Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hunting vampires and demons EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hunting vampires and demons EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hunting vampires and demons EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hunting vampires and demons EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hunting vampires and demons EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Hunting vampires and demons EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Hunting vampires and demons EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Hunting vampires and demons EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hunting vampires and demons EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Jake
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Sasha
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Lenore
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Renata
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Taliia
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Katrina
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Edgar
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Celenia
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 
Marcus
Hunting vampires and demons Voteba13Hunting vampires and demons Voteba14Hunting vampires and demons Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Hunting vampires and demons

Go down

Hunting vampires and demons Empty Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Man 4 Aug 2014 - 23:51

Eren og Snippy stod på kanten af en skrænt hvor de kiggede ned af skrænten, hvor de så en gammel by. Den så stadig aktiv ud, men mennesker som siges at de ikke er af guds nåde. Nej Scorpius de sancte havde sendt Eren og Snippy, for at dræbe alle vampyrer eller dæmoner der er i byen.

Snippy stod og kiggede ned på byen, med et blik af had. Han kiggede bagefter på Eren hans gode ven fra starten af, ham som har været der for ham i tykt og tyndt!

"Godt Eren håber du er klar til at myrde de sataner som siges at have dræbt flere mennesker, og har gjort flere af dem ondt?"

Snippy smilte blidt men det blev til et mere hadsk smil da der havde gået et par sekunder.

"[i]Enver i denne verden har en værdi.
Du kan altid selv vælge andres værdi.
Men husk sværdet skal aldrig være ilde svunget.[i]"

Citerede Snippy roligt mens han kiggede på sin medaljon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Man 4 Aug 2014 - 23:57

Eren smilte blidt tilbage til Snippy, da han skimtede ned mod byen.

''Det bliver et være blodbad min ven, jeg glæder mig!'' sagde Eren, da han havde et kvælende glimt i øjnende.

Eren gjorde sig klar til at kravle ned ad skrænten, da han så noget komme bagfra. En menneskelig skikkelse der gik mod dem.

''Pas på!'' råbte Eren til Snippy, mens han sprang ned af skrænten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 0:28

Mr. Snippy tog sin et-hånds armbrøst i en hurtig respons på Eren, han prøvede at skyde efter skikkelsen. Men skikkelsen nåede frem til Snippy inden. Snippy lå på jorden, med en vampyr oven på sig, klar til at suge blodet fra sit næste offer.

"Eren! Hjælp mig" lød det fra Snippy med et halvkvalt råb.

Snippy kæmpede for sit liv mod vampyren, men den er stærkere og hurtigere end Snippy. Så Snippy havde en lang kamp med den og håbede på at Eren kom i tide!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 0:31

Eren landte hårdt på nogle sten med ryggen, men tog hurtigt sin et-hånds armbryst frem og skød efter vampyreren, der sad på Snippy.

''Tag den din lede satans demon'' råbte Eren da pilen gennemborede skulderen på vampyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 0:41

Vampyren faldt ned til Snippys side, og da så han sin mulighed for at myrde sin første vampyr! Han tog sit sværd smedet i det fineste sølv, og huggede hovedet af satans værk. Snippy stod med vampyrens blod ud over sig, lettere rystende.

"Eren... Er du ok! Jeg tror jeg skal kaste op" stod Snippy

Snippy gik over til skrænten og kiggede, hvor han så Eren ligge og havde ondt i ryggen.

Enver i denne verden har en værdi.
Du kan altid selv vælge andres værdi.
Men husk sværdet skal aldrig være ilde svunget.


Citerede Snippy for at berolige sig selv fra det forfærdelige moment han havde oplevet. Hans første drab, lige det tidspunkt, skabte nogle nye ting for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 0:47

''Jeg er okay! Hvad med dig? fik den dig?'' råbte Eren op til Snippy med at smørede grin i hele fjæset.

Eren rejste sig op og så ned mod byen. Han prustede lidt på grund af den smerte i ryggen som han havde.

''Hvis det her sker hver eneste gang vi skal nedlægge en vampyr, så får jeg lidt svært ved at vende mig til det'' sagde Eren.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 0:58

"By GOD! Dit røvhul! Hvordan kunne du bare hoppe ned uden mig!" Råbte Snippy højt til Eren...

Snippy listede stille ned til Eren, hvor han tog fast i Erens ryg og knækkede den. Eren så ud til at han fik det bedre angående sin ryg som var lidt smadret. Snippy grinede lavt.

"Så? Hvad fanden skal vi nu? :/ og vi har bare ikke at fejle så meget næste gang... ok Eren!?! " Snippy stod undrende

Han tog en kikkert op fra en lille taske og kiggede på byen. Snippy så ikke meget aktivitet, højst sandsynligt at der kun er 5 vampyrer der stadig levede i byen. Der havde sikkert været andre før Eren og Snippy.

"Eren vi har kun 5 aktive mulige fjendtligheder i byen jeg håber du er klar på kamp mod 5 styks!"

Igen stod Snippy i sin tro til folket

Enver i denne verden har en værdi.
Du kan altid selv vælge andres værdi.
Men husk sværdet skal aldrig være ilde svunget


Citatet fra sin medaljon han holder meget af ville hjælpe ham alle dage i sine kampe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Tirs 5 Aug 2014 - 1:05

Eren rettede sig op og begyndte at gå ned mod byen, stille og roligt.

''Jeg er fuldstændig klar, makker'' viskede Eren, da han blinkede med det ene øje til Snippy.

Eren så en skikkelse nede ved den nærmeste bygning.

''Det kunne være vi skulle tage der ned først'' sagde Eren, mens han pegede ned mod bygningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Ons 6 Aug 2014 - 11:17

Snippy gik i et med skyggerne, og så stille begyndte han at snige sig ind i byen med Eren. Byen var lettere lyst op, og man kunne høre et skrig af rædsel hist og her. Da de kom længere ind i byen, så de 2 mulige mål. De gik ind i en gyde, hvor de bar en klinge hver. Deres klinger bar, kultens mærke, den kult vi jagtede. En kult som var ejet af en gruppe vampyrer som, ofrede mennesker til deres mørke gud.

"Den gyde Eren vi bliver nød til at dræbe de 2! Så du deres sværd?"

Lød det fra Snippy, som gjorde klar op ad gyden for at kæmpe med de 2 vampyrer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Ons 6 Aug 2014 - 11:33

Eren og Snippy sniger sig ind i gyden. Der var en lille kontainer og nogle affaldssække, men det var ikke almindeligt affald. Det var menneske lig. Eren så på sækkende.

''De har ingen ære de satans vampyre. Mennesker skal begraves, ikke smides ud som affald'' tænkte Eren da han så på Snippy der også havde fået øje på sækkende.

Eren og Snippy var kommet meget tæt på målende, da en høj mand trådte frem fra skyggerne. Han gik hen til vampyrende og snakkede med dem.

''Gad vide hvad de snakker om? Er han der for at hyre dem?'' tænkte Eren, mens han kiggede undrende på Snippy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Søn 10 Aug 2014 - 23:32

Snippy sneg sig tættere på vampyrene, hvor han hørte.

"Jeg har hørt at der er jægere sendt ud efter os... og vores spejder er forsvundet og vi kan bare ikke finde ham"

Stemmen lød nervøs fra den vampyr, han stod rystende. Den anden slog ham i baghovedet.

"Tag dig sammen fjols! Jeg vil ikke finde mig i kujoner der tjener herren!"

Lød det hårdt fra den anden vampyr. Han var klædt i en finere kåbe for lette adelige, farven var blå på frakken og knapperne lavet af sølv.

Den fremmede mand stod stille i et stykke tid mens vampyrene skændedes. Men til sidst lød der et brøl fra et eller andet, måske manden.

"TI! Jeg er sendt fra de ydre kanter af denne verden. En dæmon, i er under mig vampyrer har i forstået det?"

Stod dæmonen spørgende. Vampyrene svarer i kor!

"JA FORSTÅET"

I panik stod de overfor dæmonen. Men Snippy tog sin et-hånds-armbrøst og skød dæmonen i øjet. Den stod i stor vrede og råbte højt op om at dræbe ham.

Eren stod og var klar. Men hvad gjorde han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Fre 22 Aug 2014 - 20:42

Eren trækte sine 1-håndede sværd. Han så på Snippy og nikkede hurtigt, idet han spurtede over mod dæmonen.
 
''Forsvind hen hvor du kom fra dæmon!'' råbte Eren, da han stak et af sine sværd ind i dæmonens mave.
 
Dæmonen tog Eren op med sin ene hånd rundt om halsen på Eren. De 2 vampyrer forsvandt om bag Snippy og holdte ham i armende.
 
Eren mærkede noget han aldrig havde prøvet før. Han krop begyndte at formere en slags skygge om ham.
 
''Hjælp mig'' råbte Eren og kiggede hen mod Snippy der blev holdt af vampyrende i vær arm.
 
Snippy blev bidt i skulderen af den ene vampyr.
 
''Neeeej!'' råbte Eren, da han forsvandt i skyggerene i en kort stund. En eksplosion a skyggepile flyver til alle retninger. Eren landte på jorden foran dæmonen. Dæmonen sad på knæ med en masse skyggepile der røg i sig.
 
Eren begyndte at tage sin normale form igen, mens han lå på jorden helt udmattet.
 
Snippy står med en vampyr der bider ham i skulderen. Hvad gør han?
 
ps. den anden vampyr står og har ondt efter at havde fået nogle skyggepile i sig. Men er ikke død.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Lør 23 Aug 2014 - 23:18

Snippy stod i smerte da vampyren bed ham i sin skulder. I smerten lod han sig blive et med skyggerne, for at forsvinde kort og trække sig fra kampen.

"Han forsvandt!?!" Lød det fra den forvirrede vampyr, til den opdagede Snippy igen.

Den hoppede i en feral rus mod Snippy, for at bide ham. Men Snippy i sin smerte tog sin ethånds armbrøst op og skød den i ansigtet med en pil med sølvspids. Den blev til en grim grå masse af støv og metal.

Snippy så over på Eren som sad i en mindre panik. Snippy tog hurtigt sin anden ethånds armbrøst og skød mod dæmonen. Hvorefter Snippy blev et med skyggerne.

Dæmonen blev ramt i knæet af den lille pil, men pilen var sendt afsted skævt. Hvilket betød at pilen knak da den ramte dæmonen, og da dæmonen prøvede at tage pilen ud. Var det kun halvdelen så den kunne ikke hele såret for pilen sad fast.

Men det ændrede ikke på at den stadig kunne angribe Eren som sad foran dæmonen. Den tog Eren op med sine blodige hænder, hver hånd på hver skulder.

"Dig! Din lille skyggefjog! Jeg skal nok finde det du holder af! Ja jeg tænker vistnok det er dette menneske her?" Lød det med en hæslig stemme.

Dæmonen gloede på Snippy og gik mod Snippy. Mens han gik smed han Eren til siden, og tog Snippy rundt om halsen.

Dæmonen tog sit sværd og gjorde klingen klar til at gøre Snippys ende, til en realitet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Lør 23 Aug 2014 - 23:44

Eren landte på jorden og rejste sig stille op. Han var alt for svag til at kæmpe, følte han i hvert fald. Han kiggede over mod dæmonen der løftede Snippy. Dæmonen gav et lille smil fra sig, da den lavede en bevægelse tilbage med sværdet, som han lige skulle til at stikke Snippy i maven.
 
Dæmonen stak sværdet langt ind i maven på Eren. Eren havde gjort sig et med skyggerne og hoppet ind foran sværdet, for at rede Snippy.
 
''Hvis du ville dræbe det jeg har mest kært, må du først komme igennem mig'' hviskede Eren med en rystende klang.
 
Dæmonen stod bare og kiggede på Eren, da han gave slip på Snippy. Dæmonen slap sværdet, han havde aldrig set nogen gør sådan noget for nogen. Eren sad på sine knæ med et stort 2-hånded sværd i maven. Blodet løb stille og roligt ud under sværdet og ned på jorden.
 
Eren sad på knæ, mens han holdte på sværdet med begge hænder.
 
''Nu skal du bøde for det du har gjort'' sagde Eren lidt højere med en stadig rystende klang.
 
Eren trak stille og smertefuldt sværdet ud.
 
''Det kan ikke passe'' sagde dæmonen, da Eren rejste sig rystende og vuggende op. Blodet flød bare på jorden. Snippy havde også rejst sig op og var klar til at springe på dæmonen.
 
Hvad sker der så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Gæst Søn 24 Aug 2014 - 15:29

Snippy stod op og trak efter vejret. Forpustet efter kamp, og klar til den sidste kamp. Han trak begge sine ethånds armbrøste. Han affyrede dem i en rapid byge af pile, hvor dæmonen blev ramt op til flere gange, fra tå til hoved. Eren tog sin sidste energi og stormede dæmonen. Han stak dæmonen lige gennem mavesækken, hvor den til sidst stod. Dryppende med blod ud af af maven, hoved, ben selv armene blødte forfærdeligt.

"Kheh... Min ende. Kan det virkelig være til nogle skide rekrutter fra nogle hunters... Jeg skal nok dræee..." Hans sidste ord svandt ud i intetheden.

Den sidste vampyr stod skælvende. Han løb alt hvad han kunne væk fra Eren og Snippy. De lod ham løbe, for en dæmon var blevet nedlagt den nat.

De begyndte at tage tilbage mod Scorpios de Sancte. Mesteren af hunterne.

"Du er lidt gay Eren... Det ved du godt ikke?" Lød det leende fra Snippy.

Da tog de hjem mod deres hjem, for jagten var ihvertfald færdig... For denne gang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunting vampires and demons Empty Sv: Hunting vampires and demons

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum