Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
This pain.. ~Nicolas~
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
This pain.. ~Nicolas~
"Du dræbte min bror!" Snerrede han koldt og kynisk. Caroline kiggede ham i øjnene stille, og så helt rolig ud.. Næsten følelseskold.
"Du slipper mig uden at gøre mere skade, og så dræber du dig selv." Sagde hun med sin tvangs evne og dæmonen gav slip. Caroline åndede lettet ud og gik så videre.. Hun var ligeglad med omverdenen ligenu.. Til hun pludselig fik en fært af noget genkendeligt, men så også så godt at det virkede urealistisk.. Hun greb om den hvidgulds kæde der var om hendes hals derpå var ringen hun havde fået af Nicolas.. Da hun nu troede han var død.. Havde hun stadigvæk ikke smidt den væk.. Der havde gået flere måneder. Caroline havde lært at leve lidt med det, men Melissas død havde også været meget slem for hende... Den sortekjole hun bar klædte hendes kropsfigur perfekt.. Hendes blå øjne var rettet fremad, men kiggede også lidt rundt..
Gæst- Gæst
Sv: This pain.. ~Nicolas~
Gæst- Gæst
"Hvorfor forlader alle mig bare ligenu? Hvorfor kunne i ikke bare blive..?" Spurgte hun pænt højt, men alligevel ikke alt for højt.. Hendes stemme var fyldt med sorg.. Hun gik over til nærmeste mørke krog og lod sig glide ned af muren til hun sad ned.. Caroline græd, hun havde holdt det i sig så længe nu.. At det måtte ud.. Hun klemte øjnene sammen af sorg.. Og lagde hovedet i sine hænder. Caroline fjernede hænderne og tog en sten op fra jorden og kastede imod muren foran hende. Hun var helt færdig, hun havde brug for nogle ligenu.. Inden det endte galt.. Caroline lukkede øjnene, imens hun knyttede sin ene næve og hamrede den ned i jorden.. Alle de følelser de var ved at tage over hende, det var begrænset hvor meget hun kunne bærer.. Og grænsen var oveerskredet, dog holdt hun sig selv i håret så godt hun kunne..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit hovede leger virkelig med mig ligenu.." Sagde hun til sig selv, men tydeligt.. Caroline tog en dyb indånding.. Hun skulle næsten vælge at finde Angela.. De havde brug for hinanden lige nu.. OVerraskende nok var de to blevet rystet godt sammen.. Hvem skulle dog have troet det.. Caroline blev siddende, men overvejede kræftigt at rejse sig op.. Hun blev ved med at have sine øjne på ham, hvorfor virkede han så virkelig? Det virkede så virkeligt, men det kunne ikke være muligt! Så simpelt var det da!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er død, det er noget jeg forstiller mig. Alle dør, eller forsvinder fra min side." Hun følte at selvom det var en illusion var det nok den eneste person hun havde lyst til bare at være tæt på lige nu.. Eliza havde hun da set men ikke efter Melissas død.. Hun havde ikke set nogle efter, der var ikke andre for hende lige nu.. Caroline sank en klump, og et par tårer trillerede ned igen.. Imens hun kæmpede for at samle sig op, så hun ikke skulle komme til at slå det hele fra i bare sorgen.. Hun stod på vippen, klar til at falde.. Hvis hun ikke samlede sig selv op hurtigst muligt..
"Hvorfor skulle i begge gå fra mig til døden? Hvorfor? Jeg kan ikke tage det hele her, jeg føler mig så alene.." Sagde hun og stod bare der og så ham i øjnene. Hun holdt så godt fast i sig selv at hun var helt fortabt, og ønskede bare at han var der rigtigt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Melissa er død.. Men hvis du ikke er død så ved du ikke hvem hun er. Angela ved det.. De var så glade for hinanden.." Et kort skævt smil var på hendes læbe ved et positivt minde.. "Hun er død.. Han dræbte hende.." Lige nu var hun måske ved at bruge sin logiske side af sig selv, hvis Nicolas først spurgte mere ind til hende var det nok til at overbevise hende om at han var virkelig.. For lige nu havde hun mest bare lyst til at kaste sig ind i hans favn.. Caroline kiggede ned i jorden, og skammede sig over ikke at kunne redde sin egen datter.. Hun lukkede kort øjnene..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Melissa var min datter. Fra da jeg var 13 år, tidelig alder jeg ved det." Tegn på hun havde fundet ud af at det var Nicolas der stod foran hende.. Hun prøvede at lave en smule sjov, bare for det hele ikke skulle være negativt..
"Oliver, han der også placerede sit slavemærke på mig. Det gik så væk efter mordet, men det eneste han ville var at have fornøjelsen af min lidelse. Og det fik han, det piner nu mere mig selv at jeg ikke kunne redde hende.." Sagde Caroline så og tog en dyb indånding. Hun havde regnet den ud, men hvordan fanden havde hun så fået ideen fra at han var død. Angela havde set det samme? De havde siddet sammen fordi de synes at være alene havde været en dum ide.
"Jacob og Nille slog op, og Jacob tog væk i noget tid.. Nille vendte mig ryggen.. Alle forsvinder for tiden. Der er dog nogle man kan stole på når det kommer til stykket." Caroline ventede medvilje med at sige Angelas navn, fordi som om han ville tro på at de kunne være blevet så gode veninder som de var nu.. Uden det var skuespil overhovedet! Det var jo faktisk fantastisk for dem.. Men ja hun havde også set Nicolas' død..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal ikke sige undskyld, du kunne jo ikke gøre for det? Desuden har du sikkert en god grund til at du var væk.." Svarede hun stille og slappede lidt mere af end før. "Jeg elsker også dig." Sagde hun og åndede ud.
"Jeg har bare haft nogle dårlige måneder, din søster er glimrende selvskab." Caroline havde en ide om at han kunne forstå det som om hun mente det rent sarkatisk.. Men hun mente det faktisk.
"En fantatisk person, når man lige lærer hende at kende." Tilføjede hun stille, og håbede på bare et bette smil, til det.. For Angela og Caroline havde næsten været på fjende level med hinanden. Dog var Delilah en langt større fjende for hende, men Caroline hadede stadigvæk Oliver mest.. Delilah vidste bare alt fra Carolines fortid, hver følelse.. Og det samme gjorde Caroline om Delilah.. Ikke altid så rart at have i baghovedet.. Men nu var det der, selvom torturen havde været hård imod dem begge to.. Caroline skiftede kanal og slappede bare helt af, imens hun bare nød at stå ved Nicolas imens hun kunne..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, helt seriøst." Svarede hun med et smil. Det gav et lille stik i hende da han slap hende og så lidt væk.
"Bare kom med det, jeg kan tage ret meget for tiden. Og har prøvet en del så." Svarede hun ærligt, tortur, overskredet hendes egne grænser helt vildt.. Hun kunne vel godt klarer mere? Caroline blev kort i tvivl om hvor alvorligt deet var, men inderst inde vidste hun godt det var noget alvorligt. Ellers var han jo ikke taget afsted vel? Caroline så på Nicolas med et lidt alvorligt blik hun ikke havde haft på i mange dage nu, og så var hun nok også lidt bekymret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja du har været væk for længe, men jeg tilgiver dig. Og det er jeg næsten sikker på Angela også gør, når du eller jeg fortæller hende at du ikke er død." Et lille fif om at Angela faktisk også troede at han var død, fordi hun havde været sammen med Caroline under illusionen.. "Men at skabe en hær eller ordne dem selv. Vi stærke os tre sammen dig, mig og Angela." Tilføjede Caroline og så imod Nicolas.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor har du været? Vi nød til at gå Care" Sagde Angela og kiggede Caroline i øjnene. Hun ville have Caroline til at gå med hende nu! Angela kastede et kort blik over på Nicolas og tilbage på Caroline.. Før det gik op for hende.. Angela havde levet så længe at hun vidste at vidste nu at de havde været angrebet af en illution.
"Fandens også! Hvor fanden har du været!?" Sagde hun til Nicolas, hendes blik var vredt.. Hun havde været så ked af det over han havde været væk, og nu stod han der. Angela gik op foran ham, og så ham i øjnene..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg troede du var ved Noa?" Svarede Caroline til Angelas spørgsmål, men lagde så hovedet på skrå. "Hvorfor gå?" Spurgte hun så, men var sikker på at hun havde overhørt hende da hun virkede opsat på at snakke til Nicolas.. Caroline så på Angela og Nicolas skiftevis.. Hun havde ikke noget at sige som sådan, men der virkede til at være noget galt med Angela.. Pigers sjette sans, eller bare Carolines hun kunne fornemme det..
Gæst- Gæst
"Jeg var skam ved Noa.. Først, så var jeg ved Kani bagefter.." Angela ville have sagt mere til Nicolas talte.. En hær? Seriøst?
"Det må jeg sige, jeg er lidt ligeglad med din hær. Jeg har noget andet at tænke på.. Som at far lige har prøvet at dræbe mig.. Eller det lykkedes ham faktisk tekniskset.. Han kendte jo ikke min evne, så han dræbte jo bare den han genkendte." Angela så Nicolas i øjnene, hun vidste da udemærket at hendes forældre aldrig havde været glad for hvem hun var.. MEn ligefrem at ville slå hende ihjel.. Det var da ikke hvad hun havde håbet på overhovedet. Derfor var hun ligeglad med den hær ligenu, eller hun var ikke ligeglad.. Angela havde bare det at tænke på..
"Derfor bliver vi nød til at gå. Caroline kan vi ikke tage ind til dig?" Forslog Angela og rettede blikket imod Caroline. Caroline havde dette nye store palæ..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» I still know what the pain is... ((Nille))
» Bring the pain ~Blair~
» House of pain// Maiden//
» Pain Whisperer ~Hayley~
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth