Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Lori
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Valentine
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Natalie
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Jake
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Renata
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Katrina
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Sean
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Lenore
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 
Celenia
You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba13You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba14You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

You got to be kidding! //Kat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 0:34

'' Okay så.. Jeg skal strippe foran dig? Jeg tror jeg lader mit tøj gå i stykker så.. Sorry to say Brow, men heller det end og strippe foran dig. ''

Katherine var dog en smule forvirrede. Hun troede da heller ikke helt selv, han ville stå og strippe foran hende, så hun kunne se ham nøgen. Hvis han ville gøre det, var det hans valg, men hun ville bestemt ikke. Det var langt fra hendes smag. Måske var hun noget af en liderbuk, men at strippe foran en der måske kunne være ens halvbror, var langt fra det hun ville. Det gik over hendes grænse.. Selv ikke hendes mor havde set hende nøgen efter hun var blevet 5. Mænd ser det kun, hvis hun er i seng med dem, og dem plejer hun som regl og dræbe efterfølgene.
Men hun ville ikke ødelægge en så dyr, og smuk kjole som denne, så hun måtte nok hive den over..

Hun hev langsomt tøjet af sig selv, men dækkede de private steder, da hun var færdig med kjolen. Hun hev kjolen over sig selv, så hun stadig var nøgen inden unde,r og bare skulle smide sin kjole når han var færdig med at forvandle sig.. Hun bed sig selv i læben, og holdte stadig de private steder.

'' Så.. Hvad nu? .. Nu.. Skal jeg bare forvandle mig eller? ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Man 1 Jul 2013 - 0:41

''Wow really er du gernert over din krop? Jeg ved hvad du gemmer, jeg har jo ligesom set en del kvinder i min tid.''

Han vidste ikke hvorfor pokker hun havde det så svært med det, og haan havde ikke tænkt sig at stå og lege genert. Han tog bare tøjet af sig selv, dækkede intet stod bare helt roligt og kiggede på hende, hvordan kunne hun være så flov omkring hendes krop. Hun morede ham lidt der.

''Kom nu, jeg har set det før, og hvad skulle der ske ved det?''

Han fattede hende slet ikke, men han nikkede bare roligt til at hun skulle forvandle sig, og han gjorde det samme. han skiftede form, og modsat normale varulve hvilket han ikke var, så voksede han omkring en meter i højden, og store horn brød hans ryg under skulderbladene og et par gled ud af han pande, og han stod så forvandlet foran hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 12:41

Ja Katherine var ret flov over hendes krop, det var ikke lige frem den pæneste i verden. Derfor valgte hun meget og skjule den, og desuden hadet hun at folk kommenterede hendes krop, når de kunne. Heldigvis kunne ingen snakke videre om hendes krop, for alle hun havde været sammen med, var døde.
Hun sukkede ret hårdt og så ned i jorden, da hun hurtigt hev kjolen over hovedet, og begyndte at forvandle sig til den varulv hun nu lignede i hendes form.
Fuldt ud lignede hun Sajro, bare uden horne.. De måtte være søskene.. Underligt nok, men det virkede stadig ret uvirkeligt.
Hun trådte et par skridt tilbage, så Sajro kunne se hende ordenligt, imens hun drejede elegant rundt. Ja, hun var måske ikke helt den bedste ulv, men hun var da bedre end så mange andre.

Hun formerede sig tilbage efter Sajro havde haft nok tid til at se hende, og hev kjolen over hende selv igen, så han ikke kunne se hendes krop særlig godt.

'' Så.. Hvad nu? ''

Hun kiggede på Sajro lettere forvirret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Man 1 Jul 2013 - 20:33

''Ja du ligner mig, bare lidt mindre og så de der manglende horn selvfølgelig.''

Han grinede lidt, og han tog hurtigt hans bukser på. Han havde ikke noget imod at stå nøgen foran en kvinde men okay, det her var hans søster det virkede åbenbart helt annerledes. HAn kiggede bare roligt på hende og han vidste ikke hvad han skulle sige.

''Hmmm, din far ved du hvor han er henne? jeg vil spørge ham for at være sikker, men jeg tror vi er fmilie.''

Han sagde det roligt til hende, og kiggede bare ganske stille rundt i lokalet de stod i. Han vidste ikke hvad fanden haan skulle gøre ved det her, familie han havde ikke haft fmilie så længe hn kunne huske. Han kiggede bare på hende og gav hende så et kram.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 20:51

'' Min far forlod vores familie den gang jeg var lille.. Ved du.. Hvor din far er? ''

Katherine lagde en arm omkring Sajro, og trykkede ham en smule ind til hende imens hun gengælte det kram han nu havde givet hende.
Hun sukkede en smule, og kyssede ham i håret. Det var nu en smule underligt hun havde kysset ham på munden, og nu var de rent faktisk halv søskene.. Underligt nok. Gad vide hvor gammel han var? Hun var selv kun 25, så..
Hun trak sig en smule væk fra ham og trak det resterene tøj over sig. Det var måske en smule underligt, at hun havde krammet ham halv nøgen. Men hun overlevede nok.
Hun smilede til ham, et kært smil. Hun var rent faktisk glad for hun havde fået en bror nu. Nu skulle hun ikke være helt alene. Hun rakte en hånd imod ham, som et tegn på han skulle tage den.

'' Vil du.. Med hjem, til mig? .. ''

Hun smilede bare til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Tirs 2 Jul 2013 - 0:45

''Den far jeg kender, er ikke eksisterende længere... Det sidste jeg så af ham var hans hjerte da jeg spiste det.''

Han var meget kold omkring det emne, med at han havde dræbt den mand han kaldte hans far. Han kiggede rundt. Han vidste også at hans mor var død, og alle der kendte hans familie havde oplevet den samme skæbne, så vidt han vidste på grund af ham. Han kiggede på hende ganske roligt da hun rakte ham en hånd.

''det kommer an på hvor du helst vil hen, fordi vi kan også tage hjem til mig, der er massere af plads.''

Det var godt nok ikke et sted han tog hen så ofte fordi han altid blev mindet Lyssa, og det kunne han bare ikke have. Det gjorde ondt men til sidst måtte det også gøre rigtigt godt så? Han kiggede på hende roligt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jul 2013 - 11:23

Katherine trak sig en smule væk fra Sajro, da han fortalte han lige frem havde dræbt hendes far. Det virkede ret uvirkeligt for hende... Men hun måtte vel acceptere det. Hvis han havde gjort ham et eller andet, var der vel også god grund.

'' Du bestemmer søde.. ''

Søde?! Hvorfor begyndte hun nu at kalde ham søde?! Hmm, nok hendes ''søster'' kærlighed der fik det igang. Hun spekulerede meget over det. Hvis han havde spist hans far, så måtte hun måske være den ældste? Hun havde aldrig fået at vide hendes far var død, mere at han havde forladt familien..

'' Hvor gammel er du? ''

Hun måtte finde ud af, om hun var den ældste eller om han var. Det ville nu være ret så morsomt, hvis hun var den ældst, fordi han er jo lederen.. Hun trak let på skulderen. Hvis han ville hjem til ham, kunne det da sagens lade sig gå. Der var heller ikke lige frem sjovt hjemme hos hende. Og hun havde længe spekuleret over at flytte væk, for at forlade skoven. Men hun ville savne skoven så. 2 steder at bo ville være det bedste...
Hun smilede blidt til Sajro, da han tog hende i hånden. Rigtige søster og bror, der passer på hinanden. Det minde hende nu meget som i de gamle dage med hende, og hendes mor. De passede altid på hinanden, til den dag hun døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Tors 18 Jul 2013 - 22:12

''Se lad os gå hjem til mig så.''

Han sendte hende et roligt smil, og grinede lidt da hun spurgte ind til hans alder, det var sjovt for ham at høre hvilken alder folk troede han faktisk var, da de aldrig ramte rigtigt næsten han så nemligt noget ældre ud end han var. Han kiggede ned på hende. Han grinede over hun kaldte ham søde, og han kunne ikke lade være med at stille spørgsmålet.

''Jamen hvor gammel tror du selv jeg er?''

Han regnede med at hun gættede på et sted mellem de 25 og 30 det var der folk normalt sagde nemlig. Han gjorde an til at gå ud af hallen og hjem mod der hvor han boede, det var nok ikke et sted man regnede med aat en varulv boede, det var jo heller ikke der haan var tit.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:50

'' Du ligner en mellem... ''

Hun kløede sig en smule under hagen. Hun anede simpelthen ikke hvad hun skulle gætte på. Måske kunne han være meget ældre end han egentlig så ud til at være. Eller måske kunne han være meget mindre end han egentlig var? Man kunne aldrig vide noget, uden at kende personen helt.

'' Jeg gætter på.. 18-24.. Maybe right? noget imellem det. ''

Måske gættede hun rigtigt, det håbede hun da i hvert til fald på hun ville gøre, selvom det nok ikke var det mest sandsynlige at han var 18 eller 19. Men det var da et forsøg værd. Hvis det så vidste sig, han kun var 18 år, ville hun da gispe forskrækket op. Katherine smilede let til ham. Hun elskede at kalde folk søde. Selv var hun 25 år gammel. Langt fra lignede hun en på 25, men det var hun altså. Hun rystede lidt på hovedet, og fulgte bare efter Sajro. Hun forventede da i hvert til fald at han boede bare en smule pænt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Søn 21 Jul 2013 - 15:46

Det var et lidt så bredt spænd hun valgte at bruge til at beskrive hans alder, men det var da i det mindste også rigtigt, ellers havde det været noget så skidt, med det spænd hun havde taget. Han grinede lidt over det fordi det var så bredt. Det gjorde det jo ikke rigtigt sjovt at gætte.

''Når du gør det så bredt jamen så kan jeg vel bare sige du har ret''

Han grinede, og førte hende hen til hans hus, det var en stor villa der lagde i den dyre del af byen. Han låste op og førte hende ind, man kunne se at det ikke blev brugt ret meget, at der var støv og spindelvæv rundt omkring i hjørnerne.

''Ja det er så mit ene hjem.''

Han lukkede døren igen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 19:27

Katherine smilede over hun havde gættede bare lidt rigtigt omkring hans alder. Men når han sagde det var rigtigt, hvor gammel var han så i virkeligheden? Hun trak på skuldrene, for hende var det lidt lige meget. Hun smilede bare til ham, og lod en arm køre om ham.

'' Nånå! ''

Katherine gik bare ligeså roligt med hen til hans hus. Forskrækkede gispede hun op da hun så den store villa. Boede han virkeligt der!? Og så hans ene hjem!? Hvordan kunne det lige være! Boede han flere steder eller? Hun fjernede sin arm fra ham, og lod den køre ned i hendes lommer..

'' Så ehm.. du bor.. Flere steder? Hvordan kan det være? .. ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Man 22 Jul 2013 - 14:23

''Ja det her hjem fik jeg da jeg boede med min kone, her. Men jeg har et hus ved Soulriver hvor jeg er oftest, det ligger mere ude i naturen og jeg kan få lov til at være mig selv der. Jeg har det ikke godt her.''

Han smilede roligt. det var meget svært for ham at være i en by hele tiden han havde brug for at komme ud i naturen sådan rimeligt ofte. Fordi uden at han gjorde det, blev det mere og mere besværligt for ham at virke og fungere normalt. Han blev mere og mere dyrisk hvis han ikke fik afløb.

''Jeg blive ufungerende uden at forvandle mig og afreagere.''

Han regnede med at hun forstod det lidt, det var hun da nød til som varulv, det ville da være virkeligt underligt hvis hun ikke forstod. Men så igen der var nok også forskel da han var mand, og hun var kvinde samt hun ikke var Nightcan.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:11

'' Flot hus! Men.. Er du gift?! Med hvem dog! I wanna here! '' '' I wanna se you're other houses! '' Et stort smil bredte sig på Katherines smil. Hun ville høre alting om hendes dejlige lille bror! Hun skulle lære alt om ham.. Det var nu underligt, at han var lederen af vareulvene, men hun var han store søster. Som om en stor joke blev virkelighed.
'' Ofcourse! I understand.. But... Hvor i naturen bor du så? '' Smilet fra hendes kind fjernede sig igen. Hvis han boede tæt på hende, måtte hun være alt for forsigtigt overfor ham. Han måtte ikke se de ting hun gav sig til at lave. Og det ville især være en dårlig ting, fordi hun jagede. Katherine forstod udmærket godt han manglede et andet sted også at være, det ville en hver person mange. Det havde hun tit oplevede den gang hun boede hos sin mor. Hendes mor gik altid ind på hendes værelse uden at banke på, og det havde fået flere af hendes kærester til at flygte. Privatliv er det mindste man skulle have. Uden rigtigt at tænke over det, gav hun Sajro et kæmpe knus. ''Fra nu af, skal jeg kalde dig Brow. '' Hun smilede blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sajro Tirs 23 Jul 2013 - 14:23

''Desværre nej, jeg var gift... Men hun blev dræbt.''

Han kiggede på hende roligt. På trods af hvor følsomt det emne var for ham, så lod han sig ikke rigtigt påvirke af det på samme måde som man nok ville forvente man lod sig påvirke af den slags. Men det var sådan han var. Han ville ikke virke svag overfor andre folk.

''Og jeg har kun et hus mere end dette. Det ligger som jeg sagde ved soulriver i et lille stykke skov hvor jeg slapper af med at jage, men så rejser jeg også ofte ud i de andre skove og er noget tid.''

Han sagde ikke noget om hvad det var der også var grunden til det. Han søgte stadig efter de ruiner hvor han var blevet forvandlet. Han ville finde ud af hvad der var tilbage der, og der ville han kunne finde liget af hans 'far' hvis ikke det var blevet flytter eller ødelagt af dyr. Men uanset hvad ville det nok ikke være meget mere end et skelet.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:34

'' Detsværre? Jeg ville sige det var en god ting, at du ikke længere er gift. Men selvfølgelig er det syndt for dig, at kvinden du elskede er død.. '' Hurtigt lod Katherine hendes arme omfavne Sajro med et stor knus. Selvfølgelig mente hun ikke helt det hun sagde. '' Men det er bare, man bliver tvunget ind i et forhold, man ikke særlig godt kan komme ud af igen. '' Hvis han ville være gift med en anden, var det hans valg, ikke hendes. Hun havde selvfølgelig bare en mening om det. Hvis man er gift, er man bundet ind i et forhold, hvor man skal igennem en masse ting for at komme ud af det igen! Katherine skulle nyse! Hurtigt satte hun en hånd op til hendes næse og vendte hovedet væk fra Sajro's hår. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATYYYYYYYV! Lød det fra Katherine med et ekstremt piget fnys.

'' Må jeg.. Se det andet hus? '' Hun fjernede sig fra Sajro igen, hun skulle ikke virke alt for omklamrende omkring ham. Han skulle helst ikke begynde og tro underlige ting om hende. Hun skulle ikke virke som den forkerte store søster, hun nu egentlig var. En søster der dræber folk, lige meget hvad. Desuden havde de lige mødtes, og der skulle helst ikke komme et forkert indtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You got to be kidding! //Kat// - Page 2 Empty Sv: You got to be kidding! //Kat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum