Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Smile. It's just a smile. -Allyson-
Side 1 af 2 • 1, 2
Smile. It's just a smile. -Allyson-
V: Det stormer, engang imellem kommer regnen og danser med vinden. Himmelen er grå, solen er ikke noget steder at se.
T: Eftermiddag.
P: En gråblå hættetrøje og et par svagt sorte cowboybukser. Om hoften er der det sædvanlige bælte med dolkene i.
Han var taget herud, for at finde et bestemt sted. Stormen var en anden sag, den var kommet pludseligt, imens han allerede var udenfor. Livet syndes åbenbart ikke at han skulle se stedet igen. Måske mente det at han ikke kunne klare syndet af det? Det var dog en latterlig teori, hvorfor skulle han ikke kunne klare synet af en brændt træhytte? Nok var minderne klarer en nogensinde før, men, det betød ikke at han ikke kunne håndtere dem. Han svang armene om sig. Hættetrøjen klistrede sig ind til ham. Det føltes som at gå rundt med en bunke sten. Endda bukserne formåede at genere ham ved at klistre sig ind til benene. Da han endelig kom til den brændte hytte, løb han ind i den og tog imod det ly der nu var at finde. Det var ikke til at tro at denne hytte engang havde været.. Hans hjem? Mange af væggene var brændt ned til grunden og kun få steder kunne han finde et tag.. Der hvor der fortsat var tag, var sjovt nok over hans og Jacobs værelse. Han smilte svagt ved synet af det. Da han gik igennem den tidligere stue, dansede sod og aske om fødderne på ham. Væggene var grå ligesom himmelen.
Han fjernede den klistrende hætte fra sit ansigt. Regnen piskede fortsat ned. Takket være hyttens 'ly' var det dog ikke så slemt. Han fortsatte med at gå rundt og rundt. Uviden om hvad han egentlig ville. Han savnede en at snakke med. En som Allyson. Han sukkede og satte sig på det der engang var en blød seng. Den var dog ikke andet end hårde fjedre og slidt madras nu. Allyson havde været så god at snakke med.. Også lykkedes det ham at skræmme hende væk ved at kysse hende? Han kunne ikke andet end at hade sig selv for det. Kysset havde været dejligt og det havde føltes rigtigt.. Også brugte han sætningen: Jeg skulle ikke have gjort det. hvor dum kunne man være?
Han ville ønske at han kunne se hende igen, få en chance til og behandle hende ordentligt! Med et dybt suk, lod han sig falde bagover på sengen..
//Håber det kan bruges, er som regel ikke så gode til de starte der x3..
Gæst- Gæst
Sv: Smile. It's just a smile. -Allyson-
Hun stoppede med at løbe, da hun så en brændt hytte. Hun så kort op i himlen, inden hun gik hen imod hytten. Hun trådte ind i hytten, og så sig kort omkring. Hun gik lidt rundt i hytten, inden hun nåede til et værelse, hvor hun kunne se en person ligge på en seng inde i værelset. Hun stivnede, da hun opdagede hvem personen var. Det var som om hun fik en knytnæve i maven. Hun knyttede sine hænder. "Hvad laver du her?" Spurgte hun med en kold stemme. Måske skulle hun bare gå og finde et andet sted at få ly?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Allyson havde ignoreret hans latter, da hun havde slået ham med bamsen. Hun havde slået ham med bamsen, fordi hun var en smule vred på ham. Hun kyssede ham, fordi at han var så sød, pæn og uimodståelig. Hun satte sig over ham, så hun havde et ben på hver side af ham. Hun gav slip på hans hættetrøje og strøg sine hænder op til hans kinder, som han aede blidt med sine tommelfingre. Hun nød at mærke hans læber mod hendes. Hun trak sig dog lidt væk, da hun havde brug for luft. Hun lænede sin pande mod hans. "Jeg kyssede dig tilbage sidste gang, fordi jeg rigtig godt kan lide dig og jeg kyssede dig denne gang, fordi du er uimodståelig." Hviskede hun mens hun rødmede svagt.
Gæst- Gæst
Hendes læber var stadige bløde. Det var som silke der kildede ham blidt hen ad læberne. Nede i hans mave snorrede det hele rundt over at mærke hendes læber imod sine igen. Først da hun trak sine læber væk fra hans, gik det op for ham, at hun halvt sad ovenpå ham med benene på hver sin side af hans hofter. Han så op i hendes øjne med et fortryllet blik.. Derimod så han væk så snart de pæne ord om ham havde forladt hendes læber.. Det var der aldrig nogen der havde sagt til ham før.. En svag rødmen spredte sig på hans kinder. Det var grunden til at han så væk. Han smilte genert.. Nu var det ham til at være den generte..
"Det.. er der aldrig nogen der sagt til mig før," det kom ud som en svag hvisken. Han drejede hovedet og så op på hende igen, ind i hendes øjne der var så fangende. Deres pander lå fortsat imod hinanden. "Jeg.. Jeg kan også godt lide dig," Han hviskede det svagt.. Deres læber var tætte nok til at hun ville kunne mærke hans ånde kilde hende hen ad læberne.
Gæst- Gæst
Hun lagde hovedet lidt på skrå og så undrende på ham, da han så væk fra hende. Hun smilede blidt, da han rødmede. Hvor så det kært ud! Hun var også glad for at hun ikke var den eneste der rødmede. Hun fik en behagelig følelse i kroppen, da han sagde at han også godt kunne lide hende. Dog passerede et spørgsmål hendes tanker. Kunne han kun lide hende som en ven? Hun skubbede tanken om spørgsmålet væk. Hvis han kun kunne lide hende som en ven, ville han have skubbet hende væk, da hun kyssede ham. "Som mere end ven?" Hun var nød til at vide det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjnene, da hun mærkede hans læber mod hendes igen. Selvom det var et kort kys, nød hun det. Hun rødmede svagt over det han sagde. "Undskyld fordi jeg slog dig med bamsen." Hun bed sig svagt i underlæben.
Gæst- Gæst
"Du er tilgivet," De mandelfarvede øjne strålede i den svage belysning fra vinduet. Han kyssede blidt hendes pande og så hende derefter i øjnene. Den ene af hans hænder gled han op til hendes kind.. Hun var kold.. men, det var behageligt.. Han fjernede lidt efter sin hånd igen. "Nå, skal vi blive her eller, vil du med et andet sted der ikke er så.. brændt ned til grunden?" Han gjorde en skør grimasse med munden, imens øjne spejdede rundt i det brændte værelse.
Gæst- Gæst
Hun lukkede blidt øjnene, da han kyssede hendes pande. Hun kunne mærke varmen fra hans hånd mod hendes kind. Varmen var behagelig. En af de ting hun mest savnede ved at være menneske var varmen, men det hun mest savnede var at hun ikke kunne blive kontrolleret af blod dengang. Nu gjorde færten af blod hende til et monster, der krævede at drikke blodet. Det var skræmmende. Hun åbnede øjnene, da hun hørte hans stemme igen. "Gerne, men hvorhen?" Hun rejste sig op, så han kunne rejse sig op fra sengen. Hun foldede hænderne bag sin ryg og så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Da hun rejste sig fra sengen, gjorde han det samme og strakte sig, hvilket gjorde at man kunne se lidt af maven, lige nær ved navlen. Han stoppede med at strække sig igen og så hen på hende, for at blive mødt af et spørgende blik.. Jah.. Hvor kunne de tage hen?
En pludselig højlydt raslen ude fra, fik ham til at kigge ud af vinduet og til hans overraskelse, sad der en kvindelig skikkelse i den halv brændte vindueskarm og så på dem. Han kunne genkende hende.. Også alligevel ikke.. Det lange sorte hår der gik helt ned til starten af numsen, mindede ham om.. Victoria!? Det var længe siden han havde set hende!
Hun sendte dem begge et lusket smil og svingede sine lange, karamelfarvet ben ned fra vindueskarmen. "Jamen, goddag goddag, har i noget imod jeg joiner jeres lille spadser tur turtelduer?" Hun blinkede drilsk til Allyson.
Gæst- Gæst
Allyson så hen imod vinduet, da hun hørte en raslen. Hun kneb øjnene lidt sammen, da hun opdagede kvinden der sad ved vindueskarmen. Hun så på Josh med et svagt spørgende glimt i øjnene, men hendes øjne søgte tilbage til kvinden, da kvinden begyndte at snakke. "Og du er?" Allyson hævede spørgende et øjnebryn og lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så, du har altså siddet der i hvor længe? Nogensinde nogen der sagt til dig at du er sindsyg?". Han sendte hende et sarkastisk smil.
Det underholdte dog bare Victoria at man snakkede sådan til hende. "Ja da, det har jeg hørt mange gange snuske,"
Snuske? Seriøst?
Josh himlede med øjnene og stillede sig op ved Allyson side, da han kunne mærke at det var hende Victoria, forsøgte at manipulere med denne gang. Det skulle ikke gå udover Allyson på nogen måde..
Victoria startede langsomt med at gå rundt i værelset, slingrende og loggende med sine dæmon bevægelser. "Søde, jeg har levet i over ni hundrede år, jeg kan sagtens træne dig i at elske det vi 'monstre' gør.. Du skal bare have lidt træning i at slippe bekymringer om at såre andre og tro mig, det kan jeg sagtens lære dig," Hun vendte sin front imod hende. Til det med kæreste, kunne hun ikke lade være med at klukke. Hvor var det sødt! Da hun spurgte om hvorfor hun ville hjælpe hende, gik hun endnu engang op foran hende, øjnene flettet sammen. "Fordi, jeg ser potentiale i dig," Anerkende klappede hun hende på skulderen. "Og du ved hvorfor jeg ser potentiale.. Du tør bare ikke indse det," Hun trådte nogen skridt bagud og vendte ryggen til dem, for at se ud af vinduet. "Tjoh, egentlig er jeg kun fjender med Josh, eftersom jeg har generet ham og Jacob.. Går man efter Jacob, går man åbenbart også efter Josh,"
Gæst- Gæst
"Og hvad med Nille? Hvorfor er du fjender med hende?" Hun så spørgende på Victoria.
Gæst- Gæst
Victoria drejede sin front om imod dem, så på Allyson med et højt løftet øjenbryn. "At være et monster er bestemt ikke noget at skamme sig over.. på nogen måder. Kun sådan overlever man i denne verden," Hun smilte nu ondskabsfuldt til dem begge. "Hvis i bliver ved med at være som i er, vil en af jer inden længe lade livet og så skal i ikke komme krybende til mig," De gyldne øjne lignede nu et flammehav. "Og hvad angår Nille, hende blev jeg også kun fjende med eftersom jeg forsøgte at kidnappe hendes elskede Jacob.. Som hun så åbenbart ikke elsker alligevel.. Eller, det har jeg ikke styr på!" Hun viftede ligegyldigt med hænderne. Derefter vendte hun ryggen til dem.. "Sååå, hvornår tager i to på bryllupsrejse?" Hun så sig over skulderen med et lusket smil. "Eller, er den lille vampyr for genert til at indrømme hvad hun tænker om englen ved siden af hende?"
"Skrid nu med dig Victoria, du aner ikke hvad du snakker om!" Hvæste Josh vredt..
"Det gør jeg da.. I har noget for hinanden, men tør ikke at vise det.. For lad os være ærlig.. vampyr og engel? Hvornår er det nogensinde gået godt?"
Gæst- Gæst
Hun fnøs lavmælt over Victorias spørgsmål om hvornår hende og Josh skulle på bryllupsrejse. "J-jeg er ikke g-genert!" Sagde Allyson irriteret. Allyson rystede på hovedet af sig selv, fordi hun havde stammet sådan. "Det vil ikke være let, men mig og Josh kan få det til at fungere. Jeg tørster efter hans blod, ja, men jeg kan lære at kontrollere det uden dig." Allyson rettede sig op, for at virke mere selvsikker.
Gæst- Gæst
Victoria, som den stædige kvinde hun var, løftede bare ligegyldigt på sine skuldre over alt det Allyson sagde til hende. "Og hvad andre måder er det min kære, at være svag og uskyldig? Væsner som dem dør hurtigere end man når at blinke med øjnene!" Hun smilte lumsk og de gyldne øjne blussede op som flammer på et bål. "Og hvad angår Nille og Jacob, det ved jeg ikke, jeg syndes bare aldrig jeg ser dem sammen mere, så jeg vidste ikke om de overhovedet var sammen mere," Hun løftede ligegyldigt på sine skuldre. Derefter drejede hun hele fronten imod dem. Hun løftede drilsk på et øjenbryn over det Allyson sagde til hende, om at de nok skulle få det til at fungere. Tørstet efter hans blod.. Og så var hun tryg ved at være i nærheden af ham? "Og hvad med dine hormoner, tror du kan lærer at styre dem?" Hun blinkede drilsk til hende og vendte endnu engang ryggen til dem. "Meen, i vil gerne være alene, så værsgo, vi ses måske en anden gang!" Med de ord, sprang hun ud af vinduet og forsvandt ind i skoven.. Hun forsvandt ligeså hurtigt som hun var kommet.
Josh rystet irriteret på hovedet over hende. "Skøre kvindemenneske," mumlede han svagt for sig selv. Han vendte fronten imod Allyson og smilte svagt til hende. "Beklager at du skulle møde en som hende.. Jeg troede rent faktisk at hun var forsvundet forlængst,"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Lets put a smile on that face, shall we!? <3Geralt<3
» Dead girls don't smile - Sylvana
» Looking for you, and only you. -allyson-
» Tillykke Allyson :D
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine