Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Shyyy darling [Nora] EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Shyyy darling [Nora] EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Shyyy darling [Nora] EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Shyyy darling [Nora] EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Shyyy darling [Nora] EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Shyyy darling [Nora] EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Shyyy darling [Nora] EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Shyyy darling [Nora] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Shyyy darling [Nora] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 
Valentine
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 
Genevira
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 
Jake
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 
Edgar
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 
Abigail
Shyyy darling [Nora] Voteba13Shyyy darling [Nora] Voteba14Shyyy darling [Nora] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Shyyy darling [Nora]

Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Gæst Søn 12 Okt 2014 - 22:18

Spiller Julian i dette nervepirrende emne Smile//

Julian havde fået nok. Af josh, af Stella. De skulle holde sig væk, og han var klar til at lave det afgørende for at få hvad han ville have. Julian vidste hvem Nora var. Han havde holdt øje med stella og hende som spøgelse uden at være synlig. Han havde sneget sig op på hende denne aften da hun var på vej imod Stellas hus. Han trådte op foran hende, så uskyldig kunne han dog se ud, og alligevel så tydligt hvis far han var. "Undskyld mig frøken Argent. Men jeg mener man altid spørger faderen inden man tager hans datters hånd?" Spurgte han og så spørgede på Nora hvorefter han slog hud med sin næve, for at gøre hende bevistløs i tid nok til at smide hende over skuldren og trække hende med ud i den mørke skov.
Her kom han snart til et hus, hvor hans sønner og ham levede samt hans ene datter Sarah, også kendt som en tvillingesøster stella ikke havde nået at fortælle om.
Julian lagde Nora på en seng, hvor han spændte hendes arme og fødder fast til sengen, og rev det yderste lag af hendes tøj af, for at skubbe lidt til angsten. Ingen respekt for kvinder eller medlidenhed. Altsammen væk. Han lod sin kølige hånd køre op langs Noras krop imens han ventede på hun skulle vågne op. Han havde blandt andet også hørt om hendes evne den ville være rar at have ved hånden, hvis han skulle være sikker på om døden vsr tæt på ham. Han havde planer... En del sf dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Sv: Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Gæst Søn 12 Okt 2014 - 22:36

Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Nora havde været mere end lykkelig på vej mod Stella. Efter at havde været ude for at shoppe lidt, var hun kommet forbi den helt perfekte ting, bare det at kigge på den fik hende til at tænke på Stella. Det havde været et utrolig smukt maleri, der forestillede to elskende, ikke blot to tilfældige elskende, men netop dem. Hun havde set man kunne få malet sit eget maleri, så hun havde spurgt maleren om han ikke kunne male det...hvilket han gav god for. I dette øjeblik gik hun så med det lille maleri under armen og var på vej hjem til sin elskede. Hun kunne ikke vente til igen at være i armene på den hun elskede. Det var dog indtil en ung mand trådte ind foran hende, med nogle træk der så aldeles bekendte ud. Det var først ved hans ord hun fandt ud af hvem han var, og først der var det for sent og alt sortnede for hende.
Hun stønnede, selvom dette ikke var første gang hun var slået bevidstløs, for kun den almægtige kendte til det præcis antal gange hendes kære bror havde banket hende så hård hun var gået i gulvet. Hun blinkede med øjnene, forsøgte at få sit syn til igen at være klart. Det var først efter noget tid det gik op for hende hun ikke kunne bevæge sig. Så hele den lange lykke havde ikke været en drøm, og hun var ikke tilbage hos sin bror, nej hun lå spændt ud på en gammel seng. Hun kunne føle hvordan hendes hud for længst havde reageret på kulden omkring hende, men mest af alt kunne hun også fornemme hvordan en hånd gled ned af hendes side. Det kørte stadig en smule rundt, men dog ikke nok til hun ikke kunne så op og mødes med et par tomme brune øjne. Normalt ville folk begynde at græde, tigge og bede for deres liv...men nu havde hun lidt for mange gange været udsat for vold til at begynde på den slags, i stedet kiggede hun bare direkte mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Sv: Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Gæst Søn 12 Okt 2014 - 22:57

Julian var monsteret over alle monstre, citeret direkte fra Stella. Han greb omkring Noras kæber og holdt hendes ansigt imod han eget. "Du tænker sikkert hvad du laver her? Det kan du takke Stella for. Min lille pige ønsker mig død, pg jeg har ikke i sinde at opfylde hendes ønske. Hun skal lære, at hun ikke har kontrol over mig." Sagde Julian så og slap hendes kæbe og lod sin hånd køre igennem det joedbærblonde hår. "Flot billed du havde købt dig egentlig. Jeg tror jeg vil hænge det op... Her." Sagde han og pegede hen på en muren til venstre for Nors, han gik hen og hang det op. "Jeg kan se hvad Stella faldt for ved dig. Jeg kan kun give hende ret. Du har en fantastisk smuk krop. Hvad ville du sige til hvis jeg smagte lidt på den?" Med de ord havde han lænt sig indover Noras krop og lod sine læber køre henover bekinilinjen ikke med kys, bare en lang bevægelse, hvor men til sidst kunne mærke tungen fugte den bare hud. Han ønskede at skræmme hende så han lkunne få Stella til at lade ham være. "Stella opdagede ikke engang Matt vsr væk, og han var væk i 3 måneder, hvis ikke mere. Jeg kan altid skrive du slår op med hende eller noget. Sende Sarah, hun kan ligne dig på en prik og gøre arbejdet for dig. Hvad siger du kære. En evighed her hos mig?" Spurgte han og kiggede på hende imens han gik op til hendes ansigt. "Slut dig til os. Og du kan bo sammen med Sarah uden for fare. Vi kan bruge din evne." Tilføjede han som den lette overvejelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Sv: Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Gæst Man 13 Okt 2014 - 15:59

Hun kneb øjnene sammen da han med et greb fat om hendes kæbe. Hvad Stella ikke vidste eller så mange andre, var at hun ikke var som alle andre engle. Godt nok var hun endnu ikke faldet, men hun var heller ikke en tøs..det havde hun skisme fået for mange tæsk til at være. Da han kommenterede det var Stellas skyld, var hun lige ved at grine. Det havde da ikke været Stellas skyld, hun kunne muligvis havde trykket på knapperne der til sidst fik det hele til at skumme over, men det var ikke hendes skyld han havde taget hende. Hun hævede øjenbrynet da han valgte, at køre hånden igennem hendes hår, der var ingen der rørte hendes hår på den måde ud over Stella. Hun lod ingen røre hende, ingen ud over hendes elskede.
Hun sagde intet, gjorde intet udtryk for at han var der. Da han valgte at hænge maleriet op, stirrede hun blot tomt for sig. Hun var for vant til smerte, hun havde oplevet over 40 års smerte i form af daglig tæsk, i form af frygten for døden. Han kunne ikke skræmme hende, det havde Joseph allerede gjort så ofte, han havde indprintet det i hende. Da han så fint valgte at køre sine læber hen over hendes læn, brummede hun nærmest af afsky, specielt ved følelsen af hans tunge. Selvom Stella kunne gøre det samme som ham, gav hendes gerning ikke samme afsky i hende, ligesom hans gjorde. Indtil nu havde hans ord ikke gjort hende noget, dog gjorde det ondt...den viden om at Stella ikke engang opdagede hendes egen bror var væk, så ville det nok også resultere i at hun ikke opdagede hendes egen forlovedes forsvinden. Hun bed sig i læben, da smerten kom op i hende. Stella ville nok have for travlt, specielt efter Matt var blevet fundet igen. Hun havde brugt så lang tid med ham og Nora kunne føle hvordan hun blev smidt til siden, som om Stella blev træt af hende. Hun vendte ansigtet væk, og et par tårer kom op i hendes øjne. Hun kunne fornemme hvordan et lille sted i hende frygtede hans ord, de lå ikke så ofte og puttede længere. Når hun endelig gik i seng, så var Nora allerede faldet i søvn, og når hun vågnede op igen var Stella væk. Hun kunne fornemme hvordan hun igen blev ladt alene...måske var dette ikke meget mere end en lille ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Sv: Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Gæst Man 13 Okt 2014 - 16:44

"Stella har sikkert ikke nævnt for dig, hvad der skete for mange år siden. Hun har blot sagt at jeg skulle holde mig fra dig, men tøsen skal lære at hun ikke bestemmer over mig." Hviskede han så imod hendes øre. "Stella har levet i mange år og har mange år foran sig. Hun vil finde noget bedre, noget kønnere." Tilføjede han og fnøs så kort. Han rettede sig op og lagde sig så ned ved siden af hende. Han kiggede op i luften.
"Du siger bare til og så kan jeg vise dig ned i kælderen, der er bedre selskab. Men du kan også blive her. Du bestemmer. Der er kælderen, her. Eller ved Sarah."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shyyy darling [Nora] Empty Sv: Shyyy darling [Nora]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum