Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
a new meating (Rex) - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
a new meating (Rex) - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
a new meating (Rex) - Page 4 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
a new meating (Rex) - Page 4 Voteba13a new meating (Rex) - Page 4 Voteba14a new meating (Rex) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

a new meating (Rex)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

a new meating (Rex) - Page 4 Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:44

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "hvorfor skulle jeg dog være vred på dig"sagde han roligt og gik efter hende ud og lukkede af og alt det halløj der, roligt gav han sig til at gå i den retning de var kommet fra og alt det.
Han kiggede på hende og slappede af "ting sker og ja det som er sket er sket så må man jo tage det som komme efter det"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad der skulle ske nu og alt det for tiden gik og ja man kunne jo ikke lave om på ting som var sket, han så på hende med et stille smil "hvad skal du så nu her"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare af mens han gik der i bar overkrop og med hænderne puttet i sine lommer og ventede på at hun ville svare ham og sådan, for nu ville han ikke sige mere før hun havde sagt et eller andet til ham og alt det, men han kiggede roligt på hende og smilte og var glad for at hun var den hun var og ja de kunne nok godt blive gode venner.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 22:09

Hun sendte ham et lille smil, men kunne ikke lade være med at spekulere over hvad der ville ske senere, om hun kunne sige fra en anden gang ”Jeg regner med at finde min søster, hun er sikkert ved at være en smule sulten” hun kiggede på ham engang imellem som de gik langs gaderne, hun måtte stoppe et par gange fordi hendes side gjorde en smule ondt, men det var ikke noget hun ikke havde prøvet før.
”Hvad med dig, hvad skal du?” hun spurgte da hun var nød til at stoppe op anden gang inden for ganske kort tid, det skide ribben gjorde mere ondt end hun havde regnet med det ville. Hun rettede lidt på rygsækken, så det kom til at se ud som om det var den der havde irriteret hende, og ikke den smerte hun følte. ”Nogen spændende planer for resten af ugen” hun begyndte at gå lidt gen, da hun havde fået pusten igen, men hele tiden holdte hun et glad ansigt som viste ren glæde. Hun håbede på at han kunne blive en ny ven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 23:25

Han kiggede på hende "Nej ikke andet end at passe på mig selv for ja du ved jo nok hvorfor selv"sagde han roligt og gik vider og havde virkelig bare tænkt sig og passe på sig selv den næste tid som der kom for han skulle jo helst ikke gå hen og ja dø eller noget på grund af det her, han kiggede på hende og gik roligt vider "søster har du en søster"sagde han og slappede af og viste da ikke at hun havde en søster da hun jo ikke havde sagt noget.
Han kiggede på hende mens han gik vider og slappede bare roligt af og alt det og havde endeligt ikke noget og sige eller noget som helst for han havde vist fået sagt alt hvad han ville sige til hende eller havde han, han kiggede på hende "du skal vide Lillith godt nok har du en mage der passer på dig og alt det men du har også mig jeg vil også beskytte dig hvis jeg kan selvom jeg er menneske for kan regne ud at du har endte noget overnaturligt over dig eller noget"sagde han roligt og så på hende med et stille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 0:46

”Jah.. jeg har to søstre, dog er det kun den ene jeg ser” hun havde ikke den store lyst til at indskyde at hendes søster var en Gepard, det skulle da nok freake ham helt ud. Hun gik stille ved siden af ham, lyttede til hans ord. Hun var glad lige nu, på trods af hun ikke havde fået solgt så meget og fået så mange penge som hun gerne ville have, så havde hun fået en ny ven, lært hvordan hun skulle blokere et side spark g selv give et som ramte på det nederste ribben, selv med blå mærker og ømme muskler var hun tilfreds med dagens udkom.
Da han begyndte at tale om hendes mage stoppede hun lidt op ”Han er en Shifter, men hvordan regnede du ud at han var overnaturlig?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:38

Han kiggede på hende "hvad jeg snakkede om dig men tak for info om din mage Woman"sagde han og kiggede på hende og fik der papegøjer over at hende mage var overnaturlig, han så på hende "du virkede nogen gange som om du havde kontakt til en eller anden person i den tid vi har været sammen men ved bare ikke om det rigtig"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil.
Han kiggede roligt på hende og slappede af og ville ikke tænke mere på hendes mage lige nu da de gik sammen og alt det halløj der, han så på hende med et smil "venner det kan vi altid blive du og jeg"sagde han roligt til hende med et smil på sine læber.
Han var glad for det der var sket og ja de var da blevet venner ud af det og det var jo en god ting efter hans mening af og alt det, han gik bare der roligt og gav sig til at klø sig i nakke og ned af armen "søde dine negle fik det til at klø på min arm"sagde han bare for at drille hende lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:48

Hun kunne ikke lade være med at grine en lettere uskyldig latter ”Jeg er tvilling, så vi har der underlige tvillingebånd” hun havde ikke den store lyst til at orientere om hvad hendes tvilling var, det ville bare skræmme ham. ”Engang imellem er det som om vi kan dele hendes tanker” teknisk set løj hun ikke i nu, hun undlod bare den del med at hun var en meget stor kat, og den anden af hendes søskende var en fucking varulv.
Hun rakte tunge af ham da han fortalte om sin arm ”Jeg kan da sagtens klø den hvis det er det” hun dansede et par skridt så hun stod foran ham ”Så lange er mine negle da heller ikke søde” hun holdte hænderne op foran sig så han kunne se de kun halvlange negle. Hun kiggede op og forsøgte at møde hans øjne med et smil på læberne ”Eller hvad mener du med at klø”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:01

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og grinte roligt "nej ved jeg godt søde det også bare gas jeg tager på dig du har flotte negle som kan krasse en på armen når du bliver vild"sagde han og mente som da hun var vild under ham, og han kunne bare ikke lade være med at drille hende med det og alt det, han kiggede på hende og slappede bare af og prikkede hende på næsen "du er en af de få jeg kalder ven for har ikke mange her i byen"sagde han roligt og så på hende.
Han slappede bare og kiggede på hende *hun har bare en tvilling så kan jeg bedre forstå det*tænkte han roligt og så bare på hende og smilte til hende og havde det godt i hendes nærhed og alt det halløj der, han så lidt rundt og gik så vider og viste ikke om han skulle sige mere så han lod være.

//krea svigt/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:15

Hun kunne ikke lade være med at sende ham et stort smil og lave en lille piruette da han prikkede hende på næsen. En barnlig glæde kom fra hende, måske fordi dette var den første ven hun egentlig havde efter hendes mestre havde sagt at det var på tide hun lærte at klare sig selv.
”Du er den første vej jeg har” hun lagde hovedet lidt på skrå, inden hun besluttede sig for at give ham et stort varmt kram. ”Tak fordi du vil være mig ven” hun stillede sig på tæer og gav ham et hurtigt kys på kinden inden hun trådte et skridt tilbage.
Da han begyndte at gå fulgte hun efter, lidt i stilhed, før hendes mave afbrød den ved at tilkendegive at hun var sulten ”Vil du have en bid mad, jeg giver?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:24

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og da hun gav ham et kram gav han da også hende et roligt kram og alt det "øhm i lige måde"sagde han roligt og havde da godt mærket kysset på sin kind men sagde ikke noget til det, han så på hende med et smil da hende mave begyndte og give lyd fra sig smilte han roligt "Ja vil jeg da meget gerne"sagde han roligt og slappede bare af mens han gik mod den nærmeste cafe hvor de kunne få et eller andet.
Han kiggede på hende med et smil og folk kiggede da lidt på ham da han kom i bar overkrop og ja og var jo godt pumpet da hans muskler var fremme og alt det, han kiggede på hende "folk tror vist jeg er en galning med den krop jeg har"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt et bor hvor de kunne sidde og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:35

hun kiggede lidt på ham da de satte sig ned ved bordet ”Jeg tror nu mere det er mængden af blå mærker som bekymre dem” hun kunne ikke lade være med at grine lidt. Flotte violette mønstre var begyndt at vise sig både på hans arme og på hans overkrop. ”Jeg er garanteret ikke meget bedre selv” hun løftede armene lidt for at kigge på dem, rigtigt nok et par store plamager var ved at danne sig på hende underarme hvor hun havde taget imod de fleste stød.
En ung tjener kom over til dem og gav dem to menukort, han sendte undrende blikke til både Rex og Lillith, men hun grinte bare lidt af det, inden hun kiggede ned og stirrede på kortet. ”En salat og et glas saft” hun kunne altid bestille en salat mere hvis hun stadig var sulten, hurtigt rakte hun kortet tilbage til tjeneren og kiggede på rex med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:44

Han kiggede på hende "ja okay rigtig nok"sagde han roligt og kiggede rundt også på hende igen "bare de ikke tror jeg banker dig eller noget"sagde han roligt og slappede roligt og alt det, han så på hende med et smil og tog imod kortet fra tjeneren af og alt.
Han sad der og kiggede på dette her kort og smilte roligt for sig selv "hmmm noget salat med kyllingestykker i og et glas vand"sagde han roligt og gav kortet tilbage til tjenere og slappede af og kiggede på hende med et smil "Man skulle tro vi var på date sådan som vi sidder her men er vi nu ikke ligefrem"sagde han roligt og slappede bare af.
Han sad og kiggede på hende og havde det skønt lige nu og her for der var da ikke noget der kunne gå helt galt eller kunne det han var ikke helt sikker på det lige nu og her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:54

hun kunne ikke lade være med at grine lidt over hans kommentar ”Jeg har mere tøj på en dig, mon ikke de tror det er mig der banker dig, eftersom du viser flest blå mærker” hun kunne ikke lade være med at nikke imod de mange mærker som var på hans sider og på brystkassen. Et øjeblik var hun nød til at tage sig til siden da hun grinede så ribbenet ikke kunne lide hende.
Hun så hvordan drengen hurtigt gik ud i køkkenet med deres bestillinger og næsten med det samme kom tilbage med deres drikkelse. Et stort glas vand til Rex og et glas saft til hende. Hun tog en tår af det, inden hun satte albuerne på bordet og satte sit hoved på de sammenfoldede hænder, hun kiggede lidt på ham ”Jeg har da ikke taget din hånd i nu, og der er ikke stearinlys på bordet” hun sendte ham et skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 3:01

Han kiggede på hende "vil du virkelig på date med mig for så skal jeg da lige sige noget til tjeneren når han komme med det sidste"sagde han og kiggede på hende og prikkede til hende på næsen og smilte bare til hende, han kunne godt li at hun morede sig samme med ham på denne her måde og så det at hun ikke var andet end ven passede ham da men han kunne jo stadig ikke glemme det der som var sket og alt det.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun sad og tænkte på og alt det, men hun viste jo heller ikke hvad han sad og tænkte for han sad jo bare og kiggede på hende og alt det halløj der, og sådan var det jo også den anden vej på fra hende af og sådan ville det jo bare være, han så på hende og ventede på at hun ville svare ham på det han havde sagt og sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 3:23

hun satte hovedet lidt på skrå, inden hun rakte tunge af ham, ikke det mest charmerende hun kunne gør, men det indre barn var mere eller mindre kommet op i hende ”Hvad er der med dig og prikke til min næse, har jeg et eller andet på den?” hun børstede hurtigt en hånd hen over den for at understrege sine ord, men hun kunne ikke holde en grimasse tilbage da hun gjorde det. hun havde det ganske morsomt lige nu, og kunne godt lide denne mand.
Hun lænede sig en smule frem så hendes bryster ko tudeligere frem i udskæringen, hun så hvordan et par fyre kiggede på hende, men ignorerede dem, og prikkede i stedet Rex på næsen før hun satte sig tilbage i sædet og sendte ham et varmt smil. ”Vil du ikke fortælle noget om dig selv, jeg er nysgerrig som fanden?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 3:30

Han kiggede på hende "fortælle om mig selv hvorfor vil du vide mere om mig andet end jeg er 20 år uddannet inden for hæren bor i en lille lejlighed her i byen og ja hvad mere er der og fortælle om mig"sagde han og kiggede på hende, han kiggede på hende og slappede roligt af og kiggede hende ind i øjne og smilte bare til hende.
Han kiggede da tjenere kom og roligt tog han et blad fra sin salat og lavede til en bold og kiggede på hende og smilte roligt før han kastede den og ramte ned mellem hendes bryster med det og grinte roligt "pletskud"sagde han roligt, og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvordan hun ville reagere på det og alt det, men det måtte han jo få at se og sådan for der var jo ikke rigtig andet og gøre ved det lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 3:39

hun kom med et lettere overrasket gisp da den kolde salat kugle ramte hendes bryster, hun sendte ham et blandet blik, nærmest en kærlig ond skulen, inden hun rykkede lidt ud i toppen og samlede bladet op. Hun dybbede det i den dressing som var på hendes egen tallerken før hun puttede det i munden.
Hun holde en fuld øjenkontakt da hun langsomt slikkede noget dressing af en finger. Uden at Rex kunne nå at reagere, lænede hun sig frem og satte resten på hans næse ”Det er straffen for at lege med maden” stille slikkede hun det sidste af fingrene inden hun tog sin gaffel og spiste den første mundfuld.
En nydelsesfuld lyd kom fra hende da hun nød de sprøde salat blade på sine tunge, da hun først havde sunket det, slikkede hun sig på underlæben for at fjerne eventuelle rester af dressing. ”Den smager godt”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 3:48

Han kiggede på hende og smilte til hende da hun satte det på hans næse og grinte roligt og tog det så væk fra sin næse og kiggede på hende og slappede roligt af og tog sin ene sko af og kørte sin bare fod op af hendes ben og smilte roligt til hende, han ville se hvad hun ville sige det det for han var på en måde i drille humør men stadig også vild efter hende og den slags der.
Han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige og nussede bare sin fod mod hendes ben mens han spiste vider "når vi er færdige med at spise så tænkte jeg på om du vil med hjem til mig og ja slappe af og måske se tv eller noget"spurgte han bare af ren høflighed og sådan noget der og ventede på at se hvad hun ville sige og gøre nu her og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 4:02

hun fik et mindre chok da hans fod ramte hendes ben, men ikke mere end hun sendte ham et drillende blik. *Hvad er det der går af mig i dag* hun havde ingen ide om det. i stedet od hun benet være hvor det var, men hun tog sin gaffel og huggede et enkelt stykke kylling fra hans tallerken.
Hun sad med det på gaflen lidt og overvejede hvad hun skulle gøre med det, hun havde ikke den store lyst til at spise det, men nu havde hun jo hugget det.
”Jeg ved det ikke, burde finde min søster og komme hjem, se om der har været nogen i lejren” hun ville egentlig gerne, men hun burde ikke.
Et fjert udtryk kom over hende da Cleo stemme pludselig lød i hendes hoved og sind *Øhm jeg er i løbetid, og har været sammen med en* da stemmen forsvandt kunne hun ikke lade ære med at komme med en lille latter, det forklarede mere for hende end det burde. ”Vil du have dit kylling tilbage?” spurgte hun med en drillende tone

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 4:09

Han kiggede på hende "hvad griner du af søde"sagde han og roligt og lagde sin fod oven på hendes og slappede roligt af "nej behold du endelig det"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af, han var glad for hun var som hun var og håbede da på at hun vil være sådan altid
Han kiggede på hende og kastede endnu et stykke salat ned mellem hendes bryster "jeg kan bare det der"sagde han og små grinte og kiggede hende i øjne og så hende bare i øjne han flyttede dem ikke fra hende igen.
han kiggede på hende og kørte roligt foden op og ned af hendes ben igen og nussede hendes ben roligt "kan du ikke lide kylling siden du ikke har spist det"spurgte han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare af, mens han kiggede på hende og tog så lidt mere af sit mad i munden og kiggede på hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 4:24

hun kiggede på ham da hun valgte at ligge kyllige stykket ude af kanten af sin tallerken, ”Jeg spiser ikke den store mængde kød, dårlig oplevelse som lille” det var vidst en ganske god måde at forklare hvorfor hun forsøgte at holde sig fra kød, undtagen i supper, der elskede hun den smag der kom.
”Er du meget glad for mine bryster, eller er der en større plan med at placere det meste af din salat imellem dem? Måske en plan om at spise det senere” hun lagde hovedet lidt på skrå og sendte ham det mest uskyldige blik hun kunne præstere, selv en kattekilling ville have være misundelig på hende der.
”Tvillinger ved meget om hinanden, og tager jeg ikke helt fejl har min lige haft en ganske fornøjelig dag” hun smillede lidt inden hun tog en bid mere og tykkede den inden hun sank. ”En underlig fornemmelse kan man vel sige”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 4:33

Han kiggede på hende og slappede roligt af og nikkede "ja hvorfor ikke jeg spiser det bare fra dig af så jeg fri for tallerken"sagde han roligt og så på hende med et smil og et stille og roligt grin og sådan, han kiggede lidt rundt og gjorde resten af sin mad færdig og så på hende med et smil "er færdig hvad med dig"sagde han roligt og kiggede bare på hende.
Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham og om hun var færdig med at spise og den slags der, roligt kørte han foden op og ned og så på hende "så vil du virkelig hjem hvis din søster har haft det sjovt som du siger"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede roligt af og havde det godt bare og snakke med hende på den måde og alt det for hun var noget for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 4:42

Hun grinte lidt af ham da hun samlede salatstykket op og placerede det på hans tallerken. ”Sikkert ikke men jeg for brug for et bad” hun kiggede på sin stadig halvfyldte tallerken, hun var stadig sulten, men var langsom som en snegl til at spise det. hun kunne lide at nyde sin mad.
”Jeg skal have lavet medicin til hende så, sørge for at hun ikke for unger” hun tog en lille tår af den saft som hun havde bestilt. ”Selvom det helt klart lyder mere fristende at gå med dig, men jeg tror vi begge ved hvor det ville hende henne” hun sendte ham et frækt mil over glasset inden hun satte det ned igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:11

Han kiggede på hende "altså venter da gerne på at du kommer tilbage fra din søster af og hvordan får hun unger er hun et dyr eller hvad"sagde han roligt og kørte bare stadig foden op og ned af hendes ben og smilte til hende, han så på hende og hørte jo godt hvad hun sagde og han kunne da bare vente på hende her hvis det var sådan at hun gerne vil hjem til ham og alt det.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af og kørte foden op til hende side og lagde den på hendes stol og kiggede bare på hende og havde det godt og var rolig lige nu sammen med hende for hun var sød mod ham og det var rigtig rart og alt det, han så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget nu for han ville være mere sammen med hende og alt det halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 19:32

”min søster er meget speciel, og man kan nemt tage hende for at være et dyr hvis det er hvad man vil, af samme grund er det jeg siger at hun helst ikke skulle få unger” hendes ord var ved at forvirre hende selv, men hun havde ikke lyst til at lyve for Rex, hun kunne bare ikke risikere at han reagerede voldsomt hvis han fik af vide hvad hun var, det kunne koste hende sit liv at sige det midt inde i en by, så skulle den slags fortælle, skulle det ske omkring skoven, hvor hun kunne gemme sig inden han fik hentet hjælp.
Hun var blevet en smule stiv i lemmerne, ikke mere end en hver anden akavet samtale ville medføre, men nok til at hun selv lagde mærke til det.
”Vi bor i skoven, så det ville ikke være muligt for mig at nå tilbage med det samme, sikkert ikke engang før solen begynder at stå op igen” hun kiggede op på himlen og så hvordan månen stod fremme, det måtte den havde gjort længe, først nu begyndte hun at indse hvor lang tid der var gået inde i træningssalen ”Men måske en anden gang, jeg håber i hvert fald du har lyst til at møde mig som en ven en anden dag” hun sendte ham et lille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 21:50

Han kiggede på hende og slappede roligt af "når på den måde okay"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede af "jeg tror sagtens at jeg kan få dig hjem til din søster og her hjem til mig på hmmm to timer uden din søster aner at jeg er der også om hun er menneske eller dyr"sagde han roligt og så på hende og han var jo militær mand og alt det, han kiggede på hende og så hende ind i øjne og man kunne på ham han havde en plan for han ville tilbringe tid med hende så meget han kunne også selvom det var sent og alt det.
Han kiggede på hende og rejste sig hurtigt og gik ud på gaden og så sig omkring i gaden og så en mulighed får en hurtig rute ud af byen og ud til skoven og alt det, han kiggede rundt og så på hende "kom"sagde han og løb så igennem en gyde og vider ud i skoven da den ikke lå vildt langt væk fra dem eller noget som helst og han løb bare så han håbede på at hun fulgte med ham og det hele.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum