Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
It's a beautiful night -(Ayah)- EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Lori
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Lenore
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Celenia
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Genevira
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Renata
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Jake
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Madelena Gray
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Katrina
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 
Sasha
It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba13It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba14It's a beautiful night -(Ayah)- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

It's a beautiful night -(Ayah)-

Go down

It's a beautiful night -(Ayah)- Empty It's a beautiful night -(Ayah)-

Indlæg af Gæst Lør 16 Maj 2015 - 17:26

Tid Klokken er over 22:30
Sted Hjemme hos Ayah
Omgivelser øhm....ja der er vel de ting der er ved et hjem
Vejr Det regner en smule, også er det lidt køligt
Påklædning kjole

Det var ikke normalt for hende, at være ude når vejret var så dårligt. Dog havde heldet ikke just været med hende, så der havde ikke været en eneste person som var gået forbi hende hele aftnen. Ganske vidst var ikke så sulten, men en lille snack ville da altid være dejligt. Som hun gik der i natten, ville hun nok på alle tænkelige måder ligne en fin lille dukke. hendes blege hud, de fine træk og det unge ansigtet, alt sammen noget der ofte narrede folk til at tro det bedste om hende. Ganske vidst var hun ikke kun ond, men hun var heller ikke lavet udelukkende af det gode.
Dog gik hun ikke langt før hun gik direkte ind i en dame. De blå øjne skød op imod ejermanden, hvor hun fik øje på en kvinde. Hun lagde hovedet på skrå og bed sig i læben, hvilket ved hjælp af de smukke gyldne krøller kun fik hende til at se det mere uskyldig ud. Damen faldt i hvert fald i med begge ben, og selvom Janika egentlig havde forestillet sig at skulle dræbe hende på stedet, lød kvindens tilbud om en tur hjem til hende, langt mere interessant. Så der gik hun, med sin hånd i kvindens, mens de var på vej hjem til hende. Da de kom frem, gik de ind også blev hun sat i en sofa, hvor hun blot sad og kiggede rundt. Hun skulle netop til at spørge kvinden om noget, da døren igen gik op og en smuk ung kvinde trådte ind. Hun blev helt betaget af den behagelig duft der var omkring hende, hun duftede som en engel. Kvinden gik hen til hende, sikkert for at sige noget til hende, dette tog hun sig dog ikke af da hendes opmærksomhed blev taget af noget andet

//håber dette er godt nok. Jeg tænker kvinden spørg hende om hun vil tage sig af Janika, da hun går hen til hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's a beautiful night -(Ayah)- Empty Sv: It's a beautiful night -(Ayah)-

Indlæg af Gæst Lør 16 Maj 2015 - 17:40

Det var længe siden hun havde været hjemme. Daydream havde hun endelig fået ind i stalden til hendes mors hoppe - de så glade ud - glade for at være sammen igen. Det fik et smil på Octavia læber. Det mørke hår var sat op, vådt efter rejsen fra Firewood Village.
Hun glædede sig til at se Bellamy igen. Hun havde savnet de store blå øjne så meget. Octavia tog en dyb indånding inden hun svang sin taske over skulderen fra rejsen og trådte ind af hoveddøren. Fra et stort smil til et lettere overrasket et ramte hende hurtigt. Octativa lukkede hurtigt døren bagved sig og satte tasken - hurtig var hun til at gå hen imod pigen da lyden af hendes mors stemme stoppede hende. "Octavia min kære, kom herind." Uden at tøve gjorde hun som der blev sagt, og gik ind i det lille køkken. "Hvorfor har du hende med dig, hvor kommer hun fra?" Spurgte Octavia med en lettere lav stemme.
"Jeg tænkte hun kunne bruge et sted at overnatte, måske at bo, hvis hun ingen steder har." Svarede Rita. Det var ikke fordi hun var ung og sprød, Rita var mod at være ældre. Octavia nikkede.
"Så prøv at være flink overfor hende. Desuden tror jeg der er en som gerne vil hilse på dig." Smilede hun og nikkede over mod et af værelserne. Octavia fik et smil på læben og gik derind.

Rita gik ind i stuen igen. "Det er min datter Octavia. Hun har været ude og rejse. Men hvordan har du det kære, kan jeg bringe dig noget?" Spurgte hun med et venligt smil på læben.
Octavia kom ud fra rummet med den blot fire år gamle dreng i sin favn. De store blå øjne han ejede var lige til at blive fanget af. Noget så bedårende de var.
"Mit navn er Octavia... og det her er Bellamy." Smilede Octavia så let og rakte ham til Rita. DEt var trods alt sent, og han var søvnig. Derfor skulle han sove igen.
Rita gik ind med ham, imens satte Octavia sig ved pigen, og kiggede analyserende på hende. De store øjne, det krøllede hår. Den marmor agtige perfekte hud. "Velkommen til, du er velkommen til at blive her så længde du lyster."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's a beautiful night -(Ayah)- Empty Sv: It's a beautiful night -(Ayah)-

Indlæg af Gæst Lør 16 Maj 2015 - 17:49

Hun kiggede rundt og betragtede huset, det var dog først da hun blev snakket til, at hun igen vendte opmærksomheden hen imod kvinden. Et smil udbrød sig på hendes læber og hun rejste og op, hvorpå hun gik hen for at krammede Rita "mange tak, og jeg har det fint. Du behøver skam ikke hente noget til mig" Som forventet snakkede hun med en fin klokkeklar stemme, næsten noget lig en engels. Da kvinden igen kom tilbage og denne gang med en dreng i sine arme, fik hun et stort smil på sine læber. Ganske vidst var hun en jager, og en der slog ihjel...men hun kunne nu godt lide børn. Denne dreng var noget af det sødeste hun nogensinde havde set og hun kunne ganske enkelt ikke beskrive ham med ord. Hun gik stille tilbage for at sætte sig på sofaen, alt imens de blå øjne rettet på Octavia og Bellamy "hvor er han smuk" sagde hun med en fin klang i sin stemme. Hun lagde hovedet på skrå "jeg hedder Janika lød det kortfattet fra hende
Hun grinede svagt men sendte dog om ikke andet Octavia endnu et smil "mange tak, det er ikke så tit folk udvidser den form for venlighed" sagde hun og trak på skulderne. Ganske vidst havde hun en evne der påvirkede et bestemt punkt i hjernen, men det var ikke altid hun gad bruge denne evne...så det når folk rent faktisk af egen fri vilje udførte en venlig gerning imod hende...det var guld værd!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's a beautiful night -(Ayah)- Empty Sv: It's a beautiful night -(Ayah)-

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 19:49

Hun smilede let da hun komplimenterede Bellamy. "Yeah, han ligner sin far pænt meget." Hun lagde hovedet på skrå og betragtede pigen nøje. "Det rigtigt.. der ikke mange gode personer tilbage i verden. Men jeg tror nu på, at alle fortjener en chance." Octavia kørte en hånd igennem håret og lagde derefter hænderne på sine lår. "Lad mig vise dig et sted du kan sove." Octavia rejste sig op og rakte Janika sin hånd, hvis hun altså ville. Octavia viste et ledigt rum. Det var et gæsteværelse, næsten aldrig brugt dog altid rent og nydeligt. Octavia lukkede døren. "Du ser ufattelig tørstig ud. Vil du have en tår, så tager du bare." Octavia satte sig på sengekanten og flyttede håret over i den modsatte skulder. Modsat andre folk, så kunne Octavia godt lide at blive bidt af vampyrer og bloddæmoner - hun kunne heale sig selv op med det bagefter trods alt.

//Ikke så langt. Sorry D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's a beautiful night -(Ayah)- Empty Sv: It's a beautiful night -(Ayah)-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum