Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A night never to forget(Dominic) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
A night never to forget(Dominic) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
A night never to forget(Dominic) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
A night never to forget(Dominic) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
A night never to forget(Dominic) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
A night never to forget(Dominic) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
A night never to forget(Dominic) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
A night never to forget(Dominic) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
A night never to forget(Dominic) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
A night never to forget(Dominic) Voteba13A night never to forget(Dominic) Voteba14A night never to forget(Dominic) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

A night never to forget(Dominic)

Go down

A night never to forget(Dominic) Empty A night never to forget(Dominic)

Indlæg af Gæst Man 21 Jul 2014 - 23:46

Sted: Sunfury City, Royal Flame District.
Tid: Sent på aftenen, klokken nærmere sig vel efterhånden en midnat hvad man kan se ud fra månens position.
Vejr: Det er dejligt varmt udenfor, himlen er skyfri og stjernerne samt månen ser ekstra ordinært flotte ud denne aften.
Omgivelser: Et stort smukt Palæ i en flot Victoriansk gammel stil, der er pyntet op med mørke farver, en mørk midnats blå farve, der mange folk her blandede væsner men flest dæmoner og vampyrer.

Selicity havde fået en personlig invitation til dette maskebal, festen var for diplomater, adelige og for folk der generelt havde magt eller nok penge. Man kunne vel sige at hun var højt oppe indenfor hendes hierarki, hun var datter af en meget magtfuld alfa som mange ønskede at oprette alliancer med og da Selicity skilte sig ud fra så mange andre varulve med en social ynde og gode manere var det hende der var blevet sendt afsted i hendes fars sted. Hendes lange røde hår hang løst omkring hendes ansigt i nogle lette bølger eller en form krøller men så alligevel ikke helt, hendes læber var malet en dyb rød farve og øjnene stod ud med den sorte eyeliner hun bar til denne lejlighed. Hendes hud var en lettere lys porcelæns farve og havde ikke en eneste urenhed, dog havde hun et ar lige under hendes kraveben, stadig pink som var det relativt friskt hvilket det også var og hvis man kom helt tæt på hende og så virkelig godt efter kunne man se var bidemærke fra en vampyr.
Denne aften var hun iført en mørk blå kjole der nærmest så helt sort ud, den havde en korsettop og ingen stropper, den viste en anelse af hendes kavalergang men ikke for meget, kjolens top fremhævede hendes feminine figur ganske smukt, skørtet som kjolen havde hang lettere løst men var ikke tætsiddende, der var en slids i højre side af kjolens skørt som gik hende til lige over knæet så man kunne se hendes lange slanke ben, skoene hun bar var et par simple sorte stilletter og som prikken over i'et bar en smuk men også lettere flirtende sort maske.
Selicity havde placeret sig ved en af de store franske døre der ledte ud til den smukke baghave, hun stod med et glad rødvin i den ene hånd og den anden hvilede let mod hendes mave så hun nærmest holdt omkring sig selv. De klare is blå øjne der blev fremhævet af den blå kjole kiggede nysgerrigt rundt i rummet hvor folk netop var begyndt at ankomme.

//Her er et billede af masken: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v2/1503822449_1/Elegant-Princess-Crown-Laser-Cut-Metal-Venetian-Masquerade-Mask-w-Diamond-Sexy-Women-Female-Party-Ball.jpg

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A night never to forget(Dominic) Empty Sv: A night never to forget(Dominic)

Indlæg af Gæst Man 21 Jul 2014 - 23:57

Dominic var netop ankommet til ballet. Hans maske var lige blevet sat på ude ved indgangen, da det var påkrævet at bare sådan en ved dette bal. Han spankulerede roligt ind til festen, hilste på nogle kontakter, bekendte og folk han samarbejdede med gennem sit firma. Han bar en sort smoking der sad præcis som den skulle på hans krop, som var den syet på ham, helt perfekt. Hans hår var en smule uglet, men ikke rodet og grimt at se på, nærmere charmerende,  og mange kvinder havde altid en lyst til at røre ved det, nogle endda at rive i det under mere intime forhold. Han havde den ene hånd i lommen da han blev budt et velkomst glas med champagne som han høfligt tog i mod og halvt tømte i et drag.
Han lod lidt efter de mørkeblå øjne glide over mængden inden hans blik bag den sorte maske, landede på en ung kvinde, med et smukt rødt hår, og en pæn bleg hud, dog ikke vampyr bleg. Han tog nogle skridt hen i mod hende da det endnu ikke var gået op for ham at hun var af varulv herkomst.

//håber det er i orden, er lidt træt lige nu Smile //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jul 2014 - 0:30

Han ville nok heller ikke finde ud af at hun var det før han enten gjorde hende sur eller på anden måde skadede hende. Let kørte hun en hånd gennem de lange krøller mens øjnene gled over de mange nye gæster der trådte ind i den store festsal. Med en rolig hånd løftede hun glasset med den røde vin i og lod det hvile mod hendes læber mens hun tog et sip af glasset og trak det så væk igen, et fint aftryk af hendes røde læber var mod glassets kant. Selicity slikkede resterne af vinen af sine læber mens hendes øjne fæstnede sig på en mand der så ud til at have direkte kurs mod hende. Den døde blege hud kunne kun mene en ting, han var vampyr men heldigvis havde hun aldrig været typen der dømte folk ud fra deres race men efter hendes sidste sammenstød men af den døde race havde hun sine parader oppe, dog gemt bag hendes signatur smil der havde en dejlig indbydende charme over sig. Let stillede hun glasset på det høje bord der stod ved hendes side og kiggede kort ud mod haven, den varme luft kærtegnede blidt hendes bare hud omkring hendes skuldre, ryg og brystkasse. Selicity vendte dog blikket tilbage mod vampyren atter engang som han kom tættere på hende, smilet stadig på hendes læber.

//Det var ganske fint Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jul 2014 - 12:21

han smilede roligt til hende og fulgte hver eneste lille bevægelse hun foretog sig. Hun var interessant, i hvert fald lige nu. Han var nu kommet helt tæt på hende, og hendes skøndhed var kun blevet smukkere. Hun dragede ham på en anderledes måde end andre kvinder. Ja det var lige før han kunne halse efter hende, hvis ikke det var fordi han havde så mange århundrede års læring i selvkontrol. Han rejste roligt sit glas mod hende"Godaften Mylady, jeg kunne ikke undgå din skønhed, så jeg ville, med forlov, præsentere mig selv for Dem. Mit navn er Dominic Kol Vladimir"Sagde han, charmerende og med en ru stemme, mange kaldte for hans forførende stemme. De mørkeblå øjne lå på hende bag den sorte maske, og han lagde slet ikke mærke til de bekendte der passerede ham og nikkede som hilsen til ham. Lige nu var han alt for facineret over denne smukke kvinde, og der var ingen ring på fingeren, så det drama, ville i hvert fald ikke komme på tale.
Han tog endnu en tår af champagnen og havde derved tømt glasset. Han satte det på den nærmeste overflade der var stabil nær dem og lod blikket glide over hende en enkel gang, nu hvor han stod tættere på hende. Essensen af skov ramte ham en lille smule, men han tænkte ikke over det, og hvis han havde ville han nok bare tænke at nogen havde åbnet et vindue der havde placering mod skoven, ikke at det kom fra denne kvinde fordi hun var varulv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jul 2014 - 18:48

Hendes is blå øjne var intense, fangende og hypnotiserende og kigge i grundet de var så klare. Roligt lod hun sit blik vandre over ham, betragtede ham, hun lagde ikke skjul på at hun kiggede på ham, hvorfor skulle man egentlig det? Det gav ingen mening. Let tog hun glasset fra bordet atter engang, Selicity havde aldrig fået vin eller champagne før, dette var hendes første glas vin faktisk, hun havde skam drukket men hun havde kun drukket ting som øl, whisky og rom. Let løftede hun glasset og sippede vinen igen, bagefter gled hendes tunge ud og slikkede de fyldige læber rene for vin resterne. Da han havde præsenteret sig satte hun glasset fra ham og et dejligt indbydende smil gled over hendes læber der gav hende et yderst charmerende udtryk. "Mig en fornøjelse at møde dig Dominic, jeg er Selicity Aldren". Da hans blik gled over hende på den måde kunne hun ikke lade være med at tage det som et selvtillids boost, han så jo yderst godt ud og det kunne man tydeligt mærke at han vidste det.
"Men Dominic må jeg sige en ting med forlov?..", hun forsatte selvom han ikke havde givet sit sammentykke endnu, "Du er noget af en charmør må jeg sige". Smilet gled atter engang frem på hendes læber som hun tog glasset og tømte det hvorefter hun stillede det ved siden af hans tomme champagne glas. En blid men dragende og eksotisk musik begyndte at spille, ballet var nu officielt gået igang og mange af gæsterne begyndte at danse til den dragende musik, Selicitys øjne gled over de mange folk der dansede, det så yderst elegant ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 0:47

Han smilede skævt over hende, det at hun ikke kiggede diskret på ham var noget han kunne lide. At en kvinde ikke blev genert over at tjekke en mand ud. Hans blik gled roligt og selvsikkert ind i hendes. De klare blå øjne der fangede ham, man kunne nærmest sige hun fortryllede ham med sine øjne, de havde fanget ham, hun havde fanget ham. Han betragtede hende som hun drak, og med et lille smil betragtede han hendes tunges vej over de smukke læber han allerede var begyndt at fantasere om.
Et drenget smil kom frem på hans læber" En fornøjelse at møde Dem" svarede han elegant og greb blidt hendes hånd hvor ham plantede et lille kys på dens håndryg. Han gav blidt slip på hendes hånd og lod den falde ned langs hendes side og blinkede lettere drillende til hende.
Han grinede og kiggede kort ned i jorden inden hans smilede et bredt smil der gik over i et mere skævt smil." Når man møder så smuk en kvinde, er det da kun på sin plads at man er charmerende over for hende" svarede han med et skævt smil.
Musikken gled ind i hans øregange, blidt og i perfekt timing. Et forførende blik var gledet over ham." Må jeg byde Dem om til den første dans?" Spurgte han på sin mest charmerende vis og med den ru stemme, da han rakte en bydende hånd ud til hende.

//Har svaret over mobil så håber det lige går Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 1:04

Sleicity havde altid været en meget ligefrem kvinde der ikke lagde skjul på noget men samtidig var der mange punkter hvor hun var yderst uskyldig og nærmest ligefrem naiv da hun ikke rigtig kendte meget til den civiliserede verden men havde været vant til stamme eller flok livet, hvad end man nu kaldte det. Hun betragtede hans mørke øjne, så dybe og fangede, hun havde altid klart haft en svaghed for mørke øjne da de var så nemme at falde hen i og hans var bestemt ingen undtagelse, en smuk mørk blå farve. Da hun så hvordan han betragtede hende læber da hun slikkede dem kunne hun ikke lade være med at smile skævt, han var uden tvivl flirtende og yderst charmerende. Typisk for en mandelig vampyr, ikke at det genrede hende hvilket var lidt underligt. Let kørte hun en hånd gennem det lange røde hår så det faldt yndefuldt ned af hendes ryg, masken hun bar gav hende et meget sensuelt og dragende look da den fremhævede hendes øjne og stod i god kontrast til hendes lettere blege hud. "Fornøjelsen er helt på din side", hun smilede skævt da det var tydeligt hun drillede. Da han greb hendes hånd og kyssede den kunne hun ikke lade være med at rødme en smule da det ikke var noget hun havde oplevet før men hun rystede det hurtigt af sig, han skulle ikke allerede have vundet denne lille leg de havde gang i. "Og sikke du forsætter må jeg da sige, prøver du at feje benene væk under mig?". Selicity smilede drillende og kiggede på ham med et udfordrende men alligevel uskyldigt glimt i øjet. Let og elegant placerede hun sin hånd i hans, hendes hud var silkeblød og føltes varm mod hans kolde døde hud. "Ja selvfølgelig må du da det", hun kiggede ham i øjnene som hun trådte et skridt tættere på ham.

//Det er ganske fint. Mit er selv skrevet fra mobilen så jeg undskylder hvis der er stavefejl i det Razz

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 2:05

Når hendes hår faldt fik det ham til at smile en lille smule. Man kunne ikke tilbage holde lysterne. Men hendes maske var det der gjorde det sværest at tilbageholde de mere lystne tanker,især fordi hun havde den på i hans tanker..Han stoppede sine tanker midt i det hele, og smilede svagt over sig selv inden han kiggede på hende, mere selvbehersket.
Han bukkede lettere drillende for hende og smilede et leende smil til hende. Hans øjne smilede over hendes rødmen, den klædte hende, og han fik lyst til at få hende til at rødme igen, men hvordan vidste han ikke, ikke endnu i hvert fald.
Han grinede let over hendes ord, men svarede ikke med det samme, dog tændte hendes blik ham, at blive udfordret var ikke noget der ofte skete for Dominic, og slet ikke hvis det kom fra en kvinde. Han svang hende roligt ud på danse gulvet da hun sagde ja og han kunne mærke hendes varme hånd i sin egen. Den hånd der holdte hende, førte hurtigt hendes hånd op til hans læber igen, og et lille kys plantede sig ved hendes pulsåre i håndleddet. Han vidste det var et meget følsomt punkt, at det vækkede ting og sager. Bagefter fejede han bogstaveligt talt benene væk under hende, med sit eget og som han holdt tæt om hende med armene, smilede han drillende og yderst forførende ned til hende"Det tror jeg, jeg lige har gjort"Sagde han lavt og drillende, med den ru stemme og hans ansigt tæt på hendes."Du bliver kun smukkere og smukkere jo tættere på jeg kommer"Han sagde det så lavt at det nærmest var en hæs hvisken Han var ligeglad med om andre kunne se dem.
Langsomt lod han hendes fødder ramme jorden igen så de kunne danse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 9:32

Hun kiggede på ham med et lettere løftet øjenbryn, hun kunne se at han var dybt i sine egne tanker og et kort øjeblik kunne hun nærmest se lysten lyse i hans øjne, stod han og fantaserede om hende eller hvad? Dog virkede det til at han fik det rystet af sig og han kiggede nu på hende med meget mere selv beherskede øjne. Selicity mindede sig selv om at han var vampyr så hun skulle stadig passe bare en anelse på men han havde ikke prøvet på noget indtil videre og hun havde ladet sine forsvars værker glide ret så langt ned. Da han hev hende med ud på dansegulvet fulgte hun ham med yndefulde og elegante bevægelser mens hun kiggede ham dybt i øjnene, det drillende smil lå stadig over hendes læber men da de stod overfor hinanden, så tæt som de gjorde kunne hun ikke lade være med at bide sig selv i læben. De klare is blå øjne fulgte hans hånd som han brugte den til at løfte hendes egen med, et let gisp af overraskelse forlod hendes læber da hun mærkede hans kolde læber mod hendes varme silkebløde og yderst tynde hud hun havde ved håndledet. Han ville kunne mærke hendes blod suse rundt lige under huden og kunne mærke pulsen der pulserede mod hans læber. Atter engang blev Selicitys kinder en anelse røde som kuldegysninger spredte sig over hele hendes krop, der var noget helt specielt ved deres kropslige kontakt men det havde nok noget med temperatur forskellen at gøre. Da han fejede benene væk under hendes kom hun med en lyd af overraskelse og greb med hendes hænder fast i hans jakke da hun var bange for at falde. Hun kiggede ham direkte i øjnene og denne gang da hun rødmede kunne hun ikke gemme det for ham men det ændrede ikke på at hun forsat ville give ham modspil. "Ja det ser vidst sådan ud", hun smilede skævt og blinkede drillende op til ham, de var rigtig tæt lige nu hvilket kun fik hendes hjerte til at hamre en anelse hurtigere. "Sikke du da kan i aften... Sig mig skal jeg føle mig speciel eller er det her hverdags rutinen for dig?". Som han satte hende tilbage på hendes fødder slap hun hans jakke ganske stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Aug 2014 - 18:21

Han kiggede på hende med et drillende blik. inden han smilede skævt til hende da han mærkede hendes blod pulsere blidt men livligt mod hendes læber fra under den tynde, varme hud. Hans blik landede på hendes læber da hun bed i den. Hurtigt stod han bag hende med læberne lige ved hendes øre"Bid den en gang til og jeg kysser den" hviskede han drillende inden han vendte hende om så de kunne danse.
Han grinede drillende til hende da hun rødmede."Du er smuk når du rødmer, du ser helt uskyldig ud."sagde han drillende. Han smilede til hende"Man bliver jo nødt til at gøre lidt mere ud af det når man står over for en så smuk kvinde, og nej det er ikke noget jeg normalt gør, faktisk kan jeg ikke engang huske hvornår jeg sidst har gjort noget lignende, eller om det overhovedet er sket. Normalt har jeg aldrig haft en grund til det"Han svarede med et bredt charmerende smil og svang hende ind i sin favn, så de bedre kunne høre hinanden. Folk var begyndt at snakke højere, og musikken steg også et par toner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Okt 2014 - 21:16

Selicity gispede let da han pludselig stod bag hende, kuldegysninger spredte sig over hele hendes krop, hun ville jo være dum hvis hun efterhånden ikke havde regnet ud hvad det var han var fordi det var jo tydeligt. Dog var hun i tvivl om hvordan hun skulle reagere på det, han virkede ikke til at være specielt fjendtlig overfor hende men det virkede heller ikke helt til at han vidste hvad han var. Et drillende smil gled over hendes læber og hun lænede sig helt tæt på ham da han igen stod foran hende, hendes krop berørte blidt hans som hun hviskede ham i øret, "Pas på... Jeg bider måske igen", hun blinkede flabet til ham som hun trak sig lidt tilbage igen. Hendes grin var smittende og umådeligt charmerende, "Jamen jeg er skam helt uskyldig.. Hvad får dig til at tro jeg ikke er det?", da han svang hende ind i sin favn lagde hun hendes frie hånd ganske yndefuldt på hans skulder mens hendes anden forsat lå i hans. Hendes krop ville føles varm i forhold til hans, selv i forhold til andre mennesker var hun varm. Let løftede hun et perfekt formet øjenbryn og ærlig talt var hun meget i tvivl om hun skulle stole på hans ord da det faldt hende underligt at der fandtes en vampyr der ikke udnyttede sin overnaturlige skønhed til at score det køn de nu engang var til og det var også derfor hun svarede som hun gjorde, "Det finder jeg næsten svært at tro.. Det er jo som om det ligger helt naturligt til dig", et charmerende og dragende smil lå over hendes læber som hun sagde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Okt 2014 - 19:10

Han smilede over hende, der var noget anderledes over hende, hun faldt ikke lige så nemt for hendes charme som de andre. Eller hun faldt for det, men samtidig var hun mistroisk. Det ville også være at lyve hvis han sagde hun ikke havde en særlig tiltrækningskraft på ham, som han kun havde prøvet en gang før i sit liv, og hun udnyttede det bare, men han havde også været ung dengang, i sine spæde vampyr år. I dag var det noget andet, noget han var nysgerrig omkring, men alligevel ikke havde lyst til at være intereseret i.
Han smilede til hende som de dansede elegant rundt, den samme dans i mange århundereder havde gjort ham til en lille mester. Han grinede fornøjet over hende" Det ville slet ikke gøre mig noget hvis du bed mig."hans svar var kækt og drillende.
Han svang hende ud af sin favn og lod hende dreje rundt om sig selv, stadig med hans hånd i hendes inden han trak hende ind til sig igen, og hans favn var mere fast end før."Det er naturligt for mig at charmere smukke kvinder, men ikke at skulle prøve at charmere en så smuk som De er, oprigtigt ved jeg end ikke hvornår sidst jeg så en så smuk kvinde som Dem, nej end ikke om vi snakker hundrede eller tohundrede år siden."hans stemme var lav og ru, tonen var ægte og så var hans ord. Han smilede og kiggede på hendes læber kort inden hans øjne lagde sig i hendes med det skæve charmerende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Okt 2014 - 19:17

Der var jo intet galt ved at tage imod nogle komplimenter, så selvfølgelig gjorde hun det men de fik hende ikke til at opføre sig som en lille teenage pige, det ville kun være muligt for den helt rette fyr og denne havde hun endnu ikke mødt. Men hun vidste jo også godt at man ikke skulle tro på alt hvad jeg sagde og kønne fyre som ham havde det oftest med at være yderst charmerende men et røvhul inderst inde men det måtte tiden jo vise med ham her. Faktisk burde hun jo i virkeligheden ikke omgås med ham, hvis hendes far fandt ud af dette ville han flå hende levende, han var jo en vampyr men Selicity var i bund og grund egentlig ligeglad lige nu. Hun nød hans opmærksomhed uden at hun lod det stige hende til hovedet. Et skævt men indbydende smil led over hendes læber som hun hørte hans ord, "Jamen det vil jeg da lave en mental note om...", hendes øjne strålede af drilleri. Let lod hun den fyldige rødlige underlæbe glide ind mellem sine tænder og hun bed blidt i den.
Da han svang hende ud lod hun sin krop bevæge sig yderst yndefuldt og hendes kropssprog var dragende, mange af mændende kiggede på hende men kiggede så hurtigt tilbage på deres ledsager kun for at blive skældt ud af de jaloux kvinder. Selicity kiggede op på ham da hun stod i hans favn, taget på hende var mere fast nu men det generede hende ikke synderligt. Hun kiggede let op på ham gennem sine øjenvipper nærmest, det gav hende et noget så uskyldigt udtryk men det kække smil på hendes læber fortalte at hun måske ikke var helt så uskyldig. "To hundrede år siger du... Det vil jeg da uden tvivl tage som et kompliment når det kommer fra en med dit gode udseende... Men sig mig engang, hvor gammel er du?".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Okt 2014 - 22:48

han smilede skævt til hende, det var sjældent han gjorde så meget for at gøre indtryk på en kvinde, normalt ville han være ved at kede sig nu fordi at hun ikke var nemmere, men ikke med hende, det at hun gav ham udfordring gav ham blod på tanden, men det kunne ikke være det eneste. Han smilede over hendes ord"Det burde du, for du er nok den eneste der har hørt dem. Du burde føle dig beæret over det"Hans stemme var drillende, men han mente det. Hvis han virkelig havde lagt så meget op til en kvinde før burde han vel kunne huske hende, for hun burde jo være anderledes end de andre, en man ikke bare lige glemte. Så måske var Selicity den første han sagde disse ord til?
Han ville ikke belemre sin tanker med dette mere, han kunne altid fundere over det når solen engang stod op og han ville have mange timer for sig selv, indelukket i sit palæ.
Hans blik blev hurtigt fanget af den røde læbe der løb ind mellem hendes tænder, han smilede drillende til hende. som de dansede elegant og han tålmodigt ventede på at musikken kunne tillade ham at hive hende ind til sig igen, han ventede bare på at få hende ind i favnen så han kunne kysse hende, præcis som han havde sagt. Han smilede et grin over de jaloux kvinder og de savlende mænd, han havde tænkt sig at "kæmpe" resten af aftenen og natten med for at få Selicity til at være mere vild med ham.
Han smilede kækt ned til hende da hun var i hans faste favn igen, og hendes blik fik hans mundvige til at trække let op ad inden han kyssede hende i mellem de to sidste sætninger. Hun havde vel knap nok lige sagt udseende inden han havde presset sine læber mod hendes. Hans læbe var hårde men ikke brutale, der var noget, ja hvad ville man kalde det? kærligt over dem samtidigt. Dog varede kysset kun kort inden han trak læberne fra sig og smilede over hendes spørgsmål"Jeg er 723 år gammel" Han svarede roligt inden han forsatte dansen."Jeg sagde jo jeg ville kysse dig hvis du bed i den læbe igen"Sagde han drillende og blinkede til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Okt 2014 - 23:09

Selicity var ikke nem at feje benene væk under, hun havde været sammen seksuelt med en mand hele sit liv og havde aldrig rigtig været forelsket i nogen så der skulle en del til før hendes knæ blev som blødt smør. Et dejligt og charmerende smil gled over hendes fyldige lettere røde læber som hun kiggede ham i øjnene. Hendes øjne betragtede hans ansigt, tog hvert eneste af de fine men alligevel skarpe træk der var at finde på ham. Hans ord bragte en latter fra hende, hendes latter var indbydende og meget musikalsk men der gik ikke længe før hun fattede sig selv igen og kiggede på ham med et skævt smil. "Jamen så er jeg da rigtig beæret over det", hendes klare øjne glimtede af drilleri og morskab. Dog må hun ærlig talt indrømme at hendes fødder var ved at være en anelse trætte men hun var jo heller ikke vant til at danse og da slet ikke disse danse eller for den sags skyld i høje hæle så der var ikke noget at sige til at hun blev hurtigt påvirket af det. Selicity havde ingen anelse om hvilke tanker der løb gennem ham efter hun havde bidt sig i læben, jo vist han havde sagt han ville kysse hende hvis hun gjorde det igen men ærlig talt var hun en anelse skeptisk over det, hvorfor skulle han gøre det? Det havde sikkert bare været drilleri. Let gled hendes tunge ud for at fugte hendes læber som hun kort kiggede rundt omkring dem, der var kommet flere og flere på dansegulvet så der var ved at blive en anelse trængt. Hun måtte kigge op for at se ham i øjnene som hun stod i hans favn, lige nu stod de bare egentlig. Overraskelse strømmede igennem hende da han hev hende tættere på, hun var kun lige blevet færdig med hendes første sætning da hun mærkede hans hårde og kolde læber mod hendes varme og bløde læber. Det var så kort at hun ikke engang nåede at reagere og da hun var så overrasket som hun var prøvede hun hurtigt at ryste det af sig ved at snakke videre. Et skævt men charmerende smil spredte sig over hendes læber som hun let slikkede sine læber igen og kiggede ham i øjnene, kysset havde været rigtig dejligt og hun kunne ikke rigtig lige få det ud af hendes hoved lige nu. "Og det er så nu jeg skal passe på hvordan jeg formulere mig... Det er længe du har levet", hendes tone var drillende og hun håbede han opfangede joken med at hun ikke ønskede at sige at han var gammel. "Det gjorde du ja... Men jeg havde ikke regnet med at du rent faktisk ville fuldføre det". Som han forsatte dansen lod hun sig atter engang føres ganske elegant af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Okt 2014 - 0:05

han smilede drillende til hende som hun begyndte at le, en rar latter mente han. Han smilede til hende, tør i halsen og kunne godt bruge en drink og noget frisk luft. Han smilede drillende til hende over hendes ord"Du burde virkelig gøre det"Drillende han med en ru kort latter.  
Endnu en gang lød hans latter, hendes overraskelse var så tydelig at det var lige før han selv kunne mærke den. Han smilede drillende til hende og kunne tænke sig til at hun ikke havde regnet med at han faktisk ville gøre det.
En dyb latter lød fra ham, en smule hæs."Ja jeg er nok blevet lidt gammel. Men det gode er at jeg ved en masse, har lært en masse, om alt i løbet af de år." Han smilede skævt til hende, men hans øjne var mistænksomme. Normale kvinde mennesker blev altid så chokeret, denne kvinde måtte selv være et overnaturligt væsen, eller have en meget god kontakt til dem. Han vidste hvordan han kunne finde ud af det, men han skulle have hende væk fra dansegulvet."Kunne du lide kysset?" Hans spørgsmål var drillende og et glimt lå i hans øjne. Han afsluttede dansen med hende og bukkede dybt for hende."Jeg tænkte på om du ville gøre mig ved selskab med en drink udenfor. Jeg har det lidt varmt og har brug for lidt at drikke"Han kunne nok ikke blive mere charmerende, men han ville gerne snakke videre med hende. Domimic nød hendes selskab mere end han nogensinde havde troet ville ske med en kvinde.
Han førte hende op i baren"Du siger bare til hvis du vil have endnu et kys" Han sagde det lavt med læberne trykket let mod hendes hoved ved siden at hendes højre øre så kun hun kunne høre hans ord som den ru og dybe stemme udtalte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Okt 2014 - 17:29

Hun lod sit blik hvile på ham, lod hendes øjne betragte ham men inden længe lod hun dem glide lidt rundt omkring dem, folk stirrede stadig på dem, kvinderne død jaloux over at hun havde fået hans opmærksomhed og deres mænds opmærksomhed, mændende død jaloux over han havde fået kvindernes opmærksomhed og ikke mindst hendes opmærksomhed. Selicity kiggede tilbage på ham og kunne ikke lade være med at smile over det han sagde, smilet var indbydende og nåede hendes klare blå øjne. Det var i hvert fald en ting som hun kunne lide ved vampyren her, han havde humor måtte hun indrømme, selvom han var vampyr. Hendes ene hånd hvilede mod hans skulder, hendes hånd føltes let og elegant som den lå der, hendes anden var i hans, huden var yderst varm og silkeblød mod hans kolde og døde hud. "Man siger i hvert fald at visdom kommer med alder men jeg har nu også oplevet lige det modsatte, mange mister forstanden med alderen men det ser nu ud til at du klarer dig meget godt", et kækt smil gled over hendes læber mens hun kiggede ham i øjnene.
Som musikken stoppede lod hun sig stå stille i hans arme endnu, folk omkring dem stoppede også med at danse, nogen trak sig tilbage mens andre forsatte med at danse da den næste sang begyndte at spille. Det var en noget mere moderne melodi. "Tja, lad mig sige det sådan her... Du er da ikke nogen dårlig kysser", hun blinkede drillende til ham mens hun kiggede ham i øjnene. "Det ville da være dejligt, syntes selv her er ved at blive lidt tæt pakket samt man kan altid bruge noget at drikke". Hun fulgte ham med yndefylde og elegante bevægelser som han førte hende op mod bare, hun fik tjeneren til at hælde hende et glas champagne op. Som han pressede sig så tæt på hende og lod hendes læber hvile mod huden omkring hendes øre bed hun sig let i læben inden hun vendte sig mod ham, et drillende smil på hendes læber og en lettere forførende glød i hendes øjne. "Du kunne nu også bare selv tage det", da hun havde sagt det tog hun det højstilkede glas og begyndte at bane sig vej udenfor. Den kolde aftenluft var dejlig som den gled over hendes varme hud. Let lænede hun sig mod gelænderet på den store platform hvor der var to store trapper der førte ud i den store have.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Okt 2014 - 18:11

Han smil var skævt og charmerende, men hans øjne var ikke til at sige, ikke til at finde ud af hvad han tænkte på, eller hvilke ideer han havde i hovedet. Han var begyndt at fundere over hvad hun var for en, og først nu begyndte hendes varme krop og duften af hende at påvirke ham. I et kort split sekund kneb han øjnene sammen til to små mistroiske sprækker, inden hans blik igen blev flirtende. Der var kun en måde at finde ud af på hvad hun i virkeligheden var.
"Det kommer an på om man begynder at føle sig uovervindelig eller stadig har hjernen med sig. Personligt er jeg ikke selv så bange for at dø længere. Jeg har da haft en langt godt liv, og jeg føler ikke selv jeg mangler at opleve noget, nogle ville synes jeg manglede ting at opleve, men jeg kan ikke se hvad"Sagde han med en mere rå og dyb stemme end før, dog stadig venlig og varm.
En let latter kom fra ham"Ja jeg kan desværre ikke sige noget om hvordan du kysser, desværre" Han stemme var fyldt med drillerier og han blinkede charmerende til hende.
Han smilede over hendes svar og knipsede en enkel gang hvor af et glas whisky med isterninger dukkede op, efter få sekunder. Han grinede let over hendes ord"Tja lad os nu se, hvad nu hvis det sker at du ikke kysser så godt?" Hans spørgsmål var drillende, han regnede med at hun kyssede udemærket, det gjorde de fleste kvinder i hvert fald, men det var faktisk sjældent han fandt deres kys fantastiske. Han fulgte roligt efter hende ud af rummet og udenfor. Han stillede sig ved siden af hende og tog et ordentligt drag af drinken. Det var svært for en vampyr at blive fuld, men det var muligt, dog var det ikke noget han fandt tålmodighed til ret ofte, og heller i denne aften."Vil du spadsere gennem haven med mig?"Han spurgte med den charmerende kvinde smeltende stemme, dog var han ikke sikker på at hun ville falde for den, han havde jo følt hun var lidt anderledes, men han ville også gerne smage hendes blod. en dråbe ville være nok til at afsløre hendes sande identitet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Dec 2014 - 23:39

Hun lagde godt mærke til det nærmest mistroiske blik hun fik, de sammenknebbede øjne som om der var nogen han ikke helt kunne forholde sig til eller ikke helt troede på og det fik Selicity til at løfte et af hendes fine øjenbryn men hun skjulte det dog hurtigt bag endnu et af hendes charmerende smil. Der var ingen grund til at fundere over det da hun højst sandsynlig ikke ville få noget konkret ud af ham da han virkede til at være lige så glad for at lege som hun nu engang var. Selicity kunne ikke gemme det drillende smil på hendes læber og den drillende glød i hendes øjne. "Du får det næsten til at lyde helt melankolsk.. Men siden du stadig er her må du jo stadig have en lyst til at opleve ting ellers havde du vel bare taget billetten for længst?" Det var et lidt dybt emne at bringe op og mange så det måske som noget dystert men det jo oftest dem der frygtede døden og det gjorde hun egentlig ikke. Hun havde respekt over for den men frygtede den ikke lige frem.
En let latter kom fra hende og hun bed sig let i læben mens hendes fingre let gled over gelænderet i en blid men nærmest sensul bevægelse. Let løftede hun glasset og lod det hvile mod hendes læber mens hun drak lidt af den boblende væske. "Jamen du har da altid muligheden for at finde ud af det, nu er jeg jo forberedt på at du kan finde på at kysse mig", hun sendte ham et drillende blink og satte så glasset fra sig og vendte sig mod den store have, hendes øjne gled over de mange fakler og lanterne der lyste det hele op, lige i udkanten af den oplyste del af haven kunne man se en rosen labyrint hvor belysningen var meget mere sparsommelig, uden tvivl for de par der ønskede en gåtur uden de dømmende øjne på dem. Let vendte hun hovedet og kiggede ham dybt i øjnene. Hun gengældte hans noget så forførende stemme med et mindst lige så charmerende smil og let lod hun en enkelt lokkende finger glide op af hans brystkasse mens hun kiggede ham i øjnene, "Det vil jeg gerne..." Let vendte hun ham ryggen og begav sig ned af den store marmor trappe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 7 Dec 2014 - 22:26

Han smilede det skæve charmerende smil til hende da hun sagde han jo bare kunne kysse hende.*Bare rolig, det har jeg også tænkt mig, og derefter vil jeg finde ud af om du virkelig er en lille ulv*Han tænkte det kækt for sig selv. Galant fulgte han hende ned at marmor trappen. Han bevæge armen mod hende som gestus til at hun kunne tage fat og lade ham lede hende, men det skulle ikke undre ham at hun ikke var typen der ikke ville ledes. I hvert fald førte han hende ind gennem haven, i et roligt tempo, imens han anerkendende betragtede den kunst der var udgjort i den flotte vedholdte have. Dominic havde en ting med haver, og hans egen blev passet og plejet meget omhyggeligt hver dag af hans gartnere. Da han havde ledt hende ud af syne fra de andre fra festen, vendte han sig om mod hende, og pressede hårdt og intenst sine læber mod hendes.
Kysset var kun til som en afledning til at kunne tage en hurtig bid af hende, altså ikke med kød, men bare en lille smagsprøve på hendes blod. Normalt drak han aldrig af en person han ikke ville slå ihjel.. Selv efter så mange år var han stadig usikker når han fik det midlertidige udseende når han fik føde. Hans hud blev sort, en lille rød ring kom i hans øjne og nærmest eksploderede lige efter så hans øjne var røde med eksplosions mønster. Alle hans tænder blev takkede... Ja faktisk var han et meget unaturligt syn, og mange blev skræmte over ham. Troede han var en hel ny race, en race værre end vampyrer og dæmoner.. Men det var han ikke, han havde bare gen fejler, ingen var jo perfekte.
Som han stod der, med læberne presset mod hendes, kunne han høre hendes puls mere tydeligt nu, og fordi han aldrig havde lært at styre sig selv 100%, kunne en svag cirkel ses rundt om hver iris i hans øjne. Han kunne selv mærke at det skete, og med et trak han sig væk fra hende, og havde øjnene lukkede i et par få sekunder.

Det ville ikke gå væk, han kunne mærke lysten efter hende, en lyst der ikke var seksuel, men en lyst kun vampyrer og bloddæmoner tørstede efter. Han åbnede øjnene og det røde havde overtaget i dem. Hans tænder var blevet mere takkede og hans hud var blevet grå, men blev stadig mørkere og mørkere ind til den til sidst var helt sort.
Med et havde han taget fat i hende med lynets hastighed og boret tænderne i hende. Åh den vidunderlige smag, hans yndlings smag, selvom det ikke var normalt at varulve blod var en vampyrs yndling, faktisk plejede det at være lige omvendt. Han havde svært ved at få kontrollen, stod det til det uhyre han havde forvandlet sig til, ville han nu dræne hende for al blod hun ejede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Feb 2015 - 12:02

Hun kiggede på hans arm da han tilbød hende den og kiggede så op på ham med et legende smil inden hun vendte ryggen til ham og gik langs den brostens belagte sti som ville føre dem dybere ind i haven, det charmerende smil fandt sig vej på hendes læber da han fandt sig vej op på siden af hende og begyndte at føre hende længere ind i haven, langt væk fra alle de nysgerrige blikke der havde fulgt dem inde i balsalen. Gad vide hvad han havde i tankerne der skulle ske nu hvor han ledte dem hen et sted så aflukket? Let gled hendes øjne over de mange smukke skulpturer der var og derefter over alle de mange smukke blomster der var oplyst i det blege hvidlige skær fra månen. Et lettere overrasket gisp kom fra hende da han greb fat i hende og vendte hende mod sig hvorefter han pressede sine læber mod hendes i et intenst og hårdt kys. Der gik et lille sekund inden hun gengældte det, hendes læber var bløde og varme mod hans og kysset var intenst. Hendes fingre greb let fat omkring hans skuldre som hendes klare is blå øjne gled i og hun lænede sig ind i kysset, der var vel ikke noget galt i at nyde et lille kys med en fremmed og i sær ikke efter alt det drilleri og flirteri der havde stået på hele aftenen. Da han trak sig væk fra hende så hurtigt, som om han var blevet brændt åbnede hun øjnene og kiggede på ham. Hvad nu?

Hun virkede ikke bange for ham da han åbnede øjnene og viste de helt røde øjne, den gårlige hud samt de takkede tænder men hun kunne mærke nysgerrigheden boble i hende, dette havde hun aldrig oplevet hos en vampyr før. Inden hendes tanker nåede længere var han på hende igen og da han sank tænderne i hende gispede hun højlydt i smerte, hendes øjne blev en klar gullig farve og hun grab fat i jakken han bar og hev, først let for at se om det ville få ham til at slippe hende.

//Undskyld det sene svar men har haft en del ting jeg skulle se til og så har der forsat været problemer med familien..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Mar 2015 - 16:03

Dominic var i en hel anden verden lige nu. en verden af smerte og blod. Hans trang efter blodets smag, og især hendes blod overvandt smerten. Dominic var nok den meste mærkelige vampyr der nogensinde havde eksisteret. Bare hans udseende i sig selv gjorde ham meget anderledes i forhold til alle de andre. Men også det faktum at han følte sit offers smerte når han drak af dem, og han mistede altid pusten når han drænede dem, som om hans pust forsvandt i et øjeblik når ofret trak vejret for sidste gang.
Han havde mange problemer med sit blod glubske indre væsen. Når han blev tændt var det sjældent han kunne styre det, faktisk så sjældent at han næsten aldrig havde sex længere, han fandt det ikke sjovt at få et blackout pga. blod rusen også næste dag vågne op i et blodbad, men kvindens lemmer udover hele værelset. 1) det var et værre griseri, 2) han fik jo ikke nok blod til at stille sulten.
Dog var det blevet meget bedre. Han havde lært at hvis han kunne få samlejet til at holde forholdsvis kort og han var mæt inden da, ville han med 40% chance ikke slå kvinderne ihjel før efter samlejet. Men det gik da galt til tider, dog ikke så voldsomt som før, men stadig voldsomt.
Som et slag i hovedet kom han tilbage til den virkelige verden, den verden hvor han stod og drak af den skønne Selicity. Han kunne mærke han gerne ville stoppe, men hans vampyriske side havde taget godt fat i ham og nægtede at slippe varulven. Endnu et faktum der gjorde ham til en mærkelig vampyr. han elskede varulve blod!
Han fik mere og mere hunger efter hendes blod og pludselig sugede han kraftigt til, han rev let i hendes hals, dog uden af flå hende op.
Inderst inde ville han gerne stoppe med at drikke af hende, men vampyren i ham ville gerne dræne hende for blod. Det var simpelthen for velsmagende blod til at lade det gå sin vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Apr 2015 - 21:42

//Ved ikke om det bare er mig men jeg har en anelse svært ved at svare i emnet fordi der er gået så lang tid siden det er gået i gang og vi begge to har svaret så ustabilt i det. Måske vi skulle afslutte det og eventuelt starte et nyt? Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum