Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Lori
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Lenore
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Genevira
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Celenia
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Renata
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Jake
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Elizabeth
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Madelena Gray
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 
Katrina
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba13ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba14ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Raf/Luce Ons 27 Aug 2014 - 20:09

Ja som jeg fik Chev til og skrive i en fraværstråd så virker min browser ikke så Rowwy hvad fanden kan der være galt???? Den har kørt sådan siden du hjalp mig sidst at hele min browser bliver helt hvid og slet ikke loader. Kan ikke komme ind på noget overhoved. Den har gjort det i perioder og nu har jeg sådanset fået nok så Rowwy mig vil gerne have hjælp

Raf/Luce
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Ons 27 Aug 2014 - 20:29

Jeg er nødt til at vide nogle forskellige ting for at kunne hjælpe dig Raf. 

- Hvor gammel er din computer? 
- Har du nogle plugins installeret i browseren (hvad som helst)? 
- Har du installeret nogle gratis programmer eller spil, som ikke kommer fra anerkendte udbydere? Hvis ja, HVAD?
- Fungerer det i nogle browsere (test med Internet Explorer (ny udgave), Firefox, Opera)? 
- Er der NOGET på siden der loader overhovedet?
- Har du et andet device, som en smartphone eller en skolecomputer, som kan komme på siden?
- Er det kun theunderworld der ikke virker, eller gælder det alle danskforum-sider? Test med følgende: http://www.vielamort.net/ og http://help.forumotion.com/ -- Loader NOGLE af disse sider?

Svar på alle spørgsmålene. Jeg er nødt til at få nogle konkrete fakta, før jeg kan kontakte Forumotions administratorer om hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Raf/Luce Ons 27 Aug 2014 - 20:48

- den er CA 4 år
- ikke som jeg ved af
- nej
- pas for eksplore virker ikke på COM og har ikke andet
- nej
- ja, men kan ikke logge ind med,min bruger på mobilen da den er sat til vores hjemme net og bliver derfor logget ud når jeg logger på Raf
- nej det er alt lige fra google til Facebook alt!

Raf/Luce
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Ons 27 Aug 2014 - 21:18

OK det er din computer den er gal med, ikke siden. Fint nok. Det kunne godt lyde som om du skal overveje at downloade Firefox og teste den browser. 

https://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Gør det. Jeg kan ikke fikse din computer herfra. Evt prøv at clear cachen igen (klik de tre striber i højre top-hjørne, vælg værktøjer og "slet browserdata...")

Download firefox, og se om det virker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Raf/Luce Tors 28 Aug 2014 - 5:31

Hvordan skal jeg kunne downloade noget når jeg ikke en gang kan komme ind på uw med min COM for at få det ned? Selv det med,værkstøjslinjen registrere den på og siden er kun hvid og det er alt og kan ikke ændre i det der www. Pjat

Raf/Luce
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Tors 28 Aug 2014 - 15:54

Jeg er ikke sikker på hvad du prøver at sige. Downloade fire-fox install-filen på en anden computer, smid den på en USB og sæt USB'en ind på din egen computer. Så kan du installere den sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Tors 28 Aug 2014 - 15:59

Endnu et spørgsmål: Hvad er grunden til, at din telefon ikke kan bruge nettet hjemme hos dig? Måske er jeres internet sat underligt op.

-Er der andre der bruger det samme net?
-Kan de bruge nettet normalt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Rafaela Lør 30 Aug 2014 - 14:42

firefox virker dsv ikke optimalt på min computer fik det på i går og det har overhoved ikke virket.
Jeg kan ikke være på uw med min mobil når jeg er hjemme når min com er tændt eller er logget på uw. Jeg tror det er en sikkerhedsting, men jeg er langt fra sikker.

_________________
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Lør 30 Aug 2014 - 23:23

Hvis hverken IE eller FireFox virker på din computer, så er der noget galt med maskinen. Send den til reperation. Jeg kan ikke hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 15:46

Hun kan prøve at skubbe computeren tilbage til sidst den virkede Row? Ved at bruge en af computerens sikkerhedssavinger? Hvis du ved hvad jeg mener?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Rafaela Søn 31 Aug 2014 - 20:03

Har den fået formateret fuldstændig fordi jeg var tæt på og smide den bogstaveligt ud af vinduet og det samme ville ham it eksperten der gjorde det. IE og Chrome er fjernet fuldstændig fra computeren og nu virker den midlertidigt indtil jeg får en ny som min far lovede mig i fredags i løbet af en uge 14 dage

_________________
ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!! Empty Sv: ROW LÆS DETTE!!!!!!!!!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum