Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The Perfect Date - Skylar
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: The Perfect Date - Skylar
Han fik vendt Skys øjne mod sig igen og smilede til ham, "Sky, man lære af sine fejl ikke... Men ærlig talt Sky så indtil videre, har du slet ikke lavet nogle fejl" han smilede blidt og kyssede hans næse
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//hej ville bare lige sige at jeg skifter faceclaim snart til en anden, skal bare lige finde den rette. Vi kan f. Eks sige han har været ude for en ulykke, nogle bankede ham så meget hans ansigt var ødelagt og han fik et nyt?
Gæst- Gæst
//Oki, lyder som en god ide, så længe han ikke mister Skylar :3//
Gæst- Gæst
//super og selvfølgelig er skylar der stadig. Men skal vi så tage et emne hvor han bliver overfaldet, senere vågner op på hospitalet med det nye ansigt...jeg kan godt lave det
Gæst- Gæst
//Lyder godt, og super du kan lave det :3 fundet et faceclaim? Jeg kan godt hjælpe med forslag hvis det er :3//
Gæst- Gæst
//jeg havde forestillet mig Philip ellis, men ellers kommer du bare med alle de forslag du ønsker
Gæst- Gæst
//Nah, dit valg er meget bedre end mine forslag //
Gæst- Gæst
//mhh okay, men jeg er stadig nysgerrig, saa hvem ville du havde foreslaaet?
Gæst- Gæst
//Um.. Garrett Ecstasy fra gamle Botdf, eller måske Kellin Quinn :3//
Gæst- Gæst
//gode forslag, jeg skal tænke over det ^^ men smutter i seng nu
Gæst- Gæst
en pludselig vågnede Sky op, han smilede blidt til ham og sukkede blidt a han kyssede ham påmunden. Han så på ham ligge sig ned ved siden af ham, med hovedet vendt mod puden i dethan begyndte at snorke. Han smilede blidt og lagde sig ned ved siden af ham.
//Oki :3 Sov godt så :3//
Gæst- Gæst
Et par timer senere vågnede han, satte sig op og strakte sig "mhh" sukkede han og lagde sig ned igen
//super og tak
Gæst- Gæst
Efter et stykke tid vågnede Sky men på det tidspunkt var Benji oppe og var igang med at lave morgenkaffe til dem begge.
//Så lidt :3 Så tænker lidt, hvordan for vi sluttet det her så vi kan få det andet i gang :3//
Gæst- Gæst
han sukkede og gik ned i køkkenet hvor han fandt sit livs store kærlighed i gang med at lave kaffe og stille gik han hen til ham, lagde armene om ham og kyssede hans kind "godmorgen" hviskede han blidt
//så er det færdigt
Gæst- Gæst
//Oki :3//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet let på skrå og smilede. "Hvis vi ikke havde mødt hinanden... Det tør jeg ikke at tænke på" lo han blidt og nød hans hånd i hans hår, han brummede let og gengælde blidt hans kys og trak ham lidt tættere på sig.
Gæst- Gæst
Han smilede bredt "gør jeg heller ikke, så jeg er kun glad for at være sammen med dig" sagde han stille og gned sig op af ham, han kyssede han kort og hoppede ned fra bordet "du kommer bare ind i stuen når den er færdig" han gav ham et luftkys, før han forsvandt ind i stuen, hvor han satte sig i sofaen, med fødderne hen langs den og et blad i hænderne, som han nysgerrigt læste af
Gæst- Gæst
Han smilede blidt og nikkede, "det er jeg ogs" sagde han kærligt. Han grinede kærligt da han gned sig lidt op af ham, han gengælde hurtigt hans kys før han kom ned fra bordet og var på vej ind mod stuen. Han rystede kærligt på hovedet og smilede.
Han lavede hurtigt kaffen til dem og gik ind i stuen til Sky. Han tog drillende hans blad og satte sig i sofaen og rakte ham den varme kaffe. "Den er nok lidt varm..." sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Serious... You are like me? - Skylar
» Just perfect (Eliot)
» Time Changes you//Skylar//
» A perfect day //Jade//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine