Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
"Jeg har været mange steder omkring i min levetid. Jeg ved udemærket hvornår jeg skal bruge min styrke." Hviskede hun forførende i hans ører, hvor efter hun nappede ham i øreflippen. Hun kyssede ham på læberne igen.
Gæst- Gæst
Sv: I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
"Hvorfor bruger du den så ikke nu?" Hviskede han. "Bukker du under for mig?" Hans stemme var drillende og udfordrende.. Læberne fortsatte ned af halsen, kærtegnede kort hendes kraveben og lod dem derefter ramme hendes læber igen.. Et triumferende smil var på hans læber. Noa troede fulgt og fast på at hun var under hans magt og at han vandt den underlige udfordring..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kyssede hende tilbage, lod sig forføre selvom han ikke ville indrømme det! En af hænderne sneg sig om bag hendes hoved og sørgede for at hun ikke bare sådan kunne trække væk fra ham..
Ved lyden af nogen der bankede på fik ham til at trække væk og kigge hen imod døren..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ser helt overrasket ud?" Sagde hun hånligt til en af dem som var tilbage. Han kiggede hende dog kun koldt i øjnene. Intet svar fik hun før han kastede sig over hende, og brækkede hendes arm. Han holdt hende op af muren, og selvom der var smerte lignede det ikke at det rørte hende overhovedet.
"Rolig nu store fyr." Svarede hun så med en mere forførrende stemme, og mon ikke det hjalp lidt. Jo han tøvede kort og så tog Angela fat i hans hals med den anden hånd og sparkede ham i mandens private område for så at sparke ham videre fra jorden af og hen langs stuegulvet. Angela brækkede sin hånd på plads, og hævede så på et bryn. Hun gik imod ham og stak hånden igennem hans brystkasse, dæmonen stirrede op på hende nu ikke så koldt mere. Han tiggede om overlevelse. Angela skulle lige til at rykke til da den anden dæmon satte en kniv for hendes strube.
"Et ryk til fra nogle af jer, og du er død prinsesse." Sagde han truende, Angela tænkte faktisk Noa måske var lidt ligeglad med hende, det var næsten alle jo. Så hun ville måske kun blive lidt skuffet hvis han bare ville redde sin egen røv.
Gæst- Gæst
Det så ud til at Angela klarede det fint, lige indtil en af mændene besluttede sig for at placere en dolk nær hendes hals! Han kunne tro om! Lydløst løb han hen til ham, lod en dolk hvile nær hans hals og hviskede truende i hans øre. "Rør dig og du får skåret pulsen over! Fjern dolken fra hendes hals og det skal være nu," ville han ikke gøre det, havde Noa i sinde at bide hans øre af. Og det var det der skete. Manden var ikke hurtigt nok til at fjerne dolken, så Noa åbnede munden og satte tænderne hårdt i øret, rev til og lidt efter spyttede han et øre ud af munden, hvor det nærmest trillede hen af jorden med blodspor efter sig.. Derefter lod han dolken snitte halsen på manden, så han ikke skulle lide mere. Manden faldt til jorden. Og lige som han skulle til at sende angie et sejrs smil, kom en mand op bag ham og stak en sølvdolk igennem ham.. Han undslap et højt klynk og faldt til jorden..
Gæst- Gæst
"Det kommer du til at fortryde." Sagde hun vredt, men manden grinte bare.
"Lad det komme an på en prøve skattebasse." Svarede han hende. Hun blottede sine tænder af dæmonen, og løb om bagved ham og lod hånden borre ind ryggen på ham hvor efter hun rev hans rygsøjle ud så resten af kroppen faldt sammen. Hun slap rygsøjlen og løb over til Noa, hvor hun trak sølvdolken ud af ham, hun smed den fra sig for at tjekke om han var helt okay.
Gæst- Gæst
"Jeg.. Jeg healer ikke, så hvis du kunne finde noget forbinding ville det være skønt," sagde han hæst. Selv endda nu hvor han var såret, forsøgte han at lave sin stemme selvsikker og ru. Det lykkedes ham bare ikke rigtigt. "Er du okay?" Han så hende op i øjnene. Et kort øjeblik ville man kunne spotte bekymringen i de mørkebrune øjne..
Gæst- Gæst
"Jeg har det fint." Svarede hun med et stille nik, selvfølgelig var hun såret men gad bare ikke tænke på det ligenu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg klarer mig, det gør jeg jo altid ikke sandt?" Sagde hun med et skævt smil, selvom ja blodet på hendes trøje sagde at det havde gjort voldsomt ondt, og det havde det. Men hun indrømmede aldrig smerte overfor nogle. "Det ved jeg, men så snart jeg har bare fået en smule vampyr blod igen vil det også heale." Det healede skam bare meget langsomt.. Så det var stadigvæk et åbent sår.
Gæst- Gæst
"Angie, kan du så også bruge mit blod? Trods alt er det halvt vampyr blod," sagde han svagt og nussede hendes håndryg med hans finger. "For kan du det, så bare tag fra mig,"
Gæst- Gæst
"Tak, det hjalp."
Gæst- Gæst
"Det var da så lidt," sagde han og startede endnu engang en øjenkontakt med hende. "Det er da rart at vide at du kan bruge mig til noget," endnu engang var hans stemme drillende. "Hvad var de for nogen mænd? Dusørjægere eller bare nogen du havde generet for langt tilbage?"
Gæst- Gæst
"Det er det vel, men skal bare glemme varulve smagen. Så går det lige." Svarede hun og rullede lidt øjne, selvfølgelig var det lidt sandt. Men ellers smagte varulv overhovedet ikke tilfredsstillende!
"De lidt blandet, de var engang en meget stor gruppe. Heldigvis er de nok de sidste fra den, de har jagtet mig i en god tidsperiode." Svarede hun med en lille grimasse.
Gæst- Gæst
"Hvad snakker du om? Varulve smager skønt!" Sagde han og lavede kort et drømmende udtryk for at vise hvad han mente med det. "Med en varulv og vampyr drink, går man aldrig galt i byen,"
Efter han mente at han havde siddet ned længe nok, rejste sig han sig op og ignorererede den bidende smerte fra såret i maven. Han sendte et smil til Angela.
"Det håber jeg også at det var.. I det mindste var det ikke vrede ex. Kærester," han kiggede endnu engang drillende på hende. Langsomt forsøgte han at gå rundt i huset. Det irriterede ham groft at han ikke healede. "Hvor mange huse har du så kære angie? Siden du sagde at dette var et af dem,"
Gæst- Gæst
"Hvad snakker du om, vampyr og menneske er det bedste blod. Mest vampyr." Svarede hun kækt og grinte lidt. Angela rejste sig selv op, og kiggede rundt på de døde kroppe og blod som lagde overalt i stuen.
"Nej den eneste vrede eks kæreste jeg havde, ham dræbte jeg for ikke så længe siden. Den anden er væk og den sidste er jeg venner med, tror jeg nok." Svarede hun og kiggede efter ham da han gik rundt.
"Det her, et der er brændt ned.. Og så et i midtbyen ved gyderne. Men der har jeg min brors forlovede til at bo med sin datter. Til det med zombierne er ovre.." Svarede hun, når ja hun havde ikke fortalt Noa at hun havde en bror.
Gæst- Gæst
"Jeg kan gå med til vampyren, det smager himmelsk! Menneske, ah.. Det ved jeg nu ikke lige," han blinkede drillende til hende. Uden han forstod hvorfor fik han en underlig følelse i maven over at høre hende fortælle om ex. Kæresterene. For alt i verden, håbede han ikke at det var jalousi! Tøvende kiggede han rundt endnu engang. "Javel ja," han håbede ikke at hun bemærkede en lille klang af jalousi i stemmen. Blikket blev hurtigt rettet imod hende, han havde ikke hørt fortællingen om denne bror. Det kunne han da godt tænke sig!
"Jeg vidste ikke at du havde en bror," sagde han og lagde armene over hinanden som et kors. "Hvordan er han?"
Gæst- Gæst
"Nej, det også fordi jeg har troet han var død i MANGE år." Svarede hun stille og tog så en dyb indånding inden hun fortalte.
"Altså han minder lidt om mig, faktisk. Mere hård i det, men ja. Han er ikke så glad for at holde af folk, og jeg er bare ikke god til det... Eller ja det er det samme, vi minder bare om hinanden ret meget endda." Svarede hun med et lille skævt smil, hun elskede Nicolas..
Gæst- Gæst
"Det er dejligt, familie kan man vel altid bruge til noget ikke sandt?" svagt forsvandt smilet fra ham. Det pinte ham tit uden at han ville indrømme det, at han faktisk ingen familie havde eller vidste af dem i hvert fald. Han var en enspænder, men engang imellem kunne selv en enspænder blive ensom. Efter lidt tid, lod han armene falde på plads lang siden igen. "Så.. hvad så nu? Hvad gør vi med ligene?" han nikkede hen imod de døde kroppe..
Gæst- Gæst
"Lige nu kan jeg bruge min bror, for første gang i min leve tid er han der for mig. Så man kan ikke altid bruge familien, specielt ikke når man ikke var ønsket af den." SVarede hun stille men rystede så følelsen væk fra sig igen.
"Vi tager dem, og smider dem i en container der er få hurtige skridt herfra." Svarede hun med et kækt smil.
Gæst- Gæst
"Jeg er glad for at du fandt en du kan holde af og være sammen med," sagde han blidt. Denne gang var hans stemme varm og flydende som honning i te.
Kroppene skulle i en container, det forstod han godt og som havde han gjort det før, tog han to mænd i hvert ben og trak dem ud af døren.. Blodet fulgte bag dem som snegleslim..
Gæst- Gæst
"Ja være sammen med ham når jeg kan finde ham, vi ser ikke hinanden så tit. Men det altid noget, selvom jeg havde det helt lige meget med ikke at være ved min familie efter jeg forlod dem.. Trist men sandt." Svarede hun og løftede den sidste mand op på sin skulder og gik efter Noa.
"Du gør selv det rent!" Sagde hun med en sjov alvorlig tone.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Watch out //Angela//
» what is this//Angela Morituri//
» Kiss. >>Amara/angela<<
» Just a ordinary day, or not - Angela
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata