Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Jake
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Sasha
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Renata
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Celenia
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Lenore
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Katrina
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Lori
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 
Edgar
I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

I will give my life for you //Bigbaloo//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 22:12

Han så roligt til imens hun drak blod af ham, og han blinkede muntert til hende.
han knurrede stille og glad da hun slikkede blodet væk.
han så stille på hende da hun slikkede sig om munden.
''det var så lidt'' han lød venlig og munter.
han grinte da hun tog et hiv af smøgen og svarede knurrende på en munter måde ''du drikker bare når du har brug for det'' han lød glad og udfordrende, på en venlig og glad måde.
han så hende stå mellem sine ben og rette sig selv op, tog hende om livet og trak hende ned til sig så hun sad med benene på hver side af ham, og han's stive lem kunne hun mærke mellem sine ben.
''jeg hedder Kuuma, rart og hilse på dig Zero'' han knurrede, muntert og glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 22:13

Han så roligt til imens hun drak blod af ham, og han blinkede muntert til hende.
han knurrede stille og glad da hun slikkede blodet væk.
han så stille på hende da hun slikkede sig om munden.
''det var så lidt'' han lød venlig og munter.
han grinte da hun tog et hiv af smøgen og svarede knurrende på en munter måde ''du drikker bare når du har brug for det'' han lød glad og udfordrende, på en venlig og glad måde.
han så hende stå mellem sine ben og rette sig selv op, tog hende om livet og trak hende ned til sig så hun sad med benene på hver side af ham, og han's stive lem kunne hun mærke mellem sine ben.
''jeg hedder Kuuma, rart og hilse på dig Zero'' han knurrede, muntert og glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 22:28

''Du har været alene i lang tid var?'' Sagde Ksenia og lade sine hænder på hans lår.
Ksenia kunne mærke han havde været meget alene i fængslet, Ksenia havde os været alene hele sit liv.
Hans hule var lige noget for hende pga mørket og koldt ligesom en dø person.
''Har du et sove værelse, jeg vil gerne sove'' Sagde Ksenia og gik fra ham.
Hun tog sin sko af og tog sit bælte af med våben i.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 10:31

Han nikkede til Zero og brummede ''yea det har jeg'' han så roligt på hende da hun lagde sine hænder på han's lår.
Han så stille på hende imens han overvejede hvad hende's træk mon ville være.
Han sad bare og så på hende imens han brummede muntert og sagde til hende ''jeg har kun et, med en seng, da jeg som sagt er ret alene'' han lød rolig og munter.
Han sprang op og gik over og tændte en olie lampe så man kunne se en indgang til et mindre rum med en fin dobbel seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 10:53

Ksenia gik med ham, hun var stadig på lur om han ville gøre hende noget. 
Da hun så seng smed hun sig oveni den.
" fylder jeg?" Sagde ksenia og lå i sengen. 
Ksenia lå med sine bælte med våben og sko i hånden, hun var lige ved at falde i søvn. 
Hun gabte " oh" sukkede hun. 
" måske skulle jeg ikke gå en tur for at æde en sjæl for elles æder jeg ikke dig i nat" sagde ksenia og grinede koldt. 

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 11:22

Han stod stille og så på hende, imens han roligt ventede.
han så roligt på hende og grinte bare.
''nope vi kan begge to godt være der'' han grinte roligt efter at have sagt det.
Han stod roligt og grinte bare til hende da hun gabte.
''tja måske, det kan man jo finde ud af?'' han lød rolig og gik over til sengen og så ned på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 11:59

Ksenia rejste sig op, tog sko og bælte på. 
" jeg går lige og får mig en sjæl" sagde ksenia og løb ud helt ud af værelset og hulen. 
Måske var det her hendes chance for at løbe sin vej og hun grab chancen og løb. 
* farvel!* tænkte ksenia højt menes hun grinte ondt. 
Hun løb ud i skoven og forsatte den vej, hun stoppede ved en sø hvor hun tog noget at drikke og slappede af. 
Ksenia faldt i søvn pga sin træthed. 

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 12:04

Han nikkede bare rolig da hun tog sine ting.
''det gør du bare'' svarede han og sad roligt og så efter hende.
han tænkte stille at hun aldrig fandt tilbage alene her fra af.
han ventede nogle timer imens han overvejede hvor hun blev af.
han rejste sig så op da han fornemmede tiden, så han gik ud af sin hule.
han begyndte og snuse rundt, begyndte og søge ind efter hende.
han så hende ligge og sove og han gik over og så ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:56

Ksenia kunne fornemme en ved hendes side, hun åbnede øjne op og gispede.
Hun lavede et rulle fald væk fra ham og begyndte at løbe, Ksenia ville ikke tilbage selv om det var sjovt nok hænge ud der men hendes krop sagde løb din vej.
Hun tog sine hansker af for det var det eneste våben hun kunne brug for at beskytte sig med for våben hjalp ikke for Kuuma var så stærk for hende men den her kræft hun havde kunne måske hjælpe hende.
Ksenia havde vinden løbene i sit hår og hendes vejrtræk var dyb. 
''Tror jeg slap af fra ham'' Sagde Ksenia og tog hende ærmer op, man kunne se hvordan hun stadig havde cuttet sig selv gemmen tiden man kunne stadig se nogen blodet stadig pga hun næsten havde lige lavet dem og nogen var bare ar.
Ksenia stod bare op af et træ for at trække vejret ordenligt igen og for at lige få pusten.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:04

Kuuma så hende vågne, åbne øjnene, og så gispe.
han rykkede sig ikke da hun lavede rullefald og løb, han fulgte dig efter hende, lydløs som en panther.
Han så hende tage sine handsker af, imens han skjulte sig, dog fulgte han let med hende, stadig lydløs.
han sneg sig stille ind på hende og høre hende snakke, og han så hende så stå op af en træ, han sneg sig om bag træet og trådte frem, uden for hende's arme's radius ''nej, ikke endnu, men du kan løbe alt det du vil, du kan ikke slippe ud af skoven, uden min hjælp, og så ved jeg ikke om du gerne vil dø i denne skov, men hvem ved? du kan jo følge med mig tilbage, du kender vejen tilbage til hulen, men ikke ud, held og lykke'' han vendte sig om og gik sin vej, velvidende at hun aldrig slap ud, medmindre han hjalp hende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:14

''Jeg giver ikke op for jeg er ikke bare en du tror du kan bruge mig som en salve eller hvad du vil!'' Sagde  Ksenia og løb sin vej tilbage til søen så hun kunne se hvad hun skulle løbe hen men hun løb bare så hurtig hun kunne, da hun kom hen til søen opdagende hun ikke søen så det endte med Ksenia fladt i søen.
Hun faldt ned i dybet af søen, hun ikke svømme for det havde hun aldrig lært. Da hun fladt længere og længere ned hun prøvede komme op med at løfte armen men hun var kommet så langt ned at de blev svært at rede sig selv.
Da hun faldt ned i mørket kom hele hendes mørke liv for hende med voldtægt og vold, hun skreg og så besvimede hun.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:18

Han grinte bare, da han nød denne jagt, han så hende løbe og han stormede efter hende, han fulgte let med hende, da han er vant til og være jager.

Han så hende ikke opdage søen og han så hende falde i, han stormede hurtigere afsted og sprang i vandet, han svømmede let ned til hende, da han så hun var besvimet, og han svømmede ned og greb fat i hende, han svømmede op og svømmede så over til bredden med hende, han begyndte på hjerte massage, så vandet kom ud, han løftede så den behvistløste Zero op, og bar hende tilbage til hulen.

da han kom tilbage, tog han alt hende's tøj for og hængte det op til tøre, uden og se på hende en eneste gang, bar han hende ind i sengen og lagde hende under den store tykke varme dyne, og så gik han ud for at vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:59

Ksenia vågnede op i hulen igen *Fuck!* Tænkte Ksenia og bankede sit hoved ned i puden.
*Fuck han har taget min tøj af, hvad har han gjort!* Tænkte Ksenia.
Hun fandt en tøjre en stor en, det var sikkert Kuuma's tøjre. Ksenia tog den på og gik ud til ham ''Hvad har du gjort ved mig'' Råbte Ksenia og gik hen mod ham.
Ksenia stod foran ham med bare undertøj og hans store tøjre op, hendes hænder var nede ved siden af hende. 
Hun havde så meget lige lyst til at bruge son evne på ham men det kunne ikke hun og det hadet hun.
Ksenia stod bare der foran ham og ventede på han ville svare.

You promised you wouldn't leave me

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:09

Han sad kun iført underbukser, fordi han's tøj osse var vådt, og så ind i bålet imens han hørte hende vågne da hende's åndedræg ændrede sig.
han tænkte hun sikkert er vred men han trak på skuldrene.
han så hende stå, kun iført han's trøje og han svarede hende roligt da hun råbte.
''jeg reddet dig fra og drukne, jeg reddet dig fra og dø af kulde, og så har jeg sparet dig en forkølelse''
han lød rolig og venlig, imens han så på hende og han kunne fornemme hende's vrede, han rørte sig dog ikke.
Han så hende bare i øjnene og rakte sine arme frem, en invitation til og komme ind i han's favn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:26

Ksenia tog hans hånd og gik ind i hans favn.
''Du er varm, det er da ikke menneskeligt'' Sagde Ksenia da hendes kolde skin mødte Kuumas varme hud.
Ksenia havde sådan en kold hud pga hun havde ingen liv i sig.
''Hvorfor lader du mig ikk gå?'' Sagde Ksenia '' Hvad vil du have ud af mig?'' 
Ksenia kiggede på ham menes hun lagde op af hans varme brystkasse menes hun sad på hans lår.
Hendes hænder man på hendes egen lår ikke for at han kunne mærke den smerte hun havde indeni sig.
Ksenia var ikke helt sikker på hvad han ville med hende men hun håbede på hun kunne få sin frihed for hun havde prøvet og det mislykkes.

You promised you wouldn't leave me


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:36

Han puttede hende roligt ind til sig, imens han så på hende.
''hehe tak, er osse en bjørn efter alt'' svarede han blidt imens han nussede hende på ryggen.
''ved jeg ikke, jeg ved bare ikke hvor du skulle tage hen?'' han lød venlig og blid ''tjohhh det er jo det, ikke sandt? hvad vil jeg have af dig, spørgsmålet er bare, hvad kan du tilbyde?'' han lød rolig og venlig.
Han holdte blidt om Zero, imens han roligt aer hende på ryggen og roligt så på hende.
Han så blidt på hende, han kunne fornemme hende's smerte, han var dog ikke sikker på hvad hende's smerte var.
Han vidste ikke rigtig hvorfor han havde hende her, måske for selskabs skyld? han vidste det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:06

Ksenia rejste sig op og gik hen til sit tøj, fandt sine handsker.
Hun tog den på ''Så gør jeg ikke skade på dig Kuuma'' Sagde Ksenia og satte på ham igen, kiggede i hans øjne.
Ksenia lagde op af ham igen og holdt sin hånd på hans brystkasse, hun var ved at falde i søvn.
Hendes øjne var lige ved at lukke men hun åbnede dem op igen og sådan forsatte det.


You promised you wouldn't leave me


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:17

Han sad samme sted, som da hun rejste sig.
han så hende tage sine handsker på, og hørte hende snakke og han svarede hende ''det glæder mig at du ikke vil skade mig'' han lød venlig og imødekommende.
han holdte blidt om hende og små nussede hende på ryggen og maven.
han kunne fornemme hun var ved og falde i søvn og sagde venligt ''jooh.. jeg ønsker mig et barn?'' han lød rolig og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:33

Ksenia kiggede på ham '' Hvor, sådan en fyr som dig skulle da have en kvinde i hans liv uden nogen problem for du kan beskytte hende'' Sagde Ksenia ''Hvad har du da lavet?'' 
Ksenia havde aldrig tænkt over børn i hende liv aldrig, jo hun ville gerne have nogen men aldrig rigtig haft behøve for en.
''Hvorfan har du aldrig fået en kvinde?'' Sagde Ksenia og kørte læderet fra handsken ham op og ned på hans ryg, det var måske var det ikke belhandigt men det var det hun kunne.
Ksenia hadet sine handsker så meget for hun kunne aldrig røre ved noget, græs og andre ting.

You promised you wouldn't leave me


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:42

Han sad roligt og så på hende ''tja det bare svært og finde en kvinde, da vil dele sit liv med en, og tjo jeg kan vel beskytte hende?'' han lød venlig og munter, han overvejede sit spørgsmål og svarede med hele sandheden ''jeg sad inde i et militær fængsel kaldet Blackhole Prison, en af de mest værste militære fængsler, ser der for mord på en officer, men jeg prøvede og forklare han forgreb sig på en lille pige, så jeg dræbte ham før han kunne voldtage hende helt, men de ville ikke lytte så jeg sad i BlackHole Prison i 103 år, hvor mord, voldtægt, dræb, overfald, er hverdag, og så da en straf da hedder The Hole, et dybt rundt hul i jorden hvor man sætter 2 fanger da for uergerlige, og da har jeg dræbt rigtig mange, fordi de lukker kun den ene fange ud når den anden er død, jeg har dræbt der inde, jeg har været oppe og slås, jeg mistede min huminære side af mig selv, indtil jeg kom ud og begyndte at møde folk igen, før jeg søgte kontakt, men jeg søgte ikke rigtig en kvinde, fordi hvem kan leve sammen med en som mig?'' da han blev stille, rørte han ved nogle af sine utrolig mange ar, store som bitte små.
''tror bare ikke man kan leve med sådan en som mig'' han lød stille og rolig, han knurrede dog svagt, af glæde over Zero nusser ham på ryggen, og han begyndte og nusse hende på benet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:51

''Dig kan jeg lide'' Sagde Ksenia og grinede koldt.
''Jeg har os dræbt mennesker men har bare ikke været inde og sige, derfor er jeg ligeglad med folk omkring mig og andre. Jeg er kold pga har ingen sjæl, er død indeni helt død.'' Sagde Ksenia.
''Det eneste der er indeni mig er død,mørke, smerte og ødelæggelse, det er lige svært lave om på det men har ikke altid være sådan har været anderledes da jeg var yngre.'' Sagde Ksenia og pustede ud.
''Det gøre nu heller ikke noget for mig pga jeg skal æde andre sjæle for at overleve så..'' Sagde Ksenia.
Nu havde hun fortalt at hun var død indeni men hun havde ikke fortalt hvorfor hun var det.
Kuuma havde fortalt sin livhistorie til hende men hun skjulte stadig sin.
Hun rejste sig op og hentede en smøg, satte sig på en anden stol foran ham og bålet men inden hun satte sig ned tændt hun smøg ved at bruge ilden ved bålet.
Hun krusede benene på kors og tog hiv fra smøgen.

You promised you wouldn't leave me


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:10

Han smilede blidt og svarede ''i lige måde'' han trak på skuldrene af hende's kolde grin.
''hehe bare ikke som jeg har, det har de færeste, tro mig, og tja det har du nok ikke, men du har stadig dine smerter og sorge at kæmpe med, og tja da vil altid være et eller andet tilbage'' han svarede hende blidt og venligt.
han hørte hende og smilede blidt til hende og svarede kærligt ''da altid lys der inde et sted, man skal bare lede'' han nussede hende blidt på benet og på maven.
''tja gør det vel ikke'' han smilede blidt til hende, han kunne fornemme hun skjulte noget, men ville ikke forfølge det.
Han så hende rejse sig, og gå rundt over for at hente en smøg, han så roligt på hende sætte sig ned, han smilede venligt til hende og spurgte ''ville du mon være moder, til barnet?'' han lod rolig og venlig, dog nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:23

Ksenia gik røg galt i halsen og hostede helt vildt.
''Mor?'' Sagde Ksenia og var chokkert.
*MOR!, sagde han lige mor til hans barn?* Tænkte Ksenia og havde store øjne.
''Før jeg skal være have et barn skal jeg være gift, det har altid været en drøm men det ødelagt for mange år siden'' Sagde Ksenia og tog et hiv.
Ksenia var lige ved at falde af din stol, hun rejste sig op '' er det derfor jeg er her for at du bare misbruge mig? og så når du får din barn så smider du mig ud så jeg bare kan ligge ude i regnen helt alene og knust?'' Sagde Ksenia og gik ind i sengen og lukkede sine øjne.




You promised you wouldn't leave me




[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:31

han sad roligt og så på hende.
''ja, mor?'' han lød rolig og venlig.
han sad roligt og så på hende, imens han overvejede hvad han skulle sige og sagde så mildt ''det er så osse iorden, og hvad ødelagde det?'' han lød venlig og nysgerrig.
Han så hende være tæt på og falde ned og han hørte hende, så hende gå ind og lægge sig, han rejste sig blidt op, og gik ind og satte sig ved siden af han, han nussede hende's skulder blidt og svarede ''jeg vil ikke misbruge dig, jeg spurgte bare om du ville, og selv hvis du siger ja, jamen så ville jeg blive glad hvis du ville blive sammen med mig og barnet, men hvis du gerne vil gå, jamen så hjælper jeg dig ud af skoven, men jeg ville aldrig smide dig ud i kulden, alene og knust, aldrig'' han disse ord meget blide, imens han nussede hende's skulder, blidt og kærligt, for og trøste hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 21:45

Ksenia smed han hånd væk ''Du er ligesom alle de mennesker'' Sagde Ksenia sur og rykkede sig længere væk fra ham.
Kuuma var sikkert ligesom de hans pejlefamilie, Ksenia faldt i søvn men vågenede op af mareridt af hendes barndom.
Hun kunne se Kuuma sov helt tyndt *Ksenia løb, han vil gøre dig ondt LØB!* Ksenia gik i panik og skreg, hun løb ud af rummet , ud af hulen og under et træ. Det regnede hendes hår var helt klasket sammen og hun tog sin økse og begyndt at skær i sig selv ned i foden.
''STOP STOP!!'' Skreg hun og blodet løb ned af hendes fod. 
Hun tog hænder på hver sin side af hovedet og skreg bare stop, ''Hvorfor hvorfor gider du ikke gå ud af mit hoved, du ødelagde mit liv!'' Råbte Ksenia.
Ksenia havde tit sådan nogen tur og det var os derfor hun skar så meget i sig selv om hun gjorde men det skete når oplevede nogen sige noget der gjorde den lille bange yngre udgave af Ksenia kom frem.
''HJÆLP!'' Råbte Ksenia og græd.

You promised you wouldn't leave me



[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// - Page 2 Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum