Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
The innocent girl.. again.. - Lexa
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
The innocent girl.. again.. - Lexa
I alt kysseriet begyndte de og gramse på ham igen, det har han intet imod han begyndte og gøre det samme efter de gjorde, sej føler han sig rigtig - men i et stoppede det hele da et bekendt ansigt gik forbi et ansigt han ikke har set i langt tid - han skubber de to piger væk og råber "smut med jer i ludere!" mens han spurtede afsted efter pigen, han indhentede hende - "Lexa er det dig?" mens han kiggede fortvivlsomt direkte ind i hendes smukke blå..
Gæst- Gæst
Sv: The innocent girl.. again.. - Lexa
De blå øjne kiggede rundt, da hun gik forbi gyderne. Ærligtalt brød hun sig ikke om mørket, men hun hadede det ikke direkte. Lexa kiggede lidt ind i en gyde da hun fik øjenkontakt med en genkendt skikkelse. Han skubbede hurtigt de to tøser væk, og løb hen imod hende. Allerede der var hun begyndt at gå lidt igen, men han indhentede hende. Hun lagde hovedet på skrå og slog så de store blå øjne op. De kunne kigge ind i hans sjæl hvis hun ønskede. "Algar... længe siden." Hun fik sneget et skævt smil op. Det var længe siden, det var ingen Rita overhovedet havde Bellamy. Algar havde været den første person hun havde givet sit hjerte til... Rita dog hende fra ham. Og nu stod de ansigt til ansigt igen. Ærligtalt vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre af sig selv lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kender et sted, lad os tage derhen." Smilede hun og rejste sig så op. Hun nikkede mod venstre og lagde en til de skulle gå den vej. Det var mod grænsen af byen, hvor der lagde en fin lille hytte. Den lagde mod naturen, selvfølgelig.
Gæst- Gæst
Da de satte sig ned tog han hende på inderlåret og masserede hende der, imens han så gav hende et kys - han kom i tanke om sin bror nu havde han ikke været i byen så meget, måske havde hun det? måske havde hun stødt på Assorian?. Efter at have kysset og taget på hende lidt spurgte han så "jeg tænkte på, har du hørt om en ved navn Assorian?" sagde han mens han kiggede mistvivlsomt på hende og tænkte det gjorde hun nok ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lexa.. Assorian er min bror og jeg undskylder på hans vegne hvis han har været ond men han har haft det svært.. og du skal nok høre det hele, jeg skal nok fortælle dig hvorfor han er som han er.. han har ikke haft nogen end sig selv og er opvokset af sig selv og ingen andre.." sagde han til hende imens han trak på skuldrene, han blev ked på hans brors vegne over at han ikke har haft nogen til at hjælpe ham med at vokse op, og han ved ikke engang at han har en bror, at Algar er hans bror? der er så mange ting han ville fortælle til sin bror.
Han rejste sig så op, og gik hen til Lexa og kyssede hende "tak søde, du har gjort mig endnu mere glad end jeg var da jeg så dig, hvis du vil må du meget gerne vise mig hvor han bor eller hvor han befinder sig hvis du altså kan huske det.
Gæst- Gæst
» Thief? or just an innocent girl? (Wolf)
» Pretty girl onthe outside, bad girl on the inside - Natalie.
» You could be my little sis? //Lexa
» you're my sister...? [Lexa]
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper