Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Dont ever hit a girl again are you okay Starling
Side 1 af 2 • 1, 2
Dont ever hit a girl again are you okay Starling
V udenfor kølig indenfor varmt
O dværge og nogen andre væsener
Tid 17,30
P http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=26648522
Lancelot gik mod kroen der lå her for en gangs skyld havde han rejst igen men han rejste nu altid han smilet for sig selv som altid ville han ind på kroen og måske ende i et slagsmål der var intet som et slagsmål på denne dag måske var det også fordi han havde drukket lidt for meget. Han gik ind på denne kro i bjergene og så sig så omkring det så ud til og være fredliget ind til videre han sætte sig ned og bedet så om en øl og vente på hvad der ellers ville ske.Han havde nu en følse af at det her ikke ville ende godt hvorfor viste han nu ikke han kigget ned i bordet og tog imod øl og drikede det så imens han kigget på alle folk selv om det så ud til han kigget i bordet og ikke omkring som alle andre//sorry krea svigt//
Gæst- Gæst
Sv: Dont ever hit a girl again are you okay Starling
Starling sad ved et bord i hjørnet og holdte øje med alle der kom ind gennem døren. Hun så en fyr komme ind, brun vest, langt brunt hår og mørke øjne. Der var noget over ham og hun havde svært ved at fjerne sine øjne fra ham. Men næste gang døren åbnedes var hun nød til at kigge tilbage. Hun ventede jo på nogen. Hun rettede svagt på den tyrkis blå kjole, så den dækkede hendes ben, da der var en åbning foran på kjolen,som havde det med at dele sig når hun sad ned. Hendes mørke hår hang løst ned af hendes skuldre og hun så sig stille omkring i kroen. Hun så på manden, ham hun havde ventet på, komme ind af døren og hun rettede sig mere op.
Hendes krop spændtes og hun fulgte ham med øjnene. Han så hende snart og begyndte at komme over til hendes bord. Han lavede en skræmmende figur med hans højde på 1,93, hans bredde skuldre og hans store muskler. Hans mørke øjne søgte hendes og hun kunne kun lige stoppe gyssen der løb gennem hendes krop, da hans øjne fandt hendes og han begyndte at læne sig op af bordet.
"Dit kønne ansigt ser meget stregt ud og jeg kan se bekymringen i dine øjne!" sagde han med en stemme, der lød som om han kedede sig, inden han fortsatte med en iskold stemme."Har du det jeg bad om?" Han så direkte på hende.
Hun rettede ryggen mere og så ham op i øjnene i det hun sagde med fast stemme,"Der kom noget i vejen!" Hun så ham direkte i øjnene, "jeg har bare brug for et par dage ekstra, så kan du få den." sagde hun lige ud.
"Du kan tro nej lille frøken. Du sagde du kunne skaffe det, og det kunne du tydeligvis ik." Han greb fat i toppen af hendes kjole og hun kunne svagt høre elastikken blive ødelagt og hun lagde sine hænder på hans bryst i et forsøg på at skubbe sig væk fra ham, men han havde et for stærkt greb.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sengen stod under vinduet så den ik blev ramt af solen. Og så så hun manden i sengen. Hun havde fået manden fra tidligere til at tage englens overtøj af så hun kunne rense såret, men nu lagde hun rigtig mærke til hans bryst og hun vendte hovedet væk, imens hun rødmede svagt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så direkte på ham inden hun fortsatte, "Siger du at du ik kan huske noget, hverken slåskampen eller dæmonen?" Hun vendte sig rundt og gik hurtigt over til bordet og lænede sig op af det, men med fronten mod englen, "du endte her fordi jeg tog dig op til mit værelse, og behandlede dit sår, efter du var blevet stukket i siden af en dæmon du lige valgte at du ville slås med. Vent! Siger du at du INTET kan huske?"
Hun trak sin højre hånd gennem håret, mens hun sukkede dybt. "Jeg hedder Starling forresten. Hvad kalder man dig?" Hun sendte ham et sødt men prøvende smil, da hun introducerede sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen er du ik en engel? Burde du ik, i don't know, flyve rundt og redde folk, istedet for at være i kro kampe?" Spurgte hun med en sød stemme, hun var interesseret i at vide om han virkelig var en engel, men hun tvivlede lidt. Han opførte sig jo ik som de engle Starling havde hørt om. Hun kunne heller ik forstå, hvorfor han ville spilde sin tid på sådan noget meningsløst noget, så hun spurgte "og hvorfor er det du bruger dit liv på det der? Du kunne jo gøre så meget andet godt."
Hun stod lænet op og bordet og mærkede den bredde kant presse ind mod hendes lænd, mens hun så kort ud af vinduet. Hun var lidt i tvivl om hvad hun skulle gørenu. Hun havde sikkert lige mistet en af hendes bedste klienter. *Damn* tænkte hun for sig selv, og det var lige før hun ik hørte hvad han sagde.
"Du var kommet til skade på min bekostning, fordi du prøvede på at hjælpe mig, så jeg kunne da ik bare efterlade dig. Desuden så virkede du ik som nogen af delene, og hvis du var, så er jeg ik bange, hverken for tyve, mordere eller andre. Jeg er en stor pige, og jeg kan passe på mig selv." Sagde hun lige ud, mens hun så ham ind i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Sorry det er kort.... Kort varigt krea svigt.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da det var fjernet så hun på såret. Den var ik blevet gullig, hvilket var godt, da der så ik var kommet nogen infektion i såret. Hun havde placeret en bowle under sengen med rent vand, og med et stykke stof fjernede hun det tørrede blod som lå omkring hans sår. Imens hun fjernede blodet begyndte hun at snakke, bare for at holde en samtale i gang, og hun tænkte, da han nu havde sagt noget om kærlighed, at hun kun kunne gøre tjenesten igen.
"Jeg ved hvad du mener. Jeg har heller ik haft det specielt godt, når det kommer til kærlighed." Hun snakkede med en blid stemme, og begyndte nu at forbinde ham igen. "Jeg ved ik hvordan det endte for dig, men for mig, der endte det med hans død." Hun sendte ham et bedrøvet smil, men blev siddende på sengekanten. Lyset faldt ind gennem vinduet og landede på sengen.
/Krea svigt, er ik i så godt et humør lige nu. Men håber det kan bruges
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mens hun stod derude og åndsfraværende gned sin ømme hånd, kunne hun stadig mærke hans læbe mod sine, og hvis hun skulle være ærlig med sig selv, så kunne hun godt lide det. Hvilket bare forvirrede hende endnu mere. *Du kender ik den fyr. Han kunne være en morder eller dyre hader* skændte hendes underbevidsthed hende, men hun havde bare ik set det i hans øjne. Hun trak vejret dybt ind mens hun lukkede øjnene kort, med baghovedet mod døren. Hun vidste ik helt hvad hun skulle stille op med ham, men hun vidste hvor hun skulle starte henne.
Hun rettede sig op og puffede så døren ind så hun kunne komme ind i værelset igen. Hun så ik på ham da hun lukkede døren og stod med ryggen til ham, da hun sagde, "undskyld, jeg ved ik lige hvad der kom over mig." Hun ville helst ik have at han så hendes ansigt, for hun vidste ik hvad det viste.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun åbnede munden fordi hun skulle til at svare, men hun nåede kun lige at åbne munden, inden han begyndte at snakke igen og hun lukkede vilkårligt munden igen. Da hans ord trængte sig ind i hendes forvirrede hjerne, trådte hun et skridt tilbage, og det var først nu at hun rigtigt fik set ham. Han stod i alt sit tøj og med tasken ved sin side. Det næste hun lagde mærke til var den måde han stod op af væggen på.
"Du kan tro nej, du går ingen steder. Et du er ik til noget bøvl, virkelig, og for det andet, så kan du ik rejse nogen steder med den side." Hun gik hen og tog armen fra hans raske side, og førte ham tilbage til sengen. "Bare læg dig ned og slap af. Det sår skal have lov til at hele inden du går nogen steder." Hun lagde sin højre håndryg mod hans pande for at tjekke mod feber, og lod den så langsomt glide ned af venstre side af hans ansigt. Hun rettede sig op imens hun spurgte, "Er der noget du har brug for?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så igen ned på ham og så at han ømmede sig, og viste at såret generede ham. Hun sendte ham et opmuntrende smil, imens hun trak sig væk fra sengen og gik over til døren. Hun åbnede den hurtigt og så en mand komme forbi. "Undskyld men kan du lige komme med lidt rent vand?" Manden smilede venligt og nikkede og gik ud for at hente vandet. Hun lænede sig tilbage fra døren og kiggede over mod Lancelot med et smil på læberne. "Værsegod frøken." Hørte hun blive sagt fra gangen og hun vendte sig hurtigt ud mod ham. "Tusind tak," sagde hun med et glad smil og trak sig ind i værelset igen og lukkede døren bag sig. Hun havde fået en hel kande med vand og hun stillede den hurtigt på bordet.
Der stod nogle krus på bordet og hun tog et og hældte lidt vand i det og tog det over til Lancelot. "Her, du har brug for væske i kroppen." sagde hun med venlig stemme, og rakte ham kruset. Hun gik tilbage til bordet og fandt sin egen taske frem fra under bordet og fandt nogle af de urter hun ledte efter inden hun lagde dem på bordet. Hun så over på ham igen med et smil inden hun begyndte at arbejde med urterne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun var tilfreds med urterne var det blevet til et næsten fint pulver. Hun samlede det hurtigt og puttede det i et nyt krus og hældte vand ned til pulveret. Spidsen af dolken brugte hun til at røre i urte vandet med. Hun så kort over på ham med et smil og vente så tilbage til kruset. Da hun var tilfreds rejste hun sig fra bordet og begyndte langsomt at gå over mod sengen, hvor Lancelot lå i.
"Dette her smager fæltl, men det vil hjælpe mod smerten i såret. Så det ikke genere dig når du skal sove." Hun sendte ham et undskyldende smil, mens hun rakte ham kruset, med den urtegrønne farvede vand i. "Men et godt råd, drik det i en slurk, så er det ik så slemt i længden," det sidste sagde hun i en lille hviske tone, som om hun lod ham høre en stor hemmelighed, og blinkede så sit højre øje til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er nok den første der mener det." Hun vendte kort hovedet mod ham med et smil, inden hun fortsatte med at rydde op på bordet. Dolken i tasken, de beskidte krus sat i et hjørne, mens hun fortsatte "de fleste spytter det ud igen efter at have drukket det." Da hun var tilfreds med bordet vendte hun sig om mod ham, mens hun lænede sig op af bordet. Endnu en gang kunne hun mærke kanterne presse sig mod hendes ryg igennem det tynde, mens hun så på ham.
"Hvis der er nogen der har brug for søvn, så er det dig Lancelot. Du er stadig i gang med at hele. Desuden er jeg ik træt," sagde hun med et smil, men da hun kom mod slutningen valgte hendes krop at gå imod hendes ønsker. Inden hun vidste af det stod hun og gabte, med hånden foran munden. "Damn" udbrød hun. Hun så trodsigt og direkte på ham idet hun sagde, "jeg er IK træt" i en måske lidt aggressivt tonefald.
"Jeg manglede bare ilt til...." gab, "hjernen... Damn" Hun så over på ham. "Jeg har ik brug for at ligge i sengen. Du har meget mere brug for den." Hun sendte ham et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Pretty girl onthe outside, bad girl on the inside - Natalie.
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» a job it's a job ( Starling )
» Who are you? //Starling
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine