Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hvorfor græder kvinder så let?
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Hvorfor græder kvinder så let?
Jeg stødte tilfældigvis på dette billede idag og tænkte at dette ville være spændende for jer alle sammen
Jeg synes det er sødt og er så sandt som det er skrevet ^_^
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Hvorfor græder kvinder så let?
Men teknisk set svarer Gud ikke på HVORFOR kvinder græder. Han snakker bare om kvinder xD
Og jeg vil seriøst godt have Guds nummer. Jeg kan ligesom ikke rigtigt finde det i telefonbogen, så hvis ham drengen dér lige vil give mig nummeret, så kunne jeg rigtigt klage xD
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Vil nu også gerne selv have det for har en del og klage over
Den har nogle gode pointer , meeeen der er nu op til flere steder jeg er meget uenig xD
Ser man nu bort fra hele gud delen og hvordan mennesker er skabt, så har jeg meget svært ved den med en god ægtemand aldrig gør hans hustru fortræd, nææææ han prøver kun hendes styrke i at stå ved hans side.Den fratager da vist manden rimeligt meget ansvar for hans ( til tider) skod opførelse, for jov.....ægtemænd kan såre deres kvinder mere eller mindre bevidst, bare fordi de kan være nogle idioter XD
Der er flere ting, men .....at øjnene rummer en persons skønhed....at sindet måske udtrykkes gennem øjnene, hvis man kan oversætte det sådan, den er jeg SÅ enig i.
Og så synes jeg at en af kvindens styrker netop ligger i at hun kan være blød uden at knække.
Jeg ville elske en artikel der hed Hvorfor har mænd så svært ved at græde? Da jeg finder det naturligt at udtrykke følelser og dermed også tristhed og tåre når ens hjerte føles som det skal briste ( hvilke er en anden lille no no i denne artikel, for kvinder græder da ikke uden grund?? Med mindre de har en depression, så er jeg ret sikker på de kan sætte ord på hvorfor deres tåre falder) men mænd har langt mere svært ved det, og DET er da interessant?
Super sød lille artikel
Tak for du delte
Gæst- Gæst
Vil så også gerne give dig helt ret i, at mænd meget nemt kan såre kvinderne med deres dumheder det har du så ret i ^^ Bare kig på de forskellige fyre der bevidst såre dem ved og være sammen med andre.
Jeg mener ihvertfald, at det er nemmest og komme ind til kvindens sind ved og se hende i øjnene end og kigge på hendes ydre for mange kvinder skjuler ofte deres sande side bag en facade med alt den makeup osv. Sandheden om kvinden er indefra og ikke deres udseende. Husk lige det fyre!
Vil samtidig give dig helt ret i, at det ville være meget spændende og læse sådan en artikel. For giver dig helt ret i, at fyre skjuler deres følelser og tårer væk og det er en skam som du siger så er det naturligt og vise ens følelser frem ligemeget hvilken situation det er ^^
Og endnu en gang tak for det Cam ^^
Luce til dét du sagde med at mænd bevidst sårer kvinder ved at være sammen med andre: De tænker jo ikke "Nu har jeg lyst til at være ond med Birgitte, så jeg vil lige gå i seng med Lone." - Det er ikke for at såre kvinderne. Nu har jeg selvfølgelig aldrig været nogle utro og kender ikke følelserne bag, men jeg er ret sikker på at det ikke er fordi de bevidst til såre kvinden^^
Og hvorfor drenge ikke græder(Mit gæt): Jeg tror det handler om image, og samfundet. I vores samfund er det blevet normalt for en kvinde at græde, men for en mand er det en svaghed(hvilket selvfølgelig er en løgn). Hvis det havde - i samfundet - være lige så velset og almindeligt for en dreng at græde og være meget følelsesladet, så ville der ikke være nogen forskel på kønnet på dem måde^^
Gætter jeg på, heh
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Nej, men det er jo stadig bevidst, at Poul går i seng med Lone selvom han har Birgitte.
Har lige siddet og læst, at drenge er blevet opdraget til og holde sine sorger væk og lade dem fordampe med tiden.
Ja, men det er ikke bevidst for at såre Birgitte. Det er ikke fordi han har trang til at såre Birgitte(i langt de fleste tilfælde)^^
HAH! JEG HAVDE RET! Gud hvor føler jeg mig klog lige nu xD
I mange tilfælde er de alligevel for hører det tit herfra og ja der kommer en masse fyre forbi hjemme ved mig der fortæller om sådan noget (De snakker med min far om sådan noget og jeg overhøre xD)
Haha nu skal du slappe af Del Det er en sexolog der siger dette xD
Den forstod jeg ikke. Der kommer mange drenge hjem til dig og fortæller din far at de er gået i seng med andre for at såre deres kæreste? o.o
Selvfølgelig er det det .. Men jeg havde alligevel ret! xD
De har det med og snakke om damer når de er her o.o'
Jaja men alligevel xD
For det første, ud over at den ligger op til at gud har alle svarene fordi han skabte os, er artiklen meget god. Jeg elsker alle de steder, hvor en kvindes styrker bliver påpeget, for hold da op vi er nogle kompliceret væsner!
Jeg vil gerne korrigere Cam. Jeg har selv grædt flere gange, uden speciel grund andet end jeg havde lyst.
Angående mænds reaktioner over for kvinder, er der mange ting der spiller ind.Miljø, opvækst, mandens egne forældre og personligheden. Evt. fejl og mangler i hjernen (Ikke generelt, bare rolig! Men visse folk har jo...visse ting)
Min far var voldelig over for min mor. Men det var fordi han var fuld og bag efter var han skammen selv. Hvilket dog ikke hjalp meget. Jeg har også set andre være voldelig og hørt om andre. En mand der ikke ved hvordan han skal reagere, hvad han skal gøre, ikke har ord til at udtrykke sig, kan pludselig ty til andre metoder.
Men lad nu emnet ligge. Det kan ske bevidst, men også uden at man nødvendigvis tænker over det.
Øhm, hvad var det nu jeg tænkte på...
om jeg er enig i at øjnene rummer ens sjæl? Både os. De røber meget, øjnene. Det er i hvert fald min mening. Men det er ikke der ens "sjæl" sidder. Hele ens person ses ikke kun i øjnene. Jeg ved min kæreste ikke har lært at vide hvornår jeg mener nej eller kan gennemskue mig når jeg siger andre ting, bare ved at have set mig i øjnene. Signalerne kommer fra hele vores krop, vores stemme. Det hele er en del af det store hele. hvis i spørger mig.
Personligt har jeg ikke noget imod at mænd ikke græder. I lyder alle som om i ville foretrække jeres mand brød grædende sammen en gang i mellem. Ja, en mand skal have lov at afreagere den vej og da hellere græde end være voldelig! Men personligt ville jeg nok også se min mand for svag, hvis han hele tiden gik rundt og græd. Jeg føler mig tiltrukket af stærke mænd, som de fleste andre kvinder nok også gør, værende både bevidst og ubevidst. At græde er for mig en svaghed og derfor også kun noget jeg gør når jeg er alene eller sammen med folk jeg virkelig stoler på. Alle andre må nøjes med en knyttet hånd og en trodsig mine.
Heldigvis er vi alle forskellige
*Falder tilbage til rollen i at lege dreng*
Ses!
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Tilbage til diskussionen.
Mænd der ikke græder:
Selvfølgelig føler jeg mig tiltrukket af stærke mænd, I'm not even sorry! Og jeg mener ikke at mænd skal bryde grædende sammen konstant, men det gør kvinder jo heller ikke. Men at samfundet på en eller anden måde har skabt et billede af den perfekte mand som en person der aldrig græder og kan holde til ALT uden at bryde sammen, synes jeg både er dumt og lidt ligesom kvinder der skal leve op til modebladenes image.
Jeg mener at vi skal lade vores mænd græde, uden at finde det svagt - det gør jeg heller ikke. Jeg finder det ikke svagt hvis et hankønsvæsen græder, fordi det er ikke forskelligt fra hvis en kvinde gør det. Det er ikke "homo"(nej, jeg har ikke noget imod homoseksuelle, deraf "-erne), det er ikke svagt, det er ikke tøset eller latterligt - det er menneskeligt.
Hvorfor skal mænd være mindre følelsesladet end kvinder? Hvorfor skal vi græde til sørgelige film, imens de skal trøste os og være helt upåvirket? Image! Det er det image der er blevet skabt af kønnene, og jeg er meget uenig i dem. Mænd skal ikke være stærkere end kvinder, bare fordi de er mænd. Hvorfor skulle de være det? Det er dumt.
Helt enig i det du siger der Del
De mænd/Drenge jeg har mødt kan godt finde ud af at lege irriterende bad boys med de andre drenge, men være mere følsomme over for de rigtige personer. Vi lever åbenbart også i forskellige samfund. Det samfund jeg ser, ønsker vi alle skal være robotter, stærke folk der arbejder konstant og gør som visse magtliderlige personer ønsker, uden der bliver vist hensyn til de svagere i samfundet. Men ikke et samfund der forhindre mænd i at være mænd - eller følsomme for den sags skyld.
Nogle af dem jeg kender kan sagtens finde ud af at være "hårde, stærke mænd" sammen med vennerne, men den rare og kærlige mand når de kommer hjem.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Jeg mener ikke at samfundet siger de skal være det, men det image der er blevet skabt til mænd i samfundet - ubevidst, gennem film og historier - er at de skal være stærke. De skal ikke græde. De skal være beskytterne der ikke bryder sammen og kan håndtere alt det kvinderne(de følsomme, bwah) ikke kan på det følelsesmæssige plan.
Selvfølgelig skal de ikke i virkeligheden, men det kan man tro hvis man læser blade, ser film og lignende^^
Forstår du ..?
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Men syntes ikke det er sandt.
Har endnu ikke mødt nogen der ville lege superhelt, bare fordi han så en film med det (Altså IRL)
De fleste kan jo godt se forskel. Faktisk tror jeg kun det er en vist gruppe af drenge der måske lader sig påvirke på den måde.
personligt føler min kæreste (Går jeg da ud fra) ikke at han ikke må græde hvis han vil, han er mere ked af han fysisk ikke ligne de stærke skuespillere jeg personligt beundre. Det er jo noget andet^^
Er det umuligt at forstå hvad jeg mener?
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Ja hvorfor ikke... (Tegning)^^
» øh, ja, hvorfor? /Razion
» Kane ~ hvorfor mig?
» Hvorfor så speciel? (Del 2) - Dimitri
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth