Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
et uheld- Sajro - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
et uheld- Sajro - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Lori
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Valentine
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Natalie
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Jake
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Katrina
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Sean
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Lenore
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Renata
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 
Edgar
et uheld- Sajro - Page 3 Voteba13et uheld- Sajro - Page 3 Voteba14et uheld- Sajro - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164718 indlæg i 8728 emner

et uheld- Sajro

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Gæst Søn 18 Mar 2012 - 22:45

"måske en lille smule"sagde hun, hun havde jo kun en hånd hun kunne bruge, den anden brugte hun til at holde krøkken som hjalp hende med at holde balancen, hun så på ham"undskyld, jeg ved godt jeg er til meget besvær"sagde hun, hun følte selv hun var det for ham, hun følte hun var det for alle, hun viste ikke om det var derfor hun ikke kunne bruge sin evne uden det hele ville gå galt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Sajro Søn 18 Mar 2012 - 22:48

Han nikkede bare smilende... Og tog så ruden og gik over og skiftede den ret hurtigt... NU havde han jo også været nød til at gøre det i det hus han havde fundet til ham og Lyssa, så det var ikke det store problem for ham...

"Det skal De slet ikke tænke på... Jeg nyder at hjælpe folk, og det burde være noget flere folk kunne lide..."


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

et uheld- Sajro - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Gæst Søn 18 Mar 2012 - 22:53

"ikke når det er mig"sagde hun bare, hun kom hen til sofaen og satte sig der, hun havde ikke så meget at lave, ud over at snakke med han, men hun følte sig bare som byrde, så hun ville ikke gøre mere der ville kunne give problemer eller ballade for den sags skyld, hun kiggede rundt i sin hytte, den var ikke stor, men der var plads nok til det hun skulle bruge for at leve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Sajro Søn 18 Mar 2012 - 23:00

"Nej det er desværre for ofte at folk har nogle de ikke vil hjælpe og det er endnu en af de ting der burde blive ændret... Folk skulle bare ville hjælpe alle, og verden ville være meget nemmere..."

Han gik bare over til hende og satte sig ned i sofaens anden ende... da han ikke lige ville sidde for tæt på hende... igen grundet det med det private rum...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

et uheld- Sajro - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:09

"jeg tro ikke den vil blive nemmere, men den mening må du gerne havde"sagde hun, hun sad bare i sofaen, hun viste ikke hvad de skulle snakke om nu, hun begynde så at nynne en lille sang hun kunne, hun havde det også fint med at bo alene.
hun havde jo ikke rigtigt nogle venner eller noget, så hun var jo for det mest alene, men det havde hun det også fint med, så var der jo ikke nogle som kunne såre hende og hun kunne heller ikke såre dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 11:14

''Ville du ikke have et nemmere liv hvis noge hjalp dig lidt?''

han så meget undrende på hende og satte sig overfor hende... Han var ikke særligt glad for at være sammen med fremmede men havde de brug for hjælp ville han altid hjælpe dem... Han var sådan og det kunne ingen ændre ved... Det var der ingen tvivl om...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

et uheld- Sajro - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Gæst Tors 10 Maj 2012 - 11:23

"det ved jeg ikke, jeg har det fint for mig selv, men det ville da være rart at havde nogle at snakke med en gang imellem"sagde hun

hun var nok mærkelig i hans øjne, troede hun, men hun viste det ikke, men det var sådan hun var i de fleste andres øjne, men hun havde lært at leve med det, så der var jo ikke noget der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Sajro Tors 10 Maj 2012 - 13:03

''Hvis nu folk var hjælpsomme og venlige... Så ville du måske også slippe for at folk råbte efter dig på den måde som de drengegjorde til dig... Ville det ikke være rart?''

Han kunne også godt sørge for at de ikke sagde sådan på andre måder, men han syntes verden ville være rarere og meget nemmere hvis man bare var flink og hjælpsom over for hinanden istedet for at man altid skulle opføre sig som svin overfor hinanden... Det var så dumt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

et uheld- Sajro - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

et uheld- Sajro - Page 3 Empty Sv: et uheld- Sajro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum