Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Lena beware of the city - (Sean)
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIdag kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Lori
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Sean
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Valentine
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Lenore
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Jake
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Edgar
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Abigail
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 
Celenia
a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba13a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba14a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164704 indlæg i 8728 emner

a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 19:40

Tid Klokken er lidt over 20:30
Sted Stellas hjem
Omgivelser Yeah the normal stuff you see at her home
vejr Det er relativt fint vejr, dog ikke perfekt
Påklædning Et par højhælede sko, en sort kjole med bar ryg og ingen ærmer, som derudover går til lige under knæende, derudover den perfekte halskæde Smile

Nora kom gående igennem gaden med et stort smil klistret på hendes læber, i sin hånd bar hun en ganske særlig gave til kvinden i hendes liv. Nu havde de efterhånden været sammen i rigtig lang tid og det ville hun blot fejre med hende, også savnede hun jo selvfølgelig også sin elskede. Det var sjovt, for uagtet hvor mange gange de så hinanden, så kunne hun bare ikke få nok, hun kunne simpelthen ikke få nok af at se sin elskede. Den glæde der voksede i hende, hver gang hun så den gudinde, var blot en ting der voksede for hver gang.
Hun havde det lange jordbær blonde hår hængende ned, og grundet hun næsten lige havde vasket sig, krøllede det ustyrligt, hvilket var en ting hun ofte fik fjernet ved blot at rede det, dog her til aften var det ikke helt på hendes side. Hun havde i denne anledning for dette overraskende besøg valgt at klæde sig fint på, fordi hun elskede at få lysten og passionen til at glide op i de smukke brune øjne.

Efter at havde gået i noget tid, gik hun op på til der hvor Stella boede, hvorpå hun bankede på. Med gaven gemt inde i selve hendes kjole, var hun spændt på Stellas reaktion, men mest af alt hendes ord. Hun vidste dette var et stort skridt, men samtidig vidste hun også dette var et stort skridt i den rigtige retning. For uagtet hvor længe de havde været sammen, så var hun virkelig ikke sikker på om der mon var nogen der kunne elske nogen ligeså højt som Nora elskede Stella.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 20:36

Stella havde ikke været hjemme i et par dage nu, og havde faktisk bare siddet med Ember og passet hende efter hun kom tilbage til huset her til morgen. Natten var begyndt at overtage helt imens dagen gjorde klar til at blomstre frem til imorgen. Stella sad i stuen med et lille lys tændt. Hun savnede Nora. Meget. Hun bed sig selv i læben imens hun lod blikket være favnet ud for sig uden egentlig at kigge på noget bestemt. Ember lod sin våde snude puffe til Stella for at få opmærksomhed, og Stella fik et smil på læben af det. "Det ikke sådan med Morrow og Matt ude af huset er det?" Spurgte hun Ember og grinnede kort. Stella havde en hvid kjole på, som var stropløs, og gik lidt over knæene. Håret sad i en høj hestehale, for ikke t have det til at dingle foran øjnene på hende. Så bankede det på døren og Stella kiggede forvirret på Ember. "Forventer du besøg?" Spurgte hun ulven og rejste sig så op. Ulven så blot på hende og rejste sig så op. Ember var måske ikke i den rette stand til at forsvare sin ejer, men hvis det skulle være ville hun gøre det.

Stella tog en dyb indånding inden hun så håbede døren, og inden hun nåede at åbne den helt havde hun fået Noras fært og smilede allerede inden Nora så hendes ansigt. Det var lige personen hun havde håbet på at møde. Stella smil var skam helt ægte. Det var det nu også altid med Nora. Hun gjorde hende så gladere end nogen anden på planeten. "Hey prinsesse. Gud hvor har jeg savnet dig!" Sagde hun imens hun nærmest sprang i favnen på Nora. "Kom indenfor." Smilede hun og lukkede døren da Nora var kommet med ind i varmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 20:47

Hun smilede stort til hende da hun endelig fik lukket døren op. Bare det at se hendes ansigt var nok til at få alt inde i Nora til at trække sig sammen i et ønske om at være tæt på sin elskede. Hun klukkede og åbnede sine arme ud, da Stella med et sprang ind i dem. Hun lukkede armene tæt omkring sin elskede og sukkede. Hun nød at kunne være i sin elskedes arme, det gav hende sådan en stor glæde inde i, noget hun på ingen måde ville kunne forklarer til nogen anden.
Hun gik stille ind da der blev gjort plads til det, dog det sekund døren igen var lukket lage hun armene omkring Stellas hals og gav hende et langt, kærligt og intenst kys "gud hvor har jeg savnet dig så helt utrolig meget" hviskede hun og strøg hende hen af kinden. Hun ville altid elske Stella, uagtet hvad der skete så ville der ikke være noget stærkere end Noras kærlighed for Stella. Det havde nærmest været kærlighed ved første blik, i hvert fald fra hendes egen side, hun vidste ikke med Stella selv, men det var i hvert fald det hun selv havde følt det sekund hun fik øje på hende.
Hun gik stille hen og satte sig på sofaen, mens hendes øjne var rettet mod hendes elskede "mhh du er så helt utrolig smuk" hviskede hun og lagde hovedet på skrå, for helt bevidst at lade blikket glide sultent ned over Stellas gude smukke krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 21:07

Kysset. Noras læber imod hendes igen. Det havde hun savnet. Meget endda. Hun havde blot savnet Nora og det ville hun gøre om så hun blot tog ned og handle i en time. Stella så nyforelsket på Nora. Hun blev mere og mere forelsket i hende hver eneste sekund der gik. Det var utroligt, hvordan deres forhold var så stærk allerede. Sådan var sand kærlighed. Den kærlighed så få nogede at finde inden de døde. Nora og Stella var heldige, meget. Soulmates. Hun lod sin hånd køre henover Noras arm og kyssede hende derpå yderst intimt. "Hvad bringer dig så sent på aften skat?" Spurgte hun med et kærligt glimt i øjet. "Noget der vil kunne friste dig?" Spurgte hun derefter med et skævt smil og et intimt glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 21:27

Hun smilede kærligt til hende "jeg kom for at spørge dig om noget rigtigt vigtigt..." hun tav og det var tydeligt hun var nervøs. Hun havde aldrig gjort den her slags ting før og hun ville bare have det skulle være perfekt. Hun lagde en hånd i Stellas og trak hende hen til sofaen, hvor hun satte sig ved siden af hende, stadig med sin hånd i sin egen "jeg har længe tænkt over dette og jeg ved det er tidligt...men jeg er ligeglad med den slags ting nu, specielt hvor jeg har dig" hun smilede kærligt til hende.
Hun klukkede og rystede på hovedet "jeg har det skam helt fint, lige nu skal dette bare siges også...ja så kan vi jo se på det bagefter" klukkede hun blidt "men ja altså...lige fra første gang jeg så dig var det kærlighed ved første blik, i hvert fald fra min side. Du var helt utrolig smuk som du kom ind på kroen, du gav mig troen på noget jeg aldrig har troet på før" hun trak vejret dybt "lige siden vi kom sammen har mit liv kun været en stor lykkelig cirkel, alt lige fra vores små dates eller vores kys...ja bare direkte at være i dine arme er perfekt" hun trak en boks frem fra sin kjole "hvad jeg prøver at sige er vel, Stella Dove Escada Lows, min elskede stella...jeg vil elske dig fra nu af og til den dag jeg dør, hvilket forhåbenlig ikke sker før om lang tid" hun klukkede stille "men jeg vil altid være dig tro og altid elske dig, elske med dig og værne om dig...så Stella vil du gøre mig den ære og gifte dig med mig" hun åbnede boksen hvor der var en fin ring, der bestod af to fjer. Hun så nervøst på Stella, mens hun holde boksen i hånden. Det var tydeligt at hun i den grad havde tænkt længe over det, og det endda havde holdt hende vågen i lang tid

//the ring [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 10:20

Noras nervøsitet smittede stille af på Stella, men også nysgerrigheden. Først var hun lidt bange for at det var noget slemt. Men da Nora trak hende med ind i stuen og derpå de satte sig ned. Stela valgte ikke at sige noget før Nora ville være helt færdig. Hendes stemme var smuk som en sand engel, ironisk nok. Stella spærrede øjnene overrasket op da Nora sagde den sidste sætning, og kunne ikke skrue ned for sit smil. Hun kunne knap nok få været. Hun bed sig i læben og kiggede ned på ringen også derefter op i Noras varme brune øjne. "Det vil være mig en sand ære." Smilede hun overlykkeligt og kyssede derefter Nora lidenskabeligt på munden, med et smil på læben. "Jeg har elsket dig siden mit første øjekast på dig." Tilføjede hun med et par centimeter fra Noras læber. "Jeg var vel bare bange for at gå igennem for mange nye døre. Men ikke mere for nu har jeg dig at gå igennem dem med." Smilede hun kærligt. Stella havde nok været lidt bange for at binde sig helt fast, men efter hun kom sammen med Nora havde det været perfekt. Selvfølgelig var der nogle ting hun skulle vende sig til, men det var så småt helt på plads. Hun ville gøre alt for Nora. Der var så mange der glemte hvad der virkelig galte her i livet og det var at leve. Det havde Stella lært nu.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 17:40

Hun smilede stort da svaret endelig kom, hurtigt gled hun ringen om hendes ringefinger og lagde derefter armene om hendes hals. Hun kunne virkelig ikke fatte denne smukke kvinde, virkelig havde sagt ja....tænkt af alle i denne verden havde Stella valgt hende eller rettere kærligheden havde valgt at give hende en chance for en smule lykke. Hun sukkede mod hendes læber og trykkede sig blot mere mod hende, for at give mere ind i kysset. Hun fik på en eller anden måde sagt sig op på Stellas skød, med begge ben på hver side af hendes lår, mens hendes arme var fastlåst omkring hendes hals "mhh jeg kan ikke fatter hvor heldig jeg er" hun gav hende et kort kys.
Hun bed sig i læben, men var dog stille mens Stella snakkede. Hun nød de blide ord der kom fra hende, den måde hun fortalte omkring hendes følelser "min elskede, jeg vil med glæde hjælpe dig igennem de døre, jeg vil stå ved din side når du skal igennem svære ting...det vil jeg altid gøre" hviskede hun og kyssede hendes kind "så bliver du en Argent eller bliver jeg en Lows...eller blander vi vores navne sammen" spurgte hun blidt, hvorpå hun lagde panden mod hendes skulder og trykkede sig tættere mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 19:24

Stella havde brug for lykken. Nu holdt hun den i sine hænder og havde sit hjerte gemt ved NOra, hvor ingen havde nøglen til. Dette virkede som en stor drøm som hun ville vågne op fra om lidt,og ønske alt det hun havde drømt var virkelig. Men hun behøvede ikke at drømme det, for det var sandheden. Virkeligheden. Der var en som kom ind i hendes liv og det føltes som om, at Nora havde været i hendes liv foreviget. Noras kærlighed fk hende til at svæve rundt på en lyserrødsky. Kærlighed. En fantastisk følelse når den var bedst. "Jeg er den lykkeligeste i hele Underworld." Smilede hun og kiggede på Nora.Hun var glad for Nora lyttede til hende, det var ikke alle der lyttede, men hun kunne se på Nora at hun lyttede til hendes ord.
Stella smilede over spørgsmålet, og bed sig kort i læben. "Argent lyder så smukt til dig, og det vil være mig en ære at bære dit efternavn." Svarede hun så blidt og kyssede toppen af Noras hoved, inden hun så lagde en arm om hende. "Kan jeg byde min prinsesse på noget?" Spurgte hun så og flettede sine fingre ind i Noras.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 19:32

Hun rødmede af hendes ord, det var ikke alle der ville sige sådan til hende, men bare at Stella gjorde det, betød det andet heller ikke noget. Hun var ligeglad med alle andre, så længe hun blot kunne være sammen med den hun elskede "og ligeså er jeg min elskede" hun vidste at store ting også betød noget, men hos hende var det også de små ting, som f. eks det faktum at Stella sagde at hun var den lykkeligste person, blot dette var en ting måske lille, men en ting der gjorde Nora mere end blot lykkelig.
Hun klukkede og kyssede hende kærligt "så bliver du den fremtidig miss Stella Argent" hviskede hun mod hendes læber, før hun trykkede sine læber mod hendes. Hun ikke andet end så frem til deres bryllup, også selvom hun vidste der ikke ville være meget familie fra hendes egen side, så det var nok mere Stellas familie der ville være til stede. Hun trak på skulderne og lagde hovedet på skrå "hvad har du at tilbyde min elskede" spurgte hun blidt og hævede øjenbrynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 21:32

Dette var ret sagt den bedste dag Stella havde haft længe. Hun kunne ikke stoppe med at smile. Intet kunne ødelægge denne aften. SElv Ember lod dem være alene, selvom hun nu helst ønskede stella for sig selv. Stella lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg har et karbad som, venter på mig, men jeg kan godt gøre plads til en til og en flaske champagne? Ellers så er der lige hvad du kunne tænke dig." Sagde hun blidt og dragende imens hun kyssede Noras håndryg. Stella ønskede og håbede hendes forlovede vill blive natten over. Det regnede hun da med, for stella havde ikke lyst til at lade hende gå hjem nu. "Vil du så flytte ind ved mig?" Spurgte hun lidt efter en smule nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Fre 26 Sep 2014 - 20:39

Hun gøs ved tanken om at ligge i badet så tæt på Stella også endda uden noget tøj der skulle skille dem fra hinanden. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte begyndte at slå hurtigere og hendes kinder blev rødere, samt hendes pupiller udvidede sig helt ved tanken om at være så tæt på Stella igen. Hun bed sig i læben og sukkede "det vil jeg meget gerne" hviskede hun helt åndeløst, før hun rejste sig op og med et smil fik hun smidt skoene og kjolen samtidig. Dog blev kjolen trukket langsomt af, næsten for at drille Stelle. Hun endte til sidst ud i at stå i sit undertøj. Hun smilede og rakte sin hånd frem mod Stella "kommer du" spurgte hun og smilede
Dog det sekund spørgsmålet om, at flytte ind med hende dukkede op stivnede hun. Alt i hende ville mere end bare flytte ind med Stella, men frygten for at havde svigtet hendes bror dukkede op. Hun havde lovet for så mange år siden, hun aldrig ville forlade ham, og var det netop ikke det hun gjorde lige nu. Hun rynkede brynet, og det sekund gjorde hun klar med sig selv, dette var hendes egen lykke hun blev nød til at tænke på, så hurtigt rev hun Stella op og kyssede hende passioneret "ja...ja jeg vil meget gerne flytte ind hos dig" hviskede hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 22:46

Stella sad bare der helt åndeløs da Noras kjole faldt af. Hun havde selvfølgelig set hendes krop før, men det var et syn for guder, hendes, kun hendes og alle der ville prøve så meget som at rører den med et hårstrå uden Nora var tilfreds med det, ville hun dræbe uden at blinke. Stella nikkede beundret og rejste sig så op, hvorefter hun lod tøjet falde af sin egen hud, og kyssede så Nora igen, og tog hende med op til badekaret, hvor hun lukkede døren efter dem og låste, i tilfælde af besøg. Hun hældte to glas koldt champage op og lod sig så stille tæt op af Nora og lod sine hænder køre henover Noras side, og derpå kysse hende blidt på munden, hvorefter hun satte sig op i badekaret og kiggede lokkende på Nora. Hende grønne øjne kunne ikke undgå et punkt på Noras krop overhovedet, hun følte sig som den lykkeligste kvinde i hele verden, trods alt så var hun det også. "Kom." Hviskede hun dragende med et smil. Det eneste lys ved dem var nogle få stearinlys rundt omkring, men de kunne stadigvæk tydligt se hinanden af den grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 23:41

Hun fulgt stille med Stella, der var ikke nogen steder i denne verden hun ikke ville følge hende, om det så var jordens ende, så ville Nora altid være ved hendes side. Hun sukkede og blev næsten helt åndeløs af, at se på Stella stå der nøgen, ganske vidst hvad hun set hende mange gange nøgen, men det havde mere været i det intime øjeblik, dette var noget helt andet, næsten som første gang hun så Stella nøgen.
Hun tog imod glasset og tog en slurk af det, før hun stilte glasset væk, og tog det sidste tøj af, hvorpå hun lagde sig ned i badekaret til Stella, hun lagde sig med ryggen op mod hendes bryst "jeg vil altid elske dig...ligegyldigt hvad der sker, så elsker jeg dig" hun så på hende over skulderen og trykkede blidt sine læber mod hendes kind "du er det bedste der nogensinde er sket for mig, havde det ikke været for dig, havde jeg nok aldrig fundet modet til at give slip på Joseph, eller nogensinde at finde kærligheden" hun tog blidt fat i Stellas arme og lagde dem omkring hende, således hun lå trykt inde mod hendes bryst, præcis som hun elskede. Hun lukkede øjnene og sukkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 23:53

Da Nora satte sig op af hendes bryst med ryggen til, lod Stella sin hånd stryge henover Noras hår, og lod den ene hånd stryge det lune vand henover hendes arm og over hendes bryst, hvor hun stille lod sine fingre glide henover. Hun lyttede. "Jeg er bare glad for at jeg mødte dig. Uden dig havde jeg ikke været den jeg er idag." Tilføjede hun og kyssede Nora på toppen af hovedet og forsatte med stille at kærtegne Noras nøgne krop stille og blidt. Hendes krop skreg efter at blive ved med at mærke Noras krop. Hun var så tæt på den, at hun mærkede den, men hun ønskede at blive ved med at rører den. Vise hende, at hun elskede hende, at få hende til at føle sig oppe i skyerne på en anden måde end kun kærligheden, men også nydelsen. Nora var det bedste der var sket for STella. De var det bedste der var sket for hinanden i mange år. "Hvordan skulle jeg ikke kunne elske dig. Du er den mest vidunderlige kvinde jeg nogensinde har mødt." Sagde hun ærligt og lod sin ene hånd stryge sig henover Noras bikinilinje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Søn 12 Okt 2014 - 19:27

Hun sukkede og lukkede øjnene, mens hun nød fra sig af de blide berøringer "jeg kan kun sige det samme til dig, uden dig havde jeg aldrig oplevet kærligheden på denne måde, så havde jeg aldrig haft modet til at stå op for mig selv" hun vendte ansigtet og kyssede blidt hendes hals, alt i mens hun puttede sig ind mod hende. Hun strøg sine hænder blidt hen over Stellas lår, alt i mens de langsomt gled længere op af hendes krop.
Hun gøs og bed sig i læben, Stellas konstante berøringer holde ikke just hendes hjerne helt klar, nej den blev langsomt mere og mere overskygget af lysten efter hendes elskede. Hun stønnede og fik hurtigt flyttet sig fra Stella, hvorpå hun satte og med brystet direkte mod Stellas "du spiller ikke helt fair" sagde hun drillende og kyssede hende intenst og fuld af lidenskab.

//undskyld den korte længde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Søn 12 Okt 2014 - 20:43

Ligenu var alt Stella kunne tænke på Nora. Hun stønnede svagt på den måde Nora gled sin krop tættere op af hendes egen. Hun smilede let da Nora flyttede sig og kunne dog mærke Noras bryst mod hendes øjne. Hun smilede større over Noras drillende kommentar, og kyssede hende tilbage da læberne faldt på hendes, ligeså lidenskabeligt. Hun lod sine hænder glide nedover Noras arme og nedover siden og lod atter sine hænder henover hendes lår og tæt op af hendes inderlår. "Jeg er da helt fair" hviskede hun imellem sine læber og kyssede atter hendes elskede. Hun skubbede sig selv længere frem for at få Nora op af siden af badekaret og fik derpå et drilsk glimt i øjet da hun trak ansigtet kort til sig for at se ind i de smukke øjne. Stella lod derpå sine læber vandre henover Noras hals og kraveben, hele vejen henover hendes bryster som hun kærtegnede med blidekys. Hun løftede kort blikket op for at se hvordan Nora tog det. Hun ville jo kun ønske at gøre tingene behageligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tors 20 Nov 2014 - 21:24

Hun gøs og sukkede helt da Stella ligeså fint lod sine fingre glide hen over hendes hu.d Det var som om blot den simpleste berøring kunne få hende til at skælve. Dog var det jo selvfølgelig ikke alle der kunne få hende til dette, det var jo selvfølgelig kun Stella, hendes elskede smukke Stella...den kvinde hun ville delle resten af sit liv med og endda det længere. Hun kunne kun se sig selv sammen med Stella, der var ingen anden der ejede hendes hjerte som den dæmon. Hun stønnede og kyssede hende igen "det tror jeg nu ikke du gør" hviskede hun blidt imod hendes bløde rose læber.
Hun gispede da kyssene med et blev lagt over hendes hals og ned imod hendes kraveben, kun for at ramme imod hendes bryst. Hun lod sine fingre glide ind i Stella's bløde lange hår, hvorpå hun flettede dem ind imellem de bløde lokker. Hun lagde hovedet tilbage og stønnede svagt. Det var tydeligt, at hvad Stella gjorde...blot fik hendes krop til at reagere kraftigt, men så igen alt hvad der indgik Stella fik hendes krop til at reagere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tors 20 Nov 2014 - 23:05

Stella havde aldrig behandlet nogen andre så blidt - så lidenskabeligt som hun var overfor Nora. Derfor vidste Stella at det var ægte, hun kunne mærke det på sig selv. Der var en frihed over deres forhold - som ingen kunne erstatte eller skulle prøve på at tage fra dem.
Stella lod sine læber vandre henover brystet på Nora og derved ned imod hendes navle, hvor hun stille begyndte at lade sine hænder vandre ned over ydre siden af hendes lår, og stille kærtegnede hendes lår - så hendes hænder til sidst kærtegnede hendes inderlår. Noras støn gjorde blot, at Stella blev mere og mere vild efter at komme tættere på hende. Stella lod sine læber vandre tilbage op af Noras overkrop, og placerede sine blideste engle kys på hendes ene bryst, og lod kort sin tunge glide stille henover inden hun pressede sine læber imod Noras igen, og stadigvæk bevægede sine fingre på hendes inderlår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Gæst Tors 15 Jan 2015 - 21:03

Hun gøs helt og kunne næsten ikke holde sit støn inde. Men det var vel heller ikke hendes skyld! Stella var hendes livs kærlighed, hendes soul mate og meget andet, hun kunne ikke gøre for at hun altid ville længdes efter sin elskede. Selvom Stella var en dæmon og derved burde dette forhold ikke lade sig gøre, så kunne hun nu ikke lade hver med bare at elske øjeblikket og virkelig holde af den tøs. Få gange kom hun til at tænke på hvad pokker der mon var sket, hvis det ikke havde været for Stella, hvis de to nu aldrig havde mødt hinanden og hun nu havde været alene. Tanken gjorde hende helt bange, så hun ville hellere nyde alle dagene og årerne med sin elskede Stella.
Hun skød brystet frem og lod sine hænder glide op i Stellas hår, alt i mens hun selv gispede og stønnede i ren nydelse. De to læber var virkelig himlen og alt andet godt. Hun vred sig på Stellas skød, dog da Et par bløde læber med et landede på hende sukkede hun helt af nydelse og lod sig smelte ind i det blide kys. Hun lagde armene omkring Stellas hals og trykkede sig imod hende "jeg elsker dig helt utroligt meget og jeg kan ikke vente til vi bliver gift!" hun smilede stort til hende. Den tydelig lykke og kærlighed for kvinden foran hende, skinnede stærkt ud af hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a surprising visit with a hidden meaning [Stella] Empty Sv: a surprising visit with a hidden meaning [Stella]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum