Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Rafaela
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Dr. Trott
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Sean
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Valentine
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Lenore
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Madelena Gray
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Edgar
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Katrina
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 
Genevira
Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba13Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba14Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Go down

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Empty Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Indlæg af Gæst Man 26 Aug 2013 - 21:37

Mikayla ledte som en gal, hun var blevet så desparat at hun var gået ind i bordellet for at kigge om hun kunne finde sin elskede onkel. Det var ikke et sted Mikayla normalt holdt til, selvom det vil være et perfekt sted for hende at spise, fyrene var nemme at lokke.. Men Mikayla havde det meget bedre ved at tage andre ofre, man skulle jo være totalt desparat hvis man søgte sex overalt bare for at få mad!? Men på den anden side hvem ville ikke gøre alt for at overleve? Mikayla kiggede rundt, normalt vil hun ikke prale med hvordan hun så ud og det var heller ikke noget hun gjorde som sådan. Hendes dæmon race var bare et væsen som ikke kunne gøres grim, ikke engang hvis du gav dem den dårligste make over.. Mikayla tænkte godt nok aldrig over det,for hun havde andre ting at tænke på.. Som at finde den engel! Han var jo næsten som forsvundet fra jordens overflade.. Men hun vidste også at han ville være den eneste som kunne genkende hende.. Mikayla massede sig igennem mængden af både mænd med buskerne oppe og nede, nogle sad i hjørnet med en smuk kvinde og havde sex. Dette var et sted sådanne ting var helt iorden, åbenbart. Hun stødte ind i en ung mand, men nåede ikke rigtig at se hvem det var før hun blev skubbet hårdt op af en mur af nogle unge engle. Dæmoner og engle, de havde aldrig været specielt gode venner overhovedet, så det overraskede hende ikke.
"Hvad har jeg nu gjort?" Spurgte hun som krimminel der blev fanget af politiet igen. Men hun kiggede på dem med et blik, som om de seriøst kunne mene hvad de havde gang i. Så kiggede hun imod deres leder.. Det var Josh!? Hun blev ligepludselig lettet.
"Jo.." Hun nåede ikke engang at udtale hans navn bedre før en af dem havde grebet om hendes hals, som var hun en anden stor forbryder som ville dræbe deres leder. De måtte seriøst snart tage sig sammen, inden det blev værst for dem selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Empty Sv: Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Indlæg af Gæst Fre 30 Aug 2013 - 23:15

Lugten, auraen og stemmerne derinde fra fik det til at vende sig i Josh! En hver mand ville elske at gå på bordel, se de nøgne kvinder og rigtig hygge sig med dem, men for Josh var det bare en rekreation af den kælder han var vokset op i. Intet andet. Han rynkede på næsen da de åbnede døren. Det føltes som om de var gået ind i en drages gab. Varmen og lugten var udholdelig! Straks slog han hætten over hovedet, kiggede ned i jorden og lod ikke nogen genkende ham. Det sidste han ønskede var at blive genkendt på et bordel. I hjørnerne kunne han høre nydende suk, hvilket fik det til at vende sig i ham og han ønskede bare at finde den lærling med det samme så de kunne komme ud derfra! Bag ham gik en gruppe andre engle, vagterne kunne man vel kalde dem og i blandt vagterne var der også andre lærlinge der besluttede sig at de ville med. Mest fordi de kendte drengen der var smuttet herind. Der gik ikke langtid før lærlingene bag Josh fik øje på den eftersøgte. Straks gik de hen imod ham, hev ham væk fra damen han snakkede med og gav ham ikke chancen for at sige farvel. Drengen beklagede sig til at starte med, lige indtil han blev placeret foran Josh og måtte synke en klump i halsen. Han tog dog modet til sig og kiggede ham i øjnene. Et bordel var måske normalt for mænd, men denne dreng var ikke mere end tretten år! I stedet for at sige noget til ham, himlede Josh dog bare med øjnene og gjorde et nik hen imod døren. Vagterne sørgede for at knægten kom med dem. De holdt øje med ham, slap ham ikke at syne. Der gik ikke langtid før et nyt problem opstod. En dæmon kom åbenbart for tæt på og antændte vreden i en af vagterne. Af ren forsvar og en smule rivalisering, skubbede englen dæmonen op af væggen og prøvede at virke så skræmmende som han nu kunne være med sin engle aura. Josh bemærkede ikke til at starte med hvem dæmonen var, han trak bare englen tilbage og beroligede ham ved at sige det var okay. Englen nikkede anerkendende og trak sig derefter væk. Josh fik endelig lov til at se hvem denne dæmon var.. Det overraskede ham at se Melissa.. Melissa fra fremtiden!
"Melissa!?" sagde han overrasket og ren automatisk greb en hånd om hendes arm og trak hende væk fra muren, tættere på ham og længere væk fra de klamme omgivelser. "Hvad laver du her!? og hvordan i alverden er du kommet hertil!?" Han bemærkede de andre engles forvirret blinke, så han tillod sig at hviske en smule lavere. "Jeg håber du har en god forklaring på alt det her,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Empty Sv: Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 21:45

Pludselig i en vivelvind blev hun revet væk fra vagtenglene, af selveste Josh. Bare for at opfører sig som en flabet teenage tøs i hendes tanker.. Hun så på ham og lagde armene overkors.
"Du ved udemærket jeg ændrede mit navn til Mikayla. Eller har du smidt det ud af hovedet også?" Spurgte hun anklagende, hendes stemme var fyldt med skuffelse. Hun troede jo faktisk at Josh var i farer, og så gik han inde på bordellet!? Hvad fanden var meningen? Mikayla lod mærke til de var væk fra de klamme samfund og så bare på ham med et hævet bryn.
"Altså jeg er her for at lede efter dig, men det ser ud til at du har travlt med noget andet." Hendes blik og stemme var hård, selvom man tydeligt kunne se hun var såret bare ved at kigge hende dybt nok i øjnene. Hun havde regnet med mere fra ham af.. Hun troede jo rent faktisk at han bare fik sine dage til at gå derinde.
"Jeg troede dine barndomsminder gjorde dig utilpas sådanne steder, men du måske bare ligesom dem?" Det var langtfra Mikaylas mening at sårer Josh, men hun var selv såret og havde det med at sige ting hun ikke mente. For inderst inde vidste hun godt Josh aldrig ville være som de andre hun havde hørt om. Selvom Mikayla selv aldrig havde været udsat for nogenform for dårlig behandling i den kælder. Mikayla så på Josh.
"Bare glem det, du har jo sikkert ikke tiden til mig alligevel. For hvorfor skulle du ellers være taget væk alligevel."Hun rystede på hovedet af sig selv, og åndede så ud inden hun passerede ham for at gå udenfor.. Om han fulgte hende eller hvad han gjorde vidste hun ikke. For om han ville have noget med hende at gøre eller ej, det var jo hans valg ikke hendes..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Empty Sv: Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 11:51

Det gik hurtigt op for ham at hun kunne få et helt forkert billede af ham over at se ham her på bordellet! Han havde fuldstændig skudt tanken ud om at hun havde lavet sit navn om til Mikayla, da han var så overrasket over at se hende i denne tid! Alle de ord hun sagde ramte ham hårdt, men han vidste godt at han ikke skulle tage det igle op, eftersom hun ikke vidste hvad han egentlig lavede her og han var ikke i tvivl om at så snart han havde forklaret situationen, at så ville hun tro på ham. Det håbede han da i hvert fald at hun ville. Han havde aldrig løjet overfor hende før, det havde han heller aldrig i sinde at gøre! Selvom hun gik ud af døren, fulgte han med hende og ignorerede de andre engles råb om at han skulle sætte farten ned. Lige nu behøvede han ikke vagter, han klarede den selv og det forstod de forhåbentlig. Alligevel gjorde han det mest høfelige, han stoppede op og vendte sig om imod dem. "Jeg er nød til at snakke med hende alene, tag hjem og vent på at jeg kommer tilbage, det er en ordre!" Han kiggede alvorligt på den unge lærling og derefter vagterne. "Sørg for at lærlingene kommer sikkert hjem," Vagterne nikkede, skubbede de unge lærlinge bagi og tvang dem til at gå foran dem, så de kunne holde øje med dem. Josh nikkede tilfredst, hvor han derefter fulgte med Mikayla ud af døren. "Mikayla! vent nu lige!" Hurtigt satte han i løb hen imod hende, stillede sig foran hende og placerede sine hænder på hendes arme, for at få hende til at stoppe. "Kast ikke beskyldninger over mig, før du ved hvad jeg er i færd med! Jeg var ikke derinde af den grund du tror! lad mig forklare, eller har du simpelthen ikke lyst til at give mig lov til det?" Nu var det hans tur til at se anklagende på hende.. Han hadede faktisk når folk anklagede over noget som de ikke var sikker omkring..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~ Empty Sv: Wrong place for someone like us. Agree? ~Josh~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum