Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
a new meating (Rex)
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: a new meating (Rex)
Han kiggede på hende og slappede af "ting sker og ja det som er sket er sket så må man jo tage det som komme efter det"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad der skulle ske nu og alt det for tiden gik og ja man kunne jo ikke lave om på ting som var sket, han så på hende med et stille smil "hvad skal du så nu her"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare af mens han gik der i bar overkrop og med hænderne puttet i sine lommer og ventede på at hun ville svare ham og sådan, for nu ville han ikke sige mere før hun havde sagt et eller andet til ham og alt det, men han kiggede roligt på hende og smilte og var glad for at hun var den hun var og ja de kunne nok godt blive gode venner.
Gæst- Gæst
”Hvad med dig, hvad skal du?” hun spurgte da hun var nød til at stoppe op anden gang inden for ganske kort tid, det skide ribben gjorde mere ondt end hun havde regnet med det ville. Hun rettede lidt på rygsækken, så det kom til at se ud som om det var den der havde irriteret hende, og ikke den smerte hun følte. ”Nogen spændende planer for resten af ugen” hun begyndte at gå lidt gen, da hun havde fået pusten igen, men hele tiden holdte hun et glad ansigt som viste ren glæde. Hun håbede på at han kunne blive en ny ven
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende mens han gik vider og slappede bare roligt af og alt det og havde endeligt ikke noget og sige eller noget som helst for han havde vist fået sagt alt hvad han ville sige til hende eller havde han, han kiggede på hende "du skal vide Lillith godt nok har du en mage der passer på dig og alt det men du har også mig jeg vil også beskytte dig hvis jeg kan selvom jeg er menneske for kan regne ud at du har endte noget overnaturligt over dig eller noget"sagde han roligt og så på hende med et stille smil.
Gæst- Gæst
Da han begyndte at tale om hendes mage stoppede hun lidt op ”Han er en Shifter, men hvordan regnede du ud at han var overnaturlig?”
Gæst- Gæst
Han kiggede roligt på hende og slappede af og ville ikke tænke mere på hendes mage lige nu da de gik sammen og alt det halløj der, han så på hende med et smil "venner det kan vi altid blive du og jeg"sagde han roligt til hende med et smil på sine læber.
Han var glad for det der var sket og ja de var da blevet venner ud af det og det var jo en god ting efter hans mening af og alt det, han gik bare der roligt og gav sig til at klø sig i nakke og ned af armen "søde dine negle fik det til at klø på min arm"sagde han bare for at drille hende lidt.
Gæst- Gæst
Hun rakte tunge af ham da han fortalte om sin arm ”Jeg kan da sagtens klø den hvis det er det” hun dansede et par skridt så hun stod foran ham ”Så lange er mine negle da heller ikke søde” hun holdte hænderne op foran sig så han kunne se de kun halvlange negle. Hun kiggede op og forsøgte at møde hans øjne med et smil på læberne ”Eller hvad mener du med at klø”
Gæst- Gæst
Han slappede bare og kiggede på hende *hun har bare en tvilling så kan jeg bedre forstå det*tænkte han roligt og så bare på hende og smilte til hende og havde det godt i hendes nærhed og alt det halløj der, han så lidt rundt og gik så vider og viste ikke om han skulle sige mere så han lod være.
//krea svigt/
Gæst- Gæst
”Du er den første vej jeg har” hun lagde hovedet lidt på skrå, inden hun besluttede sig for at give ham et stort varmt kram. ”Tak fordi du vil være mig ven” hun stillede sig på tæer og gav ham et hurtigt kys på kinden inden hun trådte et skridt tilbage.
Da han begyndte at gå fulgte hun efter, lidt i stilhed, før hendes mave afbrød den ved at tilkendegive at hun var sulten ”Vil du have en bid mad, jeg giver?”
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et smil og folk kiggede da lidt på ham da han kom i bar overkrop og ja og var jo godt pumpet da hans muskler var fremme og alt det, han kiggede på hende "folk tror vist jeg er en galning med den krop jeg har"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt et bor hvor de kunne sidde og alt det.
Gæst- Gæst
En ung tjener kom over til dem og gav dem to menukort, han sendte undrende blikke til både Rex og Lillith, men hun grinte bare lidt af det, inden hun kiggede ned og stirrede på kortet. ”En salat og et glas saft” hun kunne altid bestille en salat mere hvis hun stadig var sulten, hurtigt rakte hun kortet tilbage til tjeneren og kiggede på rex med et smil
Gæst- Gæst
Han sad der og kiggede på dette her kort og smilte roligt for sig selv "hmmm noget salat med kyllingestykker i og et glas vand"sagde han roligt og gav kortet tilbage til tjenere og slappede af og kiggede på hende med et smil "Man skulle tro vi var på date sådan som vi sidder her men er vi nu ikke ligefrem"sagde han roligt og slappede bare af.
Han sad og kiggede på hende og havde det skønt lige nu og her for der var da ikke noget der kunne gå helt galt eller kunne det han var ikke helt sikker på det lige nu og her.
Gæst- Gæst
Hun så hvordan drengen hurtigt gik ud i køkkenet med deres bestillinger og næsten med det samme kom tilbage med deres drikkelse. Et stort glas vand til Rex og et glas saft til hende. Hun tog en tår af det, inden hun satte albuerne på bordet og satte sit hoved på de sammenfoldede hænder, hun kiggede lidt på ham ”Jeg har da ikke taget din hånd i nu, og der er ikke stearinlys på bordet” hun sendte ham et skævt smil
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun sad og tænkte på og alt det, men hun viste jo heller ikke hvad han sad og tænkte for han sad jo bare og kiggede på hende og alt det halløj der, og sådan var det jo også den anden vej på fra hende af og sådan ville det jo bare være, han så på hende og ventede på at hun ville svare ham på det han havde sagt og sådan.
Gæst- Gæst
Hun lænede sig en smule frem så hendes bryster ko tudeligere frem i udskæringen, hun så hvordan et par fyre kiggede på hende, men ignorerede dem, og prikkede i stedet Rex på næsen før hun satte sig tilbage i sædet og sendte ham et varmt smil. ”Vil du ikke fortælle noget om dig selv, jeg er nysgerrig som fanden?”
Gæst- Gæst
Han kiggede da tjenere kom og roligt tog han et blad fra sin salat og lavede til en bold og kiggede på hende og smilte roligt før han kastede den og ramte ned mellem hendes bryster med det og grinte roligt "pletskud"sagde han roligt, og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvordan hun ville reagere på det og alt det, men det måtte han jo få at se og sådan for der var jo ikke rigtig andet og gøre ved det lige nu.
Gæst- Gæst
Hun holde en fuld øjenkontakt da hun langsomt slikkede noget dressing af en finger. Uden at Rex kunne nå at reagere, lænede hun sig frem og satte resten på hans næse ”Det er straffen for at lege med maden” stille slikkede hun det sidste af fingrene inden hun tog sin gaffel og spiste den første mundfuld.
En nydelsesfuld lyd kom fra hende da hun nød de sprøde salat blade på sine tunge, da hun først havde sunket det, slikkede hun sig på underlæben for at fjerne eventuelle rester af dressing. ”Den smager godt”
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige og nussede bare sin fod mod hendes ben mens han spiste vider "når vi er færdige med at spise så tænkte jeg på om du vil med hjem til mig og ja slappe af og måske se tv eller noget"spurgte han bare af ren høflighed og sådan noget der og ventede på at se hvad hun ville sige og gøre nu her og alt det.
Gæst- Gæst
Hun sad med det på gaflen lidt og overvejede hvad hun skulle gøre med det, hun havde ikke den store lyst til at spise det, men nu havde hun jo hugget det.
”Jeg ved det ikke, burde finde min søster og komme hjem, se om der har været nogen i lejren” hun ville egentlig gerne, men hun burde ikke.
Et fjert udtryk kom over hende da Cleo stemme pludselig lød i hendes hoved og sind *Øhm jeg er i løbetid, og har været sammen med en* da stemmen forsvandt kunne hun ikke lade ære med at komme med en lille latter, det forklarede mere for hende end det burde. ”Vil du have dit kylling tilbage?” spurgte hun med en drillende tone
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og kastede endnu et stykke salat ned mellem hendes bryster "jeg kan bare det der"sagde han og små grinte og kiggede hende i øjne og så hende bare i øjne han flyttede dem ikke fra hende igen.
han kiggede på hende og kørte roligt foden op og ned af hendes ben igen og nussede hendes ben roligt "kan du ikke lide kylling siden du ikke har spist det"spurgte han roligt og så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare af, mens han kiggede på hende og tog så lidt mere af sit mad i munden og kiggede på hende igen.
Gæst- Gæst
”Er du meget glad for mine bryster, eller er der en større plan med at placere det meste af din salat imellem dem? Måske en plan om at spise det senere” hun lagde hovedet lidt på skrå og sendte ham det mest uskyldige blik hun kunne præstere, selv en kattekilling ville have være misundelig på hende der.
”Tvillinger ved meget om hinanden, og tager jeg ikke helt fejl har min lige haft en ganske fornøjelig dag” hun smillede lidt inden hun tog en bid mere og tykkede den inden hun sank. ”En underlig fornemmelse kan man vel sige”
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham og om hun var færdig med at spise og den slags der, roligt kørte han foden op og ned og så på hende "så vil du virkelig hjem hvis din søster har haft det sjovt som du siger"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede roligt af og havde det godt bare og snakke med hende på den måde og alt det for hun var noget for sig selv.
Gæst- Gæst
”Jeg skal have lavet medicin til hende så, sørge for at hun ikke for unger” hun tog en lille tår af den saft som hun havde bestilt. ”Selvom det helt klart lyder mere fristende at gå med dig, men jeg tror vi begge ved hvor det ville hende henne” hun sendte ham et frækt mil over glasset inden hun satte det ned igen
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede roligt af og kørte foden op til hende side og lagde den på hendes stol og kiggede bare på hende og havde det godt og var rolig lige nu sammen med hende for hun var sød mod ham og det var rigtig rart og alt det, han så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget nu for han ville være mere sammen med hende og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
Hun var blevet en smule stiv i lemmerne, ikke mere end en hver anden akavet samtale ville medføre, men nok til at hun selv lagde mærke til det.
”Vi bor i skoven, så det ville ikke være muligt for mig at nå tilbage med det samme, sikkert ikke engang før solen begynder at stå op igen” hun kiggede op på himlen og så hvordan månen stod fremme, det måtte den havde gjort længe, først nu begyndte hun at indse hvor lang tid der var gået inde i træningssalen ”Men måske en anden gang, jeg håber i hvert fald du har lyst til at møde mig som en ven en anden dag” hun sendte ham et lille smil
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og rejste sig hurtigt og gik ud på gaden og så sig omkring i gaden og så en mulighed får en hurtig rute ud af byen og ud til skoven og alt det, han kiggede rundt og så på hende "kom"sagde han og løb så igennem en gyde og vider ud i skoven da den ikke lå vildt langt væk fra dem eller noget som helst og han løb bare så han håbede på at hun fulgte med ham og det hele.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine