Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
One more night ~Dominic~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
One more night ~Dominic~
Jade var ude at gå, det var aften tid. Gågadens butikker havde været lukket i lidt over en halvtime, men derfor mente Jade godt at man måtte gå i dem. Solen var gået ned et tegn på at det var sen aften. I sommertiden var solen på himmlen i langtid men nu var der mørkt, og stille i gaderne. Der var intet lys i folks vinduer kun lugtepærens lys lyste de stille gader op. Jade's hæle klingede ned i asfalten hun lignede en helt uskyldig pige, men det var hun lagt fra. Hun havde mistet sin evne, og udviklet en anden, men det havde først været efter et års tortur og udnyttelse. Jade var ligeglad med hvad folk tænkte omkring hende, hvis de syntes hun var en bitch, så måtte de syntes det. Hun ville ikke manipoleres med mere, men alligevel var hun ikke falden. Hendes aura var lys, fordi hendes mor havde taget hende tilbag til lyset. Og velsindet hende, så heneds vinger var hvide igen. Dog var Jade's sind ikke lyst men det var der ingen som bemærkede, hvad de ikke vidste havde de vel ikke ondt af?
Gågaderne var næsten tomme, et par sjæle hist og her. Ellers var der kun en fært Jade opfangede dæmon, hun havde fået fært af en bloddæmon ikke langt væk. Hun kendte bloddæmoners fært, hun havde trodsalt været kæreste med en for over 100 år siden. Jade gik imod færten, hun ville ikke være bange for en dæmon. Bare fordi hun var en engel, hun ville ikke være bange for noget mere. Og ligenu var hun ikke bange for noget, hun var frygtløs. Havde intet at skamme sig over, kun var næsten følelseskold. Intet betød noget for hende, hun var ligeglad.
Gæst- Gæst
Sv: One more night ~Dominic~
Pigen klynkede lavt da hun mærkede Dominics tænder gennem sin hud. Han drak roligt af hendes blod og pressede hende op af muren. Han kørte sine hænder ned af hendes sider for at berolige hende. Det lykkedes. Han kunne fornemme hendes beroligende følelse. Han smilede skævt og mærkede hun blev slap i kroppen ganske langsomt. Han kørte sine hænder ind under pigens trøje, og ragede på hende. Han trak lidt ned i hendes bukser, men han ville ikke voldtage hende. Han trak sit mund væk fra hendes hals. Han slikkede bloden væk fra sine læber og tænder. Pigens lig røg på jorden. Han rettede på den sorte skjorte han havde på. Han kiggede kort på liget og trådte så ud af gyden. Han gik langs gågaden.
Han fornemmede en anden fært... En engels. Uh.. Perfekt! Engelblod. Han smilede skævt og vendte om. Han gik mod færten, og smilede charmerende til englen da han gik forbi hende. "Godaften." Hans stemme var varm og charmerende. Han begravede hænderne i bukselommerne. "Hvilken dejlig aften, synes du ikke?" Han så spørgende på hende. Hans øjne havde et glimt af charme. Han smilede charmerende til hende.
Gæst- Gæst
"Godaften, jo det kan du måske have ret i. Jeg leder efter spændende at fortage mig, ved du hvor jeg kan finde noget spændende henne?" Spurgte hun charmerende, og så ham dybt ind i øjnene. Tydeligt at hun faktisk ikke følte noget, hendes følelser var blevet torturet ud af hende.. Samt var den gamle Jade. Hun bekymrede sig ikke om noget eller nogle.
Gæst- Gæst
"Der står noget spændende lige foran dig." Sagde han charmerende. Han kunne fornemme at der nærmest ingen følelser var hos hende. Han var stadig sulten. Så hvorfor ikke få nogle Engleblod og noget nydelse?
Gæst- Gæst
"I så falde så hvis mig det, mystiske fremmede med alle svarene." Svarede hun og trådte et skridt tættere på ham, og så overbevisende på ham. Hun troede ikke på kærlighed, hun mente at folk som troede på det bare var bange for at se virkeligheden i øjnene. Jade kiggede Dominic i øjnene, hendes øjne var nærmest blanke, ligesom glas. Jade smilede skævt, ikke en eneste følelse rørte på sig. Men hendes aura sagde hun var lys og god, fordi hun var lys engel.
Gæst- Gæst
"Mhm.. Skal jeg vise dig hvad jeg kan?" Spurgte han forførende.
Han kiggede på hende da hun trådte tættere på ham. Han smilede charmerende til hende. Han ventede blot på svar før han ville gøre noget.
Gæst- Gæst
"Hvis du tør." Svarede hun ham blot, ret selvsikkert.
Gæst- Gæst
Sikke udfordrende denne kvinde var. Han grinede lavt og bøjede hovedet lidt tilbage. Han kiggede på hende igen med et forførende glimt i øjnene. Han trådte helt hen til hende og bøjede sig lidt ned mod hendes ansigt. Han smilede skævt.
"Jeg tør alt." hviskede han. han lagde hovedet lidt på skrå. "Forresten... Jeg hedder Dominic." deres læber var få centimeter fra hinanden. han brød afstanden mellem deres læber, ved at trykke sine læber inderligt mod hendes. Hvis hun var som han troede, ville hun intet have imod det.
Gæst- Gæst
"Lyder spændende." Svarede hun stille men flirtende. "Jade." Tilføjede hun inden hun mærkede hans læber på hendes. Hun gengaldte det inderlige kys, ømt. Hun var meget impulsiv, hun trådte tættere ind til ham. Og hold kysset imens hun lagde begge hænder på hans ansigt. Hun havde måske faktisk noget at lave denne aften, uden det behøvede at være kedeligt.
Gæst- Gæst
Han gjorde kysset mere intenst og begærligt. Han kørte sine læber ned til hendes hals pirrende. "Mig en ære at møde dig, Jade." Hviskede han forførende ved hendes øre. Han nappede hendes hals.
Gæst- Gæst
» The night tehy attact, and the night everything changed //Kyle//
» To night is the night where I stand up for myself (Stella)
» It's night....and it's the night i ran away from my own hell -Serkan-
» Oh.. Now you could come? ~ Dominic.
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata