Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
a job it's a job ( Starling ) EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
a job it's a job ( Starling ) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
a job it's a job ( Starling ) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
a job it's a job ( Starling ) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
a job it's a job ( Starling ) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
a job it's a job ( Starling ) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
a job it's a job ( Starling ) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
a job it's a job ( Starling ) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
a job it's a job ( Starling ) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Lori
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Valentine
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Jake
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Lenore
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Abigail
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 
Edgar
a job it's a job ( Starling ) Voteba13a job it's a job ( Starling ) Voteba14a job it's a job ( Starling ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

a job it's a job ( Starling )

Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 23:16

Han sad roligt på diskoteket men var ligeglad med stort set alle da gik rundt, da han kom der af en bestemt ting: han var blevet tilbudt at job som beskytter til en eller anden opgave.

Han sad og drak en Pina Colada imens han ventede på den kontakt person han skulle snakke med omkring jobbet, og han så stille og roligt rundt imens han ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 0:33

Starling trådte ind på diskoteket. Det var ik hendes normale mødested med andre, men manden havde sagt at hun kunne finde den hun ledte efter her. Hun havde valgt at komme som sig selv, da det virkede mest logisk. Han skulle nok finde ud af hendes evner, når de begyndte at arbejde sammen. Hun så sig omkring efter manden og da hun så en der lignede den beskrivelse, gik hun over mod personen. Han var nød til at gå slalom imellem alle de andre på diskoteket, men det Hun havde ladet sit mørke hår hænge løst, og havde valgt et par sorte bukser, med en blå top. Den brune jakke hun havde over toppen, var så hun havde varmen.
Hun kom hen til ham og var sikker på at hun havde fundet den rigtige, da han virkede til at vente på nogen. Hun sendte ham et spørgende blik inden hun højt spurgte "Er det dig der er Kuuma Tenga?" Hun var nød til at snakke højt, da der var meget larm på diskoteket, et af grundende til at hun helst holdte sig til kroer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 12:12

Han sad roligt og lyttede til musikken, imens han ventede på den, han skulle beskytte, mod på en ukendt belønning, men et job er et job, tænkte Kuuma lidt.

Han sad stille og holdet øje da han bemærkede en kvinde med løst mørkt hår, sorte bukser, blå top og en jakke, han så hende bevæge sig imod ham og tænkte om det mon var den han skulle i kontakt med, eller en gæst på diskoteket, han fik dog sin mistanke bekræftet at det var han's kontakt person, fordi hun kendte han's navn, og han svarede venligt, dog højt ''ja det er mig, og det er dig der skal informere mig om jobbet, altså din ryg jeg skal dække?'' han lød venlig og imødekommende, dog snakkede han højt til hende så hun kunne høre ham på grund af larmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 21:02

Starling havde lidt svært ved at høre ham, da musikken fyldte hendes øre. Starling havde meget følsomme øre, men hun kunne til gengæld læse hans læber, og hun nikkede bekræftende til hans spørgsmål. Hun satte sig ned overfor ham, uden noget at drikke selv. Hun var ikke tørstig og hun mente at de bare skulle have det her snakket igennem. 
"Det er meget enkelt. Der er et skyggevæsen som har stjålet noget fra vores arbejdsgiver og han vil gerne have det igen. Derfor har han fået fat på mig. Men da skyggevæsner er ret modbydelig, har jeg brug for hjælp, derfor er du her. Du kan selvfølgelig vende rundt, hvis det er det du har lyst til, du er ik tvunget. Du skal bare regne med at dette ik er et normalt job for dig."
Starling så alvorligt på ham, mens hun snakkede og havde helt lukket musikken ude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 21:08

Han sad stille og så på hende, han kunne fornemme hun ikke kunne høre ham, men dog svarede hun alligevel, og han brummede bare til det, og nikkede, imens han drak af sin pina colada, og knurrede bare muntert så hun kunne høre det.
''det lyder enkelt, men det er det sku da aldrig, men lad mig gætte, jeg skal dække dig, right? og jeg er da helt klar med, men hvad er betalingen?'' han lød venlig og imødekommende, dog alvorlig ''jeg vil gerne vide hvad jeg får, før jeg bliver skudt ned, for at dække din nuttede bagdel, men hvad fanden, stik mig ind jeg er klar hehehe har mit værktøj med'' han lød venlig og blinkede muntert til hende, da døden ikke genere ham så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 21:37

Hans høje humør smittede af på hende og hun kunne ik lade være med selv, at give et lille smil. Hun rettede sig op i stolen og sagde så, "jeg ved ik præcis hvad vi får, ud over det er nogle ædelsten." Hun fnøs da han kom med den nuttede bagdel-kommentar, men valgte at svare til den senere. "Jamen det var da heldigt at du har det med. Skal vi så komme afsted?" Hun løftede et øjenbryn og så på Kuumas glas som for at sige, eller vil du drikke den der færdig. 

/undskyld den er kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 21:41

han grinte bare muntert imens han overvejde det hun havde sagt og smilede så bare ''det kan sikkert betale nogle af de ting jeg skal bruge så det kan jeg leve med hahaha'' han grinte bredt ved hende's fnys og smilede for at vise han drillede, han tømte sin pina colada for og vise hende han var færdig og tog en enorm taske på ryggen og stod klar til at følge med Star.

/det okay Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 22:02

Starling rejste sig op, gav hurtigt Kuuma hånden inden hun vendte rudt og ledte vejen ud af diskoteket. Da det var blevet senere, var der kommet endnu flere mennesker ind, og det var som en labyrint der bevægede sig, at komme udenfor. De kom endelig udenfor i den mørke aften. Der var skyer på himlen der fløj forbi, og en halvmåne hang lavt over tagene. Starling kunne svagt mærke at der ville komme regn senere, men hvornår vidste hun ik. 
Hun begyndte at gå gennem gaden og var sikker på at han fulgte efter. De mødte meget få på gaden og mest var de tyve og mordere. Starling fortsatte med højt hoved, og drejede det så, så hun så på Kuuma. 
"Er det her så din normale beskæftigelse? Dække andres ryg?" Spurgte hun venligt. Hun ville gerne vide lidt mere om ham, inden hun lod ham hjælpe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 22:07

Han trykkede venligt Star's hånd og begyndte roligt at gå med hende, skubbede folk væk så de kunne komme nemmere ud, og han så glad ud for at være uden for i natten.
han fulgte roligt med hende ned af gaderne, tæt op af hende, som en livvagt, han så ikke nervøs ud, bare munter som om det var eventyr de skulle ud på, han så roligt på Star.
''ikke rigtig, men jeg tager hvad jeg bliver tilbudt, og ja det gjorde jeg i hæren, og i fængslet, det var dog mest for at folk skulle holde sig væk, men jeg har dræbt mange, og hvis nogen vil krumme et hår på dig, så bliver flere dræbt'' han lød bare munter og glad, imens han roligt gik ved siden af Star.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 17:26

Starling kunne ik lade være med at løfte et øjenbryn mens hun drejede hovedet for at se på ham. Hun tog alt det han sagde ind og vente og drejede det i hovedet. Han lød ik som om han ville "stikken en kniv i ryggen" på hende, men hans glade tone fik hende alligevel til at føle at han ik tog denne opgave seriøs. Hun sukkede inden hun stoppede op og så ned af gaderne. 
"Denne vej," sagde hun og pegede mod vejen der førte mod sydvest. Hun begyndte at gå videre ned af gaden uden at se på ham. Hun regnede med at han fulgte med hende. "Hvorfor har du været i fængslet?" Spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 13:45

Han så bare roligt tilbage i hende's øjne med sine gule muntre øjne, imens han så hende løfte øjenbrynet, han grinte bare muntert imens han roligt så på hende og gik ved siden af hende, han stoppede op ved siden af hende.
''javel Boss'' han havde bemærket hun peget, fulgte muntert med hende, selv om hun ikke så på ham, og han kunne høre sit 'værktøj' rasle i tasken og han brummede muntert, han hørte hende spørge ham og han svarede venligt ''jeg var i hæren, som tung fodsoldat, indtil en officer forgreb sig på en lille pige, så jeg dræbte ham før han kunne gøre det værre, men retten så ikke mildt på det, så jeg kom ind og sidde, jeg sad 103 år i fængsel, i BlackZone prison, et ret hårdt militært fængsel, hvor mord voldtægt overfald, den slags er hverdag, og har ikke tal på dem jeg har dræbt, gjort invalide, eller gjort alvorligt fortræd, man stopper med og tælle efter en's øjne har mistet det glimt, og de bliver tomme som al den død man ser, og jeg har set en del, trods min unge alder hvis man kan kalde mig ung hehe'' han svarede hende dog bare ærligt imens han gik ved siden af hende, da han ville have hun skulle kunne stole på ham, da det afhang af deres arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a job it's a job ( Starling ) Empty Sv: a job it's a job ( Starling )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum