Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Fælles UWoplevelse!
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hvor skal vi være?
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Fælles UWoplevelse!
Jeg syntes som basis at vi skal lede videre efter billigere eller mere praktiske steder, men selvfølgelig ville det være klart det bedste hvis vi kunne få nogle der havde en lejlighed eller en baghave parat til at lade os være gæster i! *Fedte fedte for Aarhusianere*
Jep det er super Sean xD
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Tænker også at vi skal kigge videre på nogle billigere steder og måske lidt tættere på Århus da det ville blive for besværligt og komme rundt når vi skal der ud og hvis vi nu skal ind til byen og den slags ^^
Agreed, Luce. Problemet er bare at langt de fleste hoteller og moteller er omkring 500 pr nat(de billige), hvilket er waaay too expensive. What to do?
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Vi kunne godt bruge nogen der kendte byen her!
Ellers, hvis det er billigere, at leje et lokale og så må folk bare have liggeunderlag og soveposer med?
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Ja jeg ved det godt. Derfor ville det være godt hvis der var nogen der havde en familie eller noget der ville lægge plads til os unge ballademagere ^^
Lyder også som en god ide det med et lokale eller sådan noget der er billigt ^^
Min onkel bor i Århus. Og sidste gang jeg var i Århus sammen med min familie sov vi i deres have agtig noget.. Det er meget stort da han bor i lejlighed. Men i hvert fald kunne jeg spørge om vi ikke kunne slå nogle telte op ude i den have? (Hvis jeg må komme med o.o)
Lailah- Evolved
- Antal indlæg : 255
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
som sagt: ingen alkohol og med mulighed til at have kontakt til en os (For forældrene) - hvis det er de ting de forlanger.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Ja Sean, men jeg tænker egentligt et lokale ville være bedre .. MEN selvfølgelig er jeg også meget praktisk anlagt! Dog tænker jeg vi skal tage hvad end der er billigst o.o
Vi satser Lai! xD
Men hvis du kunne lægge hus til ville det være perfekt, problemet er bare at rimeligt meget afhænger af hvor det er, så det er noget af det første vi skal finde ud af .. o.o
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Det kan også være, at der er en, der bor i Århus, som kender en skole med et stort grønt område. Det kan være, man kan få lov at slå telte op der. Men så skal der næsten være en ansvarlig over 18 år, der.. Tager ansvar. Ved at Bordings Friskole lader skoleklasser, der tager til København, sove i gymnastiksalen for ~ 30 kroner n__n
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ansvarlige: Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der har det sådan, men jeg syntes de ansvarlige skal være over 18. Selvfølgelig syntes jeg da også folk under 18 kan være ansvarlige, men hvor mange forældre vil lade sin 17-årige lille pige tage af sted på en tur med en 15-årig endnu mindre unge, som ansvarlig?
18 år, så er du voksen (or something like that) og det virker lidt mere betryggende for forældre.
Rystesammen lege: Det er en formidabel god idé, og burde ikke være svært, da der findes så mange
Sted at være: Nu blev der tidligere nævnt shelters. Både er det billigt, men jo mere man skal "overleve" for mad og varme, jo mere får man brug for hinanden. Endnu en god måde at ryste sig sammen på.
At holde til i en eller andens baghave, ville da også være rart. Endnu en gang billigt + mere betryggende for forældre. At der er forældre (sådan nogle "rigtige voksne" som har forstand på at passe på og holde øje med børn) tilstede, gør altså også bare dine egne forældre lidt mere trygge ved situationen. Og det er ikke fordi jeg pludselig vil give en andens forælder ansvaret med at holde øje med os, men så er der i det mindste en forælder tilstede, hvis der pludselig sker noget, som vi "unge" ikke har så let har ved at håndtere. (hvad det nu skulle være, ved jeg ikke, men... man ved jo aldrig
Gæst- Gæst
Bæk, det eneste problem med baghaven, er at vi mangler en baghave at crashe i;)
Men hvis den kom, så ville den også være det ideelle sted, ifølge mig. Medmindre en eller anden vil låne sin lejlighed ud til os!
Dengang var der så ikke også noget med en af deltagerne var i familie med en DSB ansat?Spurv skrev:Altså, det kunne være, man kunne skrive til DSB. Hvis der er to overnatninger kan skolerejser i hvert fald gøres gratis, og jeg ved tilfældigvis, at det var det, der blev gjort, da der var boggnaskertræf på et tidspunkt..
Gæst- Gæst
Og angående Alkohol, syndes jeg ikke at det skal være der :3 ikke at jeg har noget imod det, men trods alt er der også nogen som ikke er så trygge omkring det osv. ^^
Ryste sammen lege lyder som en god ide, desværre kender jeg bare ikke nogen af slagsen o.o
Jeg må indrømme at jeg nok ik' er til den store hjælp angående om hvor det skal være henne og om hvordan vi kommer derhen. Jeg er sikker på at der nok skal findes en løsning et eller andet sted, om vi så ender i en baghave eller i en skov ^^ Og angående det med toget, de burde da give nogen former for gruppe rabatter og hvis ikke.. kunne vi måske og jeg siger kun måske, leje en bus ligesom man gjorde i folkeskolen når man skulle på tur? :3 (kommer selvfølgelig an på prisen!)
Alt det her var nok ikke til meget nytte, men ville bare gerne være en lille del af samtalen, eftersom jeg syndes det lyder som en skøn ide med denne tur :3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Det store efterårs-bal! (Fælles fest-emne)
» Fælles projekt for alle online RPer!
» Spørgsmål, svar og fælles beskeder!! Admin-tråden!
» The rage of a dragon (udenfor by porten) \kort fælles emne\
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine