllede indover hende.
"Jeg en forfærdelig person, hv..hvordan kunne jeg være så egoitisk!?" Caroline's hovede var ved at ekspludere, hun prøvede at tage det roligt.. Men det kunne hun bare ikke.. Hun knyttede sine næver voldsomt, at hendes egne fingre næsten brækkede.. Lyden af knoglerne knirkede, skar i hendes egne ører.. Men smerten sagde hende intet ligenu.. Hun følte sig som den værste person i verden ligenu..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg kan nå til Firewood Village ret hurtigt, giv mig til imorgen. Så ere jeg tilbage imorgen ved middags tid måske. Jeg har bare brug for at tale med hende, så hvis hun er hjemme bliver det alligevel ikke en lang samtale. Måske, men jeg er hjemme.. tilbage imorgen." Svarede hun og nikkede lidt, hun kørte en hånd igennem sit hår. Hun kastede blikket på Linetth igen.
"Hun skal nok klarer den, på den ene eller anden måde. Du kan altid forvandle hende til vampyr.. Hvis det skulle gå hen og blive nødvendigt." Sagde hun stille, det var ikke sikkert at han ville tage det til overvejelse. Men det kunne være en mulighed hvis at han fandt det vigtigt nok.
Gæst- Gæst
//Jeg gætter på du outer nu?
Gæst- Gæst
//Jeps XD Out ^^//
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» The fear is here -Nacyon-
» a night of fun and fear //Meriko//- XXX
» I am spooky! Fear me! -Alison
» Flirty fear. ~Josh~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine