Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What is going on here?! - James EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
What is going on here?! - James EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What is going on here?! - James EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
What is going on here?! - James EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
What is going on here?! - James EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
What is going on here?! - James EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
What is going on here?! - James EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What is going on here?! - James EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
What is going on here?! - James EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Jake
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Sasha
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Renata
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Celenia
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Lenore
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Genevira
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Katrina
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Lori
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 
Edgar
What is going on here?! - James Voteba13What is going on here?! - James Voteba14What is going on here?! - James Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

What is going on here?! - James

Go down

What is going on here?! - James Empty What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 14:59

Tid - 17:00
Sted - The Forest - I en lille hule langt inde, som ingen muligvis ville kunne finde
Vejr - Stormvejr. Regn.
Omgivelser - Stenhule. Med forskellige overlevelses midler
Påklædning - Profil billede, med buen og sine pile på ryggen

Skoven var anderledes. Ikke bare på udseendet, men på dens væremåde. Ja det var nok sært at man kunne ligge mærke til dens væremåde. De fleste folk ville bare gå igennem den og bare kigge på naturen. Men elverne, de gjorde meget mere end det. De lod mærke til mange flere ting efter alle de år de havde brugt i skoven. Især skovelverne som var dem der beskyttede naturen rigtig meget. Eller det gjorde Sasha i hvert fald.
Sasha havde set det med det samme da hun havde stået op. Sådan havde det stået på i nogle dage nu. Men det var slet ik ændret sig. Det var faktisk bare blevet værre som om noget var på vej imod hende. Hun kunne ikke li det. Skoven var på en måde syg. Og det var slet ik godt. Det var jo meningen hun skulle passe på den. Beskytte den, men hun havde svigtigt. Det var nu ogs en meget stor byrde hun havde lagt på sine skuldre, men hun elskede naturen så meget. Det var hendes hjem.
Lige nu sad Sasha nede i en stenhule. Hendes egen stenhule som naturen havde været så sød at give hende. Hun gemte sig der nede. Fra vejret og hvad der lurede derude. Denne hule havde eksisteret så lang tid hun kunne huske. Hun havde altid søgt tilflugt nede i den. Folk havde aldrig opdaget den. Det var som om de ikke kunne se stenen. Eller den bue som man kunne gå ind af. Dog ikke oprejst.
Men det var nu ogs dejligt at folk ikke lagde mærke til den. Så var hun nemlig i sikkerhed.
Angående vejret. Det var frygteligt. Det stormede som en sindssyg og det regnede mega meget. Det var ik et vejr hun havde set særlig tit. Det var som om der var noget helt forandret.. Ikke bare ved skoven, men i det hele taget verden.
Hun sad nede på den kolde jord. Kiggede op igennem buen hun for lidt siden var kommet ind af. Hendes bue og pil hang på væggen hvor der var nogle sten der hang ud som knager. Hun bede bare til at der var ingen som ville finde denne hule. Ligesom de heller ikke havde fundet den de andre gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 15:59

En mand kom gående gennem skoven det var sådan at han forholdt sig ganske rolig, da, der var zombier ikke så langt fra ham. Men han havde et mål finde en pige der var blive bortført, hvis ikke hun var død blive slagte af dem. Han var et Menneske ja men ikke et normalt Menneske, han var blive født, i ødemarken. Hvor han med meget få ting lære verden og kende. Derfor gjorde han ikke dette for penge men, fordi han mente nogen burde se på det da hendes forældre og alle folk/væsner ikke ville se på det. Han lagde sig ned og lyttede til jorden, som klagede sig lidt over det, Archer rejse sig op bagefter og kiggede sig omkring, der var ikke rigtig nogen der så ud til og være i nærheden. Men Archer  som denne mand hed, tog noget af jorden op hvor han så kunne se hvad der var sket.  Hvor de var gået hen af med barnet eller hvad er var sket her, Archer sætte i løb mod det sted hvor han mente de var gået hen af med barnet. Da det var Menneske blod fra pigen som havde fundet og kæmpe imod dem der udøde som der var lige et sted med jord som han følte på det og lugte til det nu viste han hvor de var. Han kiggede hen mod en hule eller det lignet nu en mærklige sten, han kunne sikkert godt finde ly der når barnet var redet. Archer som denne mands navn var havde en mørke kappe helt sort med hætte på, udover hans normal tøj jo. Han lignet meget en elver eller en ser gemte hvem han var, hvilket han også gjorde han fandt de udøde men barnet var der ikke han var kommet for sent eller det tror han da. Men da han så det løb han mod dem, og skar begge deres hoveder af efter en kamp hvor sværdene klinget mod hienaden. Han var selv blive snitte af den en af dem. Men han kunne se pigen, han løb hen til hende og tog hende over skulderne inden han løb mod den grotte, og gled gennem buende med hende pigen .Men idet han skulle til og rejse sig op besvimede han, og kolappeset på jorden i hulende mens uvejret forsætte pigen selv gik også ud, meste f alt fordi de havde mishandlet hende og den anden ting på grund af vejret.

p What is going on here?! - James Ledger-patriot-01


Sidst rettet af Archer Tors 22 Aug 2013 - 2:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 16:17

Sasha forholdet sig roligt som et tordenbrag gav genlyd i hulen. Der var helt mørkt i hulen. Udover det lille lys der kom udefra. Og det lyn som pludselig slog gennem himlen og ned mod jorden. Hun hørte noget udenfor hulen. Noget der kom løbende. Noget der var på flugt. Hun kiggede panisk rundt i hulen hun fløj op da hun hørte nogen komme mod indgangen. Hun løb om bag en mur og gemte sig i mørket. Til hun opdagede at hun havde glemt sit våben. Et glimt fra et lyn kom igen og hun fik øje på en mand og en pige han havde med sig. Var de på flugt. Hun turde dog ik at bevæge sig. Hun ville ikke have de lagde mærke til hende. Hun måtte bare vente til at de gik igen. Men det var dog ik godt at hun havde glemt sin bue og pil.
//Krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 16:44

Han kiggede sig omkring da han var kommet til sig selv, og sætte sig så ned. Han så rundt i grotten og lagde mærke til en bue der hang på en af vægende. Archer kiggede på den og mærket på jorden hvor han så lagde mærke til, at han ikke var alene herinde han tog sine våben, "kom nu af og begynde og bevæge sig rundt. Mens han talte lidt som var mente til hende, "jeg ved du er her jeg har lagt mine våben fra mig jeg vil ikke dig noget ondt bare kom frem." Sagde Archer mens han bevægede sig rundt i grotten, der var mad og en masede andre ting. Han kiggede sig omkring hvad var det her for et sted, hvorfor havde de Udøde ikke fundet det og viste denne her person som boede herinde. Han gik videre rundt inden han, lagde pigen et blødt sted. Han sukkede og kiggede på buende og tingen igen, hvad var det her for noget hvorfor ville person ikke komme frem det måtte han eller hun meget gerne. "jeg er ked af og forstyre dig, men hende her pigen har virkelig brug for hjælp hun kan måske dø." Sagde Archer og kiggede sig omkring mens han ventede på person han eller hende måtte godt skynde sig for pigen ville måske ikke overleve hvis hun ikke fik hjælp.
//sorry det er lidt dårligt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 17:46

En underlig fornemmelse gik igennem Sasha da manden kaldte på hende. Han vidste at hun var her og det var der intet at sige til. Det hele var der jo. Hun sukkede dybt. Tog en indånding da han sagde at pigen nok snart ville dø. Sasha kunne ogs fornemme det en smule. Hun trådte ud fra muren med blikket vendt mod jorden og gik langsomt hen til manden og pigen. Hun gik hen til pigen som han havde lagt.
Pigen virkede meget skrøbelig. Hun var blevet tortureret det kunne enhver se på det stakkels pige barn. Hun sukkede kort. "Hvad er der sket med hende?" Spurgte Sasha lavt og forsigtigt. Hun kiggede hen mod manden og så hen på sin bue og pil, som om hun havde i sinde at dræbe dem. Men det ville hun ik. Det ville stride mod hendes tro. Mod hendes regler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 18:30

Han vende blikke mod hende da hun talte om barnet, han vende sit blik væk og kiggede på jorden hvor han fandt sin flaske og tog en stor tår af den. Han lyttede til hende og kiggede på pigen, som hun nu stod og tjekkede omkring for at se på hende hvordan hun havde det. Archer sad bare og drikke mens han lyttede til hvad hun spurgte om. "De Udøde det er hvad der sker og hendes egne famille, ville ikke engang hjælpe hende ikke engang få nogen ud efter hende hvilken famille gør det." Sagde Archer mens han tog sig til hoved og kigge på hende, "jeg kan godt smutte igen når du har helbredt hende." Sagde Archer og kiggede på hende inden han lukkede sine øjne et øjeblik og tog så en stor mundfuld af vandet fra hans flaske da der ikke var mere og drikke. Han vendte blikkede mod dem igen, og kiggede på hende som boede er. "Skal jeg finde noget frem herinde til hende, eller har du alt du skal bruge."
//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 20:33

Hun stivner kort da han begyndte at tale om de udøde... Hendes hjemby var blevet belejret... Og hendes familie var slået ihjel pågrund af dem.
Hun kiggede hen på manden, som var villig til at gå igen efter pigen var blevet helbredt.
"I skal ingen steder før det bliver lyst og stormen slutter og desuden skal pigen oss lige sunde sig efter jeg har healet hende."
Hun betragtede kort manden før hun vende sin opmærksomhed mod pigen. Hun løftede sin hånd over pigen og svævede den hen over det steder hun var såret.
"Ponyeni ya nguvu netures" hviskede hun stille og hendes hånd begyndte svagt at lyse. Hun brugte noget energi på dette, men det føltes som det rette at gøre. At redde denne pige.
"Har du en trøje, en kappe, et eller andet jeg kan ligge over hende så hun ik fryser?" Spurgte hun manden. "Ellers vil hun klare sig fint. Hun er blevet healet"
Sasha havde brugt en del energi, hvilket resulterede i at hun var blevet svækket og det samme var hendes forvejen dårlige syn. Hun kunne næsten ik se. Hun kunne lige skimte.
"Det var et hel i fandt denne hule... Folk har undgået den i århundrede" hun smilede skævt og holde sig ved pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 21:09

Han lyttede til hende og smilede så, mens han kiggede på jorden igen han sukkede lidt og lyttede så til hende da hun bedte om noget til hende pigen. "ja jeg har noget, lige et øjeblik." Svare Archer hende inden han tog sin hat af, og åbent han frakke som han gik hen til dem med den "her den burde og kunne varme hende hvad med dig har du også brug for noget det så ud til og svække dig meget." Sagde Archer og kigge på hende mens han selv prøve og tænke på det, for han kunne sagtens se det på hende så svært var det nemlig ikke at hun trænge til og slappe af. Han sukkede lidt og kigge så sig omkring "hvor længe har du været her siden de Udøde ikke fandt dig." Archer kiggede sig omkring og sætte sig ved siden af hende, han smilede til hende og man kunne sagtens se hans øjne som var hel blå som havet han smilede til hende og kiggede så på hende mens han tog sig til hans blondet hår.
//krea svigt sorry//


Sidst rettet af Archer Tors 22 Aug 2013 - 12:05, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 22:02

Hun kiggede efter ham da han tog sin kappe af og gik over med den til hende. Hun tog imod kappen og lagde den om pigen, pakkede hende godt ind i det. Og lod hende ligge lidt. Hun smilede til manden da han spurgte om hun ogs havde brug for noget. Hun var nu lidt svækket. Men hun skulle bare lige slappe lidt af. Hun rystede høfligt på hovedet. "Nej tak, jeg klare mig" hun smilede skævt til ham.
Hun sukkede og trak lidt på skulderne "Um... Jeg har brugt mange år her når jeg har været på flugt" hun smilede blidt til ham. Slappede roligt af og kiggede lidt omkring. "Så... Hvorfor besluttede du dig fr at rede hende pigen egentlig?"
//Krea svigt sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 22:46

"Jeg ved det ikke jeg tror bare det var fordi, de alle var ligeglad med at deres barn var alene og bortførte af de udøde." Svare Archer og kiggede på hende, han viste ikke hvad han kunne gøre eller ville gøre. Han sukkede lidt og kiggede så på hende mens han smilede lidt, han viste ikke hvad han skulle gøre han var glad for det her. Men nu viste hun hvorfor han var her, og hvad han havde gjorde var at sætte sit liv på spil for en lille pige han ikke engang kende men sådan var han altid lige meget hvad. Han smilede til hende og kiggede så på hende, der var bare noget ved hende han godt kunne lige hvad det var kunne han bare ikke sætte en finger på. Han sukkede og sætte sig så op af muren, mens han prøve og få styr på det hele omring vejret. "Så du har levet her hvor længe og ja mit navn er Archer sorry du først fik mit navn nu men jeg var jo på flugt." Han smilede og kiggede på hende, mens han kiggede på hende. "Og hvad er dit navn, om jeg må spørge" spurgte Archer mens han kiggede på hende og så pigen der sove med kappen over sig. Der var et eller andet over hende her, men hvad kunne han ikke rigtig svare på. Han smilede til hende og kigge sig omkring, han syndes nu det så meget godt ud selve hullende.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 4:51

Hun nikkede svagt og kiggede på ham med et roligt smil, "Well... Du er meget modig så" han var meget modig. Sådan at gå op imod de udøde, det var der ikke mange der gjorde. De fleste holde sig for dem selv. Men det gjorde ham her ik.
"Lige siden jeg blev født..." Acher. Specielt navn. "Davs Acher, mit navn er Sasha." Sagde hun med dn blid klang i stemmen. Ham her var faktisk sød. Han virkede som en virkelig sød fyr.
Hun kiggede op igennem buen. "Få noget søvn... Jeg holder vagt" sagde hun og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Tors 22 Aug 2013 - 12:42

Han kiggede over på hans musket som stod i hjørnet, nej han var enlig ikke selv træt så måske skulle han bare ha lidt tid ikke andet. Archer sukkede og kiggede på hende inden han, kiggede på hende igen han var dog lidt sulten ikke så meget men lidt. Archer sukkede og kigge på hende med et smil, "nej du kan ligge dig til og sove jeg er ikke rigtig træt jeg skal også ha skrevet noget så ja jeg skal nok holde vagt." Sagde Archer mens han kigge ud og gemte sig så igen, mens de udøde gik uden for det her skjulested som de sad i. Archer begynde lige så stille og skrive, til dem han ville kontakte når han var færdig med det her for at høre hvordan hans Famille havde det. Hans Mor og hans 2 brødre og hans ene søster om de stadig var i live, eller om de havde ofre deres liv for ham for at han kunne tag af sted og mødes med hans far. Archer sukkede og tørt hurtig hans øjne inden han kiggede på dem to piger, han måtte nå det de havde en hemmelige lejre hans far og nogen andre og han måtte gi dem papiret han havde med så de viste noget om hvad der skete. Han sukkede og begynde og skrive hvad der var sket, nu da han havde tid til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Tors 22 Aug 2013 - 15:43

Hun kiggede lidt undrende på ham, som om hun skulle vurdere om han var værdig nok til at holde vagt for hendes hule. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det. Om hun bare skulle ligge sig til at sove eller om hun skulle blive vågen med ham.
Hun besluttede dog at ligge hulen trygt i hans hænder og gik over for at sove under hendes våben. Et sted hun altid sov, for der var trygt. Hun kiggede lidt på Archer før hun lagde sig til og sove. Der gik ik lang tid før hun lå i en lille bold og sov mens hun var sikker på at han nok skulle passe på dem begge mens de sov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Man 26 Aug 2013 - 22:28

Archer smilede og begynde så sin lange vagt, han sukkede en gang i mellem mens han studere dem han tog hatten af og placere den på pigen mens han kiggede på elveren. Han var nok ikke den type man ville forvente der ville leve på denne måde, da hans forældre var rige og han og mange andre var blive betegnet en idiot han sukkede lavt mens han kiggede på dem mens de sove, de så begge to søde ud og han smile lidt af det. Han tog sig til hoved og begynde og finde sin bog frem, man kunne kalde det en slags dagbog selv om det ikke var sådan. Archer sukkede en til gang, inden han tog den og begynde og skrive i den hvad der nu var sket mere for at han ikke ville falde for nogen. Archer tog et øjeblik og kiggede så videre, mens han lytte til alle de udøde der ledte efter pigen men de kunne ikke finde hende eller hulen hvilket jo kun var godt. Archer kiggede sig lidt omkring, og lagde så bogen væk mens han prøve og holde sig vågen det meste af natten hvilket gik godt og så kiggede han id i ilden og smilede. Han måtte få pigen i sikkerhed før eller siden, om han så måtte dø for det sagen var det vigtigst det fik han altid og vide af sin far. Hvilket han bare begynde og leve som, men Archer ville opnå noget andet lige meget hvad.
//sorry vente tiden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 19:52

Sasha havde sovet hele natten, flere timers søvn hun havde haft brug for på det seneste. Hun havde været ret meget på udgik. Hun var ogs meget ude og gå om aftnen, men det var ligesom blevet mindsket efter alle de mærkelige væsner var kommet. Det var noget værre møg. Hun elskede ellers at være ude og holde lidt øje med naturen.
Hun åbnede langsomt et øje efter en lang nat, efter denne mand havde haft denne lange nat, måtte han da være mega træt. Hun satte sig op og kiggede lidt på ham. "Er du ik træt?" spurgte hun lavt og skævlende mens hun prøvede at blive rigtig vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Man 9 Sep 2013 - 20:51

Han rev sig selv fri fra tænkerene, hvor han så kiggede over mod hende han ville nu ikke sige han var vildt træt så han måtte bare vente til de havde tid. "Nej ikke sådan rigtig, hvorfor Sasha" Svare Archer. Mens han kiggede på hende, han ville godt hjælpe hende hvis hun havde brug for det. Et gab kom til og undslippe Archer, hvor han så smilede uskyldigt til hende men det bliv forsæt af en masede gab *forhelved Archer du er meget dårlig til og lyve lad dog  vær med det.*Tænke han mens han så på hende, "jeg tror jeg klare mig, jeg er ikke så træt normalt." Svare Archer mens han kiggede på hende, han tog sig til hoved og tog pande håret væk mens han smilte, til  hende og den lille pige som lige så stille begynde og røre på sig.//sorry krea svigt//


Sidst rettet af Archer Tors 12 Sep 2013 - 20:21, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Tors 12 Sep 2013 - 20:14

Hun trak lidt på skulderne, der var ik rigtig en forklaring på hvorfor hun spurgte, udover om han ik havde brug for noget søvn selv. Hun smilede skævt da han begyndte at gabe. Hun rystede blidt på hovedet. "Lig dig til at sove, jeg skal nok holde vagt, du er træt og du har brug for det, hvis du skal videre med hende" hun smilede blidt og kravlede hen ved siden af ham og satte sig. "Du har brug for det, jeg mener det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Tors 12 Sep 2013 - 23:10

Han smilede til hende da hun sagde det,at han bare kunne tag en lur han kigge lidt på hans pistol, og hans våben og smilede til hende. "Okay men vække mig med det samme, hvis der sker noget ikke." Sagde Archer og inde han satte sig det mest dårlig sted inde i hullen gav han hende et kys på kinden. Mens han det sted Begynde og hvile hans øjne, han kunne sove når han bliv gammel ikke. Archer lukkede øjne og tænke lidt på hvad der var sket, alt der enlig var sket siden han var begynd på sin lange vej mod hans fars skjulested. Her i skoven, Archer slappe bare af i hele sin krop og hvile stadig bare hans øjne,mens han lytte til begge de to kvinde han smile og bliv bare ved med og ha lukke øjne, den lille pige begynde dog med og rulle rundt hvilket jo var et tegn på hun ville komme sig om ikke så længe men Archer havde stadig hans øjne lukkede,men han sov jo ikke. //sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Fre 13 Sep 2013 - 10:17

Hun smilede blidt til ham og nikkede så bare, "Jaja, det skal jeg nok, lig dig nu bare til at sove. Hun satte sig roligt til rette i det han gik derover. Det kom lidt som en overraskelse da hun kunne mærke hans læber mod hendes kind. Hun smilede til mens hendes kinder begyndte at blive røde. Hun kiggede over på ham en sidste gang da han havde lukket øjne og nikkede så. *pas på hvad du gør Sasha, du ved mennesker kan være farlige* hun sukkede tungt og kiggede så hen på pigen som var begyndt at røre på sig. Hun begyndte at synge en sang. En elver sang. Ikke en helt normal sang. Den var meget beroligende. Og hun sang den lavt nok til at dem derude ikke kunne høre det, men hun sang højt nok til at dem i hulen kunne høre den.

//sangen hun synger: http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=m2mDyky1cBk //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 15 Sep 2013 - 21:56

Han smilede for sig selv da han kunne høre hun sang, det hjælp også på pigen det beroliget hende mens Archer kiggede over mod hende selv om hatten gjorde at det så ud til han sove. Han smilede for sig selv og lytte bare til hende synge det lød meget smukt, han smilede og falde så lige så stille i søvn. Mens han sov videre omkring ham, Archer sov videre uden nogen tegn på og vågne han smilede lidt i søvne men vågnet så. "Hvad er klokken," lød en lille stemme. Archer forstod med det samme det ikke var til ham men til Sasha, han smilede og kiggede op på dem mens han vågnet. "Godmorgen i to,er der sket noget nyt var" grinte Archer og kiggede på dem begge to. Han smile og kiggede på dem skiftevis.
//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2013 - 21:20

Så snart hun var færdig med at synge sangen var der helt stille, man kunne høre regnen udenfor, ramme jorden. Hun kiggede ud af det lille hul som nok ingen ville ligge mærke til fordi folk havde så travlt med at komme igennem skoven. Der var mest derfor at hulen aldrig var blevet opdaget.
Efter noget tid kom der en stemme der fik hende til at hoppe 2 meter op i luften... Mentalt. Hun kiggede hen på pigen. Hun smilede roligt, "det er ved at være middagstid.." Hun kiggede hen på Archer, han var vågnet. "Nope, intet er sket..." Hun smilede blidt og vente blikket mod hullet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is going on here?! - James Empty Sv: What is going on here?! - James

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum