Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
/shifty/ nye venner EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
/shifty/ nye venner EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
/shifty/ nye venner EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
/shifty/ nye venner EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
/shifty/ nye venner EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
/shifty/ nye venner EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
/shifty/ nye venner EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
/shifty/ nye venner EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
/shifty/ nye venner EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Lori
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Lenore
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Genevira
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Celenia
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Renata
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Jake
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Sasha
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Abigail
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 
Elizabeth
/shifty/ nye venner Voteba13/shifty/ nye venner Voteba14/shifty/ nye venner Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

/shifty/ nye venner

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

/shifty/ nye venner Empty /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:17

Tid: 22.00
Sted: inde i midten af skoven hvor man let fare vildt
Vejr: solen skinder med lidt dug rundtomkring
Omgivelser: en lille åbning hvor man kan se solen gå ned.
Påklædning: en tanktop og korte bukser

Nggung gik rund om en lille åbning som ligner det sted han først kan huske siden han blev til en vampyr og tænker tilbage på hvordan livet var før han blev til en vampyr og tænker højt for sig selv "hvordan var det nu det var, var det ikke et eller andet med at min mor efterlod mig som 17 årig og bidt omkring 19 det kan jeg ikke huske jeg ved bare at den der gjorde ikke er ved min sidde, tro det var en pige men kan ikke huske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:22

Shifty gik rundt som en ulv i skoven da hun pludslig så en, det var Nggung. Hun listede sig forsigtigt hen mod ham. Da hun stod lidt fra ham gav hun sig til at gø af ham for sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:26

"wow WTF hvad fanden er du?" spørg Nggung og kigger mærkeligt på hunden og går ned i kamp stand "hvad eller hvem er du, og hvorfor gør du ad mig og hopper lidt væk som en abe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:30

Shifty forvandler sig tilbage til menneske form igen. "slap nu af det er bare mig" griner hun lidt. "jeg fik hvis ikke præsenteret mig for dig sidst vi mødes" smilte hun til ham "mit navn er Shifty og jeg er en shapeshifter" sagde hun og træk hånden frem. Shifty vidste ikke helt om hun skulle stole på ham, men hun ville give det en chance da hun gerne ville have venner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:40

Nggung rejste sig lettet "og jeg er Nggung og er vampyr" svarede Nggung og tog i mod hånden "plzz ikke løb fra mig fordi jeg er vampyr har ingen venner og ingen familie og jeg vil gerne dele mit liv med en" sagde han til Shifty han tænkte tilbage på sin mester der måtte lade livet for at beskytte ham, da han var ved at dø i en brænd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:44

"bare rolig jeg er ikke bange for vampyr" smilte hun til ham. "jeg kender det godt, jeg kan ikke huske så meget af min fortid men jeg ved at Victor har taget sig af mig så længe jeg kan huske, han har været som en far for mig, så jeg har ikke rigtig nogle venner eller mere familie end ham" sagde hun mens hendes smil stille forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 2:55

"hvem er ham Victor, din bror" spørg Nggung og kiggere undrene på Shifty "hvorfor fader dit smil, det er meningen man skal være glad det sagde min lærer altid" han kiggede rund om sig selv for han stolede ikke helt på Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 3:00

"Victor er min mester" siger hun med et lille smil. "det er bare at Victor har altid været som en far for mig og beskytter mig for alt og alle" selvom hun ikke helt stolede på Nggung, satte hun sig på jorden og snakkede med ham som om de var venner. "nå men går du så bare alene rundt iskoven eller hvad?" spurgte Shifty undrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 3:05

"han lyder til at passe på dig som sin datter" sagde Nggung og satte sig ved sidden af Shifty "ja jeg går rundt alene, har intet sted at bo og har ingen venner så det er lidt svært" siger Nggung og grinte lidt "hvad med dig" spørg han Shifty

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 3:08

"ja det gør han også" grinte Shifty lidt. "lyder endligt trist" sagde hun stille til ham "han jeg vil da gerne være din ven" og smilte kærligt til ham. "tjo jeg bor ved Victor, men jeg er der ikke altid der hjemme, så jeg holder mig mest til skoven" sagde hun og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 3:16

"ja men sidden min lærer døde har jeg været alene og klaret mig selv, jeg har boet under åbne himmel hele mit liv og bare gået rundt. Jeg har været hele øen rundt men skoven er nu det smukkeste sted jeg nogle sinde har set" sagde Nggung og grinte lidt og spurgte bag efter "hva tro du jeg må komme med og bo lidt ved Victor eller er han for ond til det" og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 3:21

"utroligt" sagde Shifty helt forundret. "altså vi har lige fået en hund og ny hus hjælper, og så er der hvis en anden drage der er ved at flytte ind, men jeg kan da finde ud af det" sagde hun og smilte kærligt til ham "jeg kan ikke se nogle grund til at du ikke må" grinte hun lidt, og lagde sig i græsset og kiggede op mod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:53

"en drage" spørg Nggung undrene "er i ved at få en drage til at bo hos jer, hvordan vil i fodre sådan et bæst" også tænkte han på om han også skulle ligge sig, og spute "finde du noget spænende" og lagde sig ved sidden af Shifty. "men hvis han ikke er din mand så er du fri på market" spørg Nggung og smiler et bredt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:58

"nej hun er en draconianer" grinte Shifty lidt. "finder noget spænnende? som hvad?" spurgte Shifty lidt undret. "han er og bliver aldrig mere end den plejefar og mester han er for mig, så ja jeg er ledig på market" sagde Shifty med et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:03

"okay" spørg Nggung undrene "du kigger op i himmlen, finder du noget spændende" Nggung kiggede på Shifty, hun var ikke den pæneste han havde set men hun var den sødeste og sjoveste, så han tænkte om han skulle prøve at forføre hende "hvad går du så efter høj eller lav" spørg Nggung og griner lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:07

"narh ikke rigtig" sagde hun stille og kiggede hen mod Nggung, Shifty syntes nu han var lidt sød selvom de lige havde mødt hinanden. "helst høj men det går jo an på alt andet" grinte Shifty lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:33

"så vidt jeg kan se så er der skyer" svare Nggung og griner lidt "så kan jeg jo ligeså godt lade vær med at prøve" sagde Nggung og grinte lidt "hvordan var din barndom" spurte han Shifty

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:36

Shifty grinte lidt med. "lade vær og lade vær, det er ikke altid det jeg går efter" grinte Shifty lidt og kiggede igen op mod himlen. "jeg husker ikke rigtig noget, udover at Victor har taget sig af mig, og lært mig alt hvad jeg kan dagen idag" sagde hun og smilte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:43

"så jeg må godt forsøge at komme tættere på dig" spørg Nggung, kigger over mod Shifty's øjne og tænker over om det er klogt for hvis hun har lært alt af Victor så kan det jo være at hun er lige så ond som Victor og spørg "så alt før er glemt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:46

"selfølig" smilte Shifty kærligt og kigger hen mod Nggung. "er der noget galt" spørger Shifty da hun føler en form for bekymring i hans blik. "ja alt før er glemt" sagde hun bare roligt og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:48

"det er bare siden du har lært alt af Victor er jeg bare bange for om du kan finde på at gøre det han gør" spørg Nggung og sætter sig op og for øjenkontakt med Shifty

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:51

"det kan godt være jeg har lært alt af Victor men jeg er ikke som ham" sagde hun stille og satte sig op og kiggede ned mod jorden. "nogle gange skammer jeg mig over at være hans lærling, som forleden hvor han sagde du ikke måtte hilse på mig" Shifty trak lidt i læben. "men jeg vil så gerne have en mere normalt liv" sagde hun stille og kiggede Nggung i øjnene og smilte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:56

Nggung smiler tilbage "du kan da tage med mig, dog er jeg næsten mere en abe en en vampyr" sagde Nggung og med et grin og en iratarion i stemmen "men jeg holder dig ikke fra at møde andre venner" og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 20:01

"jeg ville gerne men mit hjem er i grotten, jeg kan ikke forlade Nat, Jasper og ikke engang Victor" Shifty grinte lidt med på Nggung's kommentar. Shifty bed sig lidt i læben "jeg vil rigtig gerne med dig, men jeg vil også gerne blive ved grotten" sagde hun stille og kiggede ned mod jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 20:14

"jammen det er fair nok, du har boet der så længe du kan huske men vi finder da bare dage vi kan være sammen som idag" sagde Nggung og smilte til Shifty

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

/shifty/ nye venner Empty Sv: /shifty/ nye venner

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum