Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Okay, you got me... -Rafaela-
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 1 af 2 • 1, 2
Okay, you got me... -Rafaela-
Omgivelser: Bare træer
Tid: Det er meget mørkt...
Vejr: Alt for varmt
Da Anastacia havde gået rundt om slottet et par gange, anede hun ikke hvad klokken var, men hun vidste at hun var blevet rigtig træt af at gå. Reids entusiastisk flyvende, røde hale, havde hun fulgt efter, men selv han kunne ikke finde en måde at komme ind i slottet på. Anastacia gabte højt, og forbandede at hun nogensinde havde taget den her opgave på sig. Ja, hun var muligvis en lommetyv, men når personen hun skulle stjæle tingen fra boede i et slot, var der nogle problemer: Hun var tyv, ikke freaking Odysseus.
Pludselig forsvandt Reid, og Anastacia smilede et stort tandsmil, da hun så hvorhen: De var inde. Endelig inde i denne lille fæstning af et slot! Reid kom løbende ud til hende med tungen ud af munden og en vildt svingende hale. Da de begge hører skridt, læner de sig instiktivt ind mod muren og venter på at personen går forbi...
Gæst- Gæst
Sv: Okay, you got me... -Rafaela-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Uhm...," Anastacia rømmede sig, kiggede forskrækket på Reid, og prøvede på at opfinde en undskyldning, før hun sukkede og sagde: "Ja, det findes nok ikke rigtig en god undskyldning for det her, hva'?"
Hendes mave rumlede, og det var kun til hendes fordel. Hun var jo bare en fattig, sulten pige, der var ved at være så desperat at hun brød ind i slotte, som hun nu fortalte den anden.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
*Reid, vær sulten, din dumme hund!* tænkte hun hurtigt til Reid, der med et dump fik sat sig ned, og stak tungen ud af munden.
Anastacia kiggede nu på den anden person som om at hun holdt alle verdens skatte. Hun havde mad, og hun ville muligvis lukke hende ind. Dobbelt bonus! Så skulle hun bare væk fra hende her, men hun så ud til at være skadet, så det var da en smal sag. Nu handlede det faktisk bare om at finde hende hun skulle stjæle fra....
//Undskyld, knap så kreativ!//
Gæst- Gæst
"Du kan ikke komme herind og få mad, men ved, at du nemt kan få det ved og tage ned til kroen og arbejde der" hendes stemme var rolig, men bestemt.
Rafaela- Evolved
"Jeg ved det..." hun tog endnu en dyb indånding, og sagde det næste ved at slippe al luften ud: "Okay, jeg leder efter en. Du kan måske hjælpe mig?"
Anastacia kiggede meget håbefuldt på denne anden pige. Hun skulle bare ind i slottet, helst inden solopgang, for ellers kom hun nok ikke til at se den næste.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg leder efter..." Anastacia overvejede at sige en anden en den person hun faktisk ledte efter, men hvad nytte ville pigen så være? Men hvad nu hvis det var hende? Anastacia kiggede op og ned ad hende; det kunne det umuligt være. Hende hun ledte efter måtte være ældre, og måtte lugte mere af mad. "Jeg leder efter kokken."
Anastacia smilede nu over hele ansigtet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Aner det ikke," sagde hun til sidst, og trak opgivende på skuldrene. "Jeg havde håbet på at der kun var en...Muligvis overkokken? Hvis der er sådan noget...?"
Anastacia var på total bar bund. Hvad gjorde hun nu?
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Anastacia håbede på at hendes nye taktik ville virke. Hun kunne da umuligt hindre en lille, hjælpeløs pige i at finde ud af hvem der er hendes mor... Eller muligvis kunne hun, denne anden virkede ret fornuftigt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Okay, fint, du vinder!" hun kastede hænderne op, og Reid rystede på hovedet. "Jeg hedder Anastacia, jeg ved udemærket godt hvem min mor er, og jeg er tyv. Jeg blev hyret til at tage noget fra kokken, men jeg kan ligesom godt mærke at jeg ikke kommer derind med dig på slæb. Glad?"
Anastacia begyndte at gå væk fra pigen. Hun rystede opgivende på hovedet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Anastacia var nu blevet nysgerrig efter at finde ud af hvem denne skadede pige egentlig var, for indtil videre havde det jo bare været hende der prøvede på at finde på undskyldninger. Ikke flere dårlige undskyldninger, lovede hun sig selv.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Anastacia rystede på hovedet. Det havde været det mest oplagte hun kunne finde på, da hun kom til Underworld. Før hun kom hertil havde hun jo bare været en helt normal pige, fra en helt normal familie. Her var hun og Reid helt alene.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Anastacia havde haft medskyldige, men hun havde aldrig mødt en der ville have hende ud af kriminaliteten. Ja, hun vidste hun kunne risikere at blive hængt, men hun var da god. Troede hun, indtil Rafaela havde taget hende i at ville ind på slottet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Han er heller ikke altid med," sagde Anastacia, der smilede lidt af Reid. "Det ville nok havde været nemmere hvis han var en hund..."
Anastacia tænkte lidt over det Rafaela sagde. Det gav jo mening, og hun havde faktisk brugt den metode til at stjæle ting. Bare aldrig til noget så.... lovligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Reid var lidt utilfreds med hvad Rafaela havde sagt, men sammentidig vidste han godt at det var sandt. Han var alligevel tvillingernes samvittighed, og fortrak faktisk at blive hjemme.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I don't need your help, just a little...a lot - Rafaela
» a little misunderstanding - Rafaela
» Well who are you-Rafaela
» What do you want //Rafaela//
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth