Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fælles UWoplevelse! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fælles UWoplevelse! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fælles UWoplevelse! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fælles UWoplevelse! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fælles UWoplevelse! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fælles UWoplevelse! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Fælles UWoplevelse! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fælles UWoplevelse! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fælles UWoplevelse! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Jake
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Sasha
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Renata
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Celenia
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Lenore
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Genevira
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Katrina
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Lori
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 
Edgar
Fælles UWoplevelse! Voteba13Fælles UWoplevelse! Voteba14Fælles UWoplevelse! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Fælles UWoplevelse!

4 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hvor skal vi være?

Fælles UWoplevelse! Voteba1321%Fælles UWoplevelse! Voteba15 21% 
[ 6 ]
Fælles UWoplevelse! Voteba134%Fælles UWoplevelse! Voteba15 4% 
[ 1 ]
Fælles UWoplevelse! Voteba137%Fælles UWoplevelse! Voteba15 7% 
[ 2 ]
Fælles UWoplevelse! Voteba1350%Fælles UWoplevelse! Voteba15 50% 
[ 14 ]
Fælles UWoplevelse! Voteba1318%Fælles UWoplevelse! Voteba15 18% 
[ 5 ]
 
Totale stemmer : 28
Tilbage
 
 

Fælles UWoplevelse! Empty Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Tors 25 Jul 2013 - 15:23

Hejsa

vi var flere i chatten der blev grebet af en lyst til at lære hinanden lidt bedre at kende og se hinanden. Snakke med hinanden og opleve hinanden, som vi virkelig er.
Først gik ideen på en dag, hvor vi mødes og går en tur i biografen. Men da flere skal rejse det halve af DK igennem, ændrede snakken sig til overnatning.

Så nu opretter jeg denne fællestråd!
Her kan ikke alle komme og så sige om i vil være med, fortælle hvad i har lyst til og komme med forslag til hvordan tingene bedst kan lade sig gøre.
Det er fuldstændig frivilligt, men kan og vil højst sandsynligt koste et vist pengebeløb. Samt, selvfølgelig, transporten, hvis man ikke kan køre selv Smile

Problemerne ved en overnatning er også: Hvor skal det være? Hvor mange penge? Og maden, ikke mindst.
Ideen var så at vi kunne være sammen i flere dage, rigtig nå at snakke og folk får noget for deres transportpenge, samt at vi altid kunne gå i biografen en af dagene.

Hvad siger i?
Er i med på ideen og hvad syntes i der skal ske?

Så kom frisk!


Sidst rettet af Sean Fre 26 Jul 2013 - 12:38, rettet i alt 2 gange

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 15:40

Helt med på ideen!!!!
Desværre, er jeg bare en af dem der lider af penge mangel.. Men, ellers syndes jeg ideen lyder fed. Jeg hat tit siddet og tænkt på hvordan det måtte være at snakke med jer i virkeligheden, så det ville være fedt at prøve det og se om vi kan komme ud af det med hinanden xD
Det skal vel bare planlægges fra punkt til prikke.. Og hvad med mig angår, må jeg se at skaffe nogen penge xD
Det kunne vel også være fedt at tage hen til forskellige forlystelsesparker.. selvom det nok er for dyrt o.o.. Det må tiden vise xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Tors 25 Jul 2013 - 15:43

Det må vi se på Smile
Ja, det bliver jo ikke i næste måned, inden det her bliver planlagt, håber jeg da de fleste har fået sparet lidt sammen Smile

Men vi kan jo tage det fra en ende af, hvis folk gider at skrive her:
En dags tur eller flerdages tur?
Og hvor i DK skal det være?

nogen har foreslået Odense, fordi det ligger lidt i midten af DK, men det er også en ret dyr tur især for dem fra f.eks. nordjylland m.m. Så er der en mere ønsket sted, hvor alle har let ved at komme med bus eller tog?

Det er vel de to ting vi kan starte med Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 15:44

JEg vil vildt gerne!
Selvom jeg dog nok vil tøve en del og være mega nervøs. o.o
Men vil gerne! xD

 JEg ved ikke hvor det skal være eller noget...^^'
Men vil rigtig gerne møde jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 15:55

Jeg er også helt frisk på det!
Jeg ville nok mere forslå en flere dags, fordi så kan folk bedre nå og lære hinanden kende, selvfølgelig ville folk nok blive en del irriteret over mig. xD jeg er ikke den person der er genert når det kommer til andre mennesker. Jeg kæfter op som en kælling! Så er i forberedt! Ellers stiller jeg mig op og danser til chikensong foran alle! Eller Gamnamstyle! XD

Men jeg er frisk! Selvfølgelig kosterne det nogle penge, men for man skal møde hinanden må man også gøre noget til det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 11:11

enig med kat, på det punkt mere ende en dag ellers for vi jo ikke rigtig noget ud af det og da jeg selv er på god fod med mine forældre.
*angel face* kan jeg nok også komme til det skal bare lige ha pengene og som Nille skriver, jeg vil nok også tøve lidt da jeg er meget stille når jeg møder nye folk irl fordi jeg ikke ved hvad jeg skal tale med folk om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Fre 26 Jul 2013 - 11:17

Som de andre siger så vil det også være bedst hvis det var i flere dage da jeg først skal helt til Aalborg for og have chancen for og komme længere ned og derfor vil det være en meget dyr tur for mig ihvertfald. Plus ville jeg være glad, hvis det var mere på Jylland siden om det så er i Sønderjylland tæt på lillebælts broen ville det passe mig bedre, men ved så ikke hvordan det er for jer fra "djævleøen" som vi kalder det her hjemme ved mig ^^

_________________
Fælles UWoplevelse! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 11:18

Okay, lækkert i vil give det en chance.

Jeg syntes vi skal finde ud hvor det skal være henne. Der virker ikke meget tvivl om at det skal være en flerdages tur, omend folk bare kan tage hjem hvis de lyster.

Men hvor?

Nogen har sagt Odense. Hvem stemmer for det?
Ellers, andre byer der er nemme for de fleste af os (Tror jeg) kunne være skanderborg, silkeborg...Altså i hvert fald når man kommer med toget fra sjællandssiden, ellers må i lige komme med jeres ideer Wink
Sjælland virker helt udelukket da vi er få fra sjælland og det desuden bliver alt for lang en tur og dyr en rejse for folk fra f.eks. nordjylland.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 11:22

Altså. Odense ville nok også blive nemmest.. Men hvad så med mad, og alt det der? Det bliver lidt proppet også? Hvad skal man så betale og sådan ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 11:23

haha ja enig sean XD, men Silkeborg der bor en af mine venner så der har jeg sted og overnatte hvis det er tror godt han vil gi mig love nemlig Wink. Men jah vel en tæt på stor by som ligger i jah midtjyland. er der det du sige sean.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 11:40

Nemmest for os, Kat. Ikke nemmeste for folk der kommer endnu længere væk, som Luce Wink

Jeg havde tænkt at tage stedet først, hvis vi kunne blive enige om det, kunne vi prøve at lede efter muligheder for at sove. Selvfølgelig, man kunne prøve at leje et lokale der ville passe til hvor mange folk vi skal være. Eller vi kan sige det bliver en telttur - Hvis der er en græsplæne et sted vi må bruge.
Maden må vi så enden købe eller lave en stor madlavning-et-eller-andet hvor der bliver købt stort ind og vi laver maden sammen. Til hinanden. Det kommer også an på hvad folk har lyst til og hvor vi kan få lov at sove.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 11:44

Altså det kunne jo være en idé, hvis det var i Aalborg? Jeg ved godt, det ikke er i midten af noget som helst, men min tanke gik ud på, at dem der så kom fra Åårhus området, eller sjælland kunne tage den nemme udvej og flyve eller tage toget?
Jeg syntes det skulle være en flerdages tur.
Som Jacob skrev, og sikkert er der også andre der har skrevet det, er der jo nogle der lider af pengeproblemer (Jeg er en af dem.) Biograftur, transport, mad. Det ville jeg godt kunne betale, men tror ikke jeg ville få råd til mere. Sådan er det vel for mange, for det kan hurtigt gå hen og blive dyrt. Men at tage en tur i parken, gå ud og opleve byen, kigge på butikker, hvad ved jeg. Det behøver jo ikke koste penge, og det er stadig super hyggeligt. ellers kan man finde en café, hvor man kan sætte sig ind og snakke?

Endnu en ting. Vi er stadig nogle stykker, som stadig bor hjemme hos mor og far, og måske ikke har så meget lov til at bestemme over sig selv. Jeg vil mene der er en risiko for, at jeg får et nej, da mine forældre ingen anelse har om, hvem i andre er, men fordi jeg måske ikke kan, skal det da ikke holde jer andre tilbage Smile

Håber vi finder ud af noget,
Xoxo
-Becie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 11:49

Aalborg? Ja, så er det os fra sjælland der pludselig har en heldags og mange-penges tur!
Personligt syntes jeg det burde ligge lidt længere nede, så vi alle skal rejse lidt for at nå hinanden. Det er da mest fair? Eller er det bare mig?

Biografturen var bare en ide. Selvfølgelig regnede jeg med at man kunne lave hvad man havde lyst til, f.eks. gå i byen eller bade (Hvis vi f.eks. kommer til Silkeborg kan man bade i deres søer...) eller hvad man nu end har lyst til! Vi er jo ikke bundet til hinanden, så vil en lille gruppe det ene og den anden gruppe det andet, så bliver det bare sådan Smile

Der er altid en risiko for at nogen ikke kommer med. Vi må bare håbe dine forældre siger ja og du selv har råd og lyst. Ellers må de da godt få mit mobilnummer? Nogle af os er 18, endda andre derover, så vi er "voksne" til at holde øje med jer andre Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 11:54

og Kat!!! Bare rolig, jeg har det på samme måde. Kæfter op om alt og ingenting. Selv de stille typer, får noget at skulle have sagt Very Happy

altså man kunne vel finde en campingplads? og så lave maden sammen. eventuelt skiftets, så man står to-tre mand og laver aftenssmad? Det er både hyggeligt og billigere end at tage på restaurant Smile

Sean: Jeg tænkte bare at man kunne tage flyet, som en nem måde, men hvis man tog toget, eller blev kørt er det jo straks noget andet, men man kan vel også flyve/tage toget til Odense, jeg er åben for muligheder Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 12:01

Jeg har ikke meget lyst til det kaos der er i en lufthavn, bare for at flyve til den anden ende af DK. Men det er jo så kun mit problem, hvis alle andre gerne vil flyve DK rundt^^

Så skal jeg også have lavet nyt pas...Eller er det ligemeget når man rejser inden for landet? Oo

Ja, men min tanke var om det er dyrt at leje nogle pladser på en camping?
Der ud over har jeg ikke selv noget telt, hvis det ender med telt tur Smile

Og jeg havde i hvert fald ikke tænkt mig at lave alt maden for jer^^

Så:
Hvilken by?
Camping eller leje et rum?
Fælles-madlavning, jah!

Er det så langt vi er kommet? Wink

Så må folk lige melde sig ind i kampen og komme med noget konkret.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 12:03

Lyder fedt! Problemet er nok pengene som alle jo siger, men jeg er frisk lyder fedt!
Skal dog overtale mine forældre xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 12:05

Larissa og jeg kender jo hinanden irl, og vi kender også Luce, så hvis man aftaler at tage afsted sammen, med dem man kender, er der mon større chance for, at man får lov? Altså måske er ens forældre lidt gladere for, at man kender nogen, i stedet for tanken om, at man tager alene ned og mødes med nogle, man aldrig nogen sinde har mødt før... ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Fre 26 Jul 2013 - 12:15

Ja jeg er jo 18 og mine forældre har stadig det med, at ville bestemme en del over mig. Vi kan vel også tage Fredericia da det er tæt på lillebælts broen og dermed har stort set alle en tur de skal tage tænker jeg. Men vi kunne også sige, at nogen køber lidt pølser(Sorry Josh/Jacob xD) og brød og andre noget andet osv osv
Og som Becca siger så rejse med nogen man kender og så prøve og finde den mest billige måde og komme til stedet på om man så alle skulle mødes ved stationen og gå til det sted vi skal være. Man kan vel også prøve og finde et billigt sommerhus eller vandre hjem hvor vi alle betaler lidt for og være der.

_________________
Fælles UWoplevelse! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 12:18

Ja, Fredericia er også fint.
Hvor mange stemmer for det?

Det må folk lige snakke sammen om og finde ud af sammen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 12:23

Der også Århus?^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Fre 26 Jul 2013 - 12:24

Og der ved jeg, at der går et tog direkte til fra Aalborg og Struer og Hobro (Skole udflugter osv)

Og måske kunne vi alle måske finde et rimeligt tidspunkt, hvor vi kan være på stationen ihvertfald og så måske aftale, at dem fra Sjælland måske rejser sammen og os fra Nordjylland rejser sammen og dermed også hiver Hobro folkene osv med hen ad vejen. Så kommer de fleste af os på rimelig samme tid.

_________________
Fælles UWoplevelse! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 12:25

Jeg stemmer nu mere for Silkeborg eller Aarhus, som Caroline sagde... Men tror nu alle helst vil have det der ligger tættest på sig selv :/

Hvad med at finde en by, som en af os bor i, eller tit er i, så der i det mindste er en der har kendskab til byen, og vi ikke skal bruge halvdelen af tiden på at kigge på et kort?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Fre 26 Jul 2013 - 12:27

Ja.

Men århus giver stadig os andre en ret lang tur, hvor nogle af jer fra Århus får en ret let tur. Jeg finder fredericia bedre, men selvfølgelig: vi tager det sted hvor flest vil hen.
Men vi skal altså snart til at beslutte os, så vi kan komme videre i planlægningen^^

Personligt kender jeg lidt til Silkeborg fordi min kæreste kommer derfra^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Fre 26 Jul 2013 - 12:31

Der kan også være Horsens? Og der kommer Rex fra

_________________
Fælles UWoplevelse! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Fre 26 Jul 2013 - 12:32

Sean hvad med du laver en afstemning mellem stederne som Fredericia, Horsens og Silkeborg?

_________________
Fælles UWoplevelse! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum