Caden var en gentleman, især når han virkelig ønskede at være det. ”Man kan være hvad man vil være,” det var tydeligt for en hver, at han mente det på en flirtende måde. Bare ud fra hans toneleje, kunne man høre det. Men med hans stemme, virkede alt næsten flirtende eller forførende. Da hun bevægede sig ned af trappen, med hendes vuggende hofter, følte han en stor trang til at tage hende med ind på værelset igen, men han forsatte med at gå, og nyde synet foran ham. Da hun lagde armen om hans, lod han hurtigt en hånd bevæge sig over hans hår, så de løse lokker igen sad på plads. Caden vendte først opmærksomheden imod hans egne forældre, men så hen imod Selicitys far, da han nærmede sig dem. Halskæden var tydeligvis midtpunktet. Alle øjne var rettet imod dem. Caden lyttede til hendes fars ord, og nikkede let, mens han så på Selicity i en brøkdel af et sekund, før han så tilbage på hendes far. ”Deres datter er en naturlig skønhed. Halskæden får hende blot til at lyse endnu mere op.” Han vidste han blev nød til at imponere Selicity og hendes far. Selicity virkede ikke til at være fuldkommen frastødt af ham. Ud af øjenkrogen kunne Caden se, at hans far blidt nikkede, som tegn på han var tilfreds med hvad Caden havde udtalt. ”Hvis De giver mig Deres tilladelse, vil jeg gerne bede Selicity om at flytte ind hos mig.”
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth