Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Rivers of tears - Brandon
Side 1 af 2 • 1, 2
Rivers of tears - Brandon
Gæst- Gæst
Sv: Rivers of tears - Brandon
Han åbnede sine øjne, da han hørte døren gå op og en stemme. "Der er lukket.." Mumlede han. Han kunne ikke få sig selv til at rejse sig. Det gjorde for ondt. Han havde ikke lyst til at røre sig nogensinde igen. "Jeg har det fint. Hvorfor er du her?" Han så hen imod hende med et nysgerrigt glimt i sine øjne.
Gæst- Gæst
"Fint sted du har dig forresten, jeg har kun hørt godt om det." Smilede hun skævt. Det var tydeligt for hende at se, der var noget galt. Det tog en knust person til at kunne genkende en anden knust person. Derfor virkede det næsten som om, at hun kunne se lidt af hans sjæl, og ikke kun på grund af hendes race. Selvfølgelig kunne hun fornemme hans sjæl også, men det var ikke på samme grundlang hun mente. Der var et eller andet interessant over ham som vækkede hendes opmærksomhed. "Kan jeg hente noget til dig? Vand.. et eller andet?" Spurgte hun pænt og sank endnu gang en klump.
Gæst- Gæst
"Nej tak." Han bed sig selv svagt i underlæben. "Intet kan hjælpe mig lige nu end at ligge ned." Han var stille i lidt tid inden han åbnede sine øjne og kiggede på hende. "Hvis du vil have massage, så må det vente til imorgen."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Åh, jeg ligger her bare fordi der er så dejligt!" Sagde han sarkastisk. Kort efter at have sagt det sukkede han opgivende. "Min ryg gør ondt. Jeg har en skade fra da jeg var barn." Mere ville han ikke fortælle. Han kendte hende ikke og kom nok heller ikke til det. Hun skulle ikke have alt at vide. Han åbnede sine øjne og så på hende. "Jeg hedder Brandon. Hvis du ikke er her for at få massage, hvorfor er du her så?" Inden hun kunne nå at svare snakkede han igen. "Hvis du er ude efter en date, så nej tak. Jeg dater ikke." Han smilede lidt for at vise han lavede sjov. Det var dog også rigtigt. Han datede ikke. Enkerne han masserede interesserede ham ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er meningen at det skal føles sådan. Mine kunder skal føles sig hjemme,så de kan slappe af, og jeg kan massere dem ordentligt." Han fik rejst sig op selvom det tydeligvis gjorde ondt på ham. "De kommer ikke til mig på grund af rygproblemer.. lige for tiden. De kommer fordi det føles godt. Hvis de har problemer med ryggen, så vil jeg dog med glæde hjælpe dem." Han vendte sig om imod hende. "Du har stadig ikke fortalt mig helt præcis hvad du laver her."
Gæst- Gæst
"Beklager jeg bare står her og fylder. Du vil sikkert også gerne hjem, det ikke så interessant at stå og snakke med mig." Hun kløede sig kort i nakken, hvad var det? var dæmonen ligepludselig lidt usikker på sig selv? Nej det kunne da ikke være rigtigt, kunne det? Hurtigt som usikkerheden spejlede sig i overfladen blev den fanget og smidt langt væk, så den ikke havde chance for at springe fri fra nettet igen.
Gæst- Gæst
"Og så besluttede du dig bare for at gå herind?" Mumlede han lavmælt, så han var i tvivl om hun hørte det. Han rynkede svagt på panden over at hun pludselig virkede lidt usikker. Et svagt smil bredte sig derfor om hans læber, hvilket gav hans øjne en lidt charmerende glød. "Det går nok." Han gik hen imod døren og åbnede den for hende. "Damerne først."
Gæst- Gæst
Næste eftermiddag/aften.
Selvfølgelig havde Julian opdaget hans niece var i byen. Hendes fætre havde været sent ud for at skaffe hende af vejen, mest fordi Julian godt vidste, hvor stærk Spencer var. Og han havde ikke brug for hende og Stella fandt hinanden og dannede en gruppe for at udslette ham. Et snig angreb havde hun ikke forventet, og lige nu løb hun afsted gennem gaderne, så godt hun dog kunne. DEt eneste sted der ikke havde fået sig en rift så dyb den ville give ar var hendes ansigt. Men blod var der næsten over det hele. Hun haltede mens hun lod, det skulle nok hurtigt blive bedre, men lige nu skulle hun bare væk. Blodet farvede hendes hår og hud. Hun havde været klædt i en hvid top og et par sorte bukser, men toppen var ikke ligefrem hvid mere. Spencer faldt til sidst og krøb ind i hjørnet. Hun havde søgt mod Brandon, men alligevel et stykke derfra, han skulle ikke have noget at gøre med det her var hun kommet frem til i sidste sekund. Derfor satte hun sig i hjørnet og klemte den kraftig forstuede ankel ind til sig og holdt vejret imens hun ventede på de løb forbi. Men Spencer var for klog til at vide de ikke ville kigge i hjørnet så hun skiftede form til Brandon, dog stadigvæk med skaderne hun ejede, men hendes fætre kendte ikke til hendes evne. Så lidt sikkerhed var hun. Endelig løb de videre. og hun åndede lettet ud, dog blev hun i formen lidt endnu.
Gæst- Gæst
Brandon bladrede hen til den næste side i hans bog for at se hvor mange kunder han manglede. Han smilede svagt over at der ikke var flere, hvilket betød at han havde fri i dag. Han lukkede bogen sammen og forlod butikken. Selvfølgelig huskede han at låse efter sig. Han begyndte at gå i retningen mod sin lejlighed. En gruppe fyre løb forbi ham, hvilket fik ham til at rynke svagt på panden, inden han trak på den ene skulder. Han fortsatte med at gå indtil han nåede til en blindgyde. Han rynkede svagt på panden og så hen imod gyden, da han var ret sikker på at han havde set noget bevæge sig. Han begyndte at gå lidt tættere på. "Hey, er du.." Han stoppede sig selv, da han fik øjnekontakt.. med sig selv! "Hvad i alverden?!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kommenterede ikke på hendes undskyldning, hvilket sikkert var lidt uhøfligt af ham, men altså.. hun blødte jo! Han rejste sig op samtidig med hende og kneb øjnene lidt sammen. "Forklar mig hvad der er sket." Han lagde sin arm om hendes liv for at give hende støtte. "Har du brug for at jeg bærer dig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godt nok. Så lad os få dig hen til min butik." Sagde han og begyndte langsomt at gå imens han støttede hende. Hvis hun viste det mindste tegn på ikke at kunne gå ville han simpelthen løfte hende op, og bære hende hen til butikken, om hun ville have det eller ej.
//Korte svar, undskyld..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter noget tid vendte han tilbage med en våd klud og bandager. Han satte sig på hug ved hende. "Jeg er ikke god til at rense sår, så du må lige bære over med mig." Han bed sig selv svagt i underlæben. "Kan du tsge din trøje af?"
Gæst- Gæst
//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Han tog bandagerne og lagde det over såret. "Kan du løfte dig lidt, så jeg kan få bandagen rundt om dit sår?" Spurgte han og så på hende undrende. Han håbede at hun kunne gøre det, ellers kunne han nok forsigtigt løfte hende lidt, men det ville ikke være godt for hans ryg lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rynkede svagt på panden over at hun lagde sin arm på hans skulder. "Jeg er vant til det." Var hans følsesløse svar. "Læg dig ned. Du trænger til hvile." Hun kunne blive i butikken natten over. Han kunne dog ikke tage hjem, og han kunne heller ikke sove på gulvet. Måske kunne han sove på stolen?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke brug for hjælp eller medlidenhed med min ryg. Det har jeg haft lige siden, jeg fik det, og det irriterede mig efter blot nogle måneder. Så spar mig for din medlidenhed og læg dig på madrassen, inden jeg tvinger dig derover." Han stoppede op lidt væk fra hende med armene over kors og øjnene lidt knebet sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Lonely tears. ~Matt~
» Friends with the monster - Brandon
» Blue eyes - Brandon
» For en gangs skyld væk fra bøgerne! (Brandon)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine