Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
For the good or the bad - Zack EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
For the good or the bad - Zack EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
For the good or the bad - Zack EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
For the good or the bad - Zack EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
For the good or the bad - Zack EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
For the good or the bad - Zack EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
For the good or the bad - Zack EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
For the good or the bad - Zack EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
For the good or the bad - Zack EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
For the good or the bad - Zack Voteba13For the good or the bad - Zack Voteba14For the good or the bad - Zack Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

For the good or the bad - Zack

Go down

For the good or the bad - Zack Empty For the good or the bad - Zack

Indlæg af Gæst Ons 22 Apr 2015 - 21:42

Påklædning
**

Efter alle tingene, var Jazz endelig ude. Hun bestemte lige nu. Hvilket hun nød. Lige nu. Handlede det om hende. Eller i hendes hoved gjorde det altid det. Hun havde bestemt sig for at holde humøret bare en smule oppe. Til hjælp var der whisky. Hun hældte noget op i et glas og satte det for sine læber. Efter det med Rowan. Havde hun været indenfor i flere dage. Hun var ikke typen som skadede sig selv på grund af et knust hjerte eller sultede sig selv, men hun sørgede. Prøvede at finde en måde, at alle siderne af hende selv kunne komme sig over noget så grufuld. Jazz satte sig i sofaen i lidt tid. Tænkte tingene igennem, hun ville ikke forstyre Noah.. han så ud til at have travlt med selv at komme sig over sit knuste hjerte. Ingen kunne være fuldkommen lykkelig i denne verden - det var umuligt.
Hun lukkede øjnene for sig selv, da en fært ramte hendes næsebor. En følelse af frygt samlede sig i hende. Hun kunne mærke hårene i nakken der stille rejste sig ligesom dem på armene. Jazz havde aldrig troet, at hun skulle møde denne person igen. Hendes far. På sin vej ud til hoveddøren greb hun en lille kniv og gemte den i ærmet. I tilfælde af angreb.. man vidste aldrig. Så snart de bankede på gik hun hen og åbnede op. Helt åndeløs var hun. Mundlam. Ganske enkelt. Det løb hende koldt ned af ryggen i det sekund hun lagde øjnene i hans. Hendes far. Aldrig havde han gjort hende noget godt i livet. En blanding af foragt og frygt spredte sig i hendes krop, men hun holdt hovedet så koldt så muligt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

For the good or the bad - Zack Empty Sv: For the good or the bad - Zack

Indlæg af Elizabeth Ons 22 Apr 2015 - 21:51

William stod blot i døren. Den sindsyge tilstand han altid havde haft, var kommet videre over i Jazmin. Det var derfor han havde gjort de ting han havde gjort i alle årene. Blandt andet, have sex med hende. Da hun var mindre, var hun ikke så velviden overfor hvad han gjorde. Men William var blevet bedre.. Et anderledes menneske.. Han havde lært at styre sine personligheder. Han vidste hvordan han skulle kontrollere det nu.
Sig noget til pigebarnet. Sig du savner hende? Hendes bløde, og dejlige krop. Hendes lemmer.
Zack elskede at røre ved den krop, men William havde lært at styre det hele.
'' Hey Jassy. '' Det kælenavn han havde kaldt hende hele hendes liv. Jassy. En sammensætning af hende, og hendes søsters navn. Jassy. Hans blik var roligt.
'' Jeg har savnet dig. '' Han trådte stille ind i det ret så store villa hus. Han så hende direkte i øjne.
'' Hvor er din søster? '' Han forventede egentlig de stadig var sammen.. Som altid, som i barndommen.

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Gæst Tors 23 Apr 2015 - 17:45

Dengang havde hun intet forstået, men nu forstod hun alt, hvad hun var blevet udsat for dengang. Hun sank en klump.
"Hejsa fader." Svarede hun hurtigt, ingen grund til ballade ligefra begyndelsen af dagen. Hun prøvede at analysere situationen an, men det var virkelig svært for hende. Jazz blev dog en anelse mistroisk da han sagde, at han havde savnet hende. Savnet hvad ved hende? Jazz trådte et skridt tilbage da han trådte ind, både for afstand, men også for at gøre plads.
"Hvis du leder efter Fay. Så er du taget til den forkerte villa. Fay bor længere nede i byen med sin datter Bethany." Svarede hun direkte og så ham tilbage i øjnene. Jazz var på sin vis også rolig, men på sammetid ved at gå fra forstanden.
"Kan jeg byde på noget?" Spurgte hun endelig lidt efter. Lidt vin var han måske interesseret i?

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Fre 24 Apr 2015 - 7:47

'' Åh, min elskede datter. Jeg leder efter jer begge. Savnet af jer, er ikke til at stå for. Din onkel har ikke ligefrem været den bedste. Men savnet af jer, gjorde jeg kom tilbage.
Jeg elsker jer jo. Mine to tøsser. Jeres moder, er der stadig, men begynder roligt at komme til sig selv, dag for dag. ''
Zack var faktisk den eneste, der vidste noget omkring deres moder, i deres familie. Hun var blevet sindsyg hen af vejen, i deres forhold, og da hun havde født Jazz og Fay var hun flygtet tilbage til det helvede hun kom frem. Men da Zack havde opfostrede Jazz og Fay i årene til de kunne klare sig selv, forsøgte han at finde den person han havde forelsket sig i. Deres moder.
Dog, havde han ladet alt skylden gå over på Jazz istedet for noget andet. Han havde haft sex med hende, dengang hun ikke anede hvad det gik ud på. Den gang hun var et uviden barn, men det havde ikke stoppet ham. Jazz og Fay lignede deres moder utrolig meget, og det var svært for ham at se det i øjne.
'' Hør.. Jeg vil meget gerne have glas Wiskey. Rejsen har været lang.. meget lang. ''

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold