Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
a new meating (Rex) - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
a new meating (Rex) - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
a new meating (Rex) - Page 3 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
a new meating (Rex) - Page 3 Voteba13a new meating (Rex) - Page 3 Voteba14a new meating (Rex) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

a new meating (Rex)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

a new meating (Rex) - Page 3 Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 22:39

En spindende behagelig lyd forlod hendes strube da han begyndte at nusse hende i håret, hun elskede den slags lige så højt som Cleo gjorde, hun rejste sig lidt op så han ville få nemmere ved at nå. ”Det ville være den eneste måde jeg kunne tjene penge på min krop, nej jeg bruger hellere hovedet” hun flyttede hovedet en smule så han ramte et sted beg hendes øre, lyden fra hendes strube fortsatte imens hun snakkede ”Jeg har udtjent min værnepligt når det kommer til at ligge på ryggen, så den måde skal jeg aldrig tjene penge på” hun kunne stadig huske den tid, huske hvordan det var at ligge under en mand og gøre som han ville, mænd der ikke tog hensyn, for de havde betalt hendes ejer for at bruge hende.
”Har du kat?” hun satte sig helt op fordi hun nød det han gjorde ved hendes hår ”Jeg mener du er god til det der” hun smillede lidt til ham

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 23:02

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han blev ved med at nusse hende i håret "Når på den måde det heller ikke nogen god måde og tjene penge på efter min mening"sagde han roligt, og så på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af mens han nussede hende for det så ud til at hun kunne lide det.
Han kiggede på hende og hørte hvad hun spurgte han om "kat nej har haft en hund men ikke længere da den blev syg og døde"sagde han roligt og nussede hende bare stadig "kan du godt lide at man nusser dig i håret"spurgte han roligt og blev ved, han stoppede først når hun sagde at han skulle og alt det halløj der, han kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på at hun kom til at sige noget til ham og alt det, han så lidt på hende "man skulle ikke tro at du har været letlevende søde for man kan ikke se det på dig mere det helt sikker men nu går du også og sælger det der du snakkede om urter og alt det"sagde han roligt og gav sig til at gøre sin nusseri bedre mod hende og alt det hvis man kunne det, men alt skulle jo prøves når det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 23:46

Hun kiggede lidt på ham, lagde hovedet lidt på skrå mens der kom et drømmende udtryk i hendes øjne ”Jeg sagde ikke jeg var letlevende, kun at jeg havde udtjent min værnepligt på det punkt” hun lukkede øjnene, tog en dyb indånding inden hun åbnede dem igen og mødte hans øjne ”Jeg har været slave, fra jeg var helt lille og til omkring de 10 år, det er grotesk hvor mange mænd og kvinder som vil bruge små børn” hun kunne lige så godt være ærlig, nu hun var ved det.
Hun rettede lidt på kroppen ”Du ved, din arm bliver træt før jeg holder op med at nyde det der” hun kunne ikke lade være med at smile, hun fandt han ganske nuttet ”Det gør mig ondt med din hund” og det gjorde det virkelig, hun ønskede ikke at nogen væsner skulle dø, end ikke dem på fire ben.
Hun grinede lidt da hun huskede at være blevet kaldt blødsøden fordi hun ikke ville se ting dø og gjorde en hel del for at undgå det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:20

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af "Det må da ikke ha været sjovt og være det"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine, og roligt kiggede han på hende "ja gør jeg nok"sagde han roligt og så på hende med et stille smil "det var bedre af den døde end og lide"sagde han roligt og kiggede hende i øjne og kunne mærke hendes ånde mod sin hud og slappede roligt af, han så på hende med et stille smil og deres ansigter var lige overfor hinanden og alt det.
Han kiggede roligt på hende og smilte bare dette her var en af de tidspunkter man kalde for intense, da man var tæt på hinanden og alt det halløj der, han kiggede bare på hende og smilte han var bare glad for hun ikke var sur på ham eller noget, men det her drev ham lidt lige nu, men han gjorde ikke noget som helst for det skulle helst ikke gå galt eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:34

”Du har altså temmelig pæne øjne” ordrene var ude af munden på hende inden hun overhoved havde tænkt tanken færdigt. Et øjeblik kiggede hun bare, opslugt af den intense stemning som var ”Undskyld, det var ikke meningen” hun kunne da dumme sig i dag, hvem vidste måske fik hun en eller anden præmie for det til sidst. *Hvorfor er jeg også i familie med en kat og en ulv, alt ville være meget nemmere som rent menneske* hun håbede i hvert fald at normale mennesker ikke havde lige så store problemer med at overholde deres løfter, for det var ikke specielt godt at noget i hende sagde hun skulle komme et par cm længere frem.
Da noget i hende ikke ville lade hende trække sig væk, valgte hun i stedet for bare at blive sidende hvor hun var, på den måde kunne hun da ikke gøre noget galt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:54

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "tak"sagde han roligt og kiggede bare ind i hendes øjne og ja denne her intense stemning som der var greb jo i dem begge og alt det halløj så hvad de sagde kunne jo kun skyldes den og alt det, han kiggede på hende og øjne kørte fra hendes øjne og ned på hendes læber og op igen *det vil ikke være klogt*tænkte han for sig selv og så bare på hende, han kiggede bare på hende "du er så tiltrækkende det ved du godt ikke"sagde han roligt og der var jo stadig denne her intense ting lige nu og alt det.
Han kiggede på hende og havde virkelig den lyst til at kysse hende lige nu og her, men valgte og lade være for han ville heller ikke skabe flere problemer mellem dem og alt det halløj der, han kiggede på hende og kørte en hånd over hendes hovede og smilte roligt til hende og slappede af imens og håbede på at hun viste at hun var tiltrækkende for det var hun virkelig i hans øjne og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:06

”De er alt for venlig sir” uden at indse det var hun begyndt at tale så formelt kiggede hun bare på ham, sad stille mens noget i hende skreg at hun skulle læne sig et par cm længere frem. Et øjeblik stoppede hun helt med at trække vejret, for hun var virkelig ikke klar over hvad hun skulle sige, alt hvad der kom til hende virkede så underligt, enten var det formelt eller også passede det bare ikke til stemningen.
Hun kunne ikke beslutte sig for om hun kunne lide denne stemning, eller den skræmte hende en smule. *Gør det nu bare din ged* et øjeblik så hun en smule forskrækket ud, for hun var ikke sikker på om det var hendes egen tanke, eller Cleo som pænt havde bedt hende om at komme videre i programmet, en af de mange ulemper ved at have en tvilling som kunne tale til ens sind.
”Hvorfor giver du egentlig så mange komplimenter?” hun kunne ikke finde på noget bedre, når nu hendes krop var begyndt at ville noget andet end bare at snakke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:17

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "giver dig dem fordi de passer"sagde han roligt og hans hovede kom en cm tættere på, men heller ikke mere for han ville også passe lidt på selv og alt det halløj der, han kiggede på hende med et smil på sine læber slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til det.
Han så på hende og kiggede hende lige ind i øjne, denne her træng til at gøre noget lige nu var stor men ikke stor nok til han ikke kunne vente og se hvad hende næste træk ville være på denne her intense ting der var mellem dem lige nu og her, det kunne jo gå både den ene og den anden vej lige nu, han så på hende og kørte sin hånd om hendes nakke og nussede hende i nakken med et par finger og så på hende med et stille smil på sine læber, han var bare glad for at de kunne snakke og ha det godt sammen og alt det her, for ellers ville det være trist hvis de ikke kunne og alt det, hun var en sød person og håbede at komme til at se mere til hende efter det her møde med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:37

”Du må næsten skaffe dig en kat, så god som du er til det der” hendes stemme var lettere kælen, en bivirkning som kom af at hun havde lavet den spindende lyd så længe. Hun kunne ikke længere nægte sin krop at komme en smule tættere på, så da han rykkede sig en smule gjorde hun det samme. Hun lagde let en hånd på hans ene skulder, vidste ikke helt hvorfor, men hun ville gerne mærke den, vide om det virkelig var ren muskel som hun havde mistanke om. Hun lod hånden glide fra hans skulder og ned imod hans mave, hun forsøgte så godt hun kunne, at undgå de blå mærker hun kunne se, men det lykkedes hende ikke til fulde. Hendes øjne fulgte hendes bevægelser, nød synes af en eller anden grund ”Du træner meget, gør du ikke?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:49

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "man skal jo holde sig i form på en eller anden måde"sagde han roligt og kiggede bare på hende da hun nærmede sig lidt som han selv gjorde og nu var der næsten ingen mellemrum mellem snart, han så på hende og kørte sin hånd ned af hendes ryg og ned på hendes side og nussede hende roligt.
Det hele lod til at tage en drejning som selv han ikke rigtig havde forventet lige der og hvorfor den tog den anede han ikke, men på en måde kunne han godt lide det og roligt plantede han forsigtigt et lille kort kys på hendes kind og kiggede på hende.
Han kiggede roligt på hende og slappede af og viste ikke hvor det her ville føre hen og alt det, men det måtte tiden vise for det var lige så meget op til hende som det var op til ham og alt det, han så på hende og smilte roligt til hende og ventede på at se hvad hende næste træk blev for alt kunne jo tage den anden vej igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:06

Hun smillede lidt da han kyssede hende på kinden, men noget inde i hende kæmpede, de forskellige dele af hende ville ikke være med til det mere, en del ville gerne sætte sig over på skødet af ham og kysse ham, mens den anden del sagde hun skulle se at komme ind under en kold bruser så hun kunne holde sit skide løfte. Da hendes hånd gled en smule længere ned og landede på hans lår, flyttede hun den hurtigt, hun var ved at indse det hun lavede. På en eller anden måde virkede det som om hendes krop havde taget styringen og ikke ville høre på hendes hjerne.
Med et fik hun styringen tilbage over sin krop, hun forsøgte at rejse sig op og komme lidt væk fra det hele, men inden hun indså hvad der skete, faldt hun forover og ind imod Rex, der var ikke blod nok i hendes ben til at holde hende efter hun havde siddet så længe.
Det var ikke hendes mening at ramme Rex, men hun havde ikke tid til at ændre retningen, så med et lå hun halvejs oven på rex, men sit hoved en enkelt cm fra hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:14

Han kiggede på hende da hun rørte ved ham og alt det der og slappede roligt af da hun rejste sig, men fik sig dog et chok da hun lige pludselig faldt ned over ham og alt det, ved at hun faldt og lande på ham ja det gjorde en smugle ondt men ikke meget så han ikke kunne klare det.
Han kiggede op på hende og så at der ikke var ret meget mere en få centimeter mellem dem og roligt så han hende i øjne "er du okay"spurgte han roligt og så på hende og nærmede sig roligt hendes ansigt og ikke få sekunder efter han havde sagt det plantede han et roligt lidenskabeligt kys på hendes mund og holde det lidt.
Han slap det roligt og viste godt hvad han havde gjort, men denne her intens ting der var mellem dem og stadig var gjorde noget ved ham og ja også hende for den sags skyld der, roligt så han på hende og kørte en hånd hen af hende side og lagde den på hendes numse for hun kunne altid fjerne den hvis det var hun ikke ville ha den der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:27

Som hun lå oven på ham, kunne hun mærke alle musklerne i hans krop, hun overvejede at kort sekund at rejse sig, men da hans læber mødte hendes, holdte hendes hjerne op med at fungere, i stedet flyttede hun kroppen lidt frem så han ikke skulle række sig for at nå hende. Noget i hende skreg nu at hun skulle komme væk, men hendes krop blev hvor den var. Hans hånd på hendes bagdel gjorde ingen forskel for hende, dog rykkede hun sig lidt så den lå lidt bedre og ikke halvejs oven på hendes lomme. Hun flyttede stille den højre hånd op så den lå omkring hans kind og hage. Med hånden der, sugede hun stille hans underlæbe ind i sin mund, lod tænderne køre hen over den før hun slap den og bare kiggede på ham ”Slog du dig? Det er dig der er nederst”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og mærkede hvad hun gjorde og slappede roligt af "mig jeg har det fint lidt øm men fint"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og rullede dem rundt og fik hende nederst "du siger bare til hvis det ubehageligt ikke"sagde hun roligt og lænede sig ned til hende og kyssede hende roligt op af halsen og op til hendes mund, han så på hende og nussede hende op af siden og rørte kort ved hendes ene bryst og vider op til hendes kind mens han stadig kyssede hende.
Han kiggede på hende roligt og trak roligt op i hendes top og så på hende "er det i orden"spurgte han roligt og så på hende og kunne skam godt trække den ned igen hvis hun ikke ville ha at han skulle se det og sådan noget halløj der, han så på hende med et stille smil på sine læber og ventede på at se hvad der ville ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:49

Der var noget galt, men hun huskede ikke længere hvad det var, *Der var en grund til at det her ikke måtte ske, men hvad var det* hun tog imod hans kys og kunne ikke lade være med at gengælde det. et nydelsesfuldt støn forlod hende læber da han kyssede hendes hals, og endnu et da han berørte hendes bryst, hun ønskede at tigge om mere, ønskede at han smed tøjer og tog hende *STOP STOP STOP DET HER* men hendes krop fortsatte sin egen lille leg. Hun rejste sig lidt så hun selv kunne kysse ham, gav ham et dybt kys hvor hun ville have mulighed for at lage med hans tunge hvis han ville. Hun reagerede ikke på blusen, selvom noget i hende skrev. Da hun afbrød kysset var hun lettere forpustet ”Jeg burde ikke gøre det her, det her er forkert, men det føles så forbandet rigtigt” hun lod en hånd kører langs hans ene arm, brugte neglene en smule men kun for at markere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og det hele og hørte hvad hun sagde "føles rigtig ja"sagde han roligt og fik roligt trukket hendes top over hendes hovede før det andet kys fra hende var plantet og hans tunge søgte ind til hende og legede roligt med og det hele. Han kiggede på hende og smed sine bukser og kyssede hende ned af halsen og vider ned til hendes ene bryst og slikkede roligt omkring hendes nippel og lod sine ene hånd kærtegne hendes andet bryst.
Han så på hende og lod sine hænder køre ned til hendes buksers kant og kørte sine tommeltotter ind under dem og kørte dem lidt rundt i kanten før han roligt trak dem ned af hendes ben og alt det halløj der.
Han så på hende og fik dem roligt af og så på hende "gude smuk"sagde han roligt og lænede sig ned og kyssede hende igen på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:10

Hendes tanker blev ved med at køre, der var noget hun skulle huske, det var en grund til hun ikke måtte det her, en grund til hun havde sagt nej før. Men for hver lille ting han gjorde ved hende, havde hun svære og svære ved at komme i tanke om det. hver lille berøring sendte små stød igennem hendes krop, små stød som fik hende til at stønne let.
Først da han var ved at trække hendes bukser ned, gik det op for hende i hvilket omfang det her var gået, hendes krop kunne næsten ikke vendte, men hendes tanker sprang hurtigt frem *Kuuma begår selvmord hvis jeg gør der her, jeg for hans blod på mine hænder* et øjeblik kiggede hun forvirret, skræmt på Rex
Kysset kom, men hun stoppede det hurtigt, kiggede undskyldende på ham ”Jeg kan ikke det her, undskyld det er min skyld, jeg burde aldrig have startet det her”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:21

Han kiggede på hende og slappede af og mærkede hvordan hun stoppede det hele og så bare på hende "hmm ja okay vil endeligt sige man kan ikke stoppe når man først er gået i gang men kan heller ikke lide tanken om at tvinge dig til det"sagde han roligt man kunne se denne her træng til og gå vider var der i ham, men han kunne heller ikke lide den tanke om at tvinge hende til det for så ville han føle sig som en dårlig person.
Han kiggede på hende og satte sig op og tog sine bukser og tog dem bare ikke på men sad bare der og kiggede på hende så skøn som hun var, og ja hans syns hun var allertiders og alt det, og det ville han også tro at hun ville kunne se på ham at han syns hun var og sådan, men hvad hun sagde kunne han ikke gøre noget imod da det var hendes valg og alt det.
Han kiggede på hende og slappede af og sad bare der og kiggede for han kunne jo ikke rigtig gøre andet end det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:28

Hun mærkede hvordan den dårlige samvittighed begyndte at røre sig, det var jo på ingen måde fordi hun ikke gerne ville fortsætte, men hvis hun gjorde havde Kuuma sagt han ville dræbe sig selv. ”Det er jo.. det fordi.. Jeg vil så gerne forklare, men jeg kan kun få mig selv til at lyde som et større røvhuld hvis jeg gør” hun kiggede lidt på ham, hun burde måske have taget sit tøj på igen, men hun valgte at sætte sig op så hun kunne se ham i øjnene, han skulle vide at alt hun sagde var sandt, og en eller anden havde i sin tid forklaret hende at man kunne læse det i folks øjne ”Jeg har aldrig været bundet til nogen før, men for nyligt bandt jeg mig selv til en mand og lovede ham at være tro, konsekvensen ved at bryde det løfte, vil være at han begår selvmord, og jeg ønsker ikke at have en andens blod på hænderne” hun kunne ikke komme nærmere sandheden end det ”Næsten alt i mig skriger at jeg skal gå videre, men den lille del som hader blod, vil have jeg stopper”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:36

Han kiggede på hende og slappede roligt af "du ved godt vi er alene ikke og nu siger jeg ikke det her for at være ond eller noget men hvad der sker her er kun dig og mig der ved går jeg da ud fra for hvis der er så meget af dig der gerne vil gå vider så hvorfor ikke gøre det for mit ord får du på at jeg ikke siger noget at du har gjort det med mig hvis du vælger og gøre det"sagde han og kiggede på hende og det han endeligt mente var jo at han gav hende et løfte om at det der skete ikke kom andre stedet end inden for de har vægge som der var rundt om dem.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvordan hun ville reagere på det her om det var positivt eller negativt måtte hun selv om, men hun havde bare hans ord på at der ikke kom et ord om det fra ham af. Han slappede roligt af og ventede på at hun ville sige noget til ham for hun måtte da ha noget og sige til ham efter det han sagde og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:48

hun sad lidt og overvejede hans ord, ingen ville få det af vide, så hvis hun nu tog et rigtig langt bad bagefter, så burde hverken Kuuma eller Cleo kunne lugte det på hende. Hun sad virkelige og opvejede de forskellige fordele og ulemper ved at gå videre.
Hun sendte ham et lille smil, hun bukkede sig lidt frem og fandt det top som hun havde haft på, hurtigt trak hun den over hovedet ”Du ved vel at der findes andre måder at give en mand nydelse på?” da hun trak bukserne på kunne hun ikke lade være med at sende ham et enkelt blik. Ikke helt sikker på om han havde forstået hendes tanker ”Jeg er ikke meget for at starte noget og ikke slutte det” hendes øjne kørte kort ned over ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:58

Han kiggede på hende "ja jeg ved skam godt der er de andre måde men de da ikke sjove som de andre er"sagde han roligt og så på hende og slappede af, han så på hende og sad bare der og kunne da godt se at det var noget, men han havde lige håbet på at hun tænkte over tingene igen for hvis hun virkelig forstod hvad han mente med det så kunne hun jo også godt se det gode i at ha hans løfte på at det ikke kom ud.
Han så på hende og ventede på at hun sagde noget for hun skulle tænke og virkelig få lov til at tænke nu hvor han faktisk sagde noget der gav mere mening end det han havde sagt før på denne her dag og alt det, og nu ventede han og han kunne vente længe for han havde tålmodighed nok til det, roligt kørte han en hånd over sit hovede og så på hende igen og slappede bare af og alt det for der var ikke meget og gøre lige nu og her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 19:40

Hun tænkte virkelig over det, ville så gerne gøre det, men hun kunne ikke. Hendes samvittighed var allerede godt i gang med at køre på hende, fordi hun var gået så langt, den fortalte hende at hun var en hore og slet ikke fortjente noget, når nu hun var villig til at bryde et løfte så nemt. Hun løftede blikket efter at have tænkt lidt ”Selv hvis ingen andre for det af vide, så ved jeg det, og jeg ville aldrig kunne se Kuuma i øjnene igen” hendes stemme var fyldt med ærlighed og den sorg hun følte over at tingene var sådan. ”Jeg skulle aldrig have startet alt det her.. jeg håber at du en dag kan tilgive mig” hvorfor hun ville have hele skylden anede hun ikke, men på den måde havde hun nemmere ved at håndtere tingene, det var den måde hun levede på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:05

Han kiggede på hende og slappede roligt af og forstod hende godt på det sidste hun sagde og alt det og roligt rejste han sig op og kiggede på hende og var ikke sur eller noget, men man kunne se at han var kommet mere til fornuft eller sådan noget, roligt så han på hende og tog hendes hånd og plantede roligt et kys på hendes hånd og slappede af.
Han så hende i øjne "rolig søde forstår dig skam godt og alt det og har fuld respekt for at du er som du er overfor din mage og det hele"sagde han roligt og slap hende hånd og tog sine bukser på og kiggede på hende "tilgive dig kan jeg altid for det jo ligeså godt mig der var skyld i det som dig"sagde han roligt og slappede bare af mens han kiggede på hende og smilte roligt og gik så hen mod døren "vil du med eller vil du stå der"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:18

Hun kiggede lidt undrende på ham, hun havde sikkert forventet at han ville råbe af hende, måske slå hende, men at han tog det så roligt havde hun slet ikke forudset. Da han spurgte om hun skulle med ham, løb hun hurtigt over til sine ting og pakkede det våde undertøj ned i tasken. Selvom det dog var en smule mere tørt end da hun havde haft det på i badet, var det stadig vådt.
Hun vendte sig om og kiggede på ham med et stort smil, som fik hendes ansigt til at lyse op. ”Tak fordi du ikke er vred, hvis jeg nogen sinde kan gøre noget for dig, så bare sig til” da hun nåede over til ham, kunne hun ikke lade være med et give ham et hurtigt kram inden hun gik ud af døren og ventede på ham, mest fordi hun ikke anede hvordan hun skulle finde tilbage til der hvor hun var kommet fra

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum