Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
The blood of an Angel (Elizabeth)
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 1 af 2 • 1, 2
The blood of an Angel (Elizabeth)
tid: 20.13
Omgivelser: Gå gaden er godt fyldt op, da der stadig er rigtigt mange væsner som skal købe nogen forskellige ting, solen er næste lige gået ned, hvilket gør at der kommer en masse natkunder.
Shaden traskede ned af den godt trafikeret gå gade, han havde aldrig set så mange væsner her, der plejede aldrig at være så mange, der kom en støre gruppe af varulve.
Shaden har altid været dårlig til at håndtere Varulve, så da han så dem, skyndte han sig at dreje til side for at undgå dem, han var næste snublede over sine egne ben da han stødte ind i en person, han tabte sin lille pose med små glas og de knuste da posen havde ramt jorden. han kiggede op på personen som han var stødt ind i oh så på en Engel, han kunne dufte det.
"Undskyld det var ikke med vilje at gå ind i dig.." sagde han en smule køligt, Shaden havde altid gået op i gode manere.
Gæst- Gæst
Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)
Elizabeth kom gående med varsomme skridt ned ad gaden. Hun vidste egentlig godt at det ikke var et sikkert sted for hende, men lidt eventyrlyst var der over hende. Et sødt lille smil var på hendes læber, og mærkede blikkende på hende. Hun vidste at det var væsner hun gik blandt, men ikke hvad for nogle slags. Det kiggede hun ikke så meget på, og tænkte ikke så meget over det.
Hendes kjole og hår bølgede let i vinden mens hun gik, og hendes blik fandt sig hurtigt ned på sine sko, der var ret besværlige at gå med.
"Umpf!" hun gik ind i noget. Eller nogen. "Undskyld!" udbrød hun, inden at hun overhovedet vidste hvad eller hvem hun havde gået ind i. Hun så hurtigt op og fik øje på en pæn ung mand. Så ikke ud til at være en dag over 20. Blodet fra hendes ansigt forsvandt pludseligt, da hun faktisk lagde mærke til hvad han var. En vampyr. Hun havde aldrig brudt sig om vampyrer, da de aldrig havde andet med sig end ballade, og hun endte næsten altid i midten af det hele.
Hun betragtede ham kort, og kunne næsten ikke tro hvor pæn han var, men så igen. Han var jo vampyr. "Undskyld.." mumlede hun og prøvede at gå forbi ham. Eller mere, en stor ring uden om ham, for hun skulle så sandelig ikke nyde noget. Hun vidste jo ikke om denne vampyr ville gå til angreb på hende.
Gæst- Gæst
Shaden hørte englen mumle undskyld og så hvordan hun prøvede at gå forbi ham, men hun havde jo været med til at knuse hans glas, og de var meget dyre så han lagde en hånd på muren, så hun ikke kunne komme forbi og sagde så "godaften, til din information kan jeg fortælle dig, at i den pose som nu ligger på jorden, er der en hel masse knuste glas. De glas har kostet mange penge, men bare rolig, vi var begge lige gode om det"
Shadens smil blev mildt og charmerende og han forsatte så "jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad sådan en smuk engel som dig hedder?"
Han fjernede hånden fra væggen, så hvis hun havde lyst kunne hun bare smutte nu, men han var ret sikker på at hun ville blive en smule længere, de fleste vampyre var uhøflige og voldelige, men Shaden var stille og rolig, og ret så høflig.
Gæst- Gæst
Hun havde ikke lagt mærke til at han havde fjernet hånden til sidst, da hun bare lagde mærke til hans stemme og hans charmerende smil "øhmmm..." mumlede hun og rystede hurtigt på hovedet for at få sig selv tilbage til jorden. "Elizabeth" sagde hun lavmælt og prøvede at se væk fra ham.
Gæst- Gæst
"Et smukt navn du har, meget gammelt... hvad laver en smuk ung kvinde som dig, sådan et sted som her?"
spurgte han og var oprigtigt interesseret, det virkede en smule underligt for en Engel at spankulere rundt på det her tidspunkt her.
han lod sig støtte op af væggen, han var stadig sikker på hun ikke ville gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
spurgte han og gik et skridt nærmere så de kun stod med en meter i mellem dem.
Han kunne godt lide hendes smil, det var pænt, og tænder var altid noget han havde sat højt.
*skal jeg charmere mig mere ind, eller skal jeg bare drikke her?* tænkte han og kiggede så rundt, der var ret beskidt og der stank en smule af alkohol *jeg tror jeg finder et andet sted at drikke*
han kunne se hun var nervøs og trak sin røde rose ud og sagde "prøv at duft til denne rose"
og pegede den i mod hendes næsebor.
Gæst- Gæst
Hun så på rosen og gik det sidste stykke tættere på ham, og duftede til rosen. Hun blinkede nogle gange og så så op på ham og vidste ikke helt om hun skulle gå lidt væk eller om hun skulle blive stående.
Gæst- Gæst
Shaden smilede til hende og gik et skridt igen, nu var der kun omkring en halv meter fra dem.
hun ville hellere ikke komme ud med om hun boede langt væk så han forsatte "jeg kan lige så godt være så ærlig som muligt, jeg er en vampyr... men har været clean i lang tid"
Hvilket os var rigtigt, han havde i flere meget store perioder ikke drukket blod, fra væsner andre ind dyr, men det var ikke det samme.
"så jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget" det var dog ikke helt sandt, og dog...
Shaden var lidt i vildrede om han skulle drikke fra hende, hun så meget ung ud.
Gæst- Gæst
Hun løftede et øjenbryn af ham og smilte skævt "virkelig?" spurgte hun sarkastisk og fik så et skeptisk blik "vil du ikke?" spurgte hun og vidste ikke helt om hun skulle tro ham eller ej.
Gæst- Gæst
Svarede han og satte sig så ned.
Der var noget ved hende som fik ham til at komme ud med det hele, han sad op af muren og kunne mærke den kolde jord og en kort tanke strejfede ham *nu bliver dine bukser helt beskidte* og han grinede en smule for sig selv:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvorfor.. er du ikke gået i nu? jeg mener du har næsten hele tiden bare kunne gå jeg ville ikke følge efter dig.. jeg lidt doven"
han kiggede ind i hendes øjne og smilede så "jeg mener du ved jeg er farlig og du føler dig usikker ved mig?"
han rejste sig op igen og smilede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han gav hende hånden så hun bedre kunne komme op og stå.
Da hun er oppe og stå har Shaden stadig fast i hendes hånd og trækker hende en smule tættere på så de står helt tætte, han kan dufte hende parfume og nyder at stå så tæt på hende og lader sin hånd køre fra hendes hånd ned på hendes hofte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Shaden lod sig stille oppe af væggen stadig med hendes hånd på hans brystkasse og han trak hende hele hen til ham og hviskedet i hendes øre "du er virkelig smuk"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Shaden lod sin hånd køre op under hendes have, og tvang hendes hovede op af så hendes hals var blottet, han lod sine læber røre hendes hals og kyssede den så, trak sig tilbage og ventede på hvad hun ville gøre *en god jagt kan os være rart nogen gange*.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
eller du bliver her og går først når jeg siger du må gå"
han stillede sig helt tæt på hende, og kiggede intenst ind i hendes øjne, med en hånd på hendes hofte, smilede charmerende til hende, men lod sine hjørnetænder forblive skuljte
Det var begyndt at blæse mere, og blive en smule koldere, der ville snart kommet regn.
*hvad mon hun vælger, enten er hun så optaget af mig at hun ikke kan få sig selv til at gå fra mig, ellers os må hun være bange og smutte, men nu har jeg givet hende et valg*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde sine hænder på hendes hofter igen, og holdt hende inde til ham, deres ansigter var meget tætte, og der var en intens spænding i mellem dem, han lænede sig en smule frem smilede og lod så hans mund ramme hendes, det føltes dejligt at mærke hendes bløde varme læber i mod sine og han køre den ene hånd om bag ryggen på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
de kyssede intenst og han åbnede forsigtigt munden, og lod den rulle ind og udforske hendes mund.
han kørte en hånd op af maven på hende og nussede.
*hun må stoppe mig, hvis hun ikke har lyst* tænkte han.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Angel blood will be lost //Ribanalon//
» Hello you why are you here//Elizabeth//
» a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
» Blood and more blood ~Claire~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray