Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The Perfect Date - Skylar
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: The Perfect Date - Skylar
Han rystede på hoved, så op mod ham og blidt trykkede han sine læber mod hans "nej tak" han lukkede sine øjne og lagde kinden mod hans skulder. Han bed sig ganske kort i læben "jeg ved ikke om min mor eller far lever, jeg voksede op som rigmands søn, men jeg kunne aldrig gøre mine forældre tilfredse nok, alt hvad jeg gjorde, sagde og bare hvordan jeg så ud, var forkert for dem....så de straffede mig tit" han begravede ansigtet mod hans varme skulder
Gæst- Gæst
Han gengælde blidt kysset der blev ham givet af Sky, han smilede blidt og nikkede så "Okay"
Han holde blidt om ham, lyttede. Han gik lidt i stå til sidst "Straffet... Hvordan?" han kiggede bekymret på ham, holde ham ind til sig, trygt og nussede hans arm.
Gæst- Gæst
Han begravede ansigtet mod hans bryst "de slog mig, piskede mig nogle gange...jeg ville tit gå i seng med blå mærker over det hele" hviskede han og puttede sig mod hans varme bryst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Benji kiggede omkring sig, fik kuldegysninger og begyndte at spinde som en kat, da Sky begyndte at kysse hans fingre. Han smilede til ham og rystede på hovedet. "Nej, vil du da gerne ud?" han tog blidt hans hånd og rejste sig og fik så ham med op. Han holde stadig hans hånd i sin, han gav Skys hånd et lille klem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede af Sky og tog ham roligt med udenfor så de kunne undgå diverse blikke fra kroens gæster.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede nydende da Sky trykkede sine læber mod hans, Benji lagde roligt armene om ham og gengælde kysset. "Jeg elsker oss dig" hviskede han mod Skys øre før deres læber rørtes igen. Han elskede når Sky kyssede ham. Hans læber mod hans, det var fantastisk.
Han smilede og rystede blidt på hovedet af ham. "Det er da dig der er vidunderlig." sagde han blidt før han begyndte at gå hånd i hånd med Sky, hen mod hans hus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede stort til Sky og rystede på hovedet. "Jeg ventede på den rette, den mest vidunderligste mand i hele verden" han kyssede hans kind og nussede hans sider.
Han gik roligt sammen med ham og da de kom til huset åbnede han døren for Sky og gik ind efter ham og låste døren efter sig. Gik roligt hen til Sky og kyssede ham på munden.
Gæst- Gæst
Han fulgte stille efter ham, vendte sig knap om før Benji kyssede ham, han sukkede og lagde hænderne om hans hals, trykkede sig mod ham og blidt selv gengældte hans kys. Man skulle tro efter de havde kysset mange gange, han var vant til det....sådan lå landet bare ikke "mhh" sukkede han og smilede kærligt til ham
Gæst- Gæst
Han smilede blidt da Skys arme blev lagt om hans hals og Sky blev trykket mod ham, det var rart at have ham tæt. Han nød da Sky gengælde hans kys, det var dejligt, han elskede at blive kysset af ham. Han smilede af han suk og kiggede kærligt på ham som han pressede ham blidt op af væggen bagved Sky og kyssede ham blidt på halsen.
Gæst- Gæst
Han gispede, da han med et følte væggen mod sin ryg og hurtigt lagde han benene om hans liv, kørte fingrene op i hans hår og nød følelsen af det bløde sorte hår, mellem sine fingre, samt hans mange kys mod hans hals. Han gispede og blottede halsen for ham, en svag stønnen sneg sig også ud med alle de gisp han fik lavet
Gæst- Gæst
Han holde Sky mod sig da han lagde sine ben om Benji, han holde ham dog stadig mod væggen for at støtte ham. Han brummede mod hans hals da den blev blottet af Sky, han smilede roligt mod hans hals og nappede roligt i hans hals, som blev til små bid mens han holde ham oppe. Han nød at høre hans små gisp og den svage stønnen der kom fra ham brummede han blidt af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede stort til ham og lod ham bare trykke sig tættere på, "Jeg elsker oss dig" hviskede han blidt tilbage. Han smilede skævt da han fik trukket sin jakke af, de havde vidst været lidt for hurtige derude. Han lagde hovedet roligt på skrå og kyssede ham på halsen og op til hans mund. Trykkede ham ind mod sig og kærligt kiggede han på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gengælde blidt det kys han fik af ham. Han lagde hovedet på skrå og smilede så til ham, "Ja, selvfølgelig må du da søde" han nussede ham ned af ryggen og kyssede hans kind. Skylar behøvede slet ikke at spørger om han måtte sove her, det her var jo teknisk set hans hjem nu, han måtte komme og gå som han ville. "Betragt dette som dit hjem Skylar" sagde han blidt og kyssede ham.
Gæst- Gæst
Han rødmede "må jeg?...hvor dejligt" han lagde sin hånd mod hans bryst og rødmede "hvordan kan det være du aldrig har spurt mig om jeg flytte ind sammen med dig?" spurte han og så ned, han var normalt lidt resereveret med de ting han ønskede...han fandt det pinligt bare at bryde ud og spørge om det, men han ville gerne bo sammen med Benji...ja til den dag de ikke længere levede
Gæst- Gæst
Han kiggede roligt på ham, strøg hans ikke som blev lagt mod hans hånd. Han rystede blidt på hovedet da Sky kyssede den og lagde den mod sin kind igen. Han kiggede lidt på sin hånd som Sky kommenterede, eller nok mere hans ru hud. Han smilede og trak på skulderne, "du kan godt lide ru hud måske?" han grinede blidt. Han var ikke specielt vild med sin ru hud, men det var da altid noget at Sky kunne lide den hud han havde.
Han nikkede roligt, ja da, han måtte da gerne sove her, ingen tvivl om det, Benji elskede når han sov der. Han lagde hovedet på skrå og smilede svagt, "jeg ville ikke gå for hurtigt frem" han trak på skulderne.
Han kunne godt se på Skylar at han gerne ville bo her. Han smilede blidt og fik Sky til at kigge på ham. "Vil du gerne bo her?" spurgte han.
Gæst- Gæst
Han bed sig svagt i læben "åhh...okay" sagde han stille og troet et kort sekund, han havde sagt noget forkert, at hans spørgsmål kom forkert. dog smilede han, da spørgsmålet kom "troede aldrig du ville sprøge...men ja det vil jeg gerne" han bøjede sig mod ham, kyssede ham let, før han lagde kinden mod hans skulder, armene om hans hals
Gæst- Gæst
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Serious... You are like me? - Skylar
» Just perfect (Eliot)
» Time Changes you//Skylar//
» A perfect day //Jade//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine