Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:19

Azazel grinte "jo jeg ved godt hvad du mener" hun smilte varmt til ham "har du slaver?" hun kiggede på ham og vendte hovedet mod gulvet og op på ham igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// - Page 2 Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:26

"det er sjovt du spørger. jeg har lige anskaffet mig en her for nyligt" han lavede et hovede nik ned af gangen i grotte systemet han nikkede mod en stor sort egetræs dør "men hun har travlt lige nu så du kan ikke se hende" han smilte varmt til hende det føltes underligt for victor da han ikke havde gjort sådan før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:32

Azazel kiggede i den retning han nikkede "ok hvad er hun altså vis du ved hvad jeg mener" hun smilte varmt tilbage. Hun kiggede hen mod træ døren og prøvede af gætte men lod vær hun ville heller høre det fra ham hun kiggede på ham og lagde mærke til alle hans detaljer. Hans drageøjne hans hår OSV...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 14:58

"åhh. Nej nej slet ikke jeg bruger hende til hus arbejde" *blandt andet* "nå måske skulle jeg hjælpe dig med at flytte ind i en af hulerne." han så på hende "jeg tror faktisk at orken er flyttet ud" han tænkte på det store ork kranium på kamin hylden i hans værelse og kom til at grine lidt for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 15:05

Azazel smilte "Ahh.. Ok"
"det ville da være skønt vis du ville hjælpe mig med at flytte" hun kiggede på ham og så ud af grotten og tilbage på ham "skal vi gøre det nu... Eller?" hun træk på skullerne og laved et skævt smil. *jeg er ikke helt siker på af den ork er flyttet af sig selv de er jo meget stædige* hun grinte lidt "er du nu sikker på den er flyttet af sig selv hun kiggede ham dybt i øjne og smilte kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 23:56

"tjo måske hjalp jeg ham lidt på vej" han gik ud af lokalet og kom tilbage med et kranium af en ork "ok jeg hjalp ham meget på vej. Men han brød ind og prøvede at udnytte min slave" han spyttede på jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 11:46

Azazel kiggede på Victor og smilte. Han gik hen for af hente noget "hvad skal du?" lidt efter kom han ud med et kranium "orkeren... Victor altså!" hun grinte lidt "hvad har du nu lavet" hun smitte til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum