Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
"Ja, det skal jeg nok," sagde han drillende og fortsatte med at trække mændene hen ad jorden. Kort kiggede han ud af døren. Der var ingen andre væsner til stede. Han nikkede tilfredst, fortsatte med at trække mændene hen ad jorden. Endelig kom de til en container. Han åbnede låget, smed begge mændene op i den og ventede på at angie smed sin mand i. Derefter lukkede han låget og åndede ud. "Må jeg blive hos dig i nat angie? Jeg lover at jeg nok skal sove på gulvet og opføre lig pænt," spurgte han hende med et drilsk smil.
Gæst- Gæst
Sv: I have change so much since you saw me, and I never realized that you are just like me.. {Angela}
"Nu skal du ikke holde noget du ikke kan love Brunøje." Svarede hun drilsk og hævede lidt på det ene øjenbryn. Herefter smed hun det sidste lig i containeren.
"Men jo det må du gerne. Hvis du sikker på du altså tør?" Svarede hun drillende igen.
Gæst- Gæst
"Ja, jeg tør godt, du skræmmer mig ikke lille angie," sagde han drilsk og satte pludselig i løb. Såret sved, men han fortsatte med at løbe og bare nyde vinden ramme hans ansigt! Da de var tilbage til huset, stoppede han op og var næsten ved at glide i blodet. Han grinte kærligt og kiggede derefter rundt efter angie.,
Gæst- Gæst
"Vi nok nød til at låse os inde i soveværelset. Hvis vi skulle risikere flere som tænker, at det er sådan et fint hus." Sagde hun så og trak ham nærmest med ind på soveværelset og låste døren. Hun gik hen til hendes skab igen og kiggede efter noget hun kunne sove i. Hun tog en top frem og smed den på sengen. Derefter klædte hun sig selv af som om Noa slet ikke var til stede overhovedet. Hun tog toppen på, og fjernede så sin bh. For hvem ville dog sove med den på? Hun lagde sit blodbelagte tøj i en bunke for sig og kiggede så over på Noa.
"Jeg har deværre ikke noget 'mande' tøj."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godt nok er du halv hund, men du behøver altså ikke ligge på gulvet?" Sagde hun til ham og lod sig falde ned i sengen, og vendte sig om på siden så hun kiggede ned på ham. Angela kunne ikke lade hver med at grine lidt af ham. "Op med sig." Hvis han kendte hende ret, så var det endten ham som rejste sig og lagde sig ellers så trak hun ham op med styrke.
Gæst- Gæst
"Godnat," hviskede han blidt til hende, kiggede hende kort dybt i øjnene, inden han lukkede sine egne i og prøvede at ignorer følelsen om at hun lå ved siden af ham..
Gæst- Gæst
"godnat Noa" hviskede hun stille igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvad så?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. Angela kiggede på ham med et forsigtigt smil.
Gæst- Gæst
"Ikke noget særligt, jeg kan bare ikke sove, læg du dig bare til at sove igen," hviskede han forsigtigt til hende, hvor han derefter kiggede ud af vinduet endnu engang. "Har du nogensinde tænkt på hvorfor vi eksisterer.. Du ved.. Blandingerne.. Hvorfor kunne vi ikke bare være almindelig som andre? Tror du at vi har gjort noget specielt, siden at vi blev blandinger?" Han kiggede hen på hende med et svagt smil. Øjnene lyste svagt i månens stråler. "Ja okay, jeg kludre, beklager,"
Gæst- Gæst
"nogle er vel specielle, men jeg er ikke. Det var en fejl jeg overhovedet blev født, så."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tror ikke på at jeg er noget specielt, men jeg er glad nok for den jeg er. Hvis jeg ikke var, så havde jeg nok slået mig selv ihjel for MANGE år siden." Svarede hun lidt komisk, men stadigvæk mente hun hvad hun udtalte sig omkring. Angela så på Noa, "Man lærer at leve med det, hvis man finder den bølge som gør man kan holde balancen igennem livet."
Gæst- Gæst
"Det kan der være noget om du gamle," hviskede han drilsk, godt gemt væk under den varme og bløde Dyne, der duftede så dejligt af roser. Han smilte til det med bølgen.. Skulle han være ærlig, så kunne han ikke være mere enig. "Helt enig,"
Forsigtigt rykkede han tættere på hende.. Kiggede kort på hendes læber og derefter hendes øjne. "Undskyld, men jeg kan ikke lade være," lige efter de ord, satte han sine læber på hendes og kyssede hende blidt, hvor han derefter trak væk og smilte undskyldende til hende.
Gæst- Gæst
"Tror du ærlig talt du slipper så let uden om?" Spurgte hun truende og rykkede sig en tak truende tættere på ham. Men så kyssede hun ham.
Gæst- Gæst
Han slap åbenbart ikke let uden om og indtil videre havde han ikke noget imod det! Kysset blev med det samme gengældt. En af hænderne sneg sig op i det blonde hår.. Hendes læber føltes som silke.. Det var til at blive afhængig af! Han lukkede øjnene i og fortsatte bare med at kysse hende..
"Ja, jeg troede at jeg slap så let," hviskede han drillende imod hendes læber.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Watch out //Angela//
» what is this//Angela Morituri//
» Kiss. >>Amara/angela<<
» Just a ordinary day, or not - Angela
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata