Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | September

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyOns 18 Sep 2024 - 0:06 af Renata

» A royal search for knowledge
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyTirs 17 Sep 2024 - 23:10 af Renata

» 2 nye moderators! (admin nyhed)
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyMan 16 Sep 2024 - 18:17 af Sean

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyFre 6 Sep 2024 - 16:13 af Lenore

» Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyTors 5 Sep 2024 - 20:36 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptySøn 1 Sep 2024 - 13:32 af Lenore

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptySøn 1 Sep 2024 - 10:37 af Jake

» En eller flere love?
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyLør 24 Aug 2024 - 14:47 af Jake

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// EmptyLør 17 Aug 2024 - 18:51 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Lenore
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Renata
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Elizabeth
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Katrina
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Dr. Trott
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 
Jake
Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba13Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba14Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164895 indlæg i 8742 emner

Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 19:14

// Sted, Omgivelser, tid og vejr bliver beskrevet i emnet //



Kani gik stille ned igennem gyden hvor Det Vilde Svin ligger, Kani var den falden engelen som havde ødelagt så meget på en aften, han rystede svagt på hovedet for at prøve at glemme alle de triste ting, både med Caroline og Callie og især med Angela og hans gamle bedsteven Kukiu som han ikke har set til i flere uger, han satte sig hurtig på en bænk som ikke lå særlig langt væk for at slappe af og for at finde ud af hvor han skulle tage hen for at vilde sine tænker lidt enden han ville tage ud for at finde Angela for at havde sagt noget dumt til hende og for at sige at han elsker hende og at han ville være sammen med hende for altid lige meget hvad der ville ske i deres forhold, han raste sig op igen og gik vider til han til sidst stod ude foran Det Vilde Svin, han smilede svagt og gik ind og blev ramt at et syn der overraskede ham, der var næsten ingen folk på kroen den lå næsten stille hen selv om klokken var omkring 22:30 det var normalt her folk ville komme ud oh feste men lige i dag var der ingen, Kani rystede på hovedet og satte sig op til baren og bestilte en øl, han lukkede roligt øjne og tog en tår uden at åbne øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 20:00

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Angela var på Kroen, hun var tørstig. Havde ikke rigtigt noget at lave de seneste dage, hun var blevet vampyr. Ikke længere den blanding der blev jagtet, da hun var 'normal' nu så jagtede de hende ikke længere. Det var rart. Dog noget der var mindre rart var at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv, hun vidste at Nicolas nok ville ende med at blive træt af hende hvis hun var der hele tiden. Så lige nu var hun her, af en mærkelig grund havde hun ikke lyst til at gå tilbage til sine huse i gyderne fordi Noa og Andrea var der.. Hun ville ikke ødelægge Noa, og det ville hun ende med. Han havde følelser for hende, og Angela gjorde al modstand i hendes verden for ikke at gå den samme vej.
Angela havde fundet sig en shapeshifter hun ville drikke blod fra, og lokkede ham over i et hjørne. Der flirtede hun med ham, og fik ham op af en væg hvor hun kyssede hans hals til hun blottede sine tænder for ham, og sugede livet ud af ham. Angela lod ham falde ned på en stol, og tørrede sine læber med sin håndryg. Så satte hun sig op på bardisken, og modtog en whiskey hun havde bestilt. Angela tog sig en slurk da hun fik øje på en i baren der sad med en øl.. Kani. Det var længe siden hun havde set ham. Et halvt år eller mere. Hun havde været fanget i flere måneder til tortur som et dyr sammen med Noa fordi de havde været blandings racer. Angela kiggede på Kani, og kort blussede der følelser op i hende igen. Så rejste hun sig op og gik elegant hen til ham, hun stod bagved ham da hun lagde sit hoved op ovenpå hans med armene svunget ned til hans overkrop.
Savnet mig?" Spurgte hun med et svagt smil, hun vidste ikke helt hvorfor hun gjorde som hun gjorde, havde hun stadigvæk følelser for ham.. Det havde hun sikkert, hun prøvede at gemme dem væk.. Fordi hun ikke ville såres, spørgsmålet var om han kunne finde dem frem til hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 22:19

Kani fik mere eller minder et minder chok da han mærkede et hoved oven på hans og nogen arme om ham, han åbnede øjne hurtig og vente sig så hurtig om at han var ved at falde ned fra stolen, men fik hurtig sat en fod i jorden og satte sig tilbage på stolen, synet af Angela fik noget inde i ham til at flamme op men der var alligevel noget som gjord den lille flamme kold og mørk, han så svagt ned og sagde med en meget blid stemme "Ja selvfølelig men om du har savnet sig er nu et beder spørgsmål at stille?" han kiggede op på hende og så undersøgende på hende der var noget ved hende som var nyt, hvad kunne han ikke rigtig finde ud af men alligevel prøvede ham, han kendte jo Angela rigtig godt, de har jo været kærester i nogen del år, nu hvor han tænker over det havde ikke nogen af den slået op der har bare altid været noget som har stået imellem dem, og nu var de her med endnu et problem som stod imellem deres kærlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 22:47

Da han vendte spørgsmålet så hun lidt forvirret på ham, hun havde ikke rigtig haft tid til at tænke over hvem hun skulle savne? Hun havde været torturet i 5 måneder uden stop, og så været væk i 3 uden chance for at få noget at drikke. Skjule sig for dagslyset fordi hun var blevet slået ihjel, mennesket i hende var dødt. Helt væk, og alligevel holdt hun sin menneskelighed vedlige. Det var ikke alle der kunne klarer det med det liv som hun havde haft. Noget bragte hende dog altid herhen, hen til KAni. Hun vidste ikke om det var en god eller en dårlig ting. Angela kiggede ham i øjnene.
"Ja jeg har savnet dig, ellers ville jeg ikke snakke til dig lige nu." Det var ærlig snak. Hun troede at skubbe alt negativt ud af hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 22:56

Kani så undersøgende på hende, det så virkelig ud som om hun havde glemt alt om det der var sked før i tiden han rystede på hovedet og sagde roligt, "Dejligt at du ville snakke med mig efter så mange dage han sukkede svagt igen, han havde savnet hende utroligt meget men hun havde ikke kontaktede ham siden sidste gang de så hinanden, lige i dette øjeblik havde han det som om hun ikke gad ham fordi han har været så dum både over for hende men også over for Callie, han rystede igen på hovedet og vente sit blide blik imod Angela og sagde roligt til hende, "Hvor har du været henne? siden jeg ikke har hørt fra dig?" han smilede stadig venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 23:10

Hvis han vidste hvad hun havde været igennem, ville han ikke spørge så dumt. Men nu ville hun være ærlig.
"Tro mig jeg har ikke glemt din varulve tøs, men jeg har været igennem meget værre ting i mit liv. Så tro mig jeg kommer mig hurtigt over det, men nu når du spørger. Så har jeg været torturert i et halvt år som om jeg var et dyr i et bur fordi jeg var blanding. Så kom jeg fri derfra, dog på en tur der skulle have været rigtig hyggelig med Caroline og Mikayla. Dog endte jeg med at dø, jeg fik dræbt min menneskelige side. Vampyren overlevede, jeg var heldig." Forklarede hun, og så endelig ud til at have det fint nu. Selvfølgelig var hun ikke helt okay. "I tre måneder prøvede jeg at finde ud af skoven, ved kun at kunne gå ude om natten. Så undskyld at jeg måske har været lidt pissed, men også ikke har haft tid til at tage kontakt." Angela rystede så på hovedet og tog sig noget at drikke. Angela havde lige pludselig fået tankerne tilbage om Callie, og det hjalp ikke helt på hendes aften. Heller ikke at hun kunne lide duften af Kani's blod nu, det plagede hende så inderligt at hun kunne dufte hans duft..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Ons 12 Feb 2014 - 17:36

Kani samlede sig lidt sammen da Angela begynde at snakke, han kunne godt hører på hendes at hun både var såret og knust men også sur på ham fordi han havde gjort ting imod hende som var helt utilgiveligt, han kiggede dårligt nok på hende da han ville svare hende tilbage, hans stemme var tæt på at knække over men lige nu ville han bare gerne havde at Angela ville tilgive ham for det, "Jeg ved godt du ikke har glemt hende Angela, men jeg er ked af det jeg gjord imod dig, og undskyld at jeg angreb dig sådan, hvis jeg viste hvad der var sket med dig havde jeg ikke spurgt dig om det på den måde, Og jeg er virkelig ked af at din menneske side at væk, men det var ikke hende jeg forelsket mig i dag jeg mødte dig" han var stadig bange for at kigge på hende, han var knust over at havde såret Angela så meget, det var jo hende han elskede og ikke Callie, han havde sådan set heller ikke hørt fra hende i flere uger så der var vist ikke mere imellem dem han tog sig sammen og kiggede op på Angela og sagde med en lav stemme "Angela jeg elsker dig og ingen andre, du er den eneste jeg ville være sammen med, ingen kan tage din plads i mit hjerte, ikke engang Callie" han håbede på at det ville hjælpe på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 15:56

Angelas følelser hvor overalt lige nu, og hun vidste hverken hvordan hun skulle gøre eller føle overhovedet. Faktisk så havde hun lyst til at trykke på kontakten, og slukke for det hele. Smerten, sorgen og al ulykken i hendes liv. Hun lagde armene overkors, og åndede forsigtigt ud, imens hun kiggede ham dybt i øjnene.
"Jeg er snart ved at være træt af det hele okay. Om min menneske side er væk, eller om den ikke havde været. Det var stadigvæk en del af mig, den del der holdt mig køllig. Nu er jeg ude af kontrol, mine følelser er over det hele og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Det som om jeg ikke kan slappe af overhovedet, og så har jeg denne evne.." Hendes udbrud gjorde at da hun greb fast i disken frøs den til på mindre end 2 sekunder.
"Hvordan ved jeg at du taler sandt, de ord er ikke svære at sige for en mand længere. Du kan fortælle det så tosset du vil, men for jeg skal tro på det.. så må du bevise det." Hun vidste at nogle måske ville tænke at hun var åndsvag, men efter alt hun havde været igennem.. så havde Angela brug for bevis hvis hun nogensinde skulle så meget som tørre at stole på nogle igen. "Hele mit liv, har jeg mistet hver eneste ting jeg har holdt af, og det jeg har nu. Det vil jeg ikke af med igen, og alligevel ved jeg at det smutter ud af hænderne på mig. Så hvis du virkelig har i tankerne at blive her, så synes jeg du skal fortælle det. På en ene eller den anden måde." Angela trådte tættere på ham, så de omkring kun var få centimeter fra hinanden, imens hun kiggeded ham intenst i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 15:06

Kani havde levet længe og han viste hvordan en vampyr virkede hvis man kunne sige det om dem, han viste at Angela bare kunne slukke for sine følelser nu hvor hendes menneske side var væk, han sukkede svagt og han viste han var ved at tabe denne her kamp, han så væk igen og sagde roligt, "Angela jeg ville ønske jeg var der for dig da du mistede din anden side, men hun er stadig ikke den side jeg elskede, det er den side du er nu jeg elskede og stadig elsker, men jeg ved desværre ikke hvad du skal gøre af dine følelser, det eneste jeg kan side er at du skal føle dit hjerte" han havde hør det længe at han altid skulle føle sit hjerte, og lige nu sagde det til ham at han skulle havde Angela tilbage, koste hvad det ville, men hvis hun ikke ønskede ham, ville han ikke sige hende imod, han løftede hurtig sin hånd væk fra baren da den blev til is, han så med store øjne på hende og smilede svagt, "Fed evne du har fået dig Angela" han kiggede med svagt øjne på hende, hun ville kunne se at han virkelig var ked af alt det lort han havde lavet siden han var kommet tilbage, måske ville det havde været det bedste hvis han var blevet væk fra dem alle, han så op på hende igen da hun snakkede til ham igen, hun havde jo ikke mistede ham, og det ville hun aldrig gøre, "Angela du ville aldrig nogen sinde miste mig, aldrig det ville jeg ikke tillade, du mistede mig ikke den aften hvos vi begge troede det var ude med os, du mistede mig ikke da jeg rejste, du mistede mig ikke da han ikke kunne huske dig, og jeg er her stadig!" han så hvordan hun gik tætter på ham og han kunne ikke lade være med at smilede lidt, han havde lyst til at kysse hende, han så med lidt svage øjne på hende igen og faldt ind imod hendes læber og kyssede hende blidt på hendes læber som han havde svaret utroligt meget, han lade sin hånd svagt på hendes kind og nussede den lige så blidt som han kys var, hun kunne bare skubbe han væk hvis det var det hun ønskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 17:38

Hun ville bare have et bevis på at han var den hun ville knytte sig til. At hun var den som han elskede, for hun var bange for at han enten ville forlade eller glemme hende igen. For hun ville aldrig glemme ham, Angela glemte aldrig nogle. Specielt ikke dem som kom ind på livet af hende, heller aldrig dem som sårede hende. Hans læber imod hendes slog gnister inden i hende, det var også vampyren der skreg til hende. Den havde fuldmagt over hendes krop, og det gjorde at hun prøvede at styrer den. Dog var det næsten helt umuligt, Angela gengældte hans kys.. Og gjorde det mere inimt og lidenskabeligt med det samme hans hånd kærtegnede hendes kind. Hun Lod sine arme fører sig op og holde om hans kæber idet hun kyssede ham dybere. "Find jer et værelse, i forskrækker kunderne." Sagde kroejeren med en lidt hæs stemme, der gjorde Angela trak sig lidt tilbage fra Kani. Så vendte hun sig om imod ham med et vredt ansigt, hvorpå hun langsomt lod sine øjne blive røde og hvæste tænder af ham så han hoppede et par centimeter op i luften. Hun kiggede ned på nogle nøgler til et værelse og så op på ham igen, han tøvede kort inden han kastede dem hen til hende. Angela greb dem uden besvær. Så vendte hun blikket imod Kani. "Nu har vi også et gratis værelse, hvad siger du?" Spurgte hun med et sødt smil hen over hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Gæst Tors 6 Mar 2014 - 10:56

Kani mærkede hvordan han kys kom tilbage til ham, han smilede svagt igennem kysset og følte sig lykkelig hele vejen igennem kroppen, han havde det som om at hans blod kom i kog og ikke kunne stoppes, han mærkede hvordan hun holdte om ham på samme møde som han holdte om hende, hans hænder på hendes kind og hendes hænder på hans kind, han elskede det, han elskede Angela, bare hun ville forstå det, han elskede hende mere end noget andet og han ville aldrig forlade hende igen, aldrig nogen sinde, han mærkede hvordan hendes læber forsvandt fra hans og en trist følelse kom efter ham, han savnede allerede hende ved sig, han så på manden som snakkede til dem og lod Angela tage sig af ham, han smilede frækt og raste sig op, han tog Angela i hånden og sagde med en fræk stemme, "Bare at være sammen med dig er nok for mig" han kyssede hendes hånd og ventede på at hun ville vide vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ville du ikke nok hører på mig //Angela// Empty Sv: Ville du ikke nok hører på mig //Angela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum