Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
a new beggining - hannibal lecter
Side 1 af 2 • 1, 2
a new beggining - hannibal lecter
T: ved omkring 22:30 tiden.
V: det er en smule blæsende,
O: ikke særlig mange væsner eller noget
P: en rød kjole med røde stiletter.. og en sort jakke
det var begyndt at blive mørkt, Valerie valgte at hun gik gennem parken og så på de mange smukke blomster og de grønne blade på træerne. Der kom en skikkelse gående mod hende hun kunne ikke se hvem det var, hun smilede for sig selv og tænker på en masse og sukkede og smilede for sig selv og rødmede meget og så på den skikkelse, den gjorder hende ikke lige frem træk, hun så den og var klart til at springe væk hvis den ville hende noget ondt..
Gæst- Gæst
Sv: a new beggining - hannibal lecter
Da Hannibal havde gået ned a stien i nogle minutter, kunne han pludselig se en skikkelse komme gående lige imod ham, han kunne straks se det var en kvinde, da personen gik i højhælede sko og hun havde enda en smuk rød kjole på og en fin sort jakke udover for at beskytte hende mod kulden. Hendes hår blæste i vinden mens hun kom nærmere og Hannibal havde problemer med at få øjnene væk fra hende, og da han kom nærmere var han nærmest mundlam da han stoppede for at hilse på denne yndige kvinde.
god aften, er det ikke lidt sent at være ude for en ung kvinde som dig...?
Gæst- Gæst
Hun så på den smukke aften himmel der var smuk, da han begyndte at snakke til hende, så hun igen på ham og kom med et sødt smil, ''godaften, jo det er det nok, men jeg er ikke bange af mig'' sagde hun med et kækt smil. ''er det ikke sent for dig at være ude'' spurte hun drillende og så på ham med sine smukke brune øjne som kunne fange en mands opmærksomhed, ja nok hoved hun lidt slutty tøj på nu men hun var jo også på vej hjem fra kustymefest, hun smilede for sig selv og ser på ham,
Gæst- Gæst
Hannibal lod sin hånd gå gennem sit hår som var lidt vådt pågrund af at han havde været nede ved noget vand for at friske sig selv op inden han ville ud af parken, han havde glemt at barbere sig og hans tøj havde nok også brug for en vask.
Gæst- Gæst
''jeg er Valerie for rasten. Hvad hedder du?'' spurte hun lidt og holdte sin jakke tæt om sig for at se ud som om hun frøs en smule, hun smilede mod ham med et sødt og kærligt smil, hun så ham i øjnene og rødmede spredte sig over hendes meget smukkehud på kinderne...
Gæst- Gæst
"Mit navn er Hannibal... tjo mit tøj er lidt slidt og gammelt så det kan vel altid bruge en omgang"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis du incistere... jeg vil da meget gerne have mit tøj vasket hvis det er muligt hehe.."
Han krasede sig selv i håret mens han stod foran hende.
Gæst- Gæst
//undskyld det er lidt kort //
Gæst- Gæst
Hannibal smilede til hende før han rakte hånded ud til hende så hun kunne vise ham vejen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ser da meget hyggeligt ud, jeg er glad for du vil hjælpe mig Valerie...."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis det er okay vil jeg da meget gerne have et bad.."
Hannibal smilede lidt da han så hun rødmede lidt da hun gik længere ind og ind på sit værelse for at skifte og kom tilbage med noget tøj som han kunne låne.
"Mange tak.... øhm... hvor er badeværelset..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hannibal smilede og gik ind på toilettet hvorefter han knappede skjorten op og tog den af så man kunne se hans abre overkrop, hvor han havde nogle få ar på sin ryg og hans six pack kunne ses tydeligt. Han smed skjorten ud af døren for han lukkede og tog resten af tøjet af før han gik hen og tog et håndklæde om sin krop og åbnede døren igen for at ligge tøjet på gulvet, hvorefter han lukkede døren og gik ind for at tage et bad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun havdeen lille tatto på armen med sit navn, hun var normalt glad og havde det sjovt med nogle fyre men det var noget andet den her gang det var faktisk rart at være ved ham ikke kedeilgt eller nedern men skønt og slapper af...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Da jeg så dig i parken her tidligere kom en følelse frem i mig.... en følelse som jeg ikke har følt før.... jeg tror...."
Han tav mens han sad på bordet......
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray