Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Så forkert - Sajro.
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Så forkert - Sajro.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Det var lidt en mærkelig fornemmelse af både had og kærlighed der flød igennem ham.
Men Hajen ve blot udenom Blair selvom det var lidt svært for Alian prøvede at komme til sig selv igen.
Hajen havde dog stadig overtaget så den gik bare udenom Blair og stilte sig nu på to ben.
Den satte i løb mod Ammon hvor han i løbet tog en knyttet næve helt ned fra jorden af og svingede den op så han ramte Ammon lige i mellemgulvet.
Den nu havde fat i Ammon med den ene hånd. Hvor den anden hånd nu blev placeret på Ammons hals og greb fat om den.
Ammon blev nu løftet lidt fra jorden.
Hajen ønskede ikke andet end blod på sine hænder nu da vreden havde fyldt dens øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''nu stopper du!'' han hamrede hajen mod et træ, og blottede tænder. ''nu hjælper jeg Blair, og du stopper dine små lege. Sikke en køn kæreste du er, din nar!'' han stirrede dybt ind i hans øjne, med ren foragt og had. Derefter gik han hen til Blair og til hende op i armene og begyndte at gå
Gæst- Gæst
Han blackoutede kort da han blev smidt ind i træet men kom til sig selv kort efter.
"DU RØRE HENDE IKKE!!!" råbte han med en meget mørk stemme og var lynhurtigt ovre ved dem.
Han tog blidt fat i Blair og slog Ammon væk med halen.
"Du gjorde hende gravid! Det er din skyld at hun har det så dårligt!" knurrede han.
Han lagde Blair ned i det bløde mos i skyggen fra et træ inden han blev til sig selv igen.
Han havde allerede indtaget frisk blod og været i vandet i en time... Det var bare dyret der tog over da han så de tre.
Han sad på knæ ved siden af hende og kikkede nedad.
"Blair..." sagde han stille...
//Blair har sagt at vi bare fortsætter så vender hun tilbage i morgen og vågner fra bevidstløsheden. Så din tur Ammon ^^//
Gæst- Gæst
''det var ikke med vilje at det skete mellem os! Jeg har aldrig ville skade hende.. eller dig..'' han så ned, inden han begyndte at gå. han ville ikke finde sig i at blive beskyldt for dette
Gæst- Gæst
Hans tøj var igen flænset helt op af forvandlingen så han havde kun shorts og en meget
ødelagt skjorte på.
Han gik over mod ham igen.
Da de var lige ud foran hinanden stirrede han direkte ind i øjnene på ham.
Man skulle nærmest tro at han kikkede ind i sjælen på den dreng som Alian så inderligt hadet.
"Hun havde det fint før hun mødte dig!" sagde han højt og fortsatte sin stirren.
Gæst- Gæst
Ammons øjne havde alle de farver som var muligt. Hans shapeshifter-gen spillede mest på hans øjne.
''Hun følte sig overset. Hun havde brug for opmærksomhed! Jeg sværger, at havde jeg vidst nogen om dig og hende, så havde jeg aldrig kigget på hende!'' sagde han sammenbidt. Han så hen på Blair, og gik med faste skridt hen til hende.
Gæst- Gæst
Han vendte sig mod ham
"Hun valgte selv den lejlighed! Jeg havde tilbut hende at bo hos mig men hun sagde nej!! Og vi stjæler sku da alle i denne gudsforladte verden! ALLE OVERLEVER!!!! ALLE GØR DET PÅ HVER SIN MÅDE!!!!!!" Råbte han og tog fat i nakken på ham.
Alian var så indebrændt af vrede nu at han var ligeglad med Ammons undskyldninger.
"Og hvad var det jeg sagde før? DU RØRE HENDE IKKE!!" råbte han igen inden han sendte et knæ ind i hans mave.
Gæst- Gæst
''Hun har brug for hjælp Alian! Og du kan tydeligvis ikke engang hjælpe dig selv, at dømme ud fra stangen af røg!'' sagde han bare hårdt.
''jeg har lige mistet min datter. Jeg lader ikke Blair gå tabt. Jeg kræver ikke at se hende hver dag, jeg kræver ikke at være en del af jeres familie. Jeg kræver at Blair har et godt liv. Og lige nu, er hun bevidstløs, og jeg hjælpe hende hjem til mig, hvor hun i det mindste kan ligge i en seng.'' sagde han sammenbidt.
Gæst- Gæst
"Om jeg ryger eller ej rager dig en høstblomst! Og at du har mistet din datter rager mig endnu mere... For ved du hvad jeg ønsker? At det var mig! At det var mig som gjorde hende gravid og ikke dig! For du skal fanme ikke komme her og tage hende fra mig!" sagde han og skubbede ham endnu engang.
"Hun er min kæreste og jeg elsker hende! Og du har ikke gjort andet end at ødelægge det hele!" råbte han med knyttede hænder.
Gæst- Gæst
''hvorfor er du så så rasende? Din kæreste er gravid! Hvorfor ikke bare smide mig ud, og få barnet sammen?'' han så lidt ned.
''held og lykke.'' sagde han bare og begyndte at gå væk fra dem.
Han var forelsket i Blair, men ikke nok til at spiltte dem ad. Hvis Alian ønskede et barn, så var dette jo en fremragende mulighed for dem.
Gæst- Gæst
Vreden svandt ind til tristhed og Alian løb over til ham hvorefter han tog fat i kraven på ham.
"Og hun vil beholde det og vil lade dig se det i live! Du ved ikke engang hvad der sker her. Når det barn først er født så er det dit ansvar... Og så har du jo taget hende fra mig" sagde han mens han stemme blev lavere.
Grebet i Ammons krave blev løsnet og Alian faldte på knæ foran ham.
Han kunne ikke mere...
Gæst- Gæst
Han hjalp ham over til Blair, så de kunne sidde sammen.
''Jeg prøver ikke at tage hende fra dig. Jeg har intet imod at være onklen i dette..'' sagde han roligt.
//går i seng..//
Gæst- Gæst
"Du har ikke gjort andet end at løbe fra dit ansvar og ødelægge det som mig og Blair kunne få i fremtiden..." sagde han trist og tog sig til hovedet.
Alt var så rystende for ham.
Han vidste ikke hvad han skulle gøre...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Hov, er du gået forkert? - Aigemfarrel
» Du er på forkert jord. Nu må du betale for din dumhed. (Four)
» Why Are You Here? ((Sajro))
» Who are you? //Sajro//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine