Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
O folk der køber slaver
V mørket regn og torden
Tid lidt over 9
P [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Arason gik igennem torden vejret han var på vej hjem af igen han glæde sig til og vende hjem til Arycia. Han var blive meget skade siden sidste. Hans lem som var kommet til skade fordi han nægte og bukke under ved hende vampyr kvinden Avery han sukket og gik videre. Han havde haft ondt i den lang tid nu men heldiget var han smutte forbi en heaerl som gjorde at såret forsvandt og at den så ud til og klare sig han skulle bare ikke bruge den i en uge som han heller ikke havde gjorde men det havde næsten efterladt et ar og han sagde også der ville være bivirknigere som at man ville være mere træt og ha besvær med og tisse men det var ikke noget Arason lagde mærke til længe
Gæst- Gæst
Sv: a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
Mia lod blikket glide rundt mellem de mange mennekser. Der var meget foreskel på dem, som var der. De fleste af dem var mænd, og det passede hende også fint. Hun kom for de meste ikke så godt ud af det med mænd, og især ikke dem, som var lige så stædige og arrogante som hende selv. Men sådan nogle ville hun næppe finde på netop dette sted...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey, du! Kom tilbage... Din kappe!" Mia samlede hurtigt kappen op fra jorden, og satte i løb efter ham. Dette skulle han ikkemoblie godt fra, det var helt sikkert. Hvadhan så end havde gjort.. Mens hun løb, og det rødbrune hår bølgede bag hende, kunne hun mærke, at der manglede noget i hendes ene lomme. Hun ville ikke mærke efter. Der behøvede hun ikke. Hun vidste allerede hvad hun manglede... Sin pung. Den dumme mand, havde taget hendes pung!
"Flyt jer!" Råbte hun af ren raseri, og hendes nøddebrune øjne glødede vredt, mens et lyn pludselig slog ned et eller andet sted, langt bag hende. Hun ville fange ham på et eller andet tidspunkt.
De fleste folk flyttede sig, så hun nogenlunde kunne komme forbi i mængden. Hvorfor var hun i tvivl om. Måske var det fordi det bare var hjælpsomme, eller også var det fordi, hendes mørke aura afspejlede hendes raseri...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Pludselig kom han frem. Manden, som havde stegt hendes pung i bytte for hans kappe. Han smed pungen over til hende, mens han svingede et sværd foran sig. Hun havde ikke selv taget våben med, da hun ikke brød sig sønderligt om vold. Kun hvis det ville blive nødvendigt, ville hun gøre det. Han smilte, til hendes fordel. Det fortalte meget om ham. Han kunne ikke være andet end menneske!
"Du tabte noget, makker!" Sagde hun bare, uden at svare på hans spørgsmål om hvem hun var. Det ragede da ikke ham. Hun tog et skridt frem, og hendes øjne lynede om kap med himlen. Han holdte hans kappe i hånden, mens hun puttede den langt lettere pung i lommen igen.
"Det var dumt af dig..." Hvæssede hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nåh, så du vil gerne havde din kappe?" Spurgte hun udfordrende, og strammede grebet om den, så hendes knoer blev endnu mere hvide end de havde været i forevejen. Det her skulle han ikke slippe godt fra...
"Du ved godt det ikke er pænt at stjæle, vel?" Hendes stemme var rasende, da den passerede hendes sammenbidte tænder, mens hun ignorerede de folk, som var stoppet op for at stirre på dem.
"Man stjæler ikke fra piger..." Mumlede hun, og kneb øjnene sammen af vrede, mens hun udtænkte en plan. "Men stjæler overhoved ikke fra piger.." Sammentykkede hun, og tog også sin hånd frem.
"Så kom med de penge!" Hendes stemme var tydelig og skarp. Slet ikke til at tage fejl af...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tag dig sammen! Du ved ingenting!" Hvæssede hun ud mellem de sammenbidte tænder, og overvejede at stikke ham en lussing. Men hun droppede det hurtigt, da han højeste sandsynligt ville slå igen, med det faktum at han var både højere, stærkere og mere muskuløs end hende.
"Jeg er nok ikke kommet her for at se på slaver!" Hendes stemme var vred, men hun kunne mærke at det rørte ved noget indeni hende. Det her var personligt.
"Jeg ahr forladt min klan, okay? Jeg er på opdagelse!" Hendes ansigt var koldt og afvisende. Hun havde ikke lyst til at give ham kappen, men på den anden side, så hun ikke nogen grund til at beholde den... Hvis hun gav ham den, ville hun blive syg, og hvis hun ikke gjrode, ville han blive det. Men hun var jo også bedre end ham, det var klart!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan heale..." Svarede hun koldt på hans spørgsmål, og så ned på ham, da han faldt. På den ene side, var hun meget imod mennesker og alt det de gjorde, men på dne anden side, følte hun at det lidt var hendes skyld. Hvor var hun dog svag.
"Hvad får jeg for at hjælpe dig? Hvor meget er du værd?" Fnøs hun, da han tiggede om at hun skulle hjælpe ham. Det var ikke bare sådan noget hun lige ville gøre på alle..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nåh, så du har ikke penge? Og det tror du jeg har?" Svarede hun endnu koldere end før. Det burde han vide bedre end nogen anden. Han havde jo taget et lille kig i hendes pung, hvor hendes enste penge lå. Hun burde virkelig få sig et job. Virkelig.
"Hvad kan du tilbyde?" Hendes tonefald var udfordrende, da hun langsomt gik tættere på muren, hvor han stod. Hvis ikke han gik med på hendes idé, kunne hun jo bare gå... Det var jo ikke hendes problem...
Hun smed kappen ned til ham, og ventede på svar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal kunne underholde mig. Udfylde mine behov." Ligesom hun aldrig havde fat venner, havde hun heller aldrig haft nogen, som hun for alvor kunne betro sig til. Ikke én.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du vil fortryde det, hvis du ikke gjorde det..." Hendes øjne var stadig en smule vrede, men den flammende fornemmelse under hendes hud var begyndt at fortage sig, så den næsten var lige så kold som den plejede af være. Den iskolde regn hjalp også lidt på det.
"Jeg kan så let som ingenting lade dig ligge her, hjælpeløs som du er" tilføjede hun foragtet, men fortsatte i et ligegyldigt tonefald: "og så kan du ligge her og vente på at en anden healer kommer og hjælper dig..." Svarede hun kort for hoved, mens hun så på ham. Alle vidste, at det ikke ligefrem vrimlede med healere heromkring. Det var en evne som var nyttig, men som ikke alle kunne lære og bruge rigtigt..
"Du kan kalde mig frøken Ave." Svarede hun og trak på skuldrene. Måske burde de gå et andet sted hen. Et sted med varme, før de begge blev syge..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vi må have dig et sikkert sted hen.." Mumlede hun, og rakte en hånd ud, som straks blev våd, af den silende regn.
"Et sted hvor det ikke regner, og hvor jeg kan heale dine sår, som aftalt..." Mumlede hun udtryksløst, og så sig om, hvorefter hun vendte sig mod ham igen. Han var mere vant til stedet end hun, så han måtte finde et sted de kunne være i fred..
"Nogle foreslag?" Spurgte hun med et hævet øjenbryn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vis mig vejen til dette, forladte hus.." Mumlede hun, og et snedigt smil listede sig over hendes læber. Hvis hun var ham, ville hun aldrig have nævnt det, om hun så var slave eller ej. Men det blev han nødt til. Ellers ville han fortryde det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vi går herind, det kan da ikke være så slemt!" Hun rystede på hovedet af ham, åbnede døren, og gik ind, uden at holde døren for ham. Det kunne han da selv gøre. Han havde da arme på kroppen...
"Wauw!" Udbrød hun, da hun trådte ind. Det var i sandhed et forladt hus. Men man kunne se, at selvom det var længe siden det var blevet forladt, så var det ikke gammelt. Der var moderne møbler, og alt sådan noget, så det var faktisk ikke så slemt... Men der var støv og spindelvæv over det hele, så det var på en eller anden måde også lidt ækelt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Bad day //Mia Szhirly//
» Søgningen - Mia Szhirly
» A Fallen.. -Mia Szhirly-
» hope you like music //Mia Szhirly//
Idag kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Idag kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Idag kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper