Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Make a move - Rowan  EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Make a move - Rowan  EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Make a move - Rowan  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Make a move - Rowan  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Make a move - Rowan  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Make a move - Rowan  EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Make a move - Rowan  EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Make a move - Rowan  EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Make a move - Rowan  EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Lori
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Valentine
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Jake
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Sean
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Lenore
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Abigail
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Natalie
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Celenia
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 
Edgar
Make a move - Rowan  Voteba13Make a move - Rowan  Voteba14Make a move - Rowan  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Make a move - Rowan

Go down

Make a move - Rowan  Empty Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 15:25

Tid - 16:33
Sted - Gågaden, af Terrorville
Vejr - Nogenlunde varmt. Let blæst.
Omgivelser - Nogle få folk rundt omkring. Lyst.
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Dagen var snart ved at være omme.. Eller i hvert fald for Ashley, hun skulle snart hjem til Serkan igen.. Hendes herre, hun havde kun fået lov til at gå en kort tur og ellers skulle hun komme direkte hjem til ham igen... Hun ville bare ikke, hun ville aller helst bare væk fra ham, hun ville gerne kunne gemme sig et sted hvor han aldrig kunne finde hende igen, men mon det overhovedet var muligt for hende, at gemme sig for ham.. Han var jo varulv, han kunne lugte hende, han kunne lugte hvor hun havde været og hvor hun ikke havde været, og når han så fandt hende vil han helt sikkert bare slå hende ihjel, eller straffe hende så hårdt at hun nok helt sikkert ville være skadet resten af hendes liv for at løbe væk fra ham.

Ashley havde en meget løs trøje på, den gik hende lige til over navlen, den var sort med et batman mønster på, hun smilede lidt da hun kiggede ned på den, det var hendes yndlings trøje. Hun havde et par shorts på, og ellers ikke noget indenunder, kun bar hud, det var dejligt, da det var så varmt, så dejligt varmt. Hun havde et par sorte gummisko på.

Hun gik lidt rundt i byen inden hun skulle tilbage til Serkan, overvejede lidt at blive længere væk og så bare tage skidebalden når hun kom tilbage til ham. Han blev sikkert rigtig sur og ville bare straffe hende hårdt, men hun havde brug for at være lidt ude og tænke, bare lade tankerne strømme. Hun sukkede dybt og nød det dejlige vejr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:10

Rowan traskede roligt afsted, med blikket vendt opad. Han betragtede bygningerne han passerede. Flotte, charmerende og gamle huse og bygninger. Det var altid en dejlig tur at stryge igennem Terrorvilles gågader. Det var en varm dag, så han havde været nødt til at rulle sine skjorteærmer en anelse op. Den lette blæst holdt ham dog en smule nedkølet - vejret var lige til at holde ud. Ikke for koldt og ej heller for varmt.

Med en let nynnen, og en solid gang igennem gågaden endnu med blikket mod bygningernes tage og himlens blå himmel. Der var ikke mange ude at gå på dette tidspunkt, havde han opdaget. Ikke at det gjorde ham noget - så var der mere plads til fri afspadsering. Det var også behøvet nogle gange, mente han. Til tider kunne det blive en anelse stressende og presset, hvis man skulle være omkring for mange mennesker. De larmede så frygteligt, tænkte han bittert, men rystede tanken af sig. Der var ingen grund til at tænke på negativiteten ved mange menneskers samværd, når han trods alt befandt sig forholdsvis alene på en gade.

Men karma spillede ham et puds. Dér gik Rowan i sine egne tanker, uden at se sig for, og det resulterede i at han pludselig stødte ind i et andet individ. Bogstaveligt talt. Han havde ikke set kvinden før det var for sent. Hun kom fra den modsatte vinkel, og de gik tilsyneladende frontalt ind i hinanden.
Der skulle dog mere til end et mindre puf for at få Rowan til at falde. Han genvandt hurtigt balancen og vendte sig straks mod kvinden, som han uheldigvis havde skubbet til.
"Åh! Det beklager jeg! Er du okay?"

(( Jeg håber det er OK hvis jeg skubber lidt til din karakter Razz Jeg vidste ikke helt hvordan jeg ellers skulle få dem til at "møde" hinanden tilfældigt ))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 7:25

Ashley gik bare roligt, tænkende, glad rundt i byen til at der var en der stødte ind i hende, hun røg ud af sine tanker, alt hvad hun havde gang i der inde, gang med at bygge op, inde i hendes tanker, tanken om at hun måske skulle tag at tage hjem, eller hun skulle faktisk tage hjem nu, ellers blev Serkan bare sur og det ville hun helst ikke have at han blev. Men først, hun kiggede op på denne mand som havde stødt ind i hende, han havde intet at beklage for, det var lige så meget hendes skyld, hvis hun ikke havde været fanget i sine tanker havde hun jo bare kunnet gå uden om ham, så intet at undskylde for... Hun sukkede dybt og smilede så til ham, "det er okay, det var lige så meget min skyld. Ja jeg har det fint.. Dig?" sagde hun, ret så hurtigt, hun skulle hjem til Serkan, han ville flippe ud hvis hun ikke snart var der, hun havde lovet at hun ville være hjemme efter ikke så lang tid, hun kunne risikere ikke at få lov til at gå ud mere... Hun begyndte at blive urolig, hun begyndte at se rundt omkring sig, om der kom nogen, om Serkan lige pludselig skulle komme og se hende med ham her. Hun tog en dyb indånding, prøvede at lade vær med at tænke så meget over det, men det var umuligt for hende, Serkan kunne komme hvornår det skulle være, han vidste lige præcis hvor hun befandt sig, så der var intet der forhindrede ham i at komme og hente hende, undtagen hvis han lige havde gang i en slave. Hun kiggede op på manden med et fjernt blik, et fjernt, meget skræmt blik.

//Det er helt fint xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 15:17

Rowan var langt fra kommet noget til; han havde blot haft brug for at genvinde sin balance, og det var sket sekundet efter. Han trak derfor på smilebåndet og slog en anelse ud med armene: "Der er ingen skade sket herovre." svarede han mildt, og overvejede om han skulle takke for spørgsmålet. Det var langt fra alle der ville spørge så pænt tilbage - hans erfaringer med andre individer her omkring viste at de fleste ville angribe andre, hvis den anden så bare som så forkert på dem. Han smilte derfor og åndede lettet op, da denne kvinde tilsyneladende ikke var vred over deres uheldige kollision. Dog fangede han hurtigt et glimt i hendes blik, som gjorde ham en anelse urolig. Hun så sig om, og ligeledes gjorde han. Hvad kiggede hun efter? Vidner? "Er du... Sikker på at du er okay? Du virker lidt nervøs. Jeg har ikke tænkt mig at gøre dem noget." Den sidste sætning blev koblet ganske hurtigt på, og sagt imens han hævede hænderne foran sig, som for at vise at han ikke prøvede på noget ondt. Kvinden virkede overraskende nervøs, hvilket blot gjorde Varulven nervøs. Var der nogen der holdt øje med dem, eller var hun bare paranoid? Måske burde han ikke tage nogle chancer, og med dén tanke tog han er hurtigt skridt bagud, for at være på den sikre side.

(( Jeg undskylder at du har måtte vente så længe på et svar ))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 16:13

Hun smilede blidt og nikkede, "godt" sagde hun blidt, det var da fint nok at han ikke var kommer til skade, der var vel heller ikke meget skade der kunne komme ud af et stød, men det var vel alligevel høfligt at spørger ville hun sige, da man ikke altid kunne være helt sikker på sagen. Hun tog en dyb indånding... Hun var virkelig bange for om Serkan ville komme ud og hente hende, det måtte han bare ikke, hun måtte gemme sig... Et eller andet sted. Hun kiggede panisk rundt efter et sted hun kunne søge i ly... Men hendes øjne vende sig så mod ham igen. "Jeg har det helt fint. Og jeg ved godt du ikke gør mig noget..." Hun kiggede undrende på ham da han trådte et skridt tilbage, man kunne se i hendes øjne at hun blev såret, for hun ville jo ikke gøre ham noget, hun var bare bange for om hendes herre skulle komme og tæve livet ud af hende fordi hun ike havde holdt deres aftale og så stod hun nu ogs og talte med en anden mand... Det ville han ikke acceptere det vidste hun bare han ikke ville. //Det er helt iorden XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Tirs 28 Maj 2013 - 22:01

Rowan bemærkede godt det sårede udtryk i hendes øjne, og overvejede derfor nu, om det måske havde været et dårligt træk at træde væk. Han tøvede et øjeblik. "Er du helt sikker på at du er okay?" forsøgte han igen - hendes tilsyneladende nedtrygte humør gjorde ham dels utilpas og dels bekymret. Han havde (desværre) en tendens til at bekymre sig for fremmede væsners velvære.
Måske er det slet ikke mig hun frygter, indså han endelig og lod atter blikket glide rundt. Blev hun forfulgt? Først nu indså han, at han ikke kendte hendes duft. Hvad var hun? Endnu en særlig dæmon-type? Han betragtede indgående hendes skrøbelige ansigt, som hvis han var bange for at hun ville krakkelere blot ved hans øjnes lette vandren. "Er der noget i vejen?" spurgte han forsigtigt, velvidende at han egentlig ikke havde ret til overhovedet at spørge ind til sådanne ting. På den anden side så havde han en sær følelse af, at han var nødt til at sikre sig, at hun ikke pludselig ville vende tilbage og hjemsøge ham.

(( Jeg beklager (igen) at du har måtte vente på svaret! Du har fanget mig midt i en eksamensperiode Razz ))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 2:14

Hun kiggede atter rundt igen, lettere panisk, panikken lå i hendes øjne, svagt gemt, og svagt synlig. Hun kiggede på manden igen og rystede på hovedet, hun var slet ikke okay, hun var slave, og hvis hun ikke holde aftaler blev hun straffet. Og det gad hun ikke at nyde noget af overhovedet. 
Hun vidste ikke hvad hun skulle svare ham da han spurgte om der var noget i vejen, hun var ikke sikker på om hun skulle sige at hun var usikker på om hun blev holdt øje med af sin herre, eller om hun skulle lade vær med at sige noget overhovedet om det hun havde gang i, at bryde en aftale. "Jeg... Jeg kan ikke sige det" sagde hun usikkert, lavt og meget forsigtigt, som om hun var sikker på at nogle lyttede efter. Hun kiggede usikkert på manden foran hende, vidste ikke hvad hun rigtig skulle sige til ham, måske skulle hun bare løbe hjem så hun måske kunne nå at være hjemme til tiden... Men hun vidste egentlig godt helt inde at det var for sent, klokken havde slået og hun havde brudt en klar aftale med Serkan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 17:31

// Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal svare. Det beklager jeg.

Rowan betragtede undrende pigebarnet, kastede blikket fra side til side og konkluderede til sidst at hun måtte være mindre begavet. Enten dét eller meget bange for nogen eller noget, som ikke var i nærheden. Et eller andet sted gnavede nysgerrigheden dog, og han ville spørge ind til hvad der plagede hende. Dog fortalte hans bedre sans ham, at han skulle passe sig selv og ikke plage tilfældige forbipasserende med ubehagelige spørgsmål.
"Du kan ikke sige det." gentog han med et suk. "Selvfølgelig ikke. Nå. Men det er jo ærgeligt. Jeg kunne jo måske have hjulpet dig, men hvis du ikke kan fortælle mig det, så er der jo intet at gøre." sagde han og trak på skuldrene. "Men hvis du ikke kunne sige det til mig, så kan du måske minde dig selv om, hvad det er, der gør dig bange. Så siger du det jo ikke til mig." hentydede han med et skævt smil. "Så står jeg bare her, og overhører det tilfældigvis."
Det var en tosset plan og han var sikker på at hun ikke ville gå med til den. På den anden side, så var han måske også lidt ligeglad. Hun var jo bare en tilfældig forbipasserende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Make a move - Rowan  Empty Sv: Make a move - Rowan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum