Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Please don't hurt me //Sébastien// EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Lori
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Valentine
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Sean
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Lenore
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Natalie
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Jake
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Edgar
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Abigail
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 
Celenia
Please don't hurt me //Sébastien// Voteba13Please don't hurt me //Sébastien// Voteba14Please don't hurt me //Sébastien// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Please don't hurt me //Sébastien//

Go down

Please don't hurt me //Sébastien// Empty Please don't hurt me //Sébastien//

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 16:11

Sted: en lille gade i Rotten Root området
Omgivelser: få huse, en lille købmandsforretning og et par enkle efterladte butikker.
Tid: 17.35
Vejr: koldt, en smule mørkt.

Frida gik ned gennem gågaden som en helt normal person. For hende føltes turen gennem gågaden uendelig lang, i sær fordi den lyshårede pige blev ved med at ævle løs.
"Wow... Klokken er ikke engang seks endnu, og du er laangt væk hjemmefra," sagde hun, og gik lige i hælene på Frida, men Frida ignorerede hende.
Folk kiggede ikke underligt på hende, og sådan ville hun gerne have det forblev. I hvert fald i lidt tid endnu, for hun vidste ikke hvornår hun vil få et anfald og gå amok over den lyshårede piges evindelige snak.
"Hvorfor ignorere du mig? Vil du ikke have folk ser på dig, som en landsbytosse? For lad mig fortælle dig en ting. Det gør de allerede."
Frida stoppede op og lukkede øjnene i et øjeblik. Da hun åbnede dem igen stod der en lille lyshåret pige og spærrede for hendes vej. Hun så op på Frida med triste øjne. "Kan du ikke lide mig?"
"Hvor fanden kom..." Frida så rundt, for at få øje på den rigtige lyshårede pige. Den der var på alder med hende selv, men da hun så hen mod den lille pige igen, var hun blevet erstattet af den ældre udgave.
"Hvordan gjorde du det?" sagde Frida lavt, for at folk ikke skulle kunne høre hende?
"Nå, så kunne jeg endelig få din opmærksomhed, hva'?"
De drejede ind ad en lille sidegade, hvor der ikke var en skygge at se.
"Du ved godt, at du driver mig til vandvid ik' også?"
"Guud! Det må du virkelig undskylde... hvordan gjorde jeg hvad?"
Frida stønnede irritabelt og lænede sig op ad en kold mur. "Hvorfor var jeg ikke bare blevet hjemme," mumlede hun.
"Ja, det er unormalt for dig, at gå ud før otte."
"Men jeg er så sulten!"  udbrød hun, og med ét begyndte hendes mave at knurre.
"Ja, det var en skam. Dit køleskab er tomt."
Frida kneb øjnene sammen og stirrede irriteret på den lyshårede pige.
"Hvad har jeg nu gjort? Hey! Se en rotte!" udbrød hun og pegede ned mod Fridas fødder, og rigtigt nok, da Frida så ned på sine fødder sad der en rotte kun to centimeter fra. Hun udstedte et lidte skrig og hoppede et skridt til siden. Rotten skyndte sig væk, med ild i halen, og den lyshårede pige begyndte at grine. Så højt og hånefuldt, at Fridas hoved gjorde ondt, og hendes hjerte galoperede afsted af rædsel.
Hun satte sig ned på de fugtige brosten og trak benene ind til. Hun lukkede øjnene og ønskede bare den lyshårede pige langt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum