Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» please safe me - Savas
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
i'm your worst nigthmare //Nat// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

Mest aktive brugere denne måned
Jake
i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba13i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba14i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba15 
Rafaela
i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba13i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba14i'm your worst nigthmare //Nat// Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner

i'm your worst nigthmare //Nat//

Go down

i'm your worst nigthmare //Nat// Empty i'm your worst nigthmare //Nat//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 21:18

S: Humvita
T: 00.00
V: let overskyet
O: et operations bord, en stol med en person der har en sæk over hovedet, en dør der er magisk forseglet og en masse redskaber
P: en sort habit og et forklæde der dækker den

victor lagde de sidste ting på plads så gik han hend og tog sækken væk fra hovedet på en pige "vågn op sovetryne" han sagde det med en drillende syngen. han slog hende blødt på kinden "jeg syntes du skal være vågen til det her" han smilte så man kunne se hans skarpe tænder. han trykkede på sin talisman så der kom tre af ham. den originale af ham sagde "dig nummer to du gør redskaberne klar. nummer tre gør bordet klar" han vendte sig om mod pigen "åhh vi skal have det så sjovt"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

i'm your worst nigthmare //Nat// Empty Sv: i'm your worst nigthmare //Nat//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 22:01

pigen så vredt på ham ''slip mig fri dit svin'' sagde hun og var vred over hun var blevet fanget af ham, hun prøvede at komme fri fra de rab hun var bundet med... hun havde en skjorte det viste lidt mave og et par shorts som gik til hendes knæ... hun havde sit lange sorte hår i en heste hale... hun ville bare fri *når jeg kommer fri dræber jeg ham* tænkte hun...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 22:42

"nej det tror jeg ikke" han viftede med en pege finger "nå vil du gøre som jeg siger som en artig lille pige eller skal mine venner her" de to kloner smilte "til at splitte dig ad" han grinte koldt sammen med hans kloner " nummer to rækker du mig lige kniv nummer tre" klonen kom hend med en halv stor kniv. Victor tog i mod den "nå hvad svare du?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:12

Nat så på dem ''hvis jeg svare ja hvad sksl jeg så?'' spurte hun og så bange på kniven og prøvede stadig at komme fri og så ned på sine reb og kunne bare ikke komme fri af en eller anden grund...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:23

"forkert svar" han tog kniven og skar heste halen af bandt en lykke på den og hængte den op på en krog "jeg vil først svare på dit spørgsmål når du svare på mit. Så hvad bliver det til min lille lækkerbisken" han slikkede sig om munden. det var længe siden han sidst havde fået dæmon kød. *vi spiser senere nu skal vi have lidt sjovt* det smarte ved klonerne var at de kunne høre mesterens tanker. de andre to smilte deres brede smil så de viste tænder. "mens jeg venter på dit svar tror jeg at jeg vil spille lidt musik" han trak sin violin frem og begyndte at spille et stykke musik. Musiken var smuk og ren så ren at man kunne falde i søvn af den. Det påvirkede ikke Victor og hans kloner fordi det var ham der spillede den. De to kloner stod og nynnede med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:30

Nat så på ham og hendes hår som ik var langt mere faldt ned *han rørte mit hår* tænkte hun vredt og komfri og kastede stolen på klonerne og fik døren op og prøvede at flygte men hun vidste ikke hvad vej hun skulle... *shit hvad gør jeg nu!* tænkte hun og løb afsted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:44

han holdte klonerne tilbage "bare rolig hun kommer ikke langt" han havde forhekset bygningen så kun han kunne komme ud alle andre skulle have tilladelse til det. hver gang man prøvede at komme ud havnede de bare tilbage i hallen. han gik stille og roligt efter pigen "du slipper ikke væk" hans stemme var blevet forstærket så den kunne høres gennem hele huset. han så hende prøve at løbe ud af hovede døren og komme til syne igen midt i hallen han gik hend og løftede hende op med hans hånd rundt om halsen på hende "det var strike to" han holdte to fingre frem. "nummer to. Min kniv" han tog kniven fra nummer to der havde et stort smil på sine læber han mimede med munden "du er færdig" Victor stak kniven ind i bukserne og flængede dem op. hans smil var meget bredt nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:52

nat stoppede hans hånd ''stop det jeg skal nok gøre hvad du siger'' sagde hun bange og mærkede han slap hende... hun hostede og holdte for sin hals ''av for helvede'' sagde hun og holdte for sin hals...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:08

"god pige" han klappede hende på hovedet med et venligt smil men så forsvandt det igen "bind hende godt og grundigt den her gang" han kiggede ned på hende "nej. Vent put hende ned i buret. Jeg tror jeg vil beholde hende jeg kan altid bruge lidt hjælp hjemme i hulen" han så de to kloner slæbe hende hend mod et stort bur lavet af en slags metal der jo mere man slog på det jo stærkere blev det "jeg tror det her bur nok skal holde på dig min lille sang fugl. nå ja drenge hvad siger i til vi har det lidt sjovt på turen hjem" han knipsede med fingrende og klonerne rev alt tøjet af pigen "du skal se dig selv som heldig. normalt ville jeg have ædt dig nu" han smilede den spæde krop blev smidt ned i buret og der blev låst for det. " i har nu min tilladelse til at gå uden for" han åbnede dørende og lod klonerne bære pigen uden for hvor de alle tre blev til drager.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:15

Nat lå i buret og så på dem og holdte om sig selv og rødmede ''jeg gøler mig blottet'' hviskede hun for sig selv og havde ikke noget at dække sig med... *jeg hader at folk kan se mine private dele* tænkte hun og så på dem *spader* tænkte hun vredt... ''ja master'' sagde hun stillle...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:28

"se sådan skal det lyde" han trykkede igen på talismanen og klonerne forsvant i en røg sky. Victor samlede buret op og foldede sine vinger ud. han baskede et par gange "nå men tilbage til hulen med os"

// skal jeg lave et nyt emne i shadow peaks eller vil du//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:31

//du må gerne lave det for jeg er lige ved at lave noget til skolen Smile //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold