Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Thanks, I think - Bellamy (XXX)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Thanks, I think - Bellamy (XXX)
Han rykkede sig tættere hen imod den anden mand, hvorpå han blidt kyssede ham "bliv natten over...jeg har virkelig ikke lyst til at give slip på dig allerede" han bed sig i læben og nussede sin næse imod Aarons. Han kunne virkelig ikke forklarer hvorfor, men lysten til ikke at give slip på denne smukke engel, var der og den var ufattelig stor. Han ville langt hellere tilbringe tiden med ham end alene
Gæst- Gæst
Han nikkede lidt til det han sagde, hans mor lød til at være lidt mere som de dæmoner han havde hørt om, han var glad for at Bellamy ikke rigtig var som hans mor, ellers havde der nok ikke lige været mulighed for at ligge her sammen med ham. "Jeg ved ikke om dette er upassende at sige, men jeg er glad for at du ikke er som din mor synes du skal være" sagde han.
Han smilede da Bellamy flettede sine fingre ind i Aarons, det var behageligt, at holde ham i hånden på den måde, det virkede mere fast.
Aaron kunne mærke at Bellamy rykkede lidt tættere på ham og efter lidt kunne han mærke hans læber mod hans, han kyssede kærligt tilbage med et stort smil på læben. Han kunne godt lide tanken om at blive natten over hos Bellamy, sove i hans arme, være... puttet ind til ham. "Der er ikke noget jeg hellere vil end at blive hos dig hele natten" sagde han smilende og grinede blidt da Bellamy's næse nussede mod hans. "Jeg kunne godt bruge mange timer, ja dage sammen med dig hvis det skulle være" sagde han og tog blidt Bellamy's hånd op til hans læber og kyssede hans håndryg blidt.
Gæst- Gæst
Han rødmede de de næste ord og specielt ved Aarons næste handling "jeg har det på præcis samme måde" han fik trukket sin hånd ud af den anden mands, hvorpå han rejste sig fra sengen "vi må hellere gøre os klar til at sove...eller i hvert fald putte under dynen" han fik trukket sin trøje af, samt bukser. Hvorpå han med et drillende grin greb fat om Aaroms ankler, han trak ham hen til sig og fik skoende af ham og derpå hans bukser. Han trak op i hans bluse og kyssede blidt hans hofte "jeg føler mig helt beæret over at være i stand til dette" sagde han næsten åndeløst
Gæst- Gæst
Han smilede stort til Bellamy, eller det var i hvertfald ment for ham, men han havde ikke rigtig vendt hovedet mod ham, så han så egentlig bare op i loftet.
Aaron var glad for det han sagde, selvom de kun lige havde mødt hinanden følte han bare at der var sådan et stærkt bånd imellem dem, en stor kærlighed til hinanden, til trods for deres meget forskellige racer og måden at se verden på, fysisk set...
Det var sjovt, for Aaron havde aldrig følt sådan en stærk kemi til nogen før, Bellamy var den første som han virkelig var tiltrukket af.
Han bevægede sit hoved lidt forvirret rundt da Bellamy tog sin hånd til sig og derefter rejste sig. Aaron smilede og nikkede lidt. "Det ville nok være en god ide" sagde han, han kunne rigtig godt lide ideen om at putte under dynen med ham, det ville han ikke have noget problem med overhovedet.
Han grinede blidt da han blev trukket hen til Bellamy, hvorpå Bellamy begyndte at tage hans tøj af, først sko, bukser og så kom han til trøjen. Aaron var helt rød i hovedet, men havde det største smil, han var dog lidt nervøs fordi på hans ryg sad to klumper, det var fra hans vinger, han havde stadig ikke fået taget dem ind endnu, de gjorde stadig for ondt, efter så mange år, han håbede ikke Bellamy havde noget imod dem, han kom dog væk fra tanken da Bellamy kyssede hans hofte og Aaron blev hel varm i kroppen. Aaron bed sig blidt i læben. "Det kys var så meget ikke fair" sagde han sagde han i en let hvisken.
Gæst- Gæst
Han lagde sig ned i den bløde seng, og klappede ved pladsen ved siden af sig, alt i mens han smilende ventede på Aaron ville ligge sig ved hans side
Gæst- Gæst
Han stivnede lidt da Bellamy startede med at vende ham om, Aaron havde på fornemmelsen hvorfor han gjorde det, han havde sikkert fået øje på de to små kødklumper på hans ryg.
Han sukkede tungt da han kunne mærke Bellamys læber rundt om det der var tilbage af hans vinger. Han rødmede af det han sagde, det var så sødt sagt, det betød meget for Aaron at få sådan noget af vide, for det var det han altid gik og havde tankerne fulde af.
Han kunne godt lide følelsen af Bellamys fingre mod hans hud, dejlig beroligende.
Han vende hoved forgæves rundt igen da Bellamy satte sig på sengen. Nu skulle de sove, eller i hvertfald putte og Aaron kunne ikke vente til det.
Han kunne høre Bellamy klappede på sengen, så det måtte være der Aaron skulle ligge, han følte sig vej hen til ham og da han var ved ham, lagde han sig ned ved siden af ham og puttede sig godt ind til ham, han lagde sit hoved ved hans skulder "Du betyder så meget for mig allerede" sagde han og kyssede blidt Bellamy's hals med et stort smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rødmede af det han sagde, at han var blevet en af de vigtigste personer i hans liv, på så kort tid, det gjorde ham så varm inden i, men ordene skulle komme fra Bellamy, han ville ikke høre det fra nogen andre, for der var ingen andre der betød lige så meget for ham, som Bellamy gjorde.
Han var forelsket i ham, hvor lød det godt! Aaron bed sig i læben og sukkede blidt, han var for en kort stund stille, men så kravlede han op på Bellamy og sad på ham. "Hmmm... må jeg sige noget skørt?" spurgte han med et stort smil og hans hænder på Bellamy's bryst som nussede rundt.
Gæst- Gæst
//ikke så langt...sorry
Gæst- Gæst
Aaron fik kuldegysninger da Bellamy's fingre strøg rundt omkring hans ben og hofte, det var utrolig behageligt.
Han tog en dyb indånding da Bellamy sagde at han godt måtte, han kunne mærke at Bellamy var spændt på hvad det var, så han ville ikke vente, men han var dog meget nervøs for hans reaktion.
Han smilede blidt da Bellamy kyssede hans kind og lige efter han havde lagt sig ned igen, bukkede Aaron sig ned, ned til hans øre, følte sig lidt frem uden at gøre for meget skade, og hviskede så. "Jeg elsker dig" hviskede han tøvende, bange for Bellamys reaktion.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han blev dog meget overrasket da der med et var et par dejlige bløde læber trykket mod hans, Aaron åndede lettet op ved dette kys, det fortalte ham bare at det ikke havde været for tidligt at sige det han følte.
Han smilede stort af det Bellamy sagde, hvordan han også havde tvivlet på om det var for tidligt at sige det, det var en fantastisk følelse at vide at de følte det helt samme for hinanden.
Han lagde med det samme sine arme om Bellamy, da han lagde sine arme Aaron, han krammede sig tæt ind til Bellamy, lyttede til hans dejlige stemme, lyttede til at han sagde at han også elskede ham.
Han smilede da Bellamy sagde han skulle spørger ham om en vigtig ting, han ville rigtig gerne høre hvad den vigtige ting var.
Et støre smil kunne ikke komme på Aarons læber da han hørte spørgsmålet efterlade Bellamys læber, om de skulle være kærester. Så snart Aaron kunne mærke Bellamys hænder mod hans kinder, lagde Aaron sine hænder oven på og med et stort smil, nikkede og sagde. "jeg vil med glæde være din kæreste Bellamy, der er ikke noget jeg hellere vil." sagde han.
Gæst- Gæst
Han var spændt, nysgerrig og underligt nok bange for svaret. Han frygtede Aaron ville sige nej, at han ville udtale sig om at det var for tidligt, at der skulle gå mere tid. Så da svaret endelig kom, var det som om hans hjerne ikke helt kunne opfange hvad pokker der skete. Hans hjerte føltes som stoppede det og han kunne i et kort sekund næsten ikke få vejret. Han gispede og trykkede Aaron ind til sig "du har ingen ide om hvor lykkelig du lige har gjort mig, og for den sags skyld hvor meget jeg elsker dig...min smukke engel" han kyssede hans kind, næse og derefter hans læber "nu er du min og jeg har ikke nogle planer om at give slip på dig" hviskede han imod hans læber
Gæst- Gæst
Han grinede blidt da han kunne høre at Bellamy havde svært ved at trække vejret. "Nu skal du ikke dø fra mig, vi er først lige kommet sammen" sagde han smilende og drillende.
Han kunne umuligt blive fyldt med mere glæde. "Jeg vil altid være din, min perfekte dæmon" sagde han og nød hans læber mod sin hud.
Han kunne godt lide ordene at han aldrig ville give slip på ham, det gjorde ham ovenud lykkelig. "Jeg vil være hos dig så længe du vil ha, og længere efter det" sagde han smilende og bed ham drillende i læben.
Gæst- Gæst
Han smilede kærligt og lagde sig ned igen, denne gang fik han skubbet Aaron med sig og blidt lagde han dynen over dem, alt i mens han strøg ham ned af ryggen "så slipper du aldrig for mig, for jeg tvivler stærkt på at der nogensinde vil være et sekund hvor jeg ikke ønsker at være sammen med dig" han lukkede øjnene og sukkede, han havde skam ingen planer om at lade sig skilles fra denne perfekte skabning
Gæst- Gæst
"Jeg er glad for du er så lykkelig, så jeg ikke er den eneste" sagde han smilende, det havde været sådan en perfekt dag, han ville ønske den aldrig sluttede, men så igen, så kunne han ikke få lov til at sove med Bellamy, så et eller andet sted måtte den godt slutte, men så heller ikke for det var denne dag Aaron's rigtige lykke begyndte.
Han sukkede blidt da Bellamy's læber gik ned af hans hals, han kunne godt lide følelsen af Bellamys læber mod sig, det var lige meget hvilket sted på kroppen, bare mod hans hud...
Han smilede stort af det Bellamy sagde til ham, det var så meget ikke fair at sige de ting om ham, han rødmede jo hver gang.
"Jeg elsker når du kalder mig smuk" sagde han grinende, han følte sig nemlig smuk når han kaldte ham det.
Han slappede af imens Bellamy strøg sine fingre op af hans ryg, dejlig afslappende og samtidig var Aaron også ved at blive træt, så han blev meget mere søvnig når Bellamy gjorde det.
Da han fik lagt sig ned igen, puttede han sig godt ind til Bellamy, det var ikke så meget dynen han ville have varmen fra, det var fra Bellamy han ville have den, og han fik den også.
"Godt, for jeg ville blive meget ked af det, hvis den dag nogensinde skulle komme" hviskede han, han lå og indåndende lidt af Bellamys duft, inden han faldt rigtigt i søvn.
Gæst- Gæst
næste morgen
Han vågnede ligeså stille op, som sollyset kom ind. Han sukkede og bevægede sig en smule, hvor han opdagede en sovende mand oven på sig. Han smilede helt ved synes af den sovende Aaron. Han sukkede og fik lagt Aaron ned viden siden af sig, hvorpå han gav hans kind et kys
Gæst- Gæst
"Du aner ikke hvor meget det betyder når det kommer fra dig af" sagde han blidt.
Han var overrasket da han sagde at han nok ville gifte sig med Aaron i fremtiden, et stort smil plantede sig på Aaron's fjæs. "Jeg vil blive den lykkeligste mand hvis vi skulle giftes" sagde han glad, han kunne rigtig godt lide tanken om at skulle giftes med Bellamy, starte en familie med ham på den måde.
Han faldt i søvn med tankerne i ro den nat.
Næste morgen
Han vågnede langsomt da han blev lagt ned ved siden af Bellamy. Han åbnede øjne men som altid var det stadig mørkt for ham, han kunne ikke se morgenlyset og han kunne heller ikke se hans elskede kæreste Bellamy. Han sukkede tungt og lukkede bare øjne igen. "Godmorgen du perfekte dæmon" sagde han med et svagt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men da han kom tilbage kort tid efter gav Aaron et stort smil fra sig, han bed sig blidt i læben da Bellamy's læber var på hans hud, fra hans kind til hans hals.
Om han ville prøve noget? Han kunne virkelig ikke koncentrer sig lige nu, Bellamy som kyssede ham, ned af brystet til maven, det var slet ikke fair.
Han hævede brynet lidt da han sagde 'bare rolig jeg mener ikke sex', Aaron havde dog intet mod sex... han sukkede stille men lyttede nu bare til det Bellamy nu engang havde at sige.
Han havde en evne der kunne hjælpe ham, med hans problem, hans syn problem? Var det virkelig muligt. Han smilede blidt da Bellamy's læber kom op til hans og han bed blidt i Bellamys underlæbe, med et drillende smil.
Det var en dårlig ting for Aaron at være blind, det kunne godt være Bellamy ikke så det sådan, men Aaron gjorde, fordi han kunne ikke se Bellamy og det irriterede ham gevaldigt.
Han nød Bellamy's hånd mod hans kind og nussede sin kind ind mod hans hånd.
Aaron smilede stort, at vide at han faktisk ville skabe en familie med ham, det var en fantastisk følelse, det var den bedste følelse.
Da Bellamy lagde sig ned ved hans side, valgte han at svare ham nu.
"Well... Jeg ville nu ikke have noget imod sex..." sagde han grinende, for ligesom at pointere at han ikke var bange for det.
Men han blev dog lidt mere seriøs. "Hvordan virker denne evne, og hvor lang tid vare den? Hvordan vil jeg komme til at se dig, vil jeg også komme til at se noget andet, eller bare dig?" spurgte han, han havde mange spørgsmål, det vidste han godt, men han var ret nysgerrig.
"Bellamy... Jeg elsker dig virkelig højt" sagde han og vendte sig mod Bellamy og trykkede sig ind mod ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vidste ikke hvad han skulle sige, han var mundlam, han ville være i stand til at kunne se i en hel dag eller to, hvor fantastisk var det lige, han følte sig hurtigt frem og fik hevet sig oven på Bellamy og satte sig så på ham som igår aftes. "Det vil jeg rigtig gerne prøve... Lige nu" sagde han med et stort smil og var helt oppe og køre som et lille barn, han ville være i stand til at kunne se Bellamy, han kunne ikke vente.
Efter så mange år uden at kunne se, så ikke nok med at han mødte denne fantastiske og perfekte mand, så havde han også evnen til at kunne få Aarons syn tilbage for en dag... Det var helt uvirkeligt, han var så glad.
Han rødmede blidt af det Bellamy sagde og krammede sig blidt ind til ham. "Jeg slipper dig aldrig" sagde han drillende.
Gæst- Gæst
Han smilede kærligt til ham "det er jeg glad for at høre, for jeg slipper dig heller aldrig...du er min ligeså meget som jeg er din" han sagde disse ord, alt i mens han så spændt på Aaron. Han glæde sig til at se hans reaktion, hvordan han ville reagere på at få synet igen
Gæst- Gæst
Han kunne pludselig mærke Bellamy's håndled mod sine læber og en væske løbe ud, uden tvivl det var hans blod. Uden at tænke videre om at han faktisk skulle drikke blod lod han sine læber møde Bellamy's håndled og begyndte at drikke lidt fra hans håndled, han var ikke glad for smagen, han var ikke glad for ideen om at drikke blod, han var ingen vampyr eller dæmon, men tanken om at det var hans kærestes blod, gjorde det lidt bedre.
Da Bellamy tog sit håndled til sig, sad Aaron blot og ventede, han begyndte at blinke lidt da lyset begyndte at irritere hans øjne... lyset! Et stort smil voksede og efter et par blink mere blev hans syns bedre og bedre, og til sidst... kunne han se.
Han spærrede øjne op da han fik øje på Bellamy, og gud hvor var han smuk.. lækker... dejlig. Han aede blidt Bellamys kind. "Hvor er du smuk" sagde han som det første inden han krammede sig ind til ham og takkede flere tusinde gange. Han kunne endelig se igen... det var så mærkeligt, men så alligevel så vidunderligt!
Gæst- Gæst
Han sukkede imod hans hals og bare duften af hans fantastiske hud, fik hans hals til at snørre sig sammen. Han kyssede hans bryst, bed drillende i hans brystvorter, alt i mens hans kyssede videre ned og stoppede ved hans navle "du er min smukke og perfekte engel" han fortsatte med at hviske søde ord, alt i mens han kyssede ham rundt på hans bryst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Ma home - Bellamy
» It's good to 'see' you - Bellamy
» Funny to see you again - Bellamy
» I'm a fucking mess sometimes - Bellamy
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth