Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Make a move - Rowan
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Make a move - Rowan
Sted - Gågaden, af Terrorville
Vejr - Nogenlunde varmt. Let blæst.
Omgivelser - Nogle få folk rundt omkring. Lyst.
Påklædning - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Ashley havde en meget løs trøje på, den gik hende lige til over navlen, den var sort med et batman mønster på, hun smilede lidt da hun kiggede ned på den, det var hendes yndlings trøje. Hun havde et par shorts på, og ellers ikke noget indenunder, kun bar hud, det var dejligt, da det var så varmt, så dejligt varmt. Hun havde et par sorte gummisko på.
Hun gik lidt rundt i byen inden hun skulle tilbage til Serkan, overvejede lidt at blive længere væk og så bare tage skidebalden når hun kom tilbage til ham. Han blev sikkert rigtig sur og ville bare straffe hende hårdt, men hun havde brug for at være lidt ude og tænke, bare lade tankerne strømme. Hun sukkede dybt og nød det dejlige vejr.
Gæst- Gæst
Sv: Make a move - Rowan
Med en let nynnen, og en solid gang igennem gågaden endnu med blikket mod bygningernes tage og himlens blå himmel. Der var ikke mange ude at gå på dette tidspunkt, havde han opdaget. Ikke at det gjorde ham noget - så var der mere plads til fri afspadsering. Det var også behøvet nogle gange, mente han. Til tider kunne det blive en anelse stressende og presset, hvis man skulle være omkring for mange mennesker. De larmede så frygteligt, tænkte han bittert, men rystede tanken af sig. Der var ingen grund til at tænke på negativiteten ved mange menneskers samværd, når han trods alt befandt sig forholdsvis alene på en gade.
Men karma spillede ham et puds. Dér gik Rowan i sine egne tanker, uden at se sig for, og det resulterede i at han pludselig stødte ind i et andet individ. Bogstaveligt talt. Han havde ikke set kvinden før det var for sent. Hun kom fra den modsatte vinkel, og de gik tilsyneladende frontalt ind i hinanden.
Der skulle dog mere til end et mindre puf for at få Rowan til at falde. Han genvandt hurtigt balancen og vendte sig straks mod kvinden, som han uheldigvis havde skubbet til.
"Åh! Det beklager jeg! Er du okay?"
(( Jeg håber det er OK hvis jeg skubber lidt til din karakter Jeg vidste ikke helt hvordan jeg ellers skulle få dem til at "møde" hinanden tilfældigt ))
Gæst- Gæst
//Det er helt fint xD//
Gæst- Gæst
(( Jeg undskylder at du har måtte vente så længe på et svar ))
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Måske er det slet ikke mig hun frygter, indså han endelig og lod atter blikket glide rundt. Blev hun forfulgt? Først nu indså han, at han ikke kendte hendes duft. Hvad var hun? Endnu en særlig dæmon-type? Han betragtede indgående hendes skrøbelige ansigt, som hvis han var bange for at hun ville krakkelere blot ved hans øjnes lette vandren. "Er der noget i vejen?" spurgte han forsigtigt, velvidende at han egentlig ikke havde ret til overhovedet at spørge ind til sådanne ting. På den anden side så havde han en sær følelse af, at han var nødt til at sikre sig, at hun ikke pludselig ville vende tilbage og hjemsøge ham.
(( Jeg beklager (igen) at du har måtte vente på svaret! Du har fanget mig midt i en eksamensperiode ))
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke hvad hun skulle svare ham da han spurgte om der var noget i vejen, hun var ikke sikker på om hun skulle sige at hun var usikker på om hun blev holdt øje med af sin herre, eller om hun skulle lade vær med at sige noget overhovedet om det hun havde gang i, at bryde en aftale. "Jeg... Jeg kan ikke sige det" sagde hun usikkert, lavt og meget forsigtigt, som om hun var sikker på at nogle lyttede efter. Hun kiggede usikkert på manden foran hende, vidste ikke hvad hun rigtig skulle sige til ham, måske skulle hun bare løbe hjem så hun måske kunne nå at være hjemme til tiden... Men hun vidste egentlig godt helt inde at det var for sent, klokken havde slået og hun havde brudt en klar aftale med Serkan.
Gæst- Gæst
Rowan betragtede undrende pigebarnet, kastede blikket fra side til side og konkluderede til sidst at hun måtte være mindre begavet. Enten dét eller meget bange for nogen eller noget, som ikke var i nærheden. Et eller andet sted gnavede nysgerrigheden dog, og han ville spørge ind til hvad der plagede hende. Dog fortalte hans bedre sans ham, at han skulle passe sig selv og ikke plage tilfældige forbipasserende med ubehagelige spørgsmål.
"Du kan ikke sige det." gentog han med et suk. "Selvfølgelig ikke. Nå. Men det er jo ærgeligt. Jeg kunne jo måske have hjulpet dig, men hvis du ikke kan fortælle mig det, så er der jo intet at gøre." sagde han og trak på skuldrene. "Men hvis du ikke kunne sige det til mig, så kan du måske minde dig selv om, hvad det er, der gør dig bange. Så siger du det jo ikke til mig." hentydede han med et skævt smil. "Så står jeg bare her, og overhører det tilfældigvis."
Det var en tosset plan og han var sikker på at hun ikke ville gå med til den. På den anden side, så var han måske også lidt ligeglad. Hun var jo bare en tilfældig forbipasserende.
Gæst- Gæst
» No i am not him, so just move along and get out of my sight//Alexandria//
» sean - move like Jagger
» Too many days on the move... - William
» Haha, one more move and I kill you. ~Shifty~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine