Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
AAARGH //Chev// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
AAARGH //Chev// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AAARGH //Chev// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
AAARGH //Chev// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
AAARGH //Chev// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
AAARGH //Chev// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
AAARGH //Chev// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
AAARGH //Chev// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
AAARGH //Chev// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Jake
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Sasha
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Renata
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Genevira
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Celenia
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Lenore
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Katrina
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Lori
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 
Edgar
AAARGH //Chev// Voteba13AAARGH //Chev// Voteba14AAARGH //Chev// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

AAARGH //Chev//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

AAARGH //Chev// Empty AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Maj 2014 - 21:37

S: Kroen det vilde svin
T: 2 timer før daggry
V: Koldt udenfor
O: Trapper, borde, stole mm

Rafaela havde sin sorte og lillae kjole på der gik ned til hendes knæer. Hun havde været sammen med Zero det meste af natten, men tiden var inde til, at hun var nød til, at tage hjem før hendes forældre ville blive bekymret for hende og hendes far sikkert sendte både hans lærlinge, vagter og hele familien ud for, at lede efter hende. Hendes familie var meget desperate når de ikke vidste hvor hun var henne. Tiden fløj afsted når hun var sammen med Zero og hun elskede og være sammen med ham. Hun var dog ked af, at de ikke kunne være længere sammen uden det ville skabe en masse problemer med hendes familie. Hun tog afsked til ham og gik hen af den lange gang imod trapperne. Hun var træt og havde bare lyst til og komme hjem og sove. Hun kunne selvfølgelig vende tilbage og gå ind til Zero igen, men det var nok en dårlig ide så hun fortsatte med og gå hen af den lange gang der føltes som flere km for hende da hun var så træt som bare var nogle få meter. Da hun var kommet hen til trappen gled hun over en lille pøl hvor en havde spildt øl. Hun faldt ned af trapperne og skreg så højt hun kunne. Da hun endelig var kommet for enden havde hun slået hovedet hårdt ned i gulvet og var besvimet. Hun blødte svagt fra baghovedet og hendes ene fod og ene håndled var forstuvet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 23:54

En mand kom roligt ind af døren. Og stod lidt og kiggede rundt i lokalet. Han var ny i byen. Det sindssyge blik kørte rundt og spejdede over det hele. Hvorefter han roligt gik hen til baren. Og stod lidt og kiggede på bartenderen. Bartenderen gik hen og lænede sig lidt imod baren. "Hvad skulle det være." Sagde bartenderen. Og så på manden. Manden smilede roligt. "Et glas vand." Bartenderen så lidt undrende ud. "Vi sælger ikke vand." Manden så lidt irriteret. Før han hurtig som lynet greb fat om halsen på bartenderen. Hev ham op på baren på ryggen. Hvorefter han svang sig over baren ved at lægge vægt på manden. Hvorefter han roligt tog det skjulte haglgevær som lå under baren. Og skød en af dem der var ved at rejse sig for at hjælpe bartenderen ved at trække sin pistol. Manden smilede sindssygt da han så på den anden. Som valgte at stikke af. "Som jeg sagde." Han placerede haglgeværet ved bartenderens tinding. "Et glas vand. Tak." Han kastede haglgeværet hen i et spejl. Som smadrede. Hvorefter han hoppede over baren igen. Og satte sig og så afventende på bartenderen. "Kom igang." Bartenderen skyndte sig med at finde et glas vand frem. Og stillede det foran manden. Roligt kom en vagt gående ind af døren. Og løftede sine våben imod manden. "Holdt hvem er du?" Manden rejste sig op og vendte ansigtet imod vagten. Et svagt smil kom frem. "Mit navn er Chev." Sagde han hvorefter lynstråler skød ud af hans håndflader. Direkte på vagten. Som gik i kramper af det elektriske stød som han fik igennem kroppen. Langsomt blev stødet stærkere. Hvorefter vagtens øjne poppede som popkorn. Chev stoppede de elektriske stråler. Og lod vagten falde på jorden død. Hvorefter han vendte sig rundt. Tog roligt glasset med vand. Og bundede det. Han var halvvejs imod døren. Da han hørte nogle falde ned af trappen. Og et skrig. Roligt vendte han sig rundt. Og så hende falde helt ned af trappen. Langsomt gik han hen imod hende. Og stoppede op lige over hende. Så på hende kort. Langsomt løftede han hende op. "Vi ses imorgen Bartender." Sagde han og smilede til ham som en eller anden lalleglad idiot. Hvorefter han roligt gik ud af døren fra baren. Og gik roligt igennem Rotten Root District. Hen til et boligområde. Og gik roligt ind igennem en af dørene ind til et mindre hus. Han lagde roligt kvinden ned i sofaen i huset. Og tog langsomt hendes blodige tøj af så hun var nøgen. Og begyndte at forbinde hendes arme og hænder. Samt forbandt hendes blødene sår på hovedet. Og lod hende så vågne selv. Mens han roligt gik ud på badeværelset og begyndte at vaske hendes tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 19 Maj 2014 - 8:30

Rafaela lå bare stille og trak vejret svagt imens hun lå på jorden. Hun kunne ikke mærke, at nogen havde løftet hende og båret hende ud fra kroen og igennem byen til et andet sted. Hendes hoved hang lidt til den ene side efter hun var blevet lagt ned på sofaen. Hun vågnede efter lidt tid, med en dunkene hovedpine. Hun satte sig besværligt op og kiggede rundt i lokalet hun var endt i. Hun kunne ikke genkende stedet overhoved. Hun tog sig let til hovedet og mærkede forbindingen. Hun kunne ikke helt huske hvad der var sket. Hun kiggede ned af sig selv og så at hun ikke have noget tøj på. Hendes sandfarvede og lillae hudfarve lyste svagt i mørket. Hvor var hendes tøj hende? Hvorfor havde hun forbundet sin arm og sit håndled? Hvorfor havde hun ondt i foden? Spørgsmålene kørte rundt i hovedet på hende. Hun kiggede rundt, men kunne ikke se nogen "Er her nogen?" hendes stemme var tør og lettere sløret da hun stadig ikke var vågnet helt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 13:31

Mens han gik og vaskede hendes tøj fløjtede han. Og nærmest dansede rundt. HVorefter han roligt kom ud af badeværelset og gik sådan lalleglad samtidig med han fortsatte med at fløjte hen til køkkenet. Han gik roligt ind i det. Og fandt hurtigt en øl. Som han roligt åbnede og tog en tår af. Før han gik tilbage til stuen. Hun sad på hans sofa nu. Og spurgte om der var nogen. Han smilede roligt og tog en stor tår af sin øl. Før han besvarede hende. "Nej du er helt alene." Sagde han og hoppede over sofaen og satte sig ved siden af hende. Hvorefter han roligt trak en pistol som havde ligget gemt under sofapuderne. Men som han hurtigt havde trukket. "Bliv siddende der. Eller jeg bliver enden nød til at give dig stød eller skyde dig." Sagde han roligt og rørte hendes knæ lidt. Et svagt statisk impuls skød ind i hende. Direkte rettet mod hendes nervesystem. Som ville få benet til at rejse sig. Ligesom lægen og gummihammeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 19 Maj 2014 - 15:39

Hun hørte nogen fløjte, men hun kunne ikke se nogen overhoved. Hun skulle lige til, at rejse sig op da hun hørte nogen sige noget bag hende. Hun fik et kæmpe chok og sprang til siden da hun så en fyr springe frem fra sofaen og landede på pladsen ved siden af hende. Hun kiggede halv skramt på ham, men hvad skulle man ellers forvente? Hun var vågnet et sted hun ikke vidste hvor var med forbindinger på hoved, arm, hånd og en fod der sad lidt skæft og samtidig nøgen. Hun kiggede ned på pistolen han havde fundet frem. Hvad var det han ville med hende? Hun kunne huske hun var faldet ned af trappen, men heller ikke mere end det. Hun gispede og løftede sit ben da hun mærkede noget stød der kom igennem hendes nerver. Hun så ned på hans hånd der lå på hendes knæ og derefter op på ham "Hvor har du gjort af mit tøj?" man kunne godt høre og se på hende, at hun var nervøs.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 16:02

Han smilede roligt og så på hende svagt. Hvorefter han langsomt rejste sig op mens han stadig sigtede på hende. Og greb fat i hendes hals. Tvang hende ned og ligge mens han lagde sig ovenpå. Og begyndte at åbne sine bukser. "Bare rolig du får dit tøj når jeg er færdig med dig. Hvis du stadig lever på det tidspunkt." Sagde han og placerede pistolen mod hendes pande. Langsomt så han på hende roligt. Og grinte svagt. Hvorefter han roligt rørte hendes niple med hans finger. Svage små elektriske stød gled igennem hans hånd og ind i hendes niple. Dog ikke skadende stød. Små impulser der ramte de rigtige nerver og fik hende til at føle en form for nydelse uden han behøvede at røre for meget endnu. Han var god til det. Få fornemmelserne op på den måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 19 Maj 2014 - 16:08

Hun kiggede utrygt på ham og ønskede inderligt, at hun var vendt om og gået tilbage til Zero. Han havde nok ikke været meget bedre, men han elskede hende i det mindste. Denne fyr ville bare udnytte hende. Hun gispede og kiggede på ham med store øjne da han tog fat i hendes hals og tvang hende ned og ligge på ryggen. Hun kiggede usikkert op på ham "Hvad mener du med, at når du er færdig med mig?" man kunne tydeligt høre på hende, at hun var for bange til og gøre nogen form for modstand. Hun kiggede op på pistolen med øjnene og derefter på ham igen. Hun bed sig i underlæben og flyttede lidt på sig da hun mærkede nogle små stød løbe igennem hendes krop. Det var ikke ubehageligt, men det var irriterende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 21:15

Chev smilede ondt og grinte svagt. "Hvad jeg mener? Jeg mener når jeg har voldtaget dig så meget at du ikke tør dig nærme dig mig." Han grinte svagt. Og bukkede sig ned foran hende. Mens pistolen stadig var placeret på hendes tinding. "Og hvis du fortæller det til nogle vil jeg personligt sende så mange volt igennem dig. At dine øjne popper. Din hjerne bryder sammen. Du pisser i bukserne og dør til sidst. Og tro mig du ville være den 3 idag jeg dræbte. Så jeg tør godt. Så hvis du siger til nogle jeg har voldtaget dig så dræber jeg dig og alle du har nært." Han smilede roligt. Hvorefter hans små elektriske impulser blev svagt kraftigere. Så nydelsen bag det blev stærkere. Så selvom det bare var niplen han rørte. Føltes det som var det hendes clit. Langsomt smed han pistolen ned på gulvet lige ved siden af hende. Og grinte svagt. "Forresten. Pistolen er tom. Men jeg kan slå dig ihjel hurtigere end du kan nå at røre mig. Så jeg råder dig til at gøre hvad jeg siger. Mit lyn kan bevæge sig med 20.000 meter i sekundet. Så gør hvad jeg siger." Sagde han med et roligt smil. Mens han roligt lod fingeren fortsætte hen af hendes hud. Med de små tændende stød. Hvorefter han roligt tog den ene af hendes niples i sin mund. Som også udsendte små elektriske stød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 19 Maj 2014 - 21:51

Hun kiggede usikkert op på ham. Hvorfor var hun altid så uheldig? Hvorfor prøvede alle og gøre skade på hende? Hun lyttede stille til det han sagde imens hun vred sig let af de små stød der løb rundt i kroppen på hende. Hun gispede lidt "Jeg skal nok holde min kæft bare du ikke gør skade på mig" hun kiggede bedene på ham. Hun kiggede ned på pistolen han smed ned på gulvet ved siden af hende. Hun så op på ham igen og nikkede stille bekræftende for, at hun havde forstået det han sagde. Hun bed sig usikkert i læben og lukkede sine øjne for, at slappe af og ikke gøre nogle pludselige bevægelser. Hun vred sig dog lidt under ham i hele kroppen da hun mærkede, at der kom noget mere stød ind i hende end før. Hun åbnede sine øjne og kiggede ned på hans hår da han holdt hendes niple i hans mund. Hun begyndte langsomt og nusse ham i håret.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 22:18

Han smilede roligt. Før han roligt rejste sig op ved siden af hende oppe ved hendes hovedende. Så hendes hoved var lige ved hans skridt. Roligt åbnede han sine bukser. Og skubbede dem ned på jorden. Trak sig roligt ud af dem ved fødderne. Hvorefter han roligt løftede sin trøje op og hans muskuløse overkrop kom frem. Der var underlige tattoveringer over det hele. Pokerkort. Pegefingre. Prikker som om hele hans krop Han tog roligt sine underbukser af. Hvorefter han roligt lod sin slappe lem røre hendes læber. "Åben munden. Så du kan varme mig op inden vi skal udenfor og kneppe derude." Sagde han med et hånligt smil. Mens han så på hende med et roligt men ondskabsfuldt blik. Han var typen der var så sindssyg at han elskede at vise folk hvor sindssyg han var. Han var typen der elskede at ha sex udendørs mens folk gloede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 19 Maj 2014 - 23:04

Hun tog sin hånd til sig da hun mærkede, at han ville rejse sig op. Hun kiggede op på ham med et usikkert blik. Hun kiggede undersøgende på hans krop da han tog tøjet af. Han var nu ret lækker det måtte hun indrømme. Men han var ikke den hun savnede og mærke. Hun savnede Zero. Hun trak vejret dybt nogle få gange og åbnede sine mund som han bad hende om. Hun håbede lidt, at han lavede spøg med det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 23:52

Han smilede roligt. Og skubbede den roligt ind i hendes mund da hun åbnede den. Hvorefter han roligt sendte impulser igennem sin lem. Så den udvidede sig nogle gange. Blev større. Og længere. Hvorefter han begyndte at rykke den i hendes mund. "Det skal nok blive sjovt at ha sex med dig et sted hvor alle folk kan glo alt det de vil." Sagde han med et ondt smil. Hvorefter han begyndte at rykke den dybere ned i hendes hals. Og lukkede nydende øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Tirs 20 Maj 2014 - 8:57

Hun havde det dårligt med, at hun ikke havde nogen form for chance for, at slippe væk fra ham. Hun havde dog ikke tænkt sig og gøre nogen form for modstand, men hun havde heller ikke lyst til og være sammen med ham udenfor som han gik så højt efter. Hun lukkede sine øjne og knyttede sine næver. Hun havde en trang til og bide ham i hans lem så han lod være, men hun turde ikke. Hun vidste, at han ikke lavede sjov med det han havde sagt til hende. Man kunne se det på ham og høre det. Hun prøvede og lade være med, at fokusere på, at det var hans lem hun havde i munden. Hun ønskede lidt, at hun var hjemme ved Zero i stedet for. Hun var spændt i hele kroppen og kunne bare ikke slappe af overhoved.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:14

Han smilede roligt. Og pressede den dybere i hendes mund. Før han lukkede øjnene blidt. Og lod hende tænde ham. Da den endelig var stiv. Fjernede han den fra hendes mund. Og greb hårdt fat i hendes hår. Før han hev hende med hen imod døren. Enden ved hun rejste sig og gik frivilligt. Eller han hev hende hen af gulvet. Alt efter hvad hun selv gjorde. Da han nåede døren åbnede han den roligt. Og hev hende med udenfor. Kort efter var de midt ude på en gade med masser af mennesker der gik frem og tilbage. Han svang hende rundt imod ham med et ondt smil. Før han vendte hende rundt imod et bord fra en Café. Tvang hende hen over den. Før han roligt pressede sin lem ind i hendes underliv. Og begyndte at rykke hurtigt og hårdt med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Ons 21 Maj 2014 - 10:20

Hun havde det som om hun skulle kaste op jo længere ned han pressede sit lem ned i hendes hals. Hun nåede dårligt nok, at reagere før han havde fjernet sit lem og havde taget fat i hendes hår og trak hende med sig. Hun ble slæbt hen af gulvet da hun ikke havde nået og reagere på noget. Hun skreg og vred sig af smerte over og blive trukket he af gulve og jord uden, at have noget form for tøj til lige og tage de værste skræmmer ved det. Hun kiggede skræmt på ham da hun fandt ud af, at han rent faktisk mente det han sagde med og voldtage hende udenfor, hvor alt og alle kunne se det. Tårerne trillede ned af hendes kinder og kiggede rundt efter nogen der ville hjælpe hende, men alle lod som om de ikke så det selvom man tydeligt kunne se, at de helst ville væk før der ville ske dem noget. *Det skal i nok få betalt senere!* tænkte hun vredt i det korte sekund der gik fra hun lå på jorden til hun lå på maven hen over et bord. Hun skreg som gjaldt det hendes liv da han beyndte og rykke sig i hende. Han kunne i det mindste starte stille og roligt så hun kunne vænne sig til hans størrelse, men nej nej. Hun vred sig og sprællede voldsomt med benene og skreg så højt som hun overhoved kunne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 3:11

Han grinte svagt. Og rykkede videre hårdt. Dybere og hårdere. "Du vil komme til at sukke efter min lem igen. Jeg er sikker på du vil komme tilbage til mig. For ellers slår jeg din familie ihjel. Så prøv at se om du ikke kan nyde det lidt." Sagde han med et ondt smil. Og rykkede videre hårdt i hende. Hvorefter en vagt gik hen og greb hårdt fat i Chev. Chev greb fat i hendes ene arm. Og tvang hende med. Så hun blev svunget væk fra bordet. Og hang nu foroverbøjet i luften. Mens vagten truede Chev. Chev grinte hånligt af vagten. Og hævede sin hånd roligt. "Farvel." Var det eneste han sagde. Et lyn gled ud af hans hånd på så hurtigt at det ramte vagten på titusindedel af et sekund. Eftersom vagten kun havde rykket sig 2 meter fra dem. Lynet ramte manden. Og kraften fra lynet fik mandens øjne til at springe direkte fra hans øjne. Mens blod flød ud fra alle huller. Næse øjne mund øre. Ja selv hårrødderne flød der blod ud fra. Hvorefter manden faldt til jorden. Tydeligvis død. Da det skete stivnede alle folkene rundt om dem. Chev grinte. "Du der." Han pegede på en tilfældig mand. Der var stivnet sammen med hans kone og hans datter. "Kom herover og stik din p** i munden på hende." Manden så chokeret på Chev. Chev hævede sin hånd op imod datteren. Hvorefter manden løb hen foran Rafaela. Og åbnede sine bukser. "Sut hans p**" Sagde Chev kort til Rafaela. Hvorefter han begyndte at rykke endnu hårdere. "Eller jeg dræber mandens datter." Sagde han med et ondt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Tors 22 Maj 2014 - 15:52

Hun skreg, græd, råbte og skældte ud og prøvede alt hvad hun kunne for og komme fri, men det hjalp ikke. Hendes hoved dunkede stadig efter faldet ned af trappen. Hendes hånd gjorde ondt selvom der var forbinding på til, at støtte den og hendes fod der var bøjet helt så den så mere ud til, at være brækket end noget andet gjorde det ikke ligefrem bedre. Hun mærkede, at hun ble hevet væk fra bordet så hun blev tvunget til og stå på benene. Det var nu mere tydeligt, at se på hendes fod, at den var brækket da det hun stod helt forkert på den. Hun prøvede så vidt muligt og holde foden op fra jorden, men det var svært da hun dårligt nok kunne balancere med den raske fod. Tårerne løb ned af hendes kinder. Hun kiggede hen på vagten der blødte over hele kroppen efter stødet. Hun var bange og vidste, at hun ikke ville slippe hvis hun gjorde modstand. Hun stivnede helt i kroppen da han begyndte og true hende. Hun kiggede hen imod den lille pige. Hendes ben rystede og det var tydeligt, at hun ikke ville kunne holde sig stående selvom Chev holdt hende i armen. Hun fik øjenkontakt med pigen. Det var som om de stirrede på hinanden. Næsten kommunikerede sammen lige indtil Rafaelas ben faldt sammen under hende. Hun landede på siden og græd og rystede voldsomt i hele kroppen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:45

Han rykkede videre. Og forventede hun snart gjorde hvad han sagde. Men da hun faldt. Begyndte vreden at strømme frem i ham. Og han skød et mindre lyn hen på pigen. Som fik pigen til at gispe efter vejret. Hvorefter hun faldt til jorden og sad. Lynet var slet ikke kraftigt nok til at slå barnet ihjel. Men han ville vise over for hende at han mente hvad han sagde. Hvorefter han roligt greb fat i hendes hår og løftede hende op. Tvang et bord hen fora ham. Som han lagde hende hen over. Bordet var lige præcis kort nok til hendes hoved var fri på den anden side. "Gør som jeg siger." Sagde han til manden. Som skyndte sig hen med sin lem foran hende. Hvorefter han selv pressede den ind i hendes underliv. Og begyndte at rykke i hende igen. Mens han smilede ondt. Og smækkede hende på røven et par gange. "Og du gør også hvad jeg siger. Eller også dør den lille pige. Samt manden der. Og hans kone. Og så tvinger jeg dig til at drikke deres blod. spise deres ristede hud." Sagde han med et ondt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Tors 22 Maj 2014 - 18:06

Hun kiggede hen på pigen da hun hørte, at hun begyndte og gispe efter vejret. Hun kiggede undskyldende på pigen. Tårerne trillede ned af kinderne. Det var ikke fair, at det skulle gå udover andre. Hun skreg da han hev op i hendes hår og lagde hende hen over bordet. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun knyttede sine hænder da hun mærkede at han havde presset sit lem ind i hende igen og var begyndt og rykke på sig. Hun skreg da han smækkede hende på røven. Hun nåede dog ikke og lukke sin mund da hun mærkede mandens lem inde i sin mund. Hun prøvede og fjerne sit hoved, men mærkede, at Chev stadig holdt fast i hendes hår så hun ikke kunne flytte det. Hun lukkede sine øjne og begyndte modvilligt og sutte på mandens lem.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 0:01

Chev smilede roligt. Mens han rykkede videre i hende. Han grinte hånligt af hende da hun modvilligt tog mandens lem i munden. Og kort så det ud til manden nød det. Men prøvede at skjule det. Chev drejede hovedet lidt. Før han trak på skulderen. Og begyndte at rykke hårdere. Så hun blev skubbet imod mandens lem. Så den røg dybere ind. Manden havde svære ved at gemme at han faktisk nød det. Et svagt smil kom fra Chev. Det kunne han udnytte. Han så hen mod konen som havde travlt med at prøve og hjælpe sin datter op til at kunne se det. Chev så på manden kort. "Jeg kan se du nyder det. Værsgo. Gå til den. Din datter skal nok komme til sig selv. Du har cirka 10 minutter." Sagde han med et sindssygt smil og et svagt grin. Manden så kort mod sin kone og datter. Og greb så hårdt fat i Rafaela's hoved og pressede hende dybere. Samtidig med Chev rykkede hårdere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Fre 23 Maj 2014 - 0:07

Hun sprællede som en gal og prøvede og komme fri både fra manden som Chev havde tvunget til og være med, men også Chev. Hun ville ikke mere. Hun stivnede i hele kroppen da hun hørte, at Chev opfordrede manden til og være med godvilligt. Hun håbede inderligt, at manden var klogere, men som altid tog hun fejl på det punkt. Hun blev mere urolig og begyndte og sparke med benene som af og til ramte Chev på armene. Tårerne trillede ned af hendes kinder og hun havde svære ved og få vejret. Hun håbede snart, at Zero tilfældigt kom forbi. Han ville kunne stoppe dette helved.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Fre 23 Maj 2014 - 4:35

Han grinte svagt af hendes latterlige forsøg på at komme fri. Hvorefter han roligt smækkede hende på røven hårdt. "Lig stille eller det bliver værre." sagde han hårdt og smækkede hende på røven igen. Han så kort mod manden der var overfor hende. Manden havde svært ved at holde sig tilbage. Det var tydeligt han allerede var ved at komme. Han så hen imod konen kort og grinte svagt. "Det er derfor du ikke kan holde dig. Konen giver dig ikke noget? Lad os bytte." Sagde han roligt og tog sig ud af hende. Hvorefter han holdte hende nede. Hvorefter manden gik om på den anden side. Og pressede den ind i hendes underliv. Chev gik om foran hende. Og pressede den ind i hendes mund hvorefter han begyndte at rykke i hendes mund i takt med den anden mand rykkede i hendes underliv. Igen så hun blev skubbet længere ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Man 26 Maj 2014 - 9:38

Hun stivnede helt da hun mærkede et hårdt smæk på røven og hørte Chevs stemme. Tårerne trillede ned af kinderne. Hun havde en stor trang til og bide mandens lem af, men hun vidste, at det ikke ville hjælpe hende lige nu da hun havde en anden ordre og Chev sikkert ville blive sur hvis hun gjorde det. Da hun hørte, at Chev og manden skulle skifte plads kørte hendes hjerne på fuld tryk. Hun måtte finde på en måde og stoppe dette på hun ville ikke mere. Hun lå dog stille til og starte med efter Chev og manden havde skiftet plads, men der gik ikke særlig lang tid før hun begyndte og sparke med benene igen og ramte manden lige på næsen med sin dårlige fod så hans næse brækkede og den anden fod ramte ham ved halsen så han blev sparket et godt stykke væk fra hende og fik svært ved og trække vejret.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Maj 2014 - 2:58

Chev smilede roligt da han valgte at sparke den anden i hovedet. Og grinte svagt da han havde svært ved at trække vejret. "Det kommer du til at fortryde." Sagde han roligt og greb så hårdt fat i hendes hår. Før han hev hende ned på jorden. Og trak hende så med sig imod hans bosted igen. Lige forbi konen. Hvor han stoppede op. "Din mand nød det meget faktisk. Du burde måske overveje at ha sex med ham lidt oftere. Hun kommer til sig selv om lidt." Sagde han kort til hende om hans datter. Hvorefter han roligt trak hende med sig hen imod bostedet. Og kastede hende roligt ind af døren. Så hun ville ende midt på gulvet. Før han gik hen og greb hende om halsen. Og pressede hende ned på gulvet på ryggen. Før han løftede sin finger. Og rørte hendes mave kort med den. Før et stød kom fra den. (Ligesom når man rør et hestehegn agtig noget.) Mens han grinte svagt. "Sig undskyld." Sagde han kort og rørte så hendes niple med fingeren og gav hende et stød der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Rafaela Tirs 27 Maj 2014 - 8:41

Hendes dårlige fod dunkede voldsomt efter sparket hun havde givet manden. Han var selv ude om det og hun fortrød det ikke. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun vidste ikke om han ville straffe hende for det, men det ville nu heller ikke undre hende hvis han gjorde det. Hun skreg da han hev hende ned på jorden og holdt fast i hendes hår imens han slæbte hende med sig. Hvor ville han hen? Tårerne løb ned af hendes kinder imens han slæbte hende mig sig. Hun håbede, at han snart ville lade hende gå.
Hun rullede rundt på gulvet kort efter han havde kastet hende ind i hans hjem. Hun stivnede helt da hun mærkede, at han holdt fast om hendes hals og pressede hende ned i gulvet. Hun vred sig da han gav hende stød på maven og på niplen. Tårerne trillede ned af hendes kinder "Undskyld herre...Undskyld" græd hun.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

AAARGH //Chev// Empty Sv: AAARGH //Chev//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum