Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
For en gangs skyld væk fra bøgerne! (Brandon)
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
For en gangs skyld væk fra bøgerne! (Brandon)
Jeg går med elegante skridt ud af døren, og kaster et sidste længselsfuldt blik på mine gift forsøg lige nu. Jeg har altid godt kunne lide mine forsøg, også selvom jeg ikke altid har en idé med dem.
Da jeg jeg kommer ud tager vinden i mit hår, og jeg smiler nydende. Jeg betragter så himlen, det kunne lade til at der måske kom en smule støvregn, dog tager jeg mig ikke af det, det har jeg aldrig gjort. Jeg kigger nysgerrigt rundt som altid, jeg elsker gågaden! Den er både smuk, og på trods af dens størrelse, er der altid meget der sker, og altid mange nye mennesker. Ikke fordi jeg synes det er nødvendigt at møde dem, dog nyder jeg at betragte dem et stykke væk fra.
Gæst- Gæst
Sv: For en gangs skyld væk fra bøgerne! (Brandon)
Brandon sukkede svagt imens han begyndte at gå. Det havde været en udmattende dag for ham. Han havde haft en masse kunder, og de havde alle været utrolig krævende fordi at de mente at de nok godt liiiige kunne få lidt mere massage, inden de havde bestilt. Brandon var så optaget i sine tanker at han slet ikke lagde mærke til at han gik ind i en person. Han trådte straks væk fra vedkommende, i det deres kroppe rørte hinanden, og han så undskyldende på vedkommende. Det viste sig at være en hvidhåret ung pige. "Undskyld. Jeg var fortabt i mine egne tanker.. Du kom vel ikke noget til?" Han så bekymret på hende.
Gæst- Gæst
"hvem er du?" spurgte hun så endelig da hun ikke fik noget ud af at observere ham, han var meget... almindelig?
Gæst- Gæst
Hendes spørgsmål var meget direkte og forbavsede ham lidt. "Eh.. Jeg hedder Brandon. Hyggeligt at møde dig!" Sagde han høfligt og holdte en hånd frem som hun kunne tage imod. "Hvad er dit navn?" Han smilede blidt.
//beklager tiden!
Gæst- Gæst
» Solidarity //Brandon//
» Massage me please ~ Brandon
» Rivers of tears - Brandon
» Friends with the monster - Brandon
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth