Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
a new meating (Rex)
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: a new meating (Rex)
Han slappede roligt af og havde det godt nok med at faktisk og stå hende nøgen foran hende "du skal lære og ikke tænke så meget som du gør altså sådan en problemer som dette her er noget man gør og ikke fortæller nogen om det og de eneste der ved hvad der sket er dem der ved det"sagde han bare til hende og så på hende og hun måtte tage det som hun vil, han kiggede på hende og han havde det godt nok med at faktisk og sige for det var lidt sandt ville han mene og alt det.
Han tørrede sig stadig og så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget til ham for hun måtte vel ha noget og sige til ham efter det han lige havde sagt og alt det halløj der, han sagde det jo bare og det man havde sagt kunne ikke tages tilbage igen.
Gæst- Gæst
At manden stod uden tøj på, rørte hende ikke, hun havde set mere end en mand nøgen, de fleste lå dog på hendes bord og fejlede et eller andet. Denne mand var rask og hun var ikke i tvivl om det, ellers ville hun ikke være så øm som hun var.
”Mener du at jeg burde glemme mine løfter, eller samtalen” hun mærkede samvittigheden røre på sig, blev irriteret over den var der. Hvorfor kunne hun for engang skyld ikke bare være følelseskold som alle andre.
”Jeg ønsker generelt ikke at såre nogen, eller bruge dem, jeg ved ikke hvad jeg forventede da jeg gik med dig, set i baghovedet var det sikkert en dum ide.. at gå med en fremmed igennem byen, gå med ham ind et sted som andre ikke kender til.. men jeg håbede vel på en ven, jeg ved det ikke” det gav ikke mening for hende hvorfor hun havde gjort det, men det værste var at hun sikkert ville have gjort det samme, og havde hun ikke aflagt det løfte ville hun nok også være gået i seng med ham, eller bad hvis man kunne kalde det sådan.
”undskyld det var ikke min mening at såre dig, eller afvise dig, du er flink, sød, og du har lært mig en del nye ting”
Gæst- Gæst
Han så på hende "bliver du endeligt ikke kold af og gå med vådt tøj på"spurgte han roligt og slappede bare af mens han gjorde stedet pænt og alt det, og slappede så af og satte sig lidt ned på en stol og så på hende og viste ikke hvad hun tænkte om ham og alt det men det var nok ikke godt eller noget som helst.
Gæst- Gæst
Hun havde lyst til at råbe af ham, sårer ham, men noget holdte igen, visheden om at han ikke vidste hvad det var han havde gjort, ikke vidst hvad hun havde prøvet. ”Jeg bliver aldrig kold, ikke længere” hendes stemme var fuld af den kulde hun følte lige nu ”Når du først har prøvet at sove uden for i en uge, lænket til en pæl med kun et dyr og et lille tæppe, så fryser man ikke længere” hun havde sagt mere end hun burde, det var ikke hans problem. Da hun gik hen til sit tøj, smed hun undertøjet før hun begyndte at tage bukserne og toppen på igen. hendes bryster faldt ikke det store uden bh, de kunne bære deres egen vægt, at kulden i rummet gjorde noget ved dem var en anden sag, men hun var ligeglad. ”desuden går jeg sjældent i vådt tøj” hun fjernede lædersnoren fra sit hår, så det kunne falde ned igen. hun rystede det en smule så man ikke kunne se at det havde været sat op. Hun gik stille hen til ham, stillede sig foran ham og kiggede på ham, hun vidste at han havde set hende. ”hvad mener du med at et løfte skal holdes til et hvis punkt, for hvad jeg ved af kan et brudt løfte koste liv”
Gæst- Gæst
Han så på hende og viste ikke hvad han ellers skulle sige lige nu han var jo ikke noget, han kiggede på hende "navnet rex"sagde gab roligt og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han lige ellers kunne ha sagt der,
Han kiggede på hende "jeg kan ikke gør om på hvad jeg har gjort men hvis du har lyst til at lære mere med kampsport så opsøg mig tit her"sagde han roligt og slappede af og viste ikke om hun vil lære mere af ham efter det her, men ellers måtte hun jo selv om det, han kiggede på hende og slappede bare af for han ville ikke kunne se at det ikke var sådan at han ikke var god nok til at lære hende mere hvis hun bare selv ville.
Gæst- Gæst
Hun var ikke sikker på om manden lige havde bedt hende om at gå, så hun valgte at sætte sig på gulvet, af en eller anden grund, havde hun ikke lyst til at forlade stedet før hun var helt sikker på at han ikke bar nag til hende. Hun satte sig på knæene, da det ville være nemmere at rejse sig hurtigt på den måde og forlade stedet, hvis det var hvad manden ønskede.
”Lærer du ofte folk op nu, eller er det noget som hører fortiden til?” det virkede som en logisk ting at spørge ham om
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad hun ville gøre nu hvor hun sad på gulvet og den slags der, han så på hende "men må indrømme du ser godt ud det var nok derfor jeg ikke lige kunne styre mig i et kort øjeblik"sagde han roligt og håbede på at hun ikke bar den af for han prøvede på sin måde og sige undskyld og det og alt det, han så på hende med et smil og slappede roligt af og havde det godt nok med at snakke med hende bare som de sad her og alt det.
Han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige og alt det for han havde vist fået sagt det han ville og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
Som hun lå på gulvet og kiggede op i loftet kunne hun ikke lade være med at tænke på en del ting. ”Hvor mange elever har du så for tiden?” hun løftede hovedet og kiggede på ham, inden hun satte sig op igen, denne gang i skrædderstilling.
Hun kiggede lidt op og ned af ham, manden var ikke dårligt bygget, så han burde have nemt ved at finde en kvinde, men selvfølgelig, det var jo ikke sikkert han normalt gik hen til dem og var lige ud.
”Hvor gammel er du?” hun anede ikke hvorfor netop det spørgsmål kom, måske var det noget med hans opførsel som fik hende til at overveje det
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "hvad med dig selv"spurgte han roligt og lagde sig ned og rettede ryggen godt ud og alt det, så den kunne slappe af og alt det halløj der, han kiggede på hende og ventede på at hun ville svare ham på det han spurgte om hvis hun da ville svare på det og sådan, han slappede roligt af og viste ikke hvad han lige ellers skulle sige og alt det halløj der, han op i loftet og ventede på at hun sagde noget, men lukkede roligt sine øjne og slappede bare mere af.
Gæst- Gæst
”Jeg troede ikke man måtte spørge en kvinde om hendes alder” det var en gammel joke hun havde hørt mange gange, og af en eller anden grund syntes hun det passede ganske glimrende, når nu hun ikke kunne svare hundrede procent på hans spørgsmål.
”Hvorfor har du valgt at blive soldat?” hun tænkte sig lidt om ”Du har da sagt du var soldat, eller har jeg tolket ud fra dine evner?”
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "moden ja sikkert men det fordi jeg jo har været i hæren de vil ha man er moden og kan tage beslutninger og alt det"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber, han kiggede på hende og syns godt om hende og alt det men hvorfor skiftede hun så hurtigt humør og alt det halløj der.
Han så på hende "hvis du ikke havde haft en mage som du kaldte person havde du så gjorde det med mig endeligt"spurgte han roligt og så på hende og ville bare ha et ærligt svar og alt det halløj der for han havde jo prøvet og forføre hende, og ja det lykkedes ikke ligefrem og alt det, men en dag skulle det nok med en eller anden kvinde og måske var det en han kom til at kunne lide og sådan.
Gæst- Gæst
hun lod sig glide helt ned på gulvet, så hun kiggede på loftet. ”Jeg tror du finder en sød kvinde en dag, det er bare et spørgsmål om hvornår, intet andet” hun drejede hovedet lidt så hun kunne se ham, sendte ham et lille smil
//Undskyld det meget ukreative svar
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gjorde ikke så meget mere lige nu og her, roligt så han på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og slappede bare mens han så på hende for han havde jo ikke så meget og sige ellers.
Han så på hende *hvad mon hun ikke tænker lige nu i dette her øjeblik og alt det halløj har jeg gjort noget dumt igen*tænkte han for sig selv og kunne jo ikke andet end og vente på at hun ville sige noget til ham og sådan noget der, han så på hende og havde det nu godt med at snakke med hende og alt det.
Gæst- Gæst
hun var ikke surt på ham, men begyndte at overveje hvordan hun kunne sige så meget der kunne misforstås, eller om denne mand bare var villig til at gå længere selvom han vidste hun var i et forhold. Men dum som hun var ville hun gerne lære ham at kende.
”Hun smillede lidt til ham, inden hun kravlede over gulvet for at hente sin taske, i stedet for at finde et par ting frem, valgte hun at kravle tilbage med hele tasken ”Det er sådan jeg tjener penge, laver den form for medicin folk har brug for, og så sælger dem, jeg har til alt muligt, både blå mærker og sygdom i lungerne, duftevand og andet underligt” hun kiggede glad på ham, prøvede at ændre samtalen en smule, uden at virke uhøflig. *Tilbød han mig et barn?* den håd på hendes mave kunne hun ikke helt dreje, så den sad i hendes tanker
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og lå bare roligt ned stadig og anede ikke hvad han skulle sige nu her for han kunne jo ikke rigtig sige noget klogt om noget lige nu og her da der ikke var noget han kunne sige noget klogt om af urter og alt det hun lige snakkede om, han så på hende og lyttede bare til hvad hun sagde og alt det og sagde ikke så meget selv lige nu.
Han kiggede på hende og så op i loftet og slappede af og ville nu godt lære hende og kende og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede op i loftet igen "men at være i krig er ikke godt for nogen man bryder ned indeni da ens samvittighed æder en op indefra"sagde han roligt og kiggede på hende og smilte roligt "men hæren skal jeg ikke ind i igen da jeg kom til skade troede de men jeg er frisk som jeg altid har været"sagde han roligt og kiggede på hende "jeg snød dem nemlig"sagde han roligt og slappede roligt af igen og ventede på at høre hvad hun ville sige til ham.
Gæst- Gæst
Hun smilede lidt til ham, kiggede lidt o og ned af ham ”Jeg forstår ikke helt hvordan en læge kan have taget så meget fejl, så hvordan snød du dem?”
Gæst- Gæst
Han så på hende med et stille smil og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville sige til at han havde snydt en læge på den måde, men han havde jo bare fordrejet det der skulle skrive ved at sige noget andet og alt det.
Han så op på loftet og smilte for sig selv "Lillith du er en meget nysgerrig men sød person det ved du godt ikke"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og havde det godt med at sige det til hende og alt det, for man skulle jo ikke lyve om sådan noget og det gjorde han heller ikke eller noget som helst.
Gæst- Gæst
”Du er også selv ganske sød, og ganske behagelig at snakke med” da hun var helt sikker på at hendes rødmen havde lagt sig igen, løftede hun hovedet og kiggede på hans ansigt igen. hun var normalt en ærlig person, men havde dog lært at nogle ting ikke skulle siges, så i stedet smilede hun bar til ham. ”Hvor længe har det egentlig taget dig at bygge alt det her?”
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede roligt af viste ikke hvordan hun ville tage en situation som denne her og alt det, men forhåbentlig ville hun reagere positivt over den og alt det der, men det kunne og vende den anden retning og alt det.
Gæst- Gæst
Stille skilte hun fingrene lidt så hun kunne kigge ud på ham. ”Hvorfor siger du ting om mine øjne og mit ansigt, det er da ligesom så mange andre kvinders” hvilket ikke engang var løgn, hun kendte en masse kvinder som lignede hende, de var bare alle sammen gift, og levede i de små landsbyer.
Hun fjernede hænderne og registrerede selv der den meget korte afstand fordi han havde sat sig op, den havde virket meget større da han lå ned. ”Er det så din bygning?” hun kunne godt mærke at det blev sværere at holde denne samtale på neutral grund, specielt hvis han kom med mange flere komplimenter, så ville han da først få noget at grine af
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "arbejder på at den skal være min"sagde han roligt og det han mente var at han snakkede med dem der endeligt havde ejendommen og ville godt købe den for der lå en lejlighed over den som han kunne bruge i stedet for den han havde, han kiggede på hende med et smil "du er smuk for at sige det med andre ord en køn"sagde han roligt og så på hende, og lagde en hånd på hendes ben og slappede bare af mens han smilte til hende og kiggede bare på hende og alt det.
Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han bare sad der og kiggede på hende så ventede han jo også på at hun ville sige noget til ham og alt det der.
Gæst- Gæst
Hun rykkede lidt på sig, men flyttede ikke hans hånd, hendes tid som slave havde gjort hende ligeglad med berøring, det var ikke det som var det farlige, det var først når de holdte en at tingene blev det. hun lænede sig en smule tilbage, støttede sig igen på armene så hun ikke faldt ned på gulvet ”Du er da også selv tiltrækkende, hvorfor bliver du ikke selv model?” hun var ikke helt sikker på hvor mange af dem der fandtes i verden, hun vidste bare de blev brugt mere i storbyen end på landet hvor hun normalt var. ”Hvad vil du gøre når det bliver dit” hun regnede med at han før eller siden ville få det, det var sikkert bare et spørgsmål om formaliteter
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende mens han nussede hende i håret og håbede på at hun kunne lide det for det var ikke så tit han nussede nogen i håret så han var nok ikke så god til det eller noget, men man kunne jo altid prøve sig frem i forhold til og lade være.
Han så på hende og ventede roligt på at hun sagde noget for han kunne ikke se på hende at hun havde været letlevende som hun vist beskrev sig selv med og alt det, men han måtte vel få et svar på det når han havde spurgt hende og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine